értem amit leirtál, értettem elsõre is.
a véleményem változatlan.
de elmesélek neked egy eladási technikát: tartasz 2 harckocsi lánckerék feszítõgörgõt a harckocsi boltodban. külsõre egyformák, mindkettõ feszít, de az egyik ára kétszerese a másiknak. te mégis az olcsóbbikat adod el. miért? mert azt egyszerûbb eladni, a vevõnek mindig könnyebb azt megmagyarázni, hogy az olcsó van olyan jó mint a drága mint azt megmagyarázni, hogy a drága kétszer (vagy az árának megfelelõször) jobb mint az olcsó. mert ahhoz érvek kellenek. és végtére is ugyanannyi százalékot keresel rajta (ami összegben ugyan kevesebb, de ez a kutyát nem érdekli), akkor meg fõleg mindegy, melyiket adod el. tehát te a könnyebb irányba mozdulsz és eladod az olcsóbbat. és igy a két harckocsi láncfeszítõ görgõ jól elvan egymás mellett. az olcsóbbat eladod, a drágább meg azért van, hogy az olcsóbbat el tudd adni. persze ebbe belejátszik az is, hogy a szuahéli vevõ elhiszi, hogy az olcsóbb termék pontosan ugyanolyan jó, mint a drágább termék, ami csupán azért kerül többe, mert a forgalmazó és a gyártó jól meg akar a kedves vevõn gazdagodni. nem úgy a másik gyártó, aki puszta szeretetszolgálatként mûködik és csak másodállásban gyártanak harckocsi láncfeszítõ görgõket. szerk.: amik ráadásul soha nem is mennek tönkre!
amit leirtál egy eladási technika, a gyengébbekbõl. te meg bedõltél neki. nem baj, másokkal is megesik.
egyrészt egészen pontosan azt mondta, hogy a schwalbe az a top minõség, de a hibás termékek aránya ennek ellenére alacsonyabb a cst-nél. Tudod, mint a gyakran elromló Ferrari és a megbízható Suzuki esete. Ezt amúgy B-és Conti VS. olcsóbb normál gumi témában jött elõ, és most én is B-és conti témában fetettem fel a cst-ét...
másrészt nem vettem, mert csak beszélgettünk, amúgy contit meg egy schwalbet használok
Egyébként te véletlen nem vagy érdekelt a scwalbe forgalmazásában? Csak hogy tudjam, ha már le lettem balekozva