Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
Indította
Darton
, 2002. január 18. 20:07
#4881
Írta 2011. június 04. - 13:27

nálam eddig elment 2 pár conti contact egyenként 10 ezer körül
és most van fent egy city contact, de az nagyon durva, olyan 8500 Km van benne (kicsit több is talán), és gyakorlatilag sem elöl, sem hátul nem látszik rajta különösebb kopás
és most van fent egy city contact, de az nagyon durva, olyan 8500 Km van benne (kicsit több is talán), és gyakorlatilag sem elöl, sem hátul nem látszik rajta különösebb kopás
#4882
Írta 2011. június 04. - 12:50

a Marathon meg a Marathon Plus kopasallosag teren is etalon. Londoni boltban raktuk fel oket, es evekig mentek problema nelkul. Pedig felszereltunk nagyon sokat.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4883
Írta 2011. június 04. - 10:41

stellaz said
Eddig nekem a continentalok az etalon gumik városi és túra kategóriában.
Én is Continentalokat használtam(elöl Contact Security, hátul Travel Contact), de egy dolog miatt érdekelnének a Schwalbe gumik, a kopásállóság. Nálam a Continentálok fogynak mint a csokifagyi. Elsõsorban túrázásra és városi használatra voltak befogva, de volt bõven köves földút, patakmeder és sár is. a Travel Contact oldalbütykei valahol le is szakadtak, és még száraz úton is csúszott néha. Persze még biztos nyúztam volna, de 3 év alatt elég látványosan elnyalódtak. Mondjuk nem sajnáltam õket, jó pár ezer km belement túrázással, ahol 20-25kg cuccal kapott mindent. Defektet csak 2x kaptam, az egyik egy 100-as szeg, a másik egy 3-4cm-es tövis volt, mindkettõt a Travel Contact nyelte be.
A Schwalbe vastaggumis defektvételme nem igazán tetszik, de örülnék ha valaki fel tudna homályosítani hogy az miért jó. Én csak azt látom, hogy jó nehéz, és csak 1cm-es tüskék ellen jó. A Continentalok, meg a Marathon XR kevlárbetétes, ami sokkal könnyebb, és nem engedi át nagyobb tüskéket se.
#4884
Írta 2011. június 03. - 15:29

Nekem ron performanc-ralph evo páros van fennt
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4885
Írta 2011. június 03. - 14:07

A schwalbet azt miért tartja mindenki német guminak? A katalógusban is benne van, hogy taiwani és német koprodukció és soha nem is volt tisztán német.
Mondjuk nekem csak egy land crusierem van ebbõl a márkából, de az az árához képest elég jó (2300 Ft).
Eddig nekem a continentalok az etalon gumik városi és túra kategóriában.
Mondjuk nekem csak egy land crusierem van ebbõl a márkából, de az az árához képest elég jó (2300 Ft).
Eddig nekem a continentalok az etalon gumik városi és túra kategóriában.
#4886
Írta 2011. június 03. - 11:18

Tapasztalatom volt szerintem elég a schwalbeval.
NN és FA Evo és performance, 2.1 UST NN, de sima EVO keverék UST felnire szerelve is.
Az EVO val az a problémám volt, hogy:
leszakadtak a bütykök hátul (NN és FA nál is).
Ha lekopott az EVO (puha kerevék) "hártya" akkor kiszámithatalanná vált a guma és elcsuszik. (és nagyon vékony az EVO réteg)
A Performance vált be nekem és az megéri az árát (föleg hátra)
UST 2.1 NN
Ezt használom a mereven elöl. Ez egy 2008 as guma. (van egy kis kosz meg maradék tej is a gumin)

A suly 2008 óta csak is felfelé ment a gumánán, ma elérte a 690 Gr.(schwalbe adat)
Majd kap egy új nevet és megjelenik újra a piacon egy "szenzációs" sulyal?
Egy másik márkát nem ajánlok, minden gyártó készit ma jó gumit.
NN és FA Evo és performance, 2.1 UST NN, de sima EVO keverék UST felnire szerelve is.
Az EVO val az a problémám volt, hogy:
leszakadtak a bütykök hátul (NN és FA nál is).
Ha lekopott az EVO (puha kerevék) "hártya" akkor kiszámithatalanná vált a guma és elcsuszik. (és nagyon vékony az EVO réteg)
A Performance vált be nekem és az megéri az árát (föleg hátra)
UST 2.1 NN
Ezt használom a mereven elöl. Ez egy 2008 as guma. (van egy kis kosz meg maradék tej is a gumin)

A suly 2008 óta csak is felfelé ment a gumánán, ma elérte a 690 Gr.(schwalbe adat)
Majd kap egy új nevet és megjelenik újra a piacon egy "szenzációs" sulyal?
Egy másik márkát nem ajánlok, minden gyártó készit ma jó gumit.
#4887
Írta 2011. június 03. - 10:33

Nagyon jóindulatú vagy, de Rebell hozzászólásából én sem nagyon tudok mást kiolvasni. Persze nem szó szerint írta, de az üzenete elég erõteljesen ez volt.
Ja, és köszi!
Ja, és köszi!

#4888
Írta 2011. június 03. - 10:05

nem azért, de rebell nem azt mondta, hogy a schwalbe nem jó. csak elismerõen nyilatkozott a marketingtevékenység eredményességérõl. vannak más gumigyártó cégek is. 
zolinak meg:
e-h
Rocket Ron - Racing Ralph
vagy
conti mk 2,2- racing ralph
vagy
conti mk 2,2- specilaized fast track lk
szerintem.

zolinak meg:
e-h
Rocket Ron - Racing Ralph
vagy
conti mk 2,2- racing ralph
vagy
conti mk 2,2- specilaized fast track lk
szerintem.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4889
Írta 2011. június 03. - 09:16

Már hozzászoktam, hogy ha egy dolog valakinek nem jön be, az egybõl szar. Tökmindegy, hogy emberek százainak, ezreinek bevált (és itt most nem feltétlenül a Schwalbe-ról beszélek) a negatív vélemény sokkal hangsúlyosabb. Nem tetszik neki, ezért világgá kürtöli szívfájdalmát.
Szóval nem arra voltam kíváncsi, hogy a Schwalbe miért nem jó, hanem arra, hogy: "Schwalbe gumik összeállításában ki mire esküszik?".
Dannynak köszi a választ!
Szóval nem arra voltam kíváncsi, hogy a Schwalbe miért nem jó, hanem arra, hogy: "Schwalbe gumik összeállításában ki mire esküszik?".
Dannynak köszi a választ!
#4890
Írta 2011. június 03. - 07:06

Rebell-78 said
Akkor hogy kunstruktív legyél, elárulhatnád mire szoknak rá mostanában a németek. Mert gondolom nem felnin tolják öreg pajtásaink.Már a németek is szoknak le a schwalberol a franciák meg sosem élvezték az "über" gumákat.

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4891
Írta 2011. június 03. - 06:13

freezombi said
melyik évszakban? milyen idõjárási körülmények között? melyik hegység melyik részén ? ( erre a kérdésre egyébként a schwalbe honlapján van egy jó kis diagramm )
Kezdesz túlzásokba esni.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4892
Írta 2011. június 03. - 04:29

Sziasztok!
A Duna Maratonra szeretnék új papucsokat a bringára, az olcsóbb árkategóriából. A két kiszemelt: MAXXIS ASPEN 26X2.25 és a Schwalbe Smart Sam 26X2.25. A véleményetekre lennék kiváncsi, illetve más lehetséges jelölteket is megnéznék.
Van esetleg tapasztalata valakinek a Merida Trail 2.25 gumival kapcsolatban, nekem az idei Buda Maratonon igen jól teljesített (nem volt perec
).
A Duna Maratonra szeretnék új papucsokat a bringára, az olcsóbb árkategóriából. A két kiszemelt: MAXXIS ASPEN 26X2.25 és a Schwalbe Smart Sam 26X2.25. A véleményetekre lennék kiváncsi, illetve más lehetséges jelölteket is megnéznék.
Van esetleg tapasztalata valakinek a Merida Trail 2.25 gumival kapcsolatban, nekem az idei Buda Maratonon igen jól teljesített (nem volt perec

#4893
Írta 2011. június 03. - 00:29

Angliaban is piacvezeto a Schwalbe
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4894
Írta 2011. június 02. - 23:22

#4895
Írta 2011. június 02. - 23:09

Hány Schwalbe gumid volt eddig és mik a rossz tapasztalataid ?
Esetleg a titkos tipped is megoszthatnád velünk !
Szerintem is nagyon jó gumik de eszméletlen drágák.
Esetleg a titkos tipped is megoszthatnád velünk !
Szerintem is nagyon jó gumik de eszméletlen drágák.
Marci
#4896
Írta 2011. június 02. - 23:01

hát fura ez a schwalbe mánia már Magyarországon is. Ugylátszik sok német teszt, vagy marketing "fekszik" a magyar piacon.
Már a németek is szoknak le a schwalberol a franciák meg sosem élvezték az "über" gumákat.
Michelin Latex belsö az pár év mulva veszithet lyuk nélkül is sok levegöt.
Már a németek is szoknak le a schwalberol a franciák meg sosem élvezték az "über" gumákat.
Michelin Latex belsö az pár év mulva veszithet lyuk nélkül is sok levegöt.
#4897
Írta 2011. június 02. - 22:47

Csak száraz, jó idõben tekerek. A melyik hegység melyik része behatárolhatatlan. Belinkelnéd azt a diagramot? Én nem találom. Köszi!
#4898
Írta 2011. június 02. - 20:29

melyik évszakban? milyen idõjárási körülmények között? melyik hegység melyik részén ? ( erre a kérdésre egyébként a schwalbe honlapján van egy jó kis diagramm )
#4899
Írta 2011. június 02. - 18:00

Racing Ralph - Racing Ralph szerintem.
De sokan teszik elõre a Nobby-t és hátra Rálfit.
De sokan teszik elõre a Nobby-t és hátra Rálfit.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4900
Írta 2011. június 02. - 17:42

Sziasztok!
Schwalbe gumik összeállításában ki mire esküszik?
E - H
Rocket Ron - Racing Ralph
Nobbi Nic - Racing Ralph
Racing Ralph - Racing Ralph
Nobby Nic - Nobby Nic
Vagy?
Schwalbe gumik összeállításában ki mire esküszik?
E - H
Rocket Ron - Racing Ralph
Nobbi Nic - Racing Ralph
Racing Ralph - Racing Ralph
Nobby Nic - Nobby Nic
Vagy?