A Schwarble Puncture Protection defektvédelem mit takar pontosan?Mennyire jó?
Szerintetek melyik jobb gumi úgy általában?
Schwarble Road Cruiser
vagy
Maxxis Overdrive
Defekt állóság fontos lenne.A Maxxis elméletileg kapható három féle defektvédelemmel(Maxx Protect,Kevlar inside,K2).Ezek milyenek,melyik közülük a legjobb?Elõre is köszönöm a válaszokat.
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#4801
Írta 2011. június 19. - 21:52

#4802
Írta 2011. június 19. - 20:23

Szerintetek melyik jobb gumi úgy általában?
Schwarble Road Cruiser
vagy
Maxxis Overdrive
Defekt állóság fontos lenne.A Maxxis elméletileg kapható három féle defektvédelemmel(Maxx Protect,Kevlar inside,K2).Ezek milyenek,melyik közülük a legjobb?Elõre is köszönöm a válaszokat.
#4803
Írta 2011. június 19. - 20:12

Az valszeg lassú defekt nem szabadna ennyit eresztenie 2 hét alatt.
De ha túrázás közben nem kell pumpálni akkor ne cseréld:)
Csak az a durva hogy elöl hátul ugyan az a helyzet. Nagyon kevésszer kaptam defektet, a mostani bike-ommal szerintem még nem. Akkor maradhat nyugodtan mer az a 10mp amíg 2x belefújok nem fáradság, sõt van egy kis pumpám is amit elszoktam vinni.
#4804
Írta 2011. június 19. - 20:05

Hi!
Szerintetek cseréljem a belsõt ha olyan másfél, 2 hét alatt 2.75ös nyomás lemegy olyan 1.9-2re? Túrázás elõtt fújok bele aztán ha nem használom egy ideig csökken a nyomás.
Az valszeg lassú defekt nem szabadna ennyit eresztenie 2 hét alatt.
De ha túrázás közben nem kell pumpálni akkor ne cseréld:)
#4805
Írta 2011. június 19. - 19:55

#4806
Írta 2011. június 19. - 19:16

Szerintetek cseréljem a belsõt ha olyan másfél, 2 hét alatt 2.75ös nyomás lemegy olyan 1.9-2re? Túrázás elõtt fújok bele aztán ha nem használom egy ideig csökken a nyomás.
#4807
Írta 2011. június 19. - 19:11

Most kezdtem el komolyabban bicajozni, vettem is egy trekking gépet.
Jelenleg Rigida Zac19-es felni (622x19) és rajtuk Continental Contant Extra Light (37-622) gumik.
Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy erre a felnire milyen keskenyebb gumit válasszak. Kizárólag aszfalton, padkamentesen közlekedek

Válaszotokat elõre is köszönöm!
#4808
Írta 2011. június 18. - 22:53

#4809
Írta 2011. június 17. - 16:17

http://laciklon.fotoalbum.hu/index
#4810
Írta 2011. június 17. - 11:00

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4811
Írta 2011. június 16. - 21:54

Sziasztok. Külsõkön fel szokták tüntetni a javasolt forgásirányt. Hátulra érdemes ellentétesen feltenni?
Specialized S-works The captain külsõrõl van szó.
Tudom nem a gumi számít, hanem tudni kell biciklizni...
Azért mégis. Vélemény??
eloszor ugy probald, ahogy a gyarto ajanlja.
#4812
Írta 2011. június 16. - 16:37

Specialized S-works The captain külsõrõl van szó.
Tudom nem a gumi számít, hanem tudni kell biciklizni...

Azért mégis. Vélemény??
http://laciklon.fotoalbum.hu/index
#4813
Írta 2011. június 12. - 14:14

#4814
Írta 2011. június 12. - 13:49

#4815
Írta 2011. június 12. - 11:06

Mit csináltál a race kinggel hogy nem kaptál defektet? Nekem muszáj lesz tejet önteni bele, mert tegnap megint kiszedtem belõle 2 tüskét.
#4816
Írta 2011. június 12. - 10:34

én a race kinggel 2év alatt egyet sem kaptam.
Mit csináltál a race kinggel hogy nem kaptál defektet? Nekem muszáj lesz tejet önteni bele, mert tegnap megint kiszedtem belõle 2 tüskét.

#4817
Írta 2011. június 12. - 07:14

Én ezt már láttam élõben elég jól nézett ki, szerintem megfontolandó.
CST C1503 Copperhead Comp (Kerék | Gumiköpeny | 26 coll MTB) | Kerékpár Webshop
ezt venném, jobb aszfaltra mint a Caballero, és száraz terepre is tökéletes
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#4818
Írta 2011. június 12. - 00:18

A Race Kinghez képest milyen? Jobban tart? Elõre is bátran vállalható?
#4819
Írta 2011. június 11. - 21:28

Én már használtam is az uj X-kinget igaz hogy tubeless kivitelben,nagyon jó gumi és gyors de viszont a 2.2-es változatát el kellett hogy adjam annyira gizda volt/1.9-es-2.0 felelt meg/ inkább rendeltem egy 2.4-est.
A Race Kinghez képest milyen? Jobban tart? Elõre is bátran vállalható?
A sebesség mindent megold.
#4820
Írta 2011. június 11. - 20:48
