Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#4621
Posted 2011. July 05. - 15:23
Most éppen nem tudom mennyi van benne mert nem tudom mérni. De tutira 80 kiló vagyok. Jólvan, 81!
#4622
Posted 2011. July 05. - 13:36
CX monti. Bár eddig nem kellett csak max 4 és fél bár bele, mert vékonyka Continental SportCONTACT gumim van. Ha ennél kevesebbet fújok bele akkor ráülve full lapos lesz a gumi és érezhetõen nehezebb tekerni és nem mellesleg jojózik is picit a bicó. 80kiló vagyok.
Hát, vagy a 4,5bar nem stimmel, vagy a 80 kiló.
Én õsszel 78 körül mozogtam, folyamatosan 3-4 kilós hátizsák még pluszba és 3,5 barnál többet ritkán nyomtam a cuccba. De zeezoltanónak igaza van: XTR kerékre nem illik ilyen külsõt rakni.
#4623
Posted 2011. July 05. - 13:30
#4624
Posted 2011. July 05. - 12:45
De a lényeg hogy most fogalmam sincs mennyi van benne, de hogy pont nem jó, az biztos.
Mondjátok hogy gumi tömítõgyûrûs átalakítót éri meg. Nekem egy 400Ft-os sima fém átalakítóm van, de ebben r()hadtul nincs semmi gumi tömítõ! Rászorítani alig lehet, mert amint rászorítom a kompresszor csövét akkor a szelep csatlakozáskor lazul meg. :-\
Ezek alapján majd valamit összekókányolok otthon.
#4625
Posted 2011. July 05. - 10:24
Az új XTR felnim miatt kénytelen voltam venni francia(Presta) szelepes gumikat a kerekeimre. Az a bajom, hogy rettenetesen enehéz bele fújni. Kompresszor van itthon, meg van is szelep átalakítóm, de ha fújok bele, valahol mindig ereszt a mocsok. Ha kompresszorral fújok bele akkor a kompresszor csövének végén ereszt, de próbáltam már telópumpával is, azzal meg az átalakító és a szelep közt szökik. Tekertem rá vékony szigetelõszalag réteget, de csak egy fokkal lett jobb. Mivel csak fújás közben lehet nyomást mérni, így felnyomtam a kompresszort 6bárra(5-re akarom fújni a hátsót), de szerintem közel sincs benne annyi, full puha ha ráülök.
Tud valaki valami okosságot?
Ha XTR felni akkor gondolom monti és abba meg mi az istennek 5 bar?
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4626
Posted 2011. July 05. - 09:31
Az új XTR felnim miatt kénytelen voltam venni francia(Presta) szelepes gumikat a kerekeimre. Az a bajom, hogy rettenetesen enehéz bele fújni. Kompresszor van itthon, meg van is szelep átalakítóm, de ha fújok bele, valahol mindig ereszt a mocsok. Ha kompresszorral fújok bele akkor a kompresszor csövének végén ereszt, de próbáltam már telópumpával is, azzal meg az átalakító és a szelep közt szökik. Tekertem rá vékony szigetelõszalag réteget, de csak egy fokkal lett jobb. Mivel csak fújás közben lehet nyomást mérni, így felnyomtam a kompresszort 6bárra(5-re akarom fújni a hátsót), de szerintem közel sincs benne annyi, full puha ha ráülök.
Tud valaki valami okosságot?
be szoktad elotte nyomni a tut, mielott barmit is raraksz?
#4627
Posted 2011. July 05. - 09:11
#4628
Posted 2011. July 05. - 07:30
#4629
Posted 2011. July 05. - 06:27
nem lenne ilyen gond, ha mongy lenne 60as verzioban, vagy anyaval.
#4630
Posted 2011. July 04. - 22:21
#4632
Posted 2011. July 04. - 21:57
Még, ha csak a sima hajtogathatós, akkor sincs rossz áron szerintem, Raceking-bõl kiindulva....
#4633
Posted 2011. July 04. - 18:13
#4634
Posted 2011. July 04. - 16:27
#4635
Posted 2011. July 04. - 16:00
Egyetlen megoldásnak a prestás csatlakozójú pumpát látom, olyanom meg nincs.
#4636
Posted 2011. July 04. - 15:50
#4637
Posted 2011. July 04. - 15:10
#4638
Posted 2011. July 04. - 15:00
Tud valaki valami okosságot?
#4639
Posted 2011. July 04. - 14:57
ps: 69cm szeles egyenes kormany nem sok egy xc gepen? szelesebb, mint a trail bringame.
OFF. Szerintem nem. :-) Pláne, ha 29er az az XC gép! ON.
#4640
Posted 2011. July 04. - 14:51
ps: 69cm szeles egyenes kormany nem sok egy xc gepen? szelesebb, mint a trail bringame.