Gyanítom nem Pécs közelében laksz, a Duna nem erre folyik, amúgy megnézném én is szívesen.
Ha fizeted az utam, kb. három-négy nap alatt el tudnék tekerni odáig... Csak kellene közben bringabiztos szállást találni. :-)
Gyanítom nem Pécs közelében laksz, a Duna nem erre folyik, amúgy megnézném én is szívesen.
Gyanítom nem Pécs közelében laksz, a Duna nem erre folyik, amúgy megnézném én is szívesen.
A sebesség mindent megold.
Milliméterek? Többesszámban? Olyan tárcsaféket még nem láttam... Ezen jó, ha 0.2-03.mm van a tárcsa és a fékpofák közt... Szóval elég macerás volt, de most jónak tûnik.Így már értem! Nálam a pálcika gyorszáras kerekeknél az segített, hogy forgattam a kónuszt (tehát magát a tengelyt), jó játék, de még mindig jobb mint féknyerget állítani. Ha már közelítesz a jó pozícióhoz, milliméterek is számítanak. A kerék rendesen legyen a helyén és a gyorszárat is rá szoktam húzni rendesen.
Félreértések elkerülése végett: a féket nem akarom buzerálni, az érdekelne, hogy a kerék visszaszerelésekor van-e valami trükk, amivel pontosan a helyére lehet igazítani a kereket úgy, hogy a tárcsafék is csendben maradjon. (elõtte ugyanis csendben volt)
De nézem azt a topic-ot is, hátha...
MIlyen bringa? Engem érdekelne..
Komolyra fordítva a szót, azok a dolgok amiket leírtál idegesítõ dolgok, és jogos, hogy egy félmillás bringánál nem szabadna elõfordulniuk, de ez vele jár olykor sajnos. Nekem is csípte már ki nem egyszer egy-egy rossz felniszalag a belsót, a zsír új gyorszár lazult fel pár nap alatt, és a pedál is viccelt már meg. A pedálon próbálj lazítani, akkor talán jó lesz. Ha ez vígasztal, a zsír új Reba villám megvétel óta szar volt, de nem akartam visszaküldenigariba, mert szezon közepe volt, és biztos voltam benne, hogy nem kapom vissza a következõ versenyre. Most csináltuk meg, tömítést kellett bele csináltatni, most már remélem jó lesz. Ne vegye el a kedved szerintem.
MIlyen bringa? Engem érdekelne..off:
Ebbõl egy dolog következik: ami bajom egy év alatt volt ezzel a biciklinek nevezett ipari hulladékkal, jobban teszem, ha többé nem ülök rá. Félmillás bicikli, olyan balesetveszélyes pedálokkal, amikbõl sokszor nem lehetett kilépni, mert a stopli beakadt valahol a pedálba, állandó, idegesítõ, de beazonosíthatatlan zörgésekkel, az elsõ szétszedés-összerakásig szarul mûködõ elsõ villával, egy hét után szó szerint kiesni készülõ középsõ aggyal, lepattogzott festékkel meg a bánat tudja még hány hibával... Írtam a boltos srácnak, hogy ha kell, ingyen elviheti ha kell neki. Ha neki nem kell, akkor majd megírom, hova lehet érte jönni... részemrõl kösz, de ennyi volt... :-(
Félreértések elkerülése végett: a féket nem akarom buzerálni, az érdekelne, hogy a kerék visszaszerelésekor van-e valami trükk, amivel pontosan a helyére lehet igazítani a kereket úgy, hogy a tárcsafék is csendben maradjon. (elõtte ugyanis csendben volt)
De nézem azt a topic-ot is, hátha...
Félreértések elkerülése végett: a féket nem akarom buzerálni, az érdekelne, hogy a kerék visszaszerelésekor van-e valami trükk, amivel pontosan a helyére lehet igazítani a kereket úgy, hogy a tárcsafék is csendben maradjon. (elõtte ugyanis csendben volt)
De nézem azt a topic-ot is, hátha...
Félreértések elkerülése végett: a féket nem akarom buzerálni, az érdekelne, hogy a kerék visszaszerelésekor van-e valami trükk, amivel pontosan a helyére lehet igazítani a kereket úgy, hogy a tárcsafék is csendben maradjon. (elõtte ugyanis csendben volt)
De nézem azt a topic-ot is, hátha...
Ha a tegnapi napot is beleszámítom, akkor kb. másfél órába telt, mire eltaláltam azt a pontot, ahol csendben van.érdekelne, hogy a kerék visszaszerelésekor van-e valami trükk, amivel pontosan a helyére lehet igazítani a kereket
Félreértések elkerülése végett: a féket nem akarom buzerálni, az érdekelne, hogy a kerék visszaszerelésekor van-e valami trükk, amivel pontosan a helyére lehet igazítani a kereket úgy, hogy a tárcsafék is csendben maradjon. (elõtte ugyanis csendben volt)OFF: Fékre van itt külön topik. Mininális 8as nekem mindig volt minden tárcsában és megoldottam, hogy ne súrlódjon. Ha csinálom, tudom mit kell csinálni, de leírni macera és hosszú. Javaslom a féktopikot olvasásra, sokmindent leírtak már.
Csak annyit, hogy senki sem akarta elhinni, hogy a fenébe lehet a kerék kerülete 2.2-es guminál 216 cm. Lemértük. Nem is annyi, mivel 217 cm. Ennyinek is kell lennie.
ui: van valami trükk arra, hogy a tárcsafék összeszerelés után se ciripeljen? Két variáció van jelen pillanatban:
- pici nyolcas van már a tárcsában, fordulatonként egy-egy pillanatra hozzáér az egyik fékpofához. Zajos, de nincs érezhetõ fékhatás, ha nem fékezek.
- hangja ugyan nincs, de folyamatosan súrlódik és ha megpörgetem a kereket, akkor jól érezhetõen fékezõdik.