Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#4581
Írta 2011. július 22. - 11:46

#4582
Írta 2011. július 22. - 11:29

köll venni egy kb-ra jó gumit, és úgy kell menni vele, amit enged
ha valaki pofára esik, akkor az sosem azért van mert a gumi kicsúszott, hanem, mert az illetõ túllépte az éppen adott korlátokat
#4583
Írta 2011. július 22. - 11:26


#4584
Írta 2011. július 22. - 09:07

Ne magadból indulj ki. Olyan szituációkban, mint a vizes kõ, vagy az éppen megfolyt döngölt agyag semmilyen minta nem fog meg, kár a biztonság illúziójába kapaszkodni. A két minta közül a szerintem jobbat mondtam. Tisztába vagyok vele, hogy sokan még a betonon is traktorgumival közlekednének. Te például mindenkinek ugyanazt ajánlod, pedig szinte kizárható, hogy mindenkinek ugyanolyan a stílusa, mint neked. Nekem pl. az istenített Schwalbe gumik közül egyedül a RR jött be, a NN kicsúszott, a RoRo meg kihajlott (bütykök túl hegyesek). De ez egyéni. Én a RoRo-val estem pofára. Ezek szerint a vesztemet akarod?
Peace.
hat a szomszed neni tapasztalatat nem tudom leirni, csak a sajatomat...

a schwalbekat varialtam mar eleget: az nn sokkal jobban tapad, a ron vhol a ketto kozott van - de ez igaz a kiszamithatosagra is, csak forditottan. a nn hatarait sokkal jobban ki kell ismerni, mert (baromira) tapad-tapad, aztan ha vege, akkor hirtelen csuszik ki alolad (nedvesen plane - tapasztaltam). a ralph nalam elore keves volt nehany helyen, ha eltomodik, nehezen tisztul - volt ahol egyszeruen az saras ut mellett kellett lejonnom a fuvon, mert folyamatosan kiment a bringa eleje oldalra, hiaba probaltam hatra terhelni. a ront en azert szerettem, mert kiszamithatobb, de jobban tapadt. emelett sarban sose fordult velem olyan, mint a ralphal. hatul inkabb az erdekel hogy kapaszkodik, mert az oldaliranyu mozgasok kezelhetobbek.
#4585
Írta 2011. július 21. - 23:37

azzal mennyivel lesz elobbre, hogy pofara esik, pedig mas jol tud menni vele?
Ne magadból indulj ki. Olyan szituációkban, mint a vizes kõ, vagy az éppen megfolyt döngölt agyag semmilyen minta nem fog meg, kár a biztonság illúziójába kapaszkodni. A két minta közül a szerintem jobbat mondtam. Tisztába vagyok vele, hogy sokan még a betonon is traktorgumival közlekednének. Te például mindenkinek ugyanazt ajánlod, pedig szinte kizárható, hogy mindenkinek ugyanolyan a stílusa, mint neked. Nekem pl. az istenített Schwalbe gumik közül egyedül a RR jött be, a NN kicsúszott, a RoRo meg kihajlott (bütykök túl hegyesek). De ez egyéni. Én a RoRo-val estem pofára. Ezek szerint a vesztemet akarod?

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#4586
Írta 2011. július 21. - 18:36

Én most Nobby-Ralph-al próbálkozom. Eddig rara-rara-al mentem, de kéne kicsit több tapadás terepen. Kíváncsi vagyok aszfalton mennyivel lesz negezebb Nobby-val.
Inkább Rockrt R- Racing R páros, a Noby nagyon darabosan gurul a Ronhoz képest. Zefalal javítottam egy centis szakadást varrás nélkül lazán jó volt.
Racing Ralhp nekem nem horror elõl sárban, bár most Ron azért lazább.
#4587
Írta 2011. július 21. - 18:01

Én vettem egy új gumit, kipróbálom a Nobby-t elöl.Hát én is így jártam...csak sajnos outival...tegnapelõtt az a k.nagy vihar lecsapott rám este kint a prérin, másnapra lapos a vadi új Ultremo ZX...
Belsõ ragasztva, pumpálva, akkor látom, hogy kb 5mm hosszú vágás van rajta, 7 barra fújva kezd szétnyílni.
Nem örülnék, ha egy új 10 eft-os külsõt ki kellene kukáznom.
Menthetõ??
(tudom hülye vagyok a lugano/durano-val kellene edzenem nem ezzel....)
A szakadt Ralph-ot pedig megpróbálom megvarrni, majd leragasztom a lentebb linkelt gumijavítóval.
Ha valami csoda folytán min. 3 Bar-t elbír türemkedés nélkül, akkor városban majd azt koptatom. De tartok tõle, hogy csak tapasztalatot fogok nyerni.

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4588
Írta 2011. július 21. - 16:15

#4589
Írta 2011. július 21. - 15:30

RR. ZBC-n olvadó-lucskos hóban is ezzel mentek sokan...
Csak tudod, valaki tud biciklizni valaki meg nem...
(Errõl egy régi újságcikk jutott eszembe, amikor valamelyik magyar (talán) versenyzõ (talán újságíró) hasonlította a saját tempóját az elsõjét és azt hozta ki, hogy felfelé valami nagyon brutálisan mennek az elsõ, mert azzal számolt, hogy lefelé nem kap semmit. Miközben, mint tudjuk a valóságban lefelé is százalékosan kb ugyanannyit kap, mint felfelé.)
A sebesség mindent megold.
#4590
Írta 2011. július 21. - 15:30

Hát én is így jártam...csak sajnos outival...tegnapelõtt az a k.nagy vihar lecsapott rám este kint a prérin, másnapra lapos a vadi új Ultremo ZX...
Belsõ ragasztva, pumpálva, akkor látom, hogy kb 5mm hosszú vágás van rajta, 7 barra fújva kezd szétnyílni.
Nem örülnék, ha egy új 10 eft-os külsõt ki kellene kukáznom.
Menthetõ??
(tudom hülye vagyok a lugano/durano-val kellene edzenem nem ezzel....)
én is jártam így vadi új gumival, de nekem nem sikerült megmentenem
és érdekes, hogy minden súlyos vágást esõben szerzetek be a gumijaim
többek között ilyenek miatt váltam meg legutóbb az országuti bringámtól
#4591
Írta 2011. július 21. - 15:08

Sziasztok!
Sárban a Racing Ralph vagy a Smart Sam a jobb?
RR. ZBC-n olvadó-lucskos hóban is ezzel mentek sokan...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#4592
Írta 2011. július 21. - 14:58

Belsõ ragasztva, pumpálva, akkor látom, hogy kb 5mm hosszú vágás van rajta, 7 barra fújva kezd szétnyílni.
Nem örülnék, ha egy új 10 eft-os külsõt ki kellene kukáznom.
Menthetõ??
(tudom hülye vagyok a lugano/durano-val kellene edzenem nem ezzel....)
Futófelületen, 1 cm szélességben szétvágott külsõt lehet/érdemes javítani valahogy?
#4593
Írta 2011. július 21. - 10:05

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4594
Írta 2011. július 21. - 08:58


a mostani maxxis aspenen is meglepodtem, hogy mennyire jol tapad, es milyen jol gurul... viszont nagyon alacsonyprofilu, igy laza (homok pl) es enyhen saros talajon is azonnan kapitulal. az enyhen saros emelkedon nem tudtam vele felmenni, mert egyszeruen kiporgott a hatsokerek. egy ralphal ilyen sose foldult elo. max enyhen nedves idoben, felazott talajon jo, kerulve a saras helyeket.
#4595
Írta 2011. július 21. - 08:47

#4596
Írta 2011. július 19. - 22:35

Sz@r. Egy hét volt a maximum, amit kibírt, aztán elenged. De inkább 1-2 nap alatt lejött.BBB BTL-80 LeakFix öntapadós tömlõjavítóról mik a vélemények,tapasztalatok?
Ezeket inkább úgy képzeld el, hogy végszükség esetén talán haza tudsz velük érni. Kb. erre találták ki.
#4597
Írta 2011. július 19. - 11:11

cernaboltba bevittem a gumit es elmondtam mit kellene tenni vele.boltos adott hozza megfelelo cernat es tut is.eleg szivas megvarni.en kesztyuben csinaltam es ugy is kikezdte a kezem de megerte.
#4598
Írta 2011. július 19. - 11:10

Na akkor szerválok csajszitól valami erõs cérnát, aztán rákenem ezt az ebay-es foltot és meglátom hogy muzsikál.
Terepre azért nem megyek vele, de aszfaltra talán jó lesz még.
en ugyanugy hasznalom, mint elotte - varrni azert kell, mert szalak nelkul nem fogja a nyomast birni. szimpla foltot tettem ra, hogy vedje a cernat/belsot.
#4599
Írta 2011. július 19. - 10:44

#4600
Írta 2011. július 19. - 10:24

Na akkor szerválok csajszitól valami erõs cérnát, aztán rákenem ezt az ebay-es foltot és meglátom hogy muzsikál.erosebb cernaval
Terepre azért nem megyek vele, de aszfaltra talán jó lesz még.

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager