Használ valaki közületek a külső oldalfalára szilikon sprayt?Azért gondoltam rá mert a melóhelyen egész nap süti a nap.
Használ valaki közületek a külső oldalfalára szilikon sprayt?Azért gondoltam rá mert a melóhelyen egész nap süti a nap.
emlekeim szerint a 2.2esnel megvolt a valos szelesseg a 22.5os felnin. de nem volt olyan tulmeretezett, mint a korabbi verzio.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
continental race king sl 2.0 ennek mennyi lehet a valós szélessége?
emlekeim szerint a 2.2esnel megvolt a valos szelesseg a 22.5os felnin. de nem volt olyan tulmeretezett, mint a korabbi verzio.
Nekem sose volt olyan gondom vele hogy ereszti a levegőt a peremnél, pedig 3 darabot elhasználtam már belőle 2016-tól.
nem veletlenul terveztek at azt a reszet - gondolom felnifuggo. mas gumikkal nem volt ilyen gondom.
Nekem sose volt olyan gondom vele hogy ereszti a levegőt a peremnél, pedig 3 darabot elhasználtam már belőle 2016-tól.
Arn!
A Conti Race King újabbik verziója (2018-tól) ilyen....Nekem is volt, és a Stans tejet eléggé "izzadja" ki a futófelületen, gyakorlatilag 2-3 hetes korától.
Másnál is láttam az új Cross Kinget nagyon izzadni.
Próbáld meg más lötyivel is, pl. Mitas. Annak másabb az összetétele, viszont hamarább be is szárad mint a Stans.
Nekem most jelenleg hátul még a régi verzós Race King Protection van Stanssal, az nem izzadja.
az nekem vegig eresztette a levegot a peremnel
Arn!
A Conti Race King újabbik verziója (2018-tól) ilyen....Nekem is volt, és a Stans tejet eléggé "izzadja" ki a futófelületen, gyakorlatilag 2-3 hetes korától.
Másnál is láttam az új Cross Kinget nagyon izzadni.
Próbáld meg más lötyivel is, pl. Mitas. Annak másabb az összetétele, viszont hamarább be is szárad mint a Stans.
Nekem most jelenleg hátul még a régi verzós Race King Protection van Stanssal, az nem izzadja.
lehet kezded hianyolni a telot? legalabbis az alacsonyabb nyomas es a ballonosabb gumi...
A nagyon alacsony nyomás az trehányság volt, 1.5 baron szoktam menni. Nem fújtam utána hetekig és hirtelen sokat engedett egyik napról a másikra, menet közben meg nem akartam ezzel foglalkozni. Lőttem ki oldalra a köveket rendesen, szóval voltak jelei a túl alacsony nyomásnak
A telo hiányát leírnám, nem szégyelleném bevallani. Természetesen jobban ráz köves lejtőn (fizikával nem lehet mit tenni ) de egyelőre nagyon szeretem a bringát így. Ha már kellett venni hátra valamit akkor most ez kapóra jött. Amennyiben nyerek vele valamit az jól tud esni majd a köves szakaszokon.
nekem az alacsonyabb profilu gumik foltosodtak schwalbebol:
* 2019es ralph
* 2017es burt
ron es ray ok volt.
lehet kezded hianyolni a telot? legalabbis az alacsonyabb nyomas es a ballonosabb gumi...
A jelenlegi Ralph-Ray páros nekem most nem szivárog így át, igaz nem áll sokat.
Viszont a Ralph oldalán lett egy jelentős vágás, túl alacsony nyomáson mentem az egyik tekerés alkalmával és egy kő elvághatta. Mentem vele azóta de nem egy életbiztosítás. Erre fel meg is rendeltem a 2.35-ös külsőket ugyan ebből a párosból. Egyrészt kíváncsi vagyok hátul el fog-e férni, másrészt lesz-e értelme a kicsit ballonosabb megoldásnak.
Minden érkező csomagot karanténba teszek, de ezt majd kinyitom kesztyűben és kiöntöm ami benne van (azok amúgy is napok óta benne vannak), nem bírok várni .
Maxxisnál nem láttam még ilyet.
lehet nem all nalad eleget
de azert arra kivancsi lennek, hogy ezek az apro lyukak miben masak, mint egy szurt, ami nagyobb, es jobban jon a levego. nyomast egy tizedet se veszit ket ora tekeres utan, csak onnan venni eszre, hogy gyorsabban ereszt par nap utan. lehet epp ez a kulcs, hogy olyan apro, hogy nem jon letre ott tulnyomas, es nem kavarodnak oda latexdarabkak, nem tud a sealant mukodni.
mi lenne, ha atdugnek rajta egy tut pl? onnantol tomitene?
arn módosította - 2020. április 15. - 11:13
hihetetlen, hogy nem tudnak a nemetek egy olyan montis gumit gyartani, amibol nem jon a lotty - igaz itt mas, mint a schwalbenal. ott ugy szivarog at, ha sokaig all egy helyben, itt meg uj koraban is olyan lyukak voltak rajta, amit nem tomitett a sealant (ami szamomra kicsit erthetetlen kategoria). eloszor csak a levegot eresztette, azota meg elkezdett foltosodni, a korabbi apro lyukakon keresztul.
irtam a continentalnak, hatha kicserelik. 2019es a gp5000tl is, ott semmi gond. se folt, se apro lyukak.
Hogy kapcsolódjak a bőrfal témához, a mivelnyomulok topicban pont betettem a képet, az WTB Resolute, és eléggé könnyezik, legalábbis vannak nyomok az oldalfalon. Jelentősen mondjuk nem ereszt, az elsőt már kellett pumpálnom, mert összerakás után lelapult majdnem teljesen, de azóta nem volt ilyen. Szemre ennél is hiányzik egy réteg -a fekete-, de össze van dolgozva a széle, olyan, mintha a fekete részt utólag vágták volna el, vagy simították volna oda. De azért van kaucsuk az oldalán. Juteszembe, a korom tudtommal pont UV ellen került a gumikba, mi a helyzet ezzel? Nem repedeznek az ilyen világos oldalfalak sokkal hamarabb?
ugy latszik a beepitett gordulesteszt jol mukodik meg nem veletlenul ereztem jobbnak a race kinget, mint az uj ralph + ray parost. viszont ezekkel a lyukakkal kezdeni kell vmit, mert utantoltes utan sem lett jobb. ugyanugy ereszti a levegot, mint uj koraban, es azota ott szivarog is a lotty.
http://forum.bikemag...opik/?p=1236811
https://www.bicycler...protection-2020
Continental Race King Protection 20.2 W
Schwalbe Racing Ralph 2019 TLE Addix Speed 27.0 W
Schwalbe Racing Ray TLE Addix SpeedGrip 28.3 W
arn módosította - 2020. április 06. - 10:19
Ebbe ha elég folyadékot töltesz akkor látod legalább, hogy lötyög-e még benne valami . Fura nagyon.
Pont most próbálok szerezni 2.35-ös Schwalbe külsőket, és próbálok nem ilyen divatos oldalfallal venni (csak azért se). Az a "rondabarna" Conti tetszene a bringán pedig.
a raceking fala elég vékonyka...
jah hogy ez csak szovet? fura...
a lentivel arra celoztam, ha ugyanez az anyag meg minden csak feketeben, nem tudnal ugyanilyen fotot kesziteni rola.