Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#4941
Posted 2011. May 28. - 12:02
#4942
Posted 2011. May 28. - 10:51
A sebesség mindent megold.
#4943
Posted 2011. May 28. - 10:49
Mihez hasonlít a lötyi sûrûsége és tapadóképessége? Be kell tölteni valami jó ballonos kerékbe, bringát állványra tenni, szúrni egy kis lyukat a gumira aztán megpörgetni a kereket. Ha a lötty nem terül szét hanem áll alul és tocsog akkor minden egyes fordulatnál ha alulra ér a lyuk ki kell spriccelnie. Mármint az folyadéknak amit a lötty helyet raknánk be.
Nekem Slime lötyim van itthon. A flakonja áttetszõ, ha forgatom a flakont, a benne lévõ anyag inkább szétterül a falán minthogy az alján maradna. Viszont ha pihentettem, akkor visszafolyik az aljára a "tej", de ha már valamihez hasonlítanom kellene az állagát, akkor már inkább a kefírhez hasonlít a sûrûsége. Az ujjamra nyomva egy cseppet belõle megáll egy kupacban, nem folyik szét minden irányba. Szerintem a belsõben menet közben a fékezések, gyorsítások hatására szétterül a lötyi, csak akkor gyûlik össze a kerék alján, ha hosszabb idõre megállsz.
#4944
Posted 2011. May 28. - 10:14
de a lyuk meg lemegy ha forog a kerék
De én álló kerékrõl értekeztem.
Mert alattam azt írták, hogy mindenfelé spriccelni fog, mert a nyomáskülönbség kiviszi. Én meg azt mondom hogyha a lötty áll alul tócsában, de a lyuk éppen fent van, akkor spriccelni csak akkor fog, ha a lyuk lekerül, ahogy te is írtad. De az már mást tészta.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#4945
Posted 2011. May 28. - 08:18
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#4946
Posted 2011. May 27. - 21:34
egyértelmû,hogy minden irányba spriccel,mivel kívül kisebb a légnyomás mint a gumin belül,így a lötyi is inkább kívülre akar kerülni.ezt így tudnám elképzelni
De ha a lötyi lent van, és a lyuk meg fönt, akkor a lötyi nem fog felmenni...
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#4947
Posted 2011. May 27. - 21:15
#4948
Posted 2011. May 27. - 19:46
Minden irányba spriccel. Tapasztalat.Mihez hasonlít a lötyi sûrûsége és tapadóképessége? Be kell tölteni valami jó ballonos kerékbe, bringát állványra tenni, szúrni egy kis lyukat a gumira aztán megpörgetni a kereket. Ha a lötty nem terül szét hanem áll alul és tocsog akkor minden egyes fordulatnál ha alulra ér a lyuk ki kell spriccelnie. Mármint az folyadéknak amit a lötty helyet raknánk be.
A sebesség mindent megold.
#4949
Posted 2011. May 27. - 19:19
nagy sebessegnel lenn van az aljan, es nem terul szet az egesz? arra gondoltam, hogy a centrifugalis ero szetteriti a belso feluleten.
Mihez hasonlít a lötyi sûrûsége és tapadóképessége? Be kell tölteni valami jó ballonos kerékbe, bringát állványra tenni, szúrni egy kis lyukat a gumira aztán megpörgetni a kereket. Ha a lötty nem terül szét hanem áll alul és tocsog akkor minden egyes fordulatnál ha alulra ér a lyuk ki kell spriccelnie. Mármint az folyadéknak amit a lötty helyet raknánk be.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#4950
Posted 2011. May 27. - 17:37
És szerinted szétkenõdik? Mert kb. szokott képzõdni a betöltött 90 ml-bõl két vékony csík a peremnél (2 gramm), minden más leül az aljára s csak forgó kerékben terül szét. Volt, hogy kiszívtam egy héttel késõbb, am benne volt, s a 90 ml-bõl 80 ml feletti kimenthetõ volt. Rázós terepen ott fröcsög odabent. De ha mondjuk satura fékezed, a folyadék még megy pár fordulatot, csak a saját élvezete miatt. Kigyorsításnál sem érzed, nem forgatott tömeg, saját rendszere van. Viszont cipelt tömeg, csakúgy, mint a hónaljszõrzet, ami az esetemben már jelentõs faktor.
nagy sebessegnel lenn van az aljan, es nem terul szet az egesz? arra gondoltam, hogy a centrifugalis ero szetteriti a belso feluleten.
#4951
Posted 2011. May 27. - 15:04
de ha szetkenodik, attol a tobbletsuly ugyanugy noveli a forgo tomeget.
És szerinted szétkenõdik? Mert kb. szokott képzõdni a betöltött 90 ml-bõl két vékony csík a peremnél (2 gramm), minden más leül az aljára s csak forgó kerékben terül szét. Volt, hogy kiszívtam egy héttel késõbb, am benne volt, s a 90 ml-bõl 80 ml feletti kimenthetõ volt. Rázós terepen ott fröcsög odabent. De ha mondjuk satura fékezed, a folyadék még megy pár fordulatot, csak a saját élvezete miatt. Kigyorsításnál sem érzed, nem forgatott tömeg, saját rendszere van. Viszont cipelt tömeg, csakúgy, mint a hónaljszõrzet, ami az esetemben már jelentõs faktor.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4952
Posted 2011. May 26. - 20:11
#4953
Posted 2011. May 26. - 17:27
Hello!
Xc-re, gyors lefelékre is jó elsõ gumit tudtok ajánlani? Elsõsorban az olcsóbb kategória érdekel(5-6e), de ha óriási a különbség mondjuk az NN-el vagy RRalph-al szemben akkor elgondolkozok azokon is. Szóval errõl is kellene egy kis info.
A maxxisok jók ebben a kategóriában. Aspen, crossmark, monorail.
A sebesség mindent megold.
#4954
Posted 2011. May 26. - 17:14
Hello!
Xc-re, gyors lefelékre is jó elsõ gumit tudtok ajánlani? Elsõsorban az olcsóbb kategória érdekel(5-6e), de ha óriási a különbség mondjuk az NN-el vagy RRalph-al szemben akkor elgondolkozok azokon is. Szóval errõl is kellene egy kis info.
ha gyors es konnyu gumi, akkor rron.
A löttynek nincs perdülete.
de ha szetkenodik, attol a tobbletsuly ugyanugy noveli a forgo tomeget.
#4955
Posted 2011. May 26. - 15:38
Nekem a Schwalbe Double Defense + Michelin latex kombó eddig hibátlan, még nem volt defektem vele. Kopp kopp.
Löttyöt a súlya miatt nem akartam.
A löttynek nincs perdülete.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4956
Posted 2011. May 26. - 15:34
Xc-re, gyors lefelékre is jó elsõ gumit tudtok ajánlani? Elsõsorban az olcsóbb kategória érdekel(5-6e), de ha óriási a különbség mondjuk az NN-el vagy RRalph-al szemben akkor elgondolkozok azokon is. Szóval errõl is kellene egy kis info.
#4957
Posted 2011. May 26. - 13:24
Elsírnám magam, ha hetente 2 defektet szerelhetnék, válts rendszert, akármilyet, tejjel, latexbelsõvel, mert ez elég katasztrofális statisztika. 6000 km-re jut egy defektem, s az vágás.
Pedig nem mindig volt ez így. El kell menni dombságozni 95g-os belsõvel, tej és mindenféle védelem nélkül. Meglesz a napi 3 defekt gond nélkül.
#4958
Posted 2011. May 26. - 12:40
Löttyöt a súlya miatt nem akartam.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4959
Posted 2011. May 26. - 11:33
Elsírnám magam, ha hetente 2 defektet szerelhetnék, válts rendszert, akármilyet, tejjel, latexbelsõvel, mert ez elég katasztrofális statisztika. 6000 km-re jut egy defektem, s az vágás.
A tejen gondolkodtam már. Ha meglesz minden más egyéb aminek meg kell lennie, majd veszek egy flakonnal.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#4960
Posted 2011. May 26. - 10:51
Elsírnám magam, ha hetente 2 defektet szerelhetnék, válts rendszert, akármilyet, tejjel, latexbelsõvel, mert ez elég katasztrofális statisztika. 6000 km-re jut egy defektem, s az vágás.
De az is mindig versenyen.
A sebesség mindent megold.