minden kanyarban keresztben jön a hátsó kerék fék nélkül is

amúgy én sliccel megyek mindehol (kivéve télen), na az szárazon is elpörög meredekebb, porosabb emelkedõkön, de legalább rászoktatja az embert az egyenletes tekerésre emelkedõn is
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
Mekkora nyomból próbálkoztok kimászni pusztán a gumira bízva a dolgot? 10cm mélybõl?
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
Igen, a múltkor erõsen a sofõr hibázott nálam.
Hogy a többiek is értsék, ki akartam jönni a nyomból és befordult a kormány, teljes súllyal az elsõ kerékre estem, felni kampec, a villa nem tudom hogy úszta meg. Nem a gumit hibáztatom, hiába vannak oldalt akkora bütykei mint egy ház, teljesen mindegy milyen gumi lett volna.
A ti javaslatotokra kipróbáltam a kisebb nyomásokat is. Nekem most már egyikben sincs belsõ (a kevlar Ardent-et is felszenvedtem tejjel elõre), 1.8-1.9 bar vált be elöl-hátul (80-85kg-omhoz). Terepen egyértelmûen csak elõnye van, betonon sem tekerek számottevõen nehezebben, a tapadás durva.
Azok a rohadt nyomok, én is azon taknyoltam el múlt héten.ki akartam jönni a nyomból...
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
Mondjuk az sem mindegy, mekkora nyomáson van használva a cucc - pattogósra fújt gumikkal nekem többször jött össze a(z) borulás/esés, mint defektpuhával.
Tisztába vagyok vele, hogy sokan még a betonon is traktorgumival közlekednének.
basszus
köll venni egy kb-ra jó gumit, és úgy kell menni vele, amit enged
ha valaki pofára esik, akkor az sosem azért van mert a gumi kicsúszott, hanem, mert az illetõ túllépte az éppen adott korlátokat
Úgysem a gumi oldja meg a helyzetet, hanem a sofõr.
Úgysem a gumi oldja meg a helyzetet, hanem a sofõr.