Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#4061
Írta 2011. október 11. - 06:08

#4062
Írta 2011. október 11. - 01:59

Erõsen agyalok, hogy kellene télre vennem egy másik külsõt.
Elhatároztam, hogy ismét végigtekerem a telet, viszont jelenleg egy 32mm-es CST aligmintás C140 CityTraveller külsõ van a biciklin.
Kicsit gondban vagyok, mert úgy 3 külsõgumi szett van tervbe ezzel együtt, a rajta lévõvel vettem, most már elhasználom, de amúgy a következõ a felállás:
-túrára: 37mm-es Continental Contact elõre és TravelContact hátra (B kat), esetleg Marathon Plus és XR (vagy Plus Tour)
-városba: 28mm-es Continental SportContact (B kat)
-télre: ??? (42 v. 37mm-es)
28-as túragépre kellene a gumi, alapvetõen fontos hogy haladós legyen, persze télen ez elég szubjektív dolog, ha éppen hó meg jég van akkor szöges gumi kellene, ha meg nincs, akkor mégis inkább legyen sima és keskeny. :-)
Nézegettem téli gumit, három típust találtam, de elég horror az áruk, egy helyen találtam viszonylag olcsóbban(11e Ft/db). A Continentalnak van a Topcontact Winter, meg a Nordic Spike, meg van a Schwalbe Marathon Winter. Az utóbbi kettõ szöges gumi, a Marathon a legolcsóbb.
Kérdésem, hogy ki használt már szöges gumit, mik a tapasztalatok vele, ha épp nincs hó mennyire használható?
Illetve egyéb megoldások is érdekelnének, nincs túl sok kedvem ennyit kiadni gumira. Igen, én képes vagyok ezen is spórolni, de megjegyzem, nem versenyzek, évi 3-5 ezer km-t megyek csomagos túrákkal és napi közlekedéssel.
#4063
Írta 2011. október 10. - 22:31

Menettulajdonságok jók, de nekem szétszakadtak a monti külsõk.Tökik, Hutchinson gumik milyenek? Minõségre. Menettulajdonságok egyéb gyártóké alatt vannak avagy vetekszenek vele? Tudom, hogy ez így eléggé bõ, de valami infó jó lenne róluk. Nem ismerem õket. Látni láttam, de kis darabszámban.
#4064
Írta 2011. október 10. - 22:08

a gyarto teszteli a gumiait vagy csak latja hogy szepseghibas es megy b be?mi van ha nm teszteli?akkor a szepek koze ami A kategbe kerulhet anyaghibas is kerul?ha tesztelessel nezi melyik hibas melyik nem akkor ezt megtehetne a szepseghibassal is igy kiszirve a valoban jibas darabokat.
nem "ránézésre" megy. nyilván tesztelve van, és nem csak elcsúszott felirat. voltak mérethibás explorerek, "túlsütött" montain king széria, alakhibásak stb.
és nem valószinû hogy az I. osztályúba találnál hibásat, azok amúgy kiváló gumik. csak nem nagyon lehet 2500 ft/db árom kapni.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4065
Írta 2011. október 10. - 19:01

#4066
Írta 2011. október 10. - 17:05

#4067
Írta 2011. október 10. - 16:16

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4068
Írta 2011. október 10. - 11:56

abban a válaszban szó sincs a B szegmensrõl...abban a válaszban szerintem elég egyértelmûvé tették, hogy hivatalosan nincs ilyesmi.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4069
Írta 2011. október 09. - 11:44

#4070
Írta 2011. október 09. - 08:41

szerintem sehol...max ausztriától keletre.
az a véleményem,hogy felelõtlenség ilyen gumikat vásárolni.
1.gerjeszted ezt a (szar) piacot.
2.veszélyezteted a magad/társaid testi épségét.
ez kb olyan dolog,hogy az ember ha városban bringázik vegyen normális lakatot. vagy ne sírjon ha ellopták a bike-ot.
vagy mint a bukósisak... csak egyszer esel a fejedre és a család egész életedben ápolgatni fog és a grillcsirkét pépesíteni.és a gumi is pont ilyen kérdés.
ha már valaki képes több-százezer forintos bringát építeni és a gumin "spórol" az szarrágóság/igénytelenség.
el kell fogadni,hogy egy szezonban (ha sokat mész) 3-4 gumi is elfogy.aki ezt nem képes elfogadni az sakkozzon.
max akkor lehetne elfogadni ha minden gumira rá lenne írva,hogy miért "B"-s.akkor mindenki eldönthetné,hogy mit vállal.de még mindig van az a kérdés,hogy ha társaságban/maratonon megy az ember akkor a többiek"beleegyeztek-e" abba,hogy a gumi egy megbízhatatlan darab és ki tudja mikor adja meg magát.
ez csak egy nézõpont/vélemény. nem muszáj egyetérteni,de remélem páran elgondolkodnak...
peace
maga az ötlet jó lenne, ha a B kategória csak szépséghibás terméket jelölne, de ahogy olvasom sajnos belekerülnek a tényleg használhatatlan selejtek is
mindezzel együtt, én ilyen contikkal eddig úgy 26 ezer km-t tekertem le, és nem volt vele gondom. A jelenlegiben is 11 ezer km van....
#4071
Írta 2011. október 09. - 08:03

Az országúti topikban is volt téma a "bés" Continental. Ave írt is a gyártónak egy emailt, hogy mi az igazság
http://forum.bikemag...tml#post1038267
abban a válaszban szerintem elég egyértelmûvé tették, hogy hivatalosan nincs ilyesmi.
#4072
Írta 2011. október 09. - 07:57

http://forum.bikemag...tml#post1038267
#4073
Írta 2011. október 09. - 07:56

szerintem sehol...max ausztriától keletre.
az a véleményem,hogy felelõtlenség ilyen gumikat vásárolni.
1.gerjeszted ezt a (szar) piacot.
2.veszélyezteted a magad/társaid testi épségét.
ez kb olyan dolog,hogy az ember ha városban bringázik vegyen normális lakatot. vagy ne sírjon ha ellopták a bike-ot.
vagy mint a bukósisak... csak egyszer esel a fejedre és a család egész életedben ápolgatni fog és a grillcsirkét pépesíteni.és a gumi is pont ilyen kérdés.
ha már valaki képes több-százezer forintos bringát építeni és a gumin "spórol" az szarrágóság/igénytelenség.
el kell fogadni,hogy egy szezonban (ha sokat mész) 3-4 gumi is elfogy.aki ezt nem képes elfogadni az sakkozzon.
max akkor lehetne elfogadni ha minden gumira rá lenne írva,hogy miért "B"-s.akkor mindenki eldönthetné,hogy mit vállal.de még mindig van az a kérdés,hogy ha társaságban/maratonon megy az ember akkor a többiek"beleegyeztek-e" abba,hogy a gumi egy megbízhatatlan darab és ki tudja mikor adja meg magát.
ez csak egy nézõpont/vélemény. nem muszáj egyetérteni,de remélem páran elgondolkodnak...
peace
itt a pont. szerintem is el kell fogadni, hogy a gumi fogyóeszköz, én sem spórolok rajta, mert nem egy szar békategóriás conti miatt akarom kitörni a nyakam. sõt, egyáltalán nem akarom kitörni a nyakam...
#4074
Írta 2011. október 09. - 07:30

szerintem sehol...max ausztriától keletre.nemeteknel arulnak egyaltalan ilyen gumit? ha nem, akkor egyertelmu
az a véleményem,hogy felelõtlenség ilyen gumikat vásárolni.
1.gerjeszted ezt a (szar) piacot.
2.veszélyezteted a magad/társaid testi épségét.
ez kb olyan dolog,hogy az ember ha városban bringázik vegyen normális lakatot. vagy ne sírjon ha ellopták a bike-ot.
vagy mint a bukósisak... csak egyszer esel a fejedre és a család egész életedben ápolgatni fog és a grillcsirkét pépesíteni.és a gumi is pont ilyen kérdés.
ha már valaki képes több-százezer forintos bringát építeni és a gumin "spórol" az szarrágóság/igénytelenség.
el kell fogadni,hogy egy szezonban (ha sokat mész) 3-4 gumi is elfogy.aki ezt nem képes elfogadni az sakkozzon.
max akkor lehetne elfogadni ha minden gumira rá lenne írva,hogy miért "B"-s.akkor mindenki eldönthetné,hogy mit vállal.de még mindig van az a kérdés,hogy ha társaságban/maratonon megy az ember akkor a többiek"beleegyeztek-e" abba,hogy a gumi egy megbízhatatlan darab és ki tudja mikor adja meg magát.
ez csak egy nézõpont/vélemény. nem muszáj egyetérteni,de remélem páran elgondolkodnak...
peace
#4075
Írta 2011. október 09. - 00:35

a véleményem nem függ össze a munkámmalEgyébként te véletlen nem vagy érdekelt a scwalbe forgalmazásában? Csak hogy tudjam, ha már le lettem balekozva

szerk: amugy azt hittem megvetted a cst-t ennek hatására - nyilván igy van több értelme a hosszu értekezésemnek

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4076
Írta 2011. október 08. - 22:26

-Hans Jürgen magasak a gyártási költségek, sok a selejt találjon ki valamit !
-Igen fönök, itt van például a selejt gumik kérdése. jelentõs költség a hulladék elszáll0ttatása, és kezelése. de ha eladnánk a balkánra II osztályúként, darabját cca 1 euróért megtakarítanánk ezt a költséget. és még bevétel is lenne.
-Remek Hans Jüren, dolgozza ki a projektet....
hát kb így



Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4077
Írta 2011. október 08. - 21:22

egy valamit nm ertek akkor.gondolom a gyar atnez minden darabot hogy szerkezetileg oks csak a jok keruljenek ki.a felirat hibasak meg mennek b kategba.akkor miert van forgalomban hibas termek?
nemeteknel arulnak egyaltalan ilyen gumit? ha nem, akkor egyertelmu

#4078
Írta 2011. október 08. - 20:10

egy valamit nm ertek akkor.gondolom a gyar atnez minden darabot hogy szerkezetileg oks csak a jok keruljenek ki.a felirat hibasak meg mennek b kategba.akkor miert van forgalomban hibas termek?
hát én még csak nem is sejtem, hogy ebben az országban ez hogy történhet meg...

#4079
Írta 2011. október 08. - 20:06

#4080
Írta 2011. október 08. - 19:16

a b osztály elvileg csak szépséghibás lehet, ami dícséretes dolog, hogy olcsóbban eladják, ez jó nekünk, jó a környezetnek
de úgy tudom (bár engem eddig ezek elkerültek), hogy sok selejt is bekerül közéjük, ami szerkezeti hibás, és nem is lenne szabad forgalomba hozni
az ilyet vissza kell vinni
én egy kedves fórumtársunktól vásároltam olyan b-s mk-t 2.2es méretben, ami annyira kóválygott, hogy használhatatlan volt. elképzelhetõ, hgoy nem tudott róla, de ha már ilyesmivel üzletelek, megnézném mit adok el. egyébként a párja, ami 2.4es volt, egész hibátlannak tûnt. csupán a kevlárszál bújt elõ itt-ott.