persze, hogy azt mondta, hiszen azt akarja eladni...nekem a cst-ét is dícsérték, abból 3-4 ropesz körül lehet kapni defektvédelmes aszfalt gumit
a boltos azt mondta, hogy kevesebb minõségi probléma van vele, mint a schwalbeval (ezt a kettõt árulja fõképpen)
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#4121
Posted 2011. October 07. - 22:20

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4122
Posted 2011. October 07. - 08:53

a boltos azt mondta, hogy kevesebb minõségi probléma van vele, mint a schwalbeval (ezt a kettõt árulja fõképpen)
#4123
Posted 2011. October 07. - 07:48

#4124
Posted 2011. October 07. - 07:26


#4125
Posted 2011. October 07. - 06:42

Na ezek a válaszok segitenek dönteni mind ha negativ mind ha pozitiv igy ugy gondolom hogy conti kilöve mert az a kat.az drága már csak 3 versenyzö maradt schwalbe kojak,michelin xc/xcr road,bontrager road warrior
vagy veszel nem B-és contit
nekem amúgy a 4. pár ilyen gumi szolgál, és nekem eddig csak felirat hiba volt, és haverom sport contactja se szerkezeti hibás
érdemes bepróbálni, ha olyan boltban veszed ahol helyben fel tudod tenni, vagy vissza veszik ha üt, vagy egyéb. Nálunk így árulta a boltos. Megmondta mit veszel és azt is, hogy vissza veszi, ha nem csak esztétikai hibás.
#4126
Posted 2011. October 06. - 22:53

Na ezek a válaszok segitenek dönteni mind ha negativ mind ha pozitiv igy ugy gondolom hogy conti kilöve mert az a kat.az drága már csak 3 versenyzö maradt schwalbe kojak,michelin xc/xcr road,bontrager road warriorÉn 700x25-ös (asszem) B-s contit vettem anno, mikor harmadszorra dobta le magát a felnirõl felfújás közben, a belsõ szétrobbanása kíséretében, akkor szépen visszavittem.
A gumi köt össze egyedül a talajjal, viszonylag nagy sebességeknél és terhelésnél...montinál ez fokozottan érvényes...párezer forintot spórolhatsz, engem nem gyõzött meg
#4127
Posted 2011. October 06. - 22:39

A gumi köt össze egyedül a talajjal, viszonylag nagy sebességeknél és terhelésnél...montinál ez fokozottan érvényes...párezer forintot spórolhatsz, engem nem gyõzött meg

#4128
Posted 2011. October 06. - 22:29

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4129
Posted 2011. October 06. - 21:14

#4130
Posted 2011. October 06. - 21:08

b kategoriás conti semmivel nem rosszabb max a látvány mert a felirat el van csuszva némelyiken de minöségben nincs különbség azért is irtam az olcsobbat ugy látom bontragert senki nem probálta még csak a contit vagy a kojakot2500-ért a conti másodosztályú, az A kategóriás drágább...
#4131
Posted 2011. October 06. - 20:14

Valami ilyesmire gondolsz? ;-)
hat ez is jo lenne, de ez nem 200 euro

http://www.fulcrumwh...red-power-29-xl
ilyen arnal szvsz nem nagyon van alternativaja. nem kellett volna lemernem azt a gyari kereket

#4132
Posted 2011. October 06. - 20:04

#4133
Posted 2011. October 06. - 17:11

Nem B kategóriás, ha az lenne, oda lenne írva. Mivel egy osztrák oldal termékeit áruljuk, nem lehetünk magyarosan feledékenyek ilyen kérdésekben. Vannak esetek, amikor sikerül (fõleg ilyenkor,szezonváltáskor) belenyúlni extrém jó vételekbe, és ezt felhasználjuk marketingre a napi akciónk keretében. Ha ránézel a mai napi akcióra, láthatod, hogy igen jó ajánlat ez is, nem profitszerzés, hanem marketing a célja.
a dolgon nem valtoztat, a velemenyem fenntartom, hogy nemet arak < osztrak arak < magyar arak (atlagban persze).
red power xl 29et nem hasznaljatok marketingre?

#4134
Posted 2011. October 06. - 16:07

Igen.
Egyébként egyenletes hajtás és lendület a kulcs.
jogos! csak nehéz idáig fejlõdni az alföldön

#4135
Posted 2011. October 06. - 15:55

Igen.esetleg megfordítva meg lehetne bróbálni hátul a crossmarkot? hátha nem kaparna el annyira mászásnál...
Egyébként egyenletes hajtás és lendület a kulcs.
A sebesség mindent megold.
#4136
Posted 2011. October 06. - 15:40

A guminál már nem igaz az, hogy 99%ember 1%kerékpár alkotja a teljesítményt. Felkúszik kicsit feljebb (mondjuk 5% körülire). De tartom azt a véleményemet, hogy 99,999999%-ban az ember a kevés az adott helyzetben, nem pedig a gumi.
Van egy kicsi.
Igen, mentem.
Írok privát üzenetet.
Ok megköszönném!
Én max 10%-adnék a guminak

#4137
Posted 2011. October 06. - 14:56

A guminál már nem igaz az, hogy 99%ember 1%kerékpár alkotja a teljesítményt. Felkúszik kicsit feljebb (mondjuk 5% körülire). De tartom azt a véleményemet, hogy 99,999999%-ban az ember a kevés az adott helyzetben, nem pedig a gumi.
Van egy kicsi.
Igen, mentem.
Írok privát üzenetet.
esetleg megfordítva meg lehetne bróbálni hátul a crossmarkot? hátha nem kaparna el annyira mászásnál...
#4138
Posted 2011. October 06. - 14:48

Azért gondolom, neked van egy kis tapasztalatod.
Jól látom, hogy mentél hátul Crossmark-al?
Van egy kicsi.

Igen, mentem.
Írok privát üzenetet.
A sebesség mindent megold.
#4139
Posted 2011. October 06. - 14:44

Az kemény, terepre 2.5 is bõven elég én kb 2.1-2.2-vel megyek
sejtettem. kifogom próbálni. 84kg vagyok, a 2.1 talán kevés lesz kicsit

#4140
Posted 2011. October 06. - 14:26


igy egyketszaz km utan is sokkal jobb a schwalbe, mint az aspen. lefele is joval batrabban jovok, hogy kicsit kitapasztaltam.