Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#362
Írta 2020. szeptember 07. - 06:46

A race kingnel se szamitott a lotty, ugyanugy folyik mindkettobol, szvsz szimplan szar gyartas. Hand made in germany...
#363
Írta 2020. szeptember 06. - 14:35

Ha eleg a kissebb minta elore qkkor ardent race hatra meg crossmark ii. Ballonossagot alt tudjak a maxxisok, a tpi passzContinental XKing 27,5*2,3 Performance, megvan már kb május óta, de csak keveset használtam. Már elsőre is elég csálén sikerült csak felrakni. de még épp elfogadható volt. Most le kellett szednem egy defekt miatt (és akkor már egy másik felnire is rápróbáltam). Az alábbi csodás eredmény született, mikor visszatettem a helyére:
...és hogy teljes legyen a boldogság, ilyen bibiket találtam a perem közelében:
Ezzel mi a ___t lehet kezdeni? (Odáig oké, hogy írok az ebiknak...)
Azért is gáz ez, mert eddig (ezzel a mostani kettővel) volt össz 4 db performance contim, egy kivételével mindegyik üt kisebb vagy nagyobb mértékben. Ez a tubeless kompatibiltásuk miatt van? Amúgy tetszene, még a plusz súly sem zavaró.
...és ugyanitt kérdés, hogy: Vennem kellene két gumit (nem a fentiek helyett) a 45650B-re. Most conti xking (racesport) van rajta (mondom, szeretem a mintát), de ezek után elbizonytalanodtam, vegyek-e újra. Szóval olyasmi kellene, ami 55-60mm közti széles, lehetőleg jól guroló külső. Belsővel használnám (tudok arról, hogy a skinwall hajlamos ereszteni a löttyöt, így nem szempont). Amit néztem:
a.) veszek két maxxis ikon AR/EXO/TR-t, 2,2 méret., ez mennyire adja ki a ráírt méretet? illetve nem világos, hogy skinwall miért "csak" 60tpi, míg a feketék elvileg 120tpi-sek a maxxis szerint. a hazai webboltokban meg írnak össze-vissza mindent....
b.) elöre ardent, bár nem vagyok biztos benne, hogy kell az nekem előre, a bicaj a három éves, kopott contikkal is nagyon stabil, nem csúszkál, szóval ez overkillnek tűnik. ráadásul csak skinwall-t találtam itthoni boltban...
szóval ötletek, vélemények, tapasztalatok érdekelnének. köszi!
- Kisherceg kedveli ezt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#364
Írta 2020. szeptember 06. - 12:31

Continental XKing 27,5*2,3 Performance, megvan már kb május óta, de csak keveset használtam. Már elsőre is elég csálén sikerült csak felrakni. de még épp elfogadható volt. Most le kellett szednem egy defekt miatt (és akkor már egy másik felnire is rápróbáltam). Az alábbi csodás eredmény született, mikor visszatettem a helyére:
https://www.youtube....h?v=9gmeVfaqEn8
...és hogy teljes legyen a boldogság, ilyen bibiket találtam a perem közelében:
Ezzel mi a ___t lehet kezdeni? (Odáig oké, hogy írok az ebiknak...)
Azért is gáz ez, mert eddig (ezzel a mostani kettővel) volt össz 4 db performance contim, egy kivételével mindegyik üt kisebb vagy nagyobb mértékben. Ez a tubeless kompatibiltásuk miatt van? Amúgy tetszene, még a plusz súly sem zavaró.
...és ugyanitt kérdés, hogy: Vennem kellene két gumit (nem a fentiek helyett) a 45650B-re. Most conti xking (racesport) van rajta (mondom, szeretem a mintát), de ezek után elbizonytalanodtam, vegyek-e újra. Szóval olyasmi kellene, ami 55-60mm közti széles, lehetőleg jól guroló külső. Belsővel használnám (tudok arról, hogy a skinwall hajlamos ereszteni a löttyöt, így nem szempont). Amit néztem:
a.) veszek két maxxis ikon AR/EXO/TR-t, 2,2 méret., ez mennyire adja ki a ráírt méretet? illetve nem világos, hogy skinwall miért "csak" 60tpi, míg a feketék elvileg 120tpi-sek a maxxis szerint. a hazai webboltokban meg írnak össze-vissza mindent....
b.) elöre ardent, bár nem vagyok biztos benne, hogy kell az nekem előre, a bicaj a három éves, kopott contikkal is nagyon stabil, nem csúszkál, szóval ez overkillnek tűnik. ráadásul csak skinwall-t találtam itthoni boltban...
szóval ötletek, vélemények, tapasztalatok érdekelnének. köszi!
Kisherceg módosította - 2020. szeptember 06. - 12:34
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#365
Írta 2020. július 28. - 13:48

A CST Salvo-ról osztanám meg a tapasztalatimat.
Előny:
- A királydinnye tüskéje sem szúrja át. Azokon az utakon használva, ahol előtte egy hét alatt a Vee Tire Speedster kevlár külsőkkel (ebben csak egy vékony defekt gátló réteg van)négy defektet szedtem össze a királydinnyétől, egyet sem kaptam a későbbiekben.
- Megfizethető, általában kapható is
- Csendesen fut aszfalton (halkabb, mint a Conti Cruise Contact és a Vee Speedster.)
- Jobban tapad, mint azt a mintája és az anyaga alapján vártam tőle.
Hátrány:
- Gyakorlatilag két mérettel keskenyebb a ráírtnál. Az 47x559-es a valóságban csak 37mm széles és ugyanilyen magas a 17C felnin. Ehhez képest a 920g-os mért tömeg darabonként nem kevés. Belsőt is a valós méret alapján kell választani, mert a nagy falvastagság miatt belül még szűkebb, mint ahogy kinéz.
- Nehéz felszerelni olyan felnire is, amire más külsők könnyen felmennek.
- Kényelmetlen. Az első út olyan volt vele, mintha tömörgumira váltottam volna. 3-4 tekerés után javult a helyzet, kicsit puhult. Alacsony nyomáson (2 bar alatt), már elviselhető a rázkódás, de ilyenkor érezhetően megnő a gördülési ellenállás. A gravel szakaszok leküzdhetők vele, de nem az a vigyorogva suhanós élmény.
Mire ajánlanám? Elsősorban (sima) aszfaltra, munkába/boltba járós igáslóra, különösen királydinnye szezon idején. A „mindenen átmehetek” érzés némileg azért feledteti a gumi hátrányait. Akik más gumikat is kőkeményre fújva használnak, azok valószínűleg szeretni fogják.
Ha most vennék aszfaltra külsőt, akkor valószínűleg Conti Contact Urban lenne. Ebből például egy 47-622-es méretű 625g a gyári adatok alapján, ami elég jó a 6-os biztonsági szint mellett.
- Kisherceg kedveli ezt
#366
Írta 2020. július 26. - 15:19

Városban ill. hétvégi aszfaltos túrához eddig 5-ös védelműt használtam, mostani 3-as cserés lesz ha elkopik.Két német márkán kívűl melyik jöhet szóba hasonló paraméterekkel?
cst salvo még egész jó szokott lenni
van a vee rubbernek is 5mm-esnek mondott védelmű külsője de az ha jól emléxem kevésbé tartós
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#367
Írta 2020. július 25. - 18:47

Városban ill. hétvégi aszfaltos túrához eddig 5-ös védelműt használtam, mostani 3-as cserés lesz ha elkopik.Két német márkán kívűl melyik jöhet szóba hasonló paraméterekkel?
#368
Írta 2020. július 24. - 20:35

Van valakinek tapasztalata a defektgátló szalagokkal kapcsolatban.Esetleg konkrét márka ami jó?
Előre is köszönöm a segítséget.
én hanyagolnám
egyrészt csak üvegkeményre fújt belsővel működik, de előbb útóbb úgyis ki fogja dörzsölni a belsőt és attól lesz defekt.
pluszos külső vagy ha monti akkor folyadék
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#369
Írta 2020. július 24. - 19:47

Van valakinek tapasztalata a defektgátló szalagokkal kapcsolatban.Esetleg konkrét márka ami jó?
Előre is köszönöm a segítséget.
#370
Írta 2020. július 13. - 12:27

Arn, igazad lehet, köszi,itt is ezt jött ki végül:
https://www.bicycler...albe-kojak-2017
Akkor ez az ötlet is kuka....
Rabbit: khm, hát a unitra lenne. Régóta mondom, egyenes kormányt a gravel bringákba is (Sinyard bácsi is belátta), ezért csak ki kellene próbálnom.
Mondjuk 20-25e-nél többet nem költenék a párra...
És ez?
https://bolha.testbi...elo-35mm-370079
Mikor bejött a pirelli, a cimbi rögtön vett az országútira (25-öst), nagyon szereti.
#371
Írta 2020. július 12. - 23:08

Arn, igazad lehet, köszi,itt is ezt jött ki végül:
https://www.bicycler...albe-kojak-2017
Akkor ez az ötlet is kuka....
Rabbit: khm, hát a unitra lenne. Régóta mondom, egyenes kormányt a gravel bringákba is (Sinyard bácsi is belátta), ezért csak ki kellene próbálnom.
Mondjuk 20-25e-nél többet nem költenék a párra...
Jessszusom!!! Ennél a Kojak-nál még egy Conti RaceKing is fényévekkel jobban gurul.
Most viccen kívül mondom, egy 2.0 RaceKing nem lenne jó? Tapad is mert van mintája de kimondottan jól is gördül.
Itt a 2,2-est mérik, gondolom a 2.0 még egy kicsit gyorsabb nála: https://www.bicycler...tection-2020#rr
#372
Írta 2020. július 12. - 21:01

en is irtam mar korabban a gone speedet, van mindenfele meretben, meg a gravel kinget.
https://www.panarace...eup/gravel.html
https://www.schwalbe...lbe-g-one-speed
30as goneom volt - az eleg jol gurul (de azert nem egy gp5000), jol csillapit, megy tlkent, es meglepoen jol tapad ahhoz kepest, hogy alig van rajta minta. a gp5000 pl kicsit is nedves, azonnal korcsolyapalya, ezzel meg a hofoltos reszeken is egesz jol el lehetett menni (esszel persze).
#373
Írta 2020. július 12. - 19:54

g one speedArn, igazad lehet, köszi,itt is ezt jött ki végül:https://www.bicycler...albe-kojak-2017
Akkor ez az ötlet is kuka....
Rabbit: khm, hát a unitra lenne. Régóta mondom, egyenes kormányt a gravel bringákba is (Sinyard bácsi is belátta), ezért csak ki kellene próbálnom.
Mondjuk 20-25e-nél többet nem költenék a párra...
Arban persze lehet erosebb
Engedne a ktsgvetes a fejlesztest en azt vennek a sup ra csak 2.35ost ugyse nagyon megyek terepre ht vel
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#374
Írta 2020. július 12. - 12:12

azt azert kepzeld hozza, hogy a legotvarabb tubeless is jobb, mint a belsos
Ja, el tudom képzelni.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#375
Írta 2020. július 12. - 10:37

https://www.bicycler...albe-kojak-2017
Akkor ez az ötlet is kuka....
Rabbit: khm, hát a unitra lenne. Régóta mondom, egyenes kormányt a gravel bringákba is (Sinyard bácsi is belátta), ezért csak ki kellene próbálnom.

Mondjuk 20-25e-nél többet nem költenék a párra...
Kisherceg módosította - 2020. július 12. - 10:38
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#376
Írta 2020. július 12. - 08:12

Érdekes, a kojak (35mm) egy ballonos ou. guminak tűnik.
Az, de muagyagos az anyaga - nem rugalmas, alacsonyabb nyomason nem gurul jol, magasabbon meg raz. Amugy jol tapad - probaltam terepen es aszfalton is.
Pl a gp5000 fenyevekkel jobb gumi hasonlo felhasznalasra.
#377
Írta 2020. július 11. - 23:55

Ha meg orszaguti gumi, akkor conti, a paletta tetejerol. Esetleg cst, de csak ha hajtogatos. Azokra is nezz ra.
De a fo kerdes, mire is kell ez? Nem figyeltem, lemaradtam valami uj szerzemenyrol? Orszaguti kormanyos vegre? 😀
#378
Írta 2020. július 11. - 22:26

azt azert kepzeld hozza, hogy a legotvarabb tubeless is jobb, mint a belsos
kojak nem jo - jol gurul de csak olyan nyomason, amin kirazza a beledet. vegyel egy ballonos outis gumit, ami tetszik.
Érdekes, a kojak (35mm) egy ballonos ou. guminak tűnik.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#379
Írta 2020. július 11. - 18:56

azt azert kepzeld hozza, hogy a legotvarabb tubeless is jobb, mint a belsos
kojak nem jo - jol gurul de csak olyan nyomason, amin kirazza a beledet. vegyel egy ballonos outis gumit, ami tetszik.
#380
Írta 2020. július 11. - 16:42




Na de amit kérdeznék: még mindig nem sikerült kitalálni ezt a gravel/oúti gumi dolgot (látni a tempóból, mennyire fontos... 🙄) Annyit sikerült kigondolni, hogy a terepjáró-képesség annyira nem is fontos. Így most a Schwalbe Kojaket néztem. Erről mit érdemes tudni, ez milyen? 35mm széles jó lehet a 21mm felnimen?
(Bocs, ez ilyen nehéz szülés nekem...)
Kisherceg módosította - 2020. július 11. - 16:43
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"