Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#4881
Írta 2011. június 04. - 12:50
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4882
Írta 2011. június 04. - 10:41
Eddig nekem a continentalok az etalon gumik városi és túra kategóriában.
Én is Continentalokat használtam(elöl Contact Security, hátul Travel Contact), de egy dolog miatt érdekelnének a Schwalbe gumik, a kopásállóság. Nálam a Continentálok fogynak mint a csokifagyi. Elsõsorban túrázásra és városi használatra voltak befogva, de volt bõven köves földút, patakmeder és sár is. a Travel Contact oldalbütykei valahol le is szakadtak, és még száraz úton is csúszott néha. Persze még biztos nyúztam volna, de 3 év alatt elég látványosan elnyalódtak. Mondjuk nem sajnáltam õket, jó pár ezer km belement túrázással, ahol 20-25kg cuccal kapott mindent. Defektet csak 2x kaptam, az egyik egy 100-as szeg, a másik egy 3-4cm-es tövis volt, mindkettõt a Travel Contact nyelte be.
A Schwalbe vastaggumis defektvételme nem igazán tetszik, de örülnék ha valaki fel tudna homályosítani hogy az miért jó. Én csak azt látom, hogy jó nehéz, és csak 1cm-es tüskék ellen jó. A Continentalok, meg a Marathon XR kevlárbetétes, ami sokkal könnyebb, és nem engedi át nagyobb tüskéket se.
#4883
Írta 2011. június 03. - 15:29
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4884
Írta 2011. június 03. - 14:07
Mondjuk nekem csak egy land crusierem van ebbõl a márkából, de az az árához képest elég jó (2300 Ft).
Eddig nekem a continentalok az etalon gumik városi és túra kategóriában.
#4885
Írta 2011. június 03. - 11:18
NN és FA Evo és performance, 2.1 UST NN, de sima EVO keverék UST felnire szerelve is.
Az EVO val az a problémám volt, hogy:
leszakadtak a bütykök hátul (NN és FA nál is).
Ha lekopott az EVO (puha kerevék) "hártya" akkor kiszámithatalanná vált a guma és elcsuszik. (és nagyon vékony az EVO réteg)
A Performance vált be nekem és az megéri az árát (föleg hátra)
UST 2.1 NN
Ezt használom a mereven elöl. Ez egy 2008 as guma. (van egy kis kosz meg maradék tej is a gumin)
A suly 2008 óta csak is felfelé ment a gumánán, ma elérte a 690 Gr.(schwalbe adat)
Majd kap egy új nevet és megjelenik újra a piacon egy "szenzációs" sulyal?
Egy másik márkát nem ajánlok, minden gyártó készit ma jó gumit.
#4886
Írta 2011. június 03. - 10:33
Ja, és köszi!
#4887
Írta 2011. június 03. - 10:05
zolinak meg:
e-h
Rocket Ron - Racing Ralph
vagy
conti mk 2,2- racing ralph
vagy
conti mk 2,2- specilaized fast track lk
szerintem.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4888
Írta 2011. június 03. - 09:16
Szóval nem arra voltam kíváncsi, hogy a Schwalbe miért nem jó, hanem arra, hogy: "Schwalbe gumik összeállításában ki mire esküszik?".
Dannynak köszi a választ!
#4889
Írta 2011. június 03. - 07:06
Akkor hogy kunstruktív legyél, elárulhatnád mire szoknak rá mostanában a németek. Mert gondolom nem felnin tolják öreg pajtásaink.Már a németek is szoknak le a schwalberol a franciák meg sosem élvezték az "über" gumákat.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4890
Írta 2011. június 03. - 06:13
melyik évszakban? milyen idõjárási körülmények között? melyik hegység melyik részén ? ( erre a kérdésre egyébként a schwalbe honlapján van egy jó kis diagramm )
Kezdesz túlzásokba esni.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4891
Írta 2011. június 03. - 04:29
A Duna Maratonra szeretnék új papucsokat a bringára, az olcsóbb árkategóriából. A két kiszemelt: MAXXIS ASPEN 26X2.25 és a Schwalbe Smart Sam 26X2.25. A véleményetekre lennék kiváncsi, illetve más lehetséges jelölteket is megnéznék.
Van esetleg tapasztalata valakinek a Merida Trail 2.25 gumival kapcsolatban, nekem az idei Buda Maratonon igen jól teljesített (nem volt perec ).
#4892
Írta 2011. június 03. - 00:29
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4893
Írta 2011. június 02. - 23:22
#4894
Írta 2011. június 02. - 23:09
Esetleg a titkos tipped is megoszthatnád velünk !
Szerintem is nagyon jó gumik de eszméletlen drágák.
#4895
Írta 2011. június 02. - 23:01
Már a németek is szoknak le a schwalberol a franciák meg sosem élvezték az "über" gumákat.
Michelin Latex belsö az pár év mulva veszithet lyuk nélkül is sok levegöt.
#4896
Írta 2011. június 02. - 22:47
#4897
Írta 2011. június 02. - 20:29
#4898
Írta 2011. június 02. - 18:00
De sokan teszik elõre a Nobby-t és hátra Rálfit.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4899
Írta 2011. június 02. - 17:42
Schwalbe gumik összeállításában ki mire esküszik?
E - H
Rocket Ron - Racing Ralph
Nobbi Nic - Racing Ralph
Racing Ralph - Racing Ralph
Nobby Nic - Nobby Nic
Vagy?
#4900
Írta 2011. június 01. - 09:06
a szeleppel szemben a latexen toltad át?a megakasztós cucc már nekem is tört le másik belsõnél,akkor megpróbálom kicserélni azt is.a szelepszár vége le van lapolva,azt egyszerûen lereszelted,mikor az újat toltad a helyére?Nekem egyszer letört a szelepszár a kis megakasztó anyával, úgy emlékszem nem bontható, átböktem a gumin (igaz majd meggörbültem mire sikerült) majd ugyanazon a lyukon ment vissza a hibátlan szár, azóta is tökéletes egy átlag folttal.