Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#4621
Írta 2011. július 05. - 15:59

#4622
Írta 2011. július 05. - 15:23

Most éppen nem tudom mennyi van benne mert nem tudom mérni. De tutira 80 kiló vagyok. Jólvan, 81!

#4623
Írta 2011. július 05. - 13:36

CX monti. Bár eddig nem kellett csak max 4 és fél bár bele, mert vékonyka Continental SportCONTACT gumim van. Ha ennél kevesebbet fújok bele akkor ráülve full lapos lesz a gumi és érezhetõen nehezebb tekerni és nem mellesleg jojózik is picit a bicó. 80kiló vagyok.
Hát, vagy a 4,5bar nem stimmel, vagy a 80 kiló.

Én õsszel 78 körül mozogtam, folyamatosan 3-4 kilós hátizsák még pluszba és 3,5 barnál többet ritkán nyomtam a cuccba. De zeezoltanónak igaza van: XTR kerékre nem illik ilyen külsõt rakni.

#4624
Írta 2011. július 05. - 13:30

#4625
Írta 2011. július 05. - 12:45

De a lényeg hogy most fogalmam sincs mennyi van benne, de hogy pont nem jó, az biztos.
Mondjátok hogy gumi tömítõgyûrûs átalakítót éri meg. Nekem egy 400Ft-os sima fém átalakítóm van, de ebben r()hadtul nincs semmi gumi tömítõ! Rászorítani alig lehet, mert amint rászorítom a kompresszor csövét akkor a szelep csatlakozáskor lazul meg. :-\
Ezek alapján majd valamit összekókányolok otthon.
#4626
Írta 2011. július 05. - 10:24

Az új XTR felnim miatt kénytelen voltam venni francia(Presta) szelepes gumikat a kerekeimre. Az a bajom, hogy rettenetesen enehéz bele fújni. Kompresszor van itthon, meg van is szelep átalakítóm, de ha fújok bele, valahol mindig ereszt a mocsok.
Ha kompresszorral fújok bele akkor a kompresszor csövének végén ereszt, de próbáltam már telópumpával is, azzal meg az átalakító és a szelep közt szökik. Tekertem rá vékony szigetelõszalag réteget, de csak egy fokkal lett jobb. Mivel csak fújás közben lehet nyomást mérni, így felnyomtam a kompresszort 6bárra(5-re akarom fújni a hátsót), de szerintem közel sincs benne annyi, full puha ha ráülök.
Tud valaki valami okosságot?
Ha XTR felni akkor gondolom monti és abba meg mi az istennek 5 bar?
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4627
Írta 2011. július 05. - 09:31

Az új XTR felnim miatt kénytelen voltam venni francia(Presta) szelepes gumikat a kerekeimre. Az a bajom, hogy rettenetesen enehéz bele fújni. Kompresszor van itthon, meg van is szelep átalakítóm, de ha fújok bele, valahol mindig ereszt a mocsok.
Ha kompresszorral fújok bele akkor a kompresszor csövének végén ereszt, de próbáltam már telópumpával is, azzal meg az átalakító és a szelep közt szökik. Tekertem rá vékony szigetelõszalag réteget, de csak egy fokkal lett jobb. Mivel csak fújás közben lehet nyomást mérni, így felnyomtam a kompresszort 6bárra(5-re akarom fújni a hátsót), de szerintem közel sincs benne annyi, full puha ha ráülök.
Tud valaki valami okosságot?
be szoktad elotte nyomni a tut, mielott barmit is raraksz?
#4628
Írta 2011. július 05. - 09:11

#4629
Írta 2011. július 05. - 07:30

#4630
Írta 2011. július 05. - 06:27

nem lenne ilyen gond, ha mongy lenne 60as verzioban, vagy anyaval.
#4631
Írta 2011. július 04. - 22:21


#4633
Írta 2011. július 04. - 21:57

Még, ha csak a sima hajtogathatós, akkor sincs rossz áron szerintem, Raceking-bõl kiindulva....
#4634
Írta 2011. július 04. - 18:13

bár nekem az átalakítóval sem volt még soha sem gondom
#4635
Írta 2011. július 04. - 16:27

#4636
Írta 2011. július 04. - 16:00

Egyetlen megoldásnak a prestás csatlakozójú pumpát látom, olyanom meg nincs.
#4637
Írta 2011. július 04. - 15:50

#4638
Írta 2011. július 04. - 15:10

#4639
Írta 2011. július 04. - 15:00



Tud valaki valami okosságot?
#4640
Írta 2011. július 04. - 14:57

ps: 69cm szeles egyenes kormany nem sok egy xc gepen?
szelesebb, mint a trail bringame.
OFF. Szerintem nem. :-) Pláne, ha 29er az az XC gép! ON.