Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#4801
Írta 2011. június 09. - 14:55

#4802
Írta 2011. június 09. - 14:12

Ja! És lehetõleg 26x2.1-es méretben kellene.
Meg mégvalami: http://apro.bikemag....rias-l8078.html
Jól értem, a Continental Race King-bõl jó eséllyel szériahibás darabot kapok a boltokban?
+1: doboz nélküli, continental belsõ. Lehet számítani rá, hogy hamarabb tönkremegy, mint egy dobozos Maxxis?
#4803
Írta 2011. június 08. - 14:35

Most mit mondjak erre? Gyõr környékén anno 1.75-ös Conti Country Ride-ot használtam, én azzal is elvoltam, a T-lope már csak a szélessége miatt is jobb lehet, az más kérdés, hogy megéri-e neked a valamennyivel gyorsabb aszfaltozás azt, hogy esetleg bizonytalanabb leszel lefelé.
szerintem hosszabbtavon visszaterek a crosshoz... lesz egy 29er, amin cserelgetem a gumikat, aztan ugy el tudok menni durvabb terepen is.
#4804
Írta 2011. június 08. - 13:31

csak gyor kornyeken kellene, bakonyban maradna a bevalt roro+rara kombo. milyen lenne pl egy schwalbe big applehoz vagy egy michelin country rockhoz kepest?
Most mit mondjak erre? Gyõr környékén anno 1.75-ös Conti Country Ride-ot használtam, én azzal is elvoltam, a T-lope már csak a szélessége miatt is jobb lehet, az más kérdés, hogy megéri-e neked a valamennyivel gyorsabb aszfaltozás azt, hogy esetleg bizonytalanabb leszel lefelé.
#4805
Írta 2011. június 08. - 13:06

Sziasztok!
Maxxis Aspen-rõl mik a tapasztalatok?
Tavaly az 2.1-es eXception-t használtam. Nagyon gyors, de skilles gumi. Oda kell figyelni a kanyarokban, mert nagyon alacsonyak az oldalbütykei. Idén visszálltam a crossmark exceptionre, mert az is kb. ugyanolyan gyors, de jobb a tartása.
Maxxisból meg nem érdemes az alapváltozatokat venni, mert kemény gumikeverékbõl vannak és emiatt csúszkálnak.
#4806
Írta 2011. június 08. - 12:15

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#4807
Írta 2011. június 08. - 11:49

Mivel õk forgalmazták itthó. de faktorneten nincs már (naprakész szokik lenni) rendelésre meg esélytelen sztem.
Minden esetre megkérdezni nem kerül semmibe... egy email még idõbe se nagyon...

#4808
Írta 2011. június 08. - 11:27

Eszembe jutott!!! Xfactornet-nél vettem! Nem õket mondják a legolcsóbbnak, de akkor épp náluk volt ez a gumi a legolcsóbb! Kérdezz rá ott, ha esetleg nincs, hátha tudnak hozni!
Mivel õk forgalmazták itthó. de faktorneten nincs már (naprakész szokik lenni) rendelésre meg esélytelen sztem.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4809
Írta 2011. június 08. - 11:20

Engem érdekelne egy pár ilyen gumma, csak nem igazán találok sehol. Esetleg nem tudnál, tudnátok helyet, ahol beszerezhetõ.
Mennyire széles ez a 2.4. A Vredestein honlapját nézegettem ott 2.35-nek írják a legszélesebbet. Jelenleg 2.25-öst használok nagy bütykökkel.
Egyébként maratonra keresek valami használható gumit.
Eszembe jutott!!! Xfactornet-nél vettem! Nem õket mondják a legolcsóbbnak, de akkor épp náluk volt ez a gumi a legolcsóbb! Kérdezz rá ott, ha esetleg nincs, hátha tudnak hozni!
#4810
Írta 2011. június 08. - 09:37

Tudod mi ebben a furcsa? Hogy a ralph elvileg jobb poros, száraz úton, mint a ron. Szerintem nem használod a gumi oldalbütykeit eléggé.
lehet - csak ha megis, akkor meg nagyot borulok?

meg azt nem irtam: nem nagyon cserelgetem a gumijaimat, igy probaltam egy olyan kombot talalni, ami azokon a terepken, ahol tekerek (gyor kornyeke, bakony) a legjobban bevalik minden korulmeny kozott (szaraztol - enyhen saros, agyagos talajig). a ralph nagyon konnyen eltomitodik, nehezen tisztul, agyagon elol meg egyenesen veszelyes.
#4811
Írta 2011. június 08. - 09:20

csak gyor kornyeken kellene, bakonyban maradna a bevalt roro+rara kombo. milyen lenne pl egy schwalbe big applehoz vagy egy michelin country rockhoz kepest?
baromi sok gumit vegigneztem, de vhogy az egesz ossztelos dologgal nehezen osszeegyeztetheto... mert pl a merev crossbringamon ugyanazon a terepeken elmentem mindenfele gond nelkul a 35os semislickel, csak ugye az eleve annyira raz, hogy nem kezd el az ember agyatlankodni vele lefele, mert erzem, hogy itt a vege, es ne tovabb. az fsrel ilyen jellegu terepen meg gyakorlatilag en vagyok a szuk keresztmetszet, a bringa "vegtelenul" terhelheto. a ralphot kanyarokban ereztem kevesnek, folyamatosan sodrodott szaraz poros talajon is (amin elmeletileg nagyon jo), a rocket ron sokkal stabilabb, "huzza" maga utan a bringat. a fenyvesutcan lefele 40-50 kozott siman szoktam menni (murvas, nehol sziklas enyhebb lejto, de eleg kanyargos) - itt van igazan elemeben a bringa, aztan lehet igy aszfalton se lesz jo, meg mar itt sem.
kellene meg egyket fele bringa
Tudod mi ebben a furcsa? Hogy a ralph elvileg jobb poros, száraz úton, mint a ron. Szerintem nem használod a gumi oldalbütykeit eléggé.
A sebesség mindent megold.
#4812
Írta 2011. június 08. - 07:19

ha a Ralphot kevésnek érzed, akkor a T-lope-al esni-kelni fogsz.
csak gyor kornyeken kellene, bakonyban maradna a bevalt roro+rara kombo. milyen lenne pl egy schwalbe big applehoz vagy egy michelin country rockhoz kepest?
baromi sok gumit vegigneztem, de vhogy az egesz ossztelos dologgal nehezen osszeegyeztetheto... mert pl a merev crossbringamon ugyanazon a terepeken elmentem mindenfele gond nelkul a 35os semislickel, csak ugye az eleve annyira raz, hogy nem kezd el az ember agyatlankodni vele lefele, mert erzem, hogy itt a vege, es ne tovabb. az fsrel ilyen jellegu terepen meg gyakorlatilag en vagyok a szuk keresztmetszet, a bringa "vegtelenul" terhelheto. a ralphot kanyarokban ereztem kevesnek, folyamatosan sodrodott szaraz poros talajon is (amin elmeletileg nagyon jo), a rocket ron sokkal stabilabb, "huzza" maga utan a bringat. a fenyvesutcan lefele 40-50 kozott siman szoktam menni (murvas, nehol sziklas enyhebb lejto, de eleg kanyargos) - itt van igazan elemeben a bringa, aztan lehet igy aszfalton se lesz jo, meg mar itt sem.
kellene meg egyket fele bringa

#4813
Írta 2011. június 08. - 07:12

#4814
Írta 2011. június 07. - 20:25

vredestein tlope ilyen celra? egy ossztelosra menne, elvezetesebb legyen aszfalton is menni...
ha a Ralphot kevésnek érzed, akkor a T-lope-al esni-kelni fogsz.
#4815
Írta 2011. június 07. - 19:31

Egyébként földútra nem tudom minek erõltetik a vékony gumikat... 1.7 és társai... túrázni egy kényelmes ballonosabb gumival lehet szerintem, aminek jól van megválasztva a mintája... vélemény?

Engem érdekelne egy pár ilyen gumma, csak nem igazán találok sehol. Esetleg nem tudnál, tudnátok helyet, ahol beszerezhetõ.
Mennyire széles ez a 2.4. A Vredestein honlapját nézegettem ott 2.35-nek írják a legszélesebbet. Jelenleg 2.25-öst használok nagy bütykökkel.
Egyébként maratonra keresek valami használható gumit.
Nekem a 2.4-es van... szerintem nem hamisítvány... max nem idei gyártmány...



Egyébként csomó gyártónak van ilyen és jóval komolyabb gumija szerintem, csak azt nem nyomják kis hazánkban annyira... pl egy jó barátom esküszik a mischlen gumikra... (de mivel azzal nincs tapasztalatom nem ajánlgatom...

DannyL81! neeeeem szar... itthon is van egy pár.



#4816
Írta 2011. június 07. - 19:00

Ha befér akkor 2.4-es Vredestein - TigerClaw-t! (persze egy 2.0-2.2 is bõven jó, csak az én mániám a nagy gumi...) Hajtogatós kevláros verzió se drága, de cserébe még nem is nehéz annyira, nem eszi annyira a beton (és nem is fogja vissza, jó gyors suhanós) és iszonyatosan jót tesz a komfortérzetnek, egy 2.4-es ballonos...
én tennék egy próbát!
Engem érdekelne egy pár ilyen gumma, csak nem igazán találok sehol. Esetleg nem tudnál, tudnátok helyet, ahol beszerezhetõ.
Mennyire széles ez a 2.4. A Vredestein honlapját nézegettem ott 2.35-nek írják a legszélesebbet. Jelenleg 2.25-öst használok nagy bütykökkel.
Egyébként maratonra keresek valami használható gumit.
#4817
Írta 2011. június 07. - 17:46

#4818
Írta 2011. június 07. - 17:19

Miért csak schwalbe a jó??? Voltam kint a Giro-n a Großglocknernél meg utána a "cokkolán" is... egy csapatnál se láttam... ellenben conti, vredestein volt dögivel... meg név nélküliek... (gondolom kísérleti verziók???)
Ha befér akkor 2.4-es Vredestein - TigerClaw-t! (persze egy 2.0-2.2 is bõven jó, csak az én mániám a nagy gumi...) Hajtogatós kevláros verzió se drága, de cserébe még nem is nehéz annyira, nem eszi annyira a beton (és nem is fogja vissza, jó gyors suhanós) és iszonyatosan jót tesz a komfortérzetnek, egy 2.4-es ballonos...én tennék egy próbát!
szimpi

nemeteknel a schwalbe sem dragabb, mint a tobbi gyarto hasonlo termeke (conti pl).
#4819
Írta 2011. június 07. - 16:49

#4820
Írta 2011. június 07. - 16:33

Nekem a continental conti contact nagyon bevált, montin 1,75-ös az elég jó méret erre a célra.
Van felütés és defekt védelme, ami még mûködik is ráadásul.
Nálam 10 ezer km-t bírt két szett is belõle, guminként 2-3 lassú defekttel összesen.
A mintázata aszfaltra való, de van rajat éppen anyi minta, hogy földútn talán picivel többet kapaszkodik mint egy slic, de igazából ennek nincs jelentõsége.
Van belõle hajtogatós is.
Ilyen
Schwalbeból meg a marathon széria, abból is van többféle defektvédelem, súly, minta tekintetében, de azt mondják azok is jók.
Ezek mind ilyen aszfalt-földút használatra lettek kitalálva.
Continental Contact reflex (Kerék | Gumiköpeny | 26 coll MTB slick) | Kerékpár Webshop
Schwalbe Marathon Supreme 26x2,00" HS382 reflex HD Ceramic (Kerék | Gumiköpeny | 26 coll MTB slick) | Kerékpár Webshop