Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#4161
Írta 2011. október 05. - 18:07

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4162
Írta 2011. október 05. - 16:59

utfg
H&S Bike-Discount GmbH - Das Original
Schwalbe Rocket Ron Evo PaceStar Faltreifen Modell 2011 - BIKE-COMPONENTS.DE
Nem lettem okosabb...ezek /db árak.
#4163
Írta 2011. október 05. - 16:55

#4164
Írta 2011. október 05. - 16:22

Esetleg milyen egyéb gumikat érdemes nézegetni 26" belsõs terepre kell, jó tapadás, jól gurul, és nem kõ nehéz?
MJani01 te milyen külsõt használsz?
#4165
Írta 2011. október 05. - 15:48

#4166
Írta 2011. október 05. - 15:37

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4167
Írta 2011. október 05. - 15:02

kb ez a normalis ara kinn
szep akciok, hogy veszi az itteni disztrib arakat, aztan meg behozza nemet teruletrol. kinn az osszes normalisabb gumi 25-30 euro.
Oly szép lenne, ha ezen kijelentések pár linkkel megalapozva kerülnének kinyilatkoztatásra...
Hol is ennyi ez kint?
#4168
Írta 2011. október 05. - 11:52

#4169
Írta 2011. október 05. - 11:12

én még mindig ugyanott tartok, hátha valaki még nem unja témát. szóval. a 2.2-es X King vagy a mountain King ballonosabb szerintetek?
mert EZ most pl durván jó árban van, de semmire nem megyek vele, ha ez se fér be rendesen a vázba...
Jól értem, ez most 2 db. gumi 9438 Forintért?
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#4170
Írta 2011. október 05. - 07:11

Nekem van 2.2-es MKing. Nem egy traktorgumi. A 2.25 Schwalbe RR-hoz mérve láthatóan kisebb, a 2.4-es Vredestein TigerClaw-hoz pedig egyenesen virsli.
Apropó, TigerClaw... már van vele tapasztalat. Idén Budán kívül mindenhol volt fent legalább egy belõle. És azt tudom mondani, hogy ha nem is elõre, de hátra nekem jobban bejött mint a Conti RK vagy akár a Schwalbe RR. (elõre azért inkább Schw. RR vagy Conti MK) Ráadásul olcsóbb mint a Schwalbe-k, és nem öregszik el mint a Contijaim...
Nem is egy nehéz súlyú darab, és nem az a defektelõs fajta... vagy csak mázlista vagyok!
végül schwalbe black jack 2.0 lett belõle. remélem ez szépen elfér majd. az x kinget sajnálom, szerintem remek gumi. érdekes, hogy én kb két éve tekerek, igaz, hogy havonta csak egy hétvégén, de akkor három-négy hosszabb túrát a Bükkben, és defektet még nem láttam. maxxis ignitorral kezdtem, utána jött az x king. ezt most gyorsan le is kopogom

#4171
Írta 2011. október 05. - 06:12

én még mindig ugyanott tartok, hátha valaki még nem unja témát. szóval. a 2.2-es X King vagy a mountain King ballonosabb szerintetek?
mert EZ most pl durván jó árban van, de semmire nem megyek vele, ha ez se fér be rendesen a vázba...
kb ez a normalis ara kinn

#4172
Írta 2011. október 04. - 23:17

Apropó, TigerClaw... már van vele tapasztalat. Idén Budán kívül mindenhol volt fent legalább egy belõle. És azt tudom mondani, hogy ha nem is elõre, de hátra nekem jobban bejött mint a Conti RK vagy akár a Schwalbe RR. (elõre azért inkább Schw. RR vagy Conti MK) Ráadásul olcsóbb mint a Schwalbe-k, és nem öregszik el mint a Contijaim...
Nem is egy nehéz súlyú darab, és nem az a defektelõs fajta... vagy csak mázlista vagyok!

#4174
Írta 2011. október 04. - 16:17

Én a TV-t sem értem teljesen de nyugodtan nézem. :-)))
#4175
Írta 2011. október 04. - 10:48

A használati útmutatójában le van írva.
Passz. De a google biztos tudja a választ.
A forgalmazo oldalan nem talaltam specko leirast mitol mas ez mint a fele annyiba kerulok.google on azt sem tudom hogy keressek ra.how joe´s no flats works re ugyan az a felszines leirast adja csak angolul.
#4176
Írta 2011. október 04. - 10:00

A használati útmutatójában le van írva.Akkor beruhazok egy kisflakonba.azt olvastam nyomtatott mag ban hogy fujasutan forgatni kell a kereket hogy mindenhova jusson a tejbol.azt viszint ha jol emlekszem nem irta milyen gumihoz mennyi kell vagymi alapan kell adagolni esmilyen idokozonkent ujratolteni.errol tapasztalat?
Lemaradt:a gumirostosnal ertem hogy kb mint egy dugo tomit.de a tejhogy tomit?hogyan kepez gumit a lyukon es honnan½tudja½ hogyhol kell gumit kepeznie?valami kemiai reakcio vagy siman fizikai?erdekel hogyan csinalja.
Passz. De a google biztos tudja a választ.

A sebesség mindent megold.
#4177
Írta 2011. október 03. - 20:17

Elég lesz, csak arra figyelj, hogy forogjon/mozogjon a kerék tömítés közben, mert ha áll akkor csak folyik ki a lyukon és nem tömít.
Akkor beruhazok egy kisflakonba.azt olvastam nyomtatott mag ban hogy fujasutan forgatni kell a kereket hogy mindenhova jusson a tejbol.azt viszint ha jol emlekszem nem irta milyen gumihoz mennyi kell vagymi alapan kell adagolni esmilyen idokozonkent ujratolteni.errol tapasztalat?
Lemaradt:a gumirostosnal ertem hogy kb mint egy dugo tomit.de a tejhogy tomit?hogyan kepez gumit a lyukon es honnan½tudja½ hogyhol kell gumit kepeznie?valami kemiai reakcio vagy siman fizikai?erdekel hogyan csinalja.

#4178
Írta 2011. október 03. - 20:01

Elég lesz, csak arra figyelj, hogy forogjon/mozogjon a kerék tömítés közben, mert ha áll akkor csak folyik ki a lyukon és nem tömít.Ust s kerek nallam csak alom.meg varosi gepbe kell hogy ne keljen defektel szarozni es ha mar tej kerul bele akkor ust sitek.szerinted kezdetnek 125ml eleg az elobb emlitett kisse lukacsos gumikba? (2kerek) vagy nagyon sok elfolyik feleslegesen a sok kis lyukon mig tomiti azokat is.
A sebesség mindent megold.
#4179
Írta 2011. október 03. - 19:49

A defekt ill. kopásállósága állósága milyen a kojaknek?
Én eddig nem kaptam vele defektet szerencsére, pedig üvegcserepet, erdei utat, sok mindent látott. Kedvenceim ezek a hulladék gyûjtõk mellett porrá tört üvegek. Kopásról annyit tudok mondani, hogy 1500 km meg se látszik rajta.
#4180
Írta 2011. október 03. - 19:44

Igen. Meg hátra nem is kell túl nagy tapadás.[/QUOTE]
esetleg ha hátra feltennék egy continental race king 2.0-t? képen nem tûnik sokkal vékonyabbnak... hiába, nehéz döntés ez
