Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#4801
Posted 2011. June 09. - 14:12
Ja! És lehetõleg 26x2.1-es méretben kellene.
Meg mégvalami: http://apro.bikemag....rias-l8078.html
Jól értem, a Continental Race King-bõl jó eséllyel szériahibás darabot kapok a boltokban?
+1: doboz nélküli, continental belsõ. Lehet számítani rá, hogy hamarabb tönkremegy, mint egy dobozos Maxxis?
#4802
Posted 2011. June 08. - 14:35
Most mit mondjak erre? Gyõr környékén anno 1.75-ös Conti Country Ride-ot használtam, én azzal is elvoltam, a T-lope már csak a szélessége miatt is jobb lehet, az más kérdés, hogy megéri-e neked a valamennyivel gyorsabb aszfaltozás azt, hogy esetleg bizonytalanabb leszel lefelé.
szerintem hosszabbtavon visszaterek a crosshoz... lesz egy 29er, amin cserelgetem a gumikat, aztan ugy el tudok menni durvabb terepen is.
#4803
Posted 2011. June 08. - 13:31
csak gyor kornyeken kellene, bakonyban maradna a bevalt roro+rara kombo. milyen lenne pl egy schwalbe big applehoz vagy egy michelin country rockhoz kepest?
Most mit mondjak erre? Gyõr környékén anno 1.75-ös Conti Country Ride-ot használtam, én azzal is elvoltam, a T-lope már csak a szélessége miatt is jobb lehet, az más kérdés, hogy megéri-e neked a valamennyivel gyorsabb aszfaltozás azt, hogy esetleg bizonytalanabb leszel lefelé.
#4804
Posted 2011. June 08. - 13:06
Sziasztok!
Maxxis Aspen-rõl mik a tapasztalatok?
Tavaly az 2.1-es eXception-t használtam. Nagyon gyors, de skilles gumi. Oda kell figyelni a kanyarokban, mert nagyon alacsonyak az oldalbütykei. Idén visszálltam a crossmark exceptionre, mert az is kb. ugyanolyan gyors, de jobb a tartása.
Maxxisból meg nem érdemes az alapváltozatokat venni, mert kemény gumikeverékbõl vannak és emiatt csúszkálnak.
#4805
Posted 2011. June 08. - 12:15
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#4806
Posted 2011. June 08. - 11:49
Mivel õk forgalmazták itthó. de faktorneten nincs már (naprakész szokik lenni) rendelésre meg esélytelen sztem.
Minden esetre megkérdezni nem kerül semmibe... egy email még idõbe se nagyon...
#4807
Posted 2011. June 08. - 11:27
Eszembe jutott!!! Xfactornet-nél vettem! Nem õket mondják a legolcsóbbnak, de akkor épp náluk volt ez a gumi a legolcsóbb! Kérdezz rá ott, ha esetleg nincs, hátha tudnak hozni!
Mivel õk forgalmazták itthó. de faktorneten nincs már (naprakész szokik lenni) rendelésre meg esélytelen sztem.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4808
Posted 2011. June 08. - 11:20
Engem érdekelne egy pár ilyen gumma, csak nem igazán találok sehol. Esetleg nem tudnál, tudnátok helyet, ahol beszerezhetõ.
Mennyire széles ez a 2.4. A Vredestein honlapját nézegettem ott 2.35-nek írják a legszélesebbet. Jelenleg 2.25-öst használok nagy bütykökkel.
Egyébként maratonra keresek valami használható gumit.
Eszembe jutott!!! Xfactornet-nél vettem! Nem õket mondják a legolcsóbbnak, de akkor épp náluk volt ez a gumi a legolcsóbb! Kérdezz rá ott, ha esetleg nincs, hátha tudnak hozni!
#4809
Posted 2011. June 08. - 09:37
Tudod mi ebben a furcsa? Hogy a ralph elvileg jobb poros, száraz úton, mint a ron. Szerintem nem használod a gumi oldalbütykeit eléggé.
lehet - csak ha megis, akkor meg nagyot borulok? az elso gumik oldalterhelesevel azota ovatosabb vagyok, amiota ugy estem fejre a kicsuszo elso miatt, hogy szetrepedt a bukom. akkor irom inkabb ugy, hogy nekem jobban fekszik a ron elol. a ralphot probaltam harom bringan is, es mindig ugyanoda lyukadtam ki. a nickel voltak olyan tapasztalataim, hogy laposabb villaszogu bringan sokkal kiszamithatobban viselkedik - mindegyiken baromi jol tapadt, csak itt jobban ereztem, hogy mikor erek a hatarra (amugy epp ezzel a nickel estem fejre).
meg azt nem irtam: nem nagyon cserelgetem a gumijaimat, igy probaltam egy olyan kombot talalni, ami azokon a terepken, ahol tekerek (gyor kornyeke, bakony) a legjobban bevalik minden korulmeny kozott (szaraztol - enyhen saros, agyagos talajig). a ralph nagyon konnyen eltomitodik, nehezen tisztul, agyagon elol meg egyenesen veszelyes.
#4810
Posted 2011. June 08. - 09:20
csak gyor kornyeken kellene, bakonyban maradna a bevalt roro+rara kombo. milyen lenne pl egy schwalbe big applehoz vagy egy michelin country rockhoz kepest?
baromi sok gumit vegigneztem, de vhogy az egesz ossztelos dologgal nehezen osszeegyeztetheto... mert pl a merev crossbringamon ugyanazon a terepeken elmentem mindenfele gond nelkul a 35os semislickel, csak ugye az eleve annyira raz, hogy nem kezd el az ember agyatlankodni vele lefele, mert erzem, hogy itt a vege, es ne tovabb. az fsrel ilyen jellegu terepen meg gyakorlatilag en vagyok a szuk keresztmetszet, a bringa "vegtelenul" terhelheto. a ralphot kanyarokban ereztem kevesnek, folyamatosan sodrodott szaraz poros talajon is (amin elmeletileg nagyon jo), a rocket ron sokkal stabilabb, "huzza" maga utan a bringat. a fenyvesutcan lefele 40-50 kozott siman szoktam menni (murvas, nehol sziklas enyhebb lejto, de eleg kanyargos) - itt van igazan elemeben a bringa, aztan lehet igy aszfalton se lesz jo, meg mar itt sem.
kellene meg egyket fele bringa
Tudod mi ebben a furcsa? Hogy a ralph elvileg jobb poros, száraz úton, mint a ron. Szerintem nem használod a gumi oldalbütykeit eléggé.
A sebesség mindent megold.
#4811
Posted 2011. June 08. - 07:19
ha a Ralphot kevésnek érzed, akkor a T-lope-al esni-kelni fogsz.
csak gyor kornyeken kellene, bakonyban maradna a bevalt roro+rara kombo. milyen lenne pl egy schwalbe big applehoz vagy egy michelin country rockhoz kepest?
baromi sok gumit vegigneztem, de vhogy az egesz ossztelos dologgal nehezen osszeegyeztetheto... mert pl a merev crossbringamon ugyanazon a terepeken elmentem mindenfele gond nelkul a 35os semislickel, csak ugye az eleve annyira raz, hogy nem kezd el az ember agyatlankodni vele lefele, mert erzem, hogy itt a vege, es ne tovabb. az fsrel ilyen jellegu terepen meg gyakorlatilag en vagyok a szuk keresztmetszet, a bringa "vegtelenul" terhelheto. a ralphot kanyarokban ereztem kevesnek, folyamatosan sodrodott szaraz poros talajon is (amin elmeletileg nagyon jo), a rocket ron sokkal stabilabb, "huzza" maga utan a bringat. a fenyvesutcan lefele 40-50 kozott siman szoktam menni (murvas, nehol sziklas enyhebb lejto, de eleg kanyargos) - itt van igazan elemeben a bringa, aztan lehet igy aszfalton se lesz jo, meg mar itt sem.
kellene meg egyket fele bringa
#4812
Posted 2011. June 08. - 07:12
#4813
Posted 2011. June 07. - 20:25
vredestein tlope ilyen celra? egy ossztelosra menne, elvezetesebb legyen aszfalton is menni...
ha a Ralphot kevésnek érzed, akkor a T-lope-al esni-kelni fogsz.
#4814
Posted 2011. June 07. - 19:31
Egyébként földútra nem tudom minek erõltetik a vékony gumikat... 1.7 és társai... túrázni egy kényelmes ballonosabb gumival lehet szerintem, aminek jól van megválasztva a mintája... vélemény?
Engem érdekelne egy pár ilyen gumma, csak nem igazán találok sehol. Esetleg nem tudnál, tudnátok helyet, ahol beszerezhetõ.
Mennyire széles ez a 2.4. A Vredestein honlapját nézegettem ott 2.35-nek írják a legszélesebbet. Jelenleg 2.25-öst használok nagy bütykökkel.
Egyébként maratonra keresek valami használható gumit.
Nekem a 2.4-es van... szerintem nem hamisítvány... max nem idei gyártmány... ballonoságra kb akkora mint a 2.25ös RacingRalph, csak ugye itt bütyök helyett a fala van annyira kint. Nekem merev gépbe simán elfért. (elöl a revelation lábai között is kényelmesen megvan) Én is maratonozok vele, imádkozok is rendesen a szárazságért... (most szilváson ez volt fent hátul, nem volt bajom vele... IMÁDTAM! elõre viszont biztos ami hótziher, ment a Mountainking) bike-shop.hu kb az elsõ amit kidob, ha beírom, ott elvileg lehet kapni (bár ekkorát nem írnak, de rá kell kérdezni. Én annó a csepeli gyártelepen vettem, nem jut eszembe a bolt neve, de a víztorony mellett vannak és van egy kis dirt pálya az udvarukon.
Egyébként csomó gyártónak van ilyen és jóval komolyabb gumija szerintem, csak azt nem nyomják kis hazánkban annyira... pl egy jó barátom esküszik a mischlen gumikra... (de mivel azzal nincs tapasztalatom nem ajánlgatom... )
DannyL81! neeeeem szar... itthon is van egy pár. de nem is jobb a többinél! pedig Magyarországon sok helyrõl ez jön... "csak a Schwalbe" :/
#4815
Posted 2011. June 07. - 19:00
Ha befér akkor 2.4-es Vredestein - TigerClaw-t! (persze egy 2.0-2.2 is bõven jó, csak az én mániám a nagy gumi...) Hajtogatós kevláros verzió se drága, de cserébe még nem is nehéz annyira, nem eszi annyira a beton (és nem is fogja vissza, jó gyors suhanós) és iszonyatosan jót tesz a komfortérzetnek, egy 2.4-es ballonos... én tennék egy próbát!
Engem érdekelne egy pár ilyen gumma, csak nem igazán találok sehol. Esetleg nem tudnál, tudnátok helyet, ahol beszerezhetõ.
Mennyire széles ez a 2.4. A Vredestein honlapját nézegettem ott 2.35-nek írják a legszélesebbet. Jelenleg 2.25-öst használok nagy bütykökkel.
Egyébként maratonra keresek valami használható gumit.
#4816
Posted 2011. June 07. - 17:46
#4817
Posted 2011. June 07. - 17:19
Miért csak schwalbe a jó??? Voltam kint a Giro-n a Großglocknernél meg utána a "cokkolán" is... egy csapatnál se láttam... ellenben conti, vredestein volt dögivel... meg név nélküliek... (gondolom kísérleti verziók???)
Ha befér akkor 2.4-es Vredestein - TigerClaw-t! (persze egy 2.0-2.2 is bõven jó, csak az én mániám a nagy gumi...) Hajtogatós kevláros verzió se drága, de cserébe még nem is nehéz annyira, nem eszi annyira a beton (és nem is fogja vissza, jó gyors suhanós) és iszonyatosan jót tesz a komfortérzetnek, egy 2.4-es ballonos... én tennék egy próbát!
szimpi van 29es verzioja? mondjatok meg olyan gumikat, amik jol gordulnek aszfalton, konnyuek, es szaraz talajon is otthon vannak.
nemeteknel a schwalbe sem dragabb, mint a tobbi gyarto hasonlo termeke (conti pl).
#4818
Posted 2011. June 07. - 16:49
#4819
Posted 2011. June 07. - 16:33
Nekem a continental conti contact nagyon bevált, montin 1,75-ös az elég jó méret erre a célra.
Van felütés és defekt védelme, ami még mûködik is ráadásul.
Nálam 10 ezer km-t bírt két szett is belõle, guminként 2-3 lassú defekttel összesen.
A mintázata aszfaltra való, de van rajat éppen anyi minta, hogy földútn talán picivel többet kapaszkodik mint egy slic, de igazából ennek nincs jelentõsége.
Van belõle hajtogatós is.
Ilyen
Schwalbeból meg a marathon széria, abból is van többféle defektvédelem, súly, minta tekintetében, de azt mondják azok is jók.
Ezek mind ilyen aszfalt-földút használatra lettek kitalálva.
Continental Contact reflex (Kerék | Gumiköpeny | 26 coll MTB slick) | Kerékpár Webshop
Schwalbe Marathon Supreme 26x2,00" HS382 reflex HD Ceramic (Kerék | Gumiköpeny | 26 coll MTB slick) | Kerékpár Webshop
#4820
Posted 2011. June 07. - 16:16
Esetleg konkrét példát is tudnál írni?
köszi
Nekem a continental conti contact nagyon bevált, montin 1,75-ös az elég jó méret erre a célra.
Van felütés és defekt védelme, ami még mûködik is ráadásul.
Nálam 10 ezer km-t bírt két szett is belõle, guminként 2-3 lassú defekttel összesen.
A mintázata aszfaltra való, de van rajat éppen anyi minta, hogy földútn talán picivel többet kapaszkodik mint egy slic, de igazából ennek nincs jelentõsége.
Van belõle hajtogatós is.
Ilyen
Schwalbeból meg a marathon széria, abból is van többféle defektvédelem, súly, minta tekintetében, de azt mondják azok is jók.
Ezek mind ilyen aszfalt-földút használatra lettek kitalálva.
Continental Contact reflex (Kerék | Gumiköpeny | 26 coll MTB slick) | Kerékpár Webshop