Ahogy olvasgattam anno, nem szárad bele.
én azt olvastam itt korábban, hogy pár hónapig jó a cucc
de utána mi lesz vele? fõleg azzal, ami a belsõben van
Ahogy olvasgattam anno, nem szárad bele.
Én inkáb bazt kérdeztném, hogy mennyi ideig bírja egy töltés? És mi lesz azzal ami beleszárad?
A sebesség mindent megold.
Mihez hasonlít a lötyi sûrûsége és tapadóképessége? Be kell tölteni valami jó ballonos kerékbe, bringát állványra tenni, szúrni egy kis lyukat a gumira aztán megpörgetni a kereket. Ha a lötty nem terül szét hanem áll alul és tocsog akkor minden egyes fordulatnál ha alulra ér a lyuk ki kell spriccelnie. Mármint az folyadéknak amit a lötty helyet raknánk be.
de a lyuk meg lemegy ha forog a kerék
egyértelmû,hogy minden irányba spriccel,mivel kívül kisebb a légnyomás mint a gumin belül,így a lötyi is inkább kívülre akar kerülni.ezt így tudnám elképzelni
Minden irányba spriccel. Tapasztalat.Mihez hasonlít a lötyi sûrûsége és tapadóképessége? Be kell tölteni valami jó ballonos kerékbe, bringát állványra tenni, szúrni egy kis lyukat a gumira aztán megpörgetni a kereket. Ha a lötty nem terül szét hanem áll alul és tocsog akkor minden egyes fordulatnál ha alulra ér a lyuk ki kell spriccelnie. Mármint az folyadéknak amit a lötty helyet raknánk be.
A sebesség mindent megold.
nagy sebessegnel lenn van az aljan, es nem terul szet az egesz? arra gondoltam, hogy a centrifugalis ero szetteriti a belso feluleten.
És szerinted szétkenõdik? Mert kb. szokott képzõdni a betöltött 90 ml-bõl két vékony csík a peremnél (2 gramm), minden más leül az aljára s csak forgó kerékben terül szét. Volt, hogy kiszívtam egy héttel késõbb, am benne volt, s a 90 ml-bõl 80 ml feletti kimenthetõ volt. Rázós terepen ott fröcsög odabent. De ha mondjuk satura fékezed, a folyadék még megy pár fordulatot, csak a saját élvezete miatt. Kigyorsításnál sem érzed, nem forgatott tömeg, saját rendszere van. Viszont cipelt tömeg, csakúgy, mint a hónaljszõrzet, ami az esetemben már jelentõs faktor.
de ha szetkenodik, attol a tobbletsuly ugyanugy noveli a forgo tomeget.
Hello!
Xc-re, gyors lefelékre is jó elsõ gumit tudtok ajánlani? Elsõsorban az olcsóbb kategória érdekel(5-6e), de ha óriási a különbség mondjuk az NN-el vagy RRalph-al szemben akkor elgondolkozok azokon is. Szóval errõl is kellene egy kis info.
A sebesség mindent megold.
Hello!
Xc-re, gyors lefelékre is jó elsõ gumit tudtok ajánlani? Elsõsorban az olcsóbb kategória érdekel(5-6e), de ha óriási a különbség mondjuk az NN-el vagy RRalph-al szemben akkor elgondolkozok azokon is. Szóval errõl is kellene egy kis info.
A löttynek nincs perdülete.
Nekem a Schwalbe Double Defense + Michelin latex kombó eddig hibátlan, még nem volt defektem vele. Kopp kopp.
Löttyöt a súlya miatt nem akartam.
Elsírnám magam, ha hetente 2 defektet szerelhetnék, válts rendszert, akármilyet, tejjel, latexbelsõvel, mert ez elég katasztrofális statisztika. 6000 km-re jut egy defektem, s az vágás.