Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Gumitopik

* * * * * 4 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
15857 hozzászólás a témában

#4941
freddyke

freddyke

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.261 hozzászólás
Nekem 2.1-es UST gumiban van 90ml notubes. Ér ez valamit és megfelelõ mennyiség? Mennyi idõnként ellenõrizzem és ehhez feltétlenül le kell vennem a gumit (szelepen keresztül töltöttem be)? A kerékbõl ugyanúgy távozik a nyomás szép lassan, mint normál belsõsnél, ilyen szempontból nem sokat ér.

#4942
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
A no-flats kb olyan mint a tej, nemcsak színre hanem állagra is.


A sebesség mindent megold.

 


#4943
Ronin

Ronin

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 844 hozzászólás

Mihez hasonlít a lötyi sûrûsége és tapadóképessége? Be kell tölteni valami jó ballonos kerékbe, bringát állványra tenni, szúrni egy kis lyukat a gumira aztán megpörgetni a kereket. Ha a lötty nem terül szét hanem áll alul és tocsog akkor minden egyes fordulatnál ha alulra ér a lyuk ki kell spriccelnie. Mármint az folyadéknak amit a lötty helyet raknánk be.


Nekem Slime lötyim van itthon. A flakonja áttetszõ, ha forgatom a flakont, a benne lévõ anyag inkább szétterül a falán minthogy az alján maradna. Viszont ha pihentettem, akkor visszafolyik az aljára a "tej", de ha már valamihez hasonlítanom kellene az állagát, akkor már inkább a kefírhez hasonlít a sûrûsége. Az ujjamra nyomva egy cseppet belõle megáll egy kupacban, nem folyik szét minden irányba. Szerintem a belsõben menet közben a fékezések, gyorsítások hatására szétterül a lötyi, csak akkor gyûlik össze a kerék alján, ha hosszabb idõre megállsz.


#4944
Vidra581

Vidra581

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 977 hozzászólás

de a lyuk meg lemegy ha forog a kerék


De én álló kerékrõl értekeztem.
Mert alattam azt írták, hogy mindenfelé spriccelni fog, mert a nyomáskülönbség kiviszi. Én meg azt mondom hogyha a lötty áll alul tócsában, de a lyuk éppen fent van, akkor spriccelni csak akkor fog, ha a lyuk lekerül, ahogy te is írtad. De az már mást tészta.
Tekerj egyet és feltárul elõtted a világ! :D
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9

#4945
blueshark

blueshark

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.190 hozzászólás
de a lyuk meg lemegy ha forog a kerék
Team Heavy Pedal - Szeged

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.

#4946
Vidra581

Vidra581

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 977 hozzászólás

egyértelmû,hogy minden irányba spriccel,mivel kívül kisebb a légnyomás mint a gumin belül,így a lötyi is inkább kívülre akar kerülni.ezt így tudnám elképzelni


De ha a lötyi lent van, és a lyuk meg fönt, akkor a lötyi nem fog felmenni...
Tekerj egyet és feltárul elõtted a világ! :D
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9

#4947
repasibalint

repasibalint

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.627 hozzászólás
egyértelmû,hogy minden irányba spriccel,mivel kívül kisebb a légnyomás mint a gumin belül,így a lötyi is inkább kívülre akar kerülni.ezt így tudnám elképzelni

#4948
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Mihez hasonlít a lötyi sûrûsége és tapadóképessége? Be kell tölteni valami jó ballonos kerékbe, bringát állványra tenni, szúrni egy kis lyukat a gumira aztán megpörgetni a kereket. Ha a lötty nem terül szét hanem áll alul és tocsog akkor minden egyes fordulatnál ha alulra ér a lyuk ki kell spriccelnie. Mármint az folyadéknak amit a lötty helyet raknánk be.

Minden irányba spriccel. Tapasztalat. :)


A sebesség mindent megold.

 


#4949
Vidra581

Vidra581

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 977 hozzászólás

nagy sebessegnel lenn van az aljan, es nem terul szet az egesz? arra gondoltam, hogy a centrifugalis ero szetteriti a belso feluleten.


Mihez hasonlít a lötyi sûrûsége és tapadóképessége? Be kell tölteni valami jó ballonos kerékbe, bringát állványra tenni, szúrni egy kis lyukat a gumira aztán megpörgetni a kereket. Ha a lötty nem terül szét hanem áll alul és tocsog akkor minden egyes fordulatnál ha alulra ér a lyuk ki kell spriccelnie. Mármint az folyadéknak amit a lötty helyet raknánk be.
Tekerj egyet és feltárul elõtted a világ! :D
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9

#4950
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

És szerinted szétkenõdik? Mert kb. szokott képzõdni a betöltött 90 ml-bõl két vékony csík a peremnél (2 gramm), minden más leül az aljára s csak forgó kerékben terül szét. Volt, hogy kiszívtam egy héttel késõbb, am benne volt, s a 90 ml-bõl 80 ml feletti kimenthetõ volt. Rázós terepen ott fröcsög odabent. De ha mondjuk satura fékezed, a folyadék még megy pár fordulatot, csak a saját élvezete miatt. Kigyorsításnál sem érzed, nem forgatott tömeg, saját rendszere van. Viszont cipelt tömeg, csakúgy, mint a hónaljszõrzet, ami az esetemben már jelentõs faktor. :D


nagy sebessegnel lenn van az aljan, es nem terul szet az egesz? arra gondoltam, hogy a centrifugalis ero szetteriti a belso feluleten.

#4951
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

de ha szetkenodik, attol a tobbletsuly ugyanugy noveli a forgo tomeget.


És szerinted szétkenõdik? Mert kb. szokott képzõdni a betöltött 90 ml-bõl két vékony csík a peremnél (2 gramm), minden más leül az aljára s csak forgó kerékben terül szét. Volt, hogy kiszívtam egy héttel késõbb, am benne volt, s a 90 ml-bõl 80 ml feletti kimenthetõ volt. Rázós terepen ott fröcsög odabent. De ha mondjuk satura fékezed, a folyadék még megy pár fordulatot, csak a saját élvezete miatt. Kigyorsításnál sem érzed, nem forgatott tömeg, saját rendszere van. Viszont cipelt tömeg, csakúgy, mint a hónaljszõrzet, ami az esetemben már jelentõs faktor. :D
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#4952
Witcher

Witcher

    vendég

  • fórumtag
  • 21 hozzászólás
Végül nem vettem Durano S-t, maradtam a Stelvionál.Bízom benne, hogy bírni fogja egy jó darabig és defekt mentes évem lesz.Sok jót olvastam róla, meg azért jót is mutat.:)
Feltöltött kép
Feltöltött kép

#4953
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Hello!

Xc-re, gyors lefelékre is jó elsõ gumit tudtok ajánlani? Elsõsorban az olcsóbb kategória érdekel(5-6e), de ha óriási a különbség mondjuk az NN-el vagy RRalph-al szemben akkor elgondolkozok azokon is. Szóval errõl is kellene egy kis info.


A maxxisok jók ebben a kategóriában. Aspen, crossmark, monorail.


A sebesség mindent megold.

 


#4954
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Hello!

Xc-re, gyors lefelékre is jó elsõ gumit tudtok ajánlani? Elsõsorban az olcsóbb kategória érdekel(5-6e), de ha óriási a különbség mondjuk az NN-el vagy RRalph-al szemben akkor elgondolkozok azokon is. Szóval errõl is kellene egy kis info.


ha gyors es konnyu gumi, akkor rron.

A löttynek nincs perdülete.


de ha szetkenodik, attol a tobbletsuly ugyanugy noveli a forgo tomeget.

#4955
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

Nekem a Schwalbe Double Defense + Michelin latex kombó eddig hibátlan, még nem volt defektem vele. Kopp kopp.
Löttyöt a súlya miatt nem akartam.


A löttynek nincs perdülete.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#4956
gery03

gery03

    vendég

  • fórumtag
  • 24 hozzászólás
Hello!

Xc-re, gyors lefelékre is jó elsõ gumit tudtok ajánlani? Elsõsorban az olcsóbb kategória érdekel(5-6e), de ha óriási a különbség mondjuk az NN-el vagy RRalph-al szemben akkor elgondolkozok azokon is. Szóval errõl is kellene egy kis info.

#4957
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

Elsírnám magam, ha hetente 2 defektet szerelhetnék, válts rendszert, akármilyet, tejjel, latexbelsõvel, mert ez elég katasztrofális statisztika. 6000 km-re jut egy defektem, s az vágás.


Pedig nem mindig volt ez így. :) El kell menni dombságozni 95g-os belsõvel, tej és mindenféle védelem nélkül. Meglesz a napi 3 defekt gond nélkül. :D

#4958
DannyL81

DannyL81

    Dancó a hegyről...

  • fórumtag
  • 1.373 hozzászólás
  • LocationVeresegyház
Nekem a Schwalbe Double Defense + Michelin latex kombó eddig hibátlan, még nem volt defektem vele. Kopp kopp.
Löttyöt a súlya miatt nem akartam.

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager


#4959
Vidra581

Vidra581

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 977 hozzászólás

Elsírnám magam, ha hetente 2 defektet szerelhetnék, válts rendszert, akármilyet, tejjel, latexbelsõvel, mert ez elég katasztrofális statisztika. 6000 km-re jut egy defektem, s az vágás.


A tejen gondolkodtam már. Ha meglesz minden más egyéb aminek meg kell lennie, majd veszek egy flakonnal.
Tekerj egyet és feltárul elõtted a világ! :D
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9

#4960
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Elsírnám magam, ha hetente 2 defektet szerelhetnék, válts rendszert, akármilyet, tejjel, latexbelsõvel, mert ez elég katasztrofális statisztika. 6000 km-re jut egy defektem, s az vágás.


De az is mindig versenyen. :)


A sebesség mindent megold.