Voltak Geax külsőim, tubeless-ready Saguaro külsőket használtam vastagított oldalfallal anno, még a 26-os fully montin. Jó külsők voltak. Vizes talajon nem tapadt annyira jól talán, mint a Schwalbe-k, de hát azóta eltelt már bő 8 év. Vittoria név alatt sem hinném, hogy romlott volna a minőségük, sőt. Majd írj róla!
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#341
Posted 2020. October 02. - 12:17

#342
Posted 2020. October 02. - 11:59

tegnap este utanaolvastam kicsit, nem tul nepszeru, de eleg jokat irnak rola. erdekes, hogy van az erositett falu verzioja, ezek a nepszeru tubeless gumik schwalbenal es a continal, megis tobbnyire a masikat veszik.
ezek is jol mukodnek tubelesskent, vagy ugyanaz a helyzet, mint a nemet gyartoknal, hogy a vastagfalu verziojat kell venni? maga a gyarto az egyiket xc a masikat xc trail kategoriaba sorolja.
Ha már így szavazásra bocsájtottad, én a helyedben biztos, hogy a vastagabb oldalfalút venném. Mindezt így csak kibicként, geax gumim soha nem volt, vittoriából csak országúti 10 éve.
Drukkolok, hogy ne okozzon csalódást! (Bírom ezt, hogy mindig új dolgokat próbálsz ki, a haverom ilyen, én erre alkalmatlan vagyok.) Ahogy Kisherceg,úgy én is várom a beszámolót, köszönettel, mindig!
#343
Posted 2020. October 02. - 09:58

tegnap este utanaolvastam kicsit, nem tul nepszeru, de eleg jokat irnak rola. erdekes, hogy van az erositett falu verzioja, ezek a nepszeru tubeless gumik schwalbenal es a continal, megis tobbnyire a masikat veszik.
ezek is jol mukodnek tubelesskent, vagy ugyanaz a helyzet, mint a nemet gyartoknal, hogy a vastagfalu verziojat kell venni? maga a gyarto az egyiket xc a masikat xc trail kategoriaba sorolja.
#344
Posted 2020. October 02. - 00:43

vittoria xc gumikat hasznal vki? mezcalt pl? a barzo ugy nez ki, mint a regi rocket ron.
Mikor még Geax néven futottak, Mezcal-om volt, nagyon szerettem.
Haver használ most ilyet: https://www.bike-dis...ltreifen-974583
Azt mondja többet remélt tőle, szárazon ok de a legkisebb nedvességre brutálisan elkezd csúszni. (én ezt a Conti RaceKing-nél éreztem)
Edited by marton, 2020. October 02. - 00:43.
#345
Posted 2020. October 01. - 21:49

haver 26-ban,még geax néven imádta őket,versenytől függően cserélgette őket.
én 29-esben használok hátul geax saguaro tnt ,tubelessként,kicsit sercegős aszfalton,de nem gáz a gördülési ellenálllása
vittoria xc gumikat hasznal vki? mezcalt pl? a barzo ugy nez ki, mint a regi rocket ron.
#347
Posted 2020. October 01. - 14:52

vittoria xc gumikat hasznal vki? mezcalt pl? a barzo ugy nez ki, mint a regi rocket ron.
#348
Posted 2020. September 23. - 11:08

Ez a videó mindent visz!!!
És most érintett is vagyok a témában. Kifingott a 27,5-es karbonvázam, így most haver 26os acél Kona montijával járok. És mikor megyek vele a terepen, keresem az óriási különbségeket a nagyobb kerekű karbon bringához - és alig érzek valamit. Azt kell mondjam, tök jó vele menni.
És a videóhoz még valami: Haver most vett egy Niner 29+ -os kerekű gépet. Na hát az tényleg traktor. De vitathatatlan, ahogy átmegy mindenen kb mintha egy fullival mennél - pedig full merev a bringa.
a Konánál nem nagyon szoktak tévedni geo terén, ez alapvetés
(kivéve a 2017-es Unitot....)
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#349
Posted 2020. September 23. - 10:53

#350
Posted 2020. September 21. - 10:20

Ha eleg a kissebb minta elore qkkor ardent race hatra meg crossmark ii. Ballonossagot alt tudjak a maxxisok, a tpi passz
vettem egy ikont. második nekiszaladásra sikerült eltalálnom a megfelelő méretet (2,35 kellett, ez 56mm szélt ad ki 21mm-s felnin). ez ment az egysebi unitra, hátra, az inkriminált X-king helyére. (így persze a 45650B-re még mindig nincs új gumi, pedig alapvetően arra kellene, szóval "félsiker"... ). eddig csak kb 50-60 km ment bele, így óvatosan mondom, tetszik az ikon viselkedése. nem olyan lánctalp, mint az X-king, de tapad, nem pörgött ki alattam eddig csak egyszer felfelé és lefelé is jó, a hangsúlyos vállak hiánya és (gondolom) a szép kerek profil miatt a fordulás is simább, finomabb mint az X-kinggel volt. erdei talaj, döngölt földutak.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#351
Posted 2020. September 19. - 10:34

#352
Posted 2020. September 19. - 00:22

jaja, ennek örömére kaptak egy a '90-es évek színvonalán lévő bringát "új ruhában", sőt, a gyártók még azzal is sz___atják az erre fogékonyakat, hogy mindezt megfejelték a terepre csak hátránnyal bíró koskormánnyal. asszem ez pont ide illik (megint) de nem menjünk ebbe bele megint, nézzük a jó oldalt: (majdnem) mindenki talál kedvére való bringát. (olyan ez mint a szalagavató...
)
Ez a videó mindent visz!!! És most érintett is vagyok a témában. Kifingott a 27,5-es karbonvázam, így most haver 26os acél Kona montijával járok. És mikor megyek vele a terepen, keresem az óriási különbségeket a nagyobb kerekű karbon bringához - és alig érzek valamit. Azt kell mondjam, tök jó vele menni.
És a videóhoz még valami: Haver most vett egy Niner 29+ -os kerekű gépet. Na hát az tényleg traktor. De vitathatatlan, ahogy átmegy mindenen kb mintha egy fullival mennél - pedig full merev a bringa.
#353
Posted 2020. September 18. - 23:00

Zsóti! ugyan nem nekem szólt, de kattintottam. reg nélkül csak annyi látszik, hogy három
bringa lógatja a lábát valami pocsolyábaúrhölgy élvezi a napsütést és egymás társaságát egy stégen ülve....
Zsolti nem is feltételezi, hogy létezik olyan bringás aki nincs fent a bringásfészbúkon....izé, a Strava-n
- Kisherceg, Rabbit and zscs like this
#354
Posted 2020. September 18. - 21:27

jah, de kanyarban nem tul elonyos
![]()
mar tobb mint egy eve hasznalom, eleg jol kiismertem. (elol) nem egy tapados gumi, szeret sodrodni amugy is, de nagyon kiszamithatoan teszi, amit en szeretek. azt utalom, amikor tapad, aztan hirtelen csuszik meg. inkabb jelezze, hogy nincs messze a tapadashatar. ez teljesen jol mukodik poros, sima sotteres, kavicsos reszeken szaraz idoszakban.
ami a gyengeje: vizes kovon es sarban, korcsolyapalya. sarnal lecsuszik a bordakrol, vagy barmilyen sregen futo resznel - nagyon esznel kell lenni. kicsit is melyebb kavicsagyon sem lehet vele mar normalisan kanyarodni. amit viszont a legjobban furcsallottam, hogy a schwalbeknal ha csokkentem a nyomast, csak szarabb gordulest, de jobb tapadast tapasztaltam. itt elol ha csokkentem a nyomast, a kanyartartas megvaltozik, kiszamithatatlanabbul viselkedik, mint magas nyomasnal - foleg magasabb sebessegnel.
előre tegyél fel egy X-Kinget, készen is vagy, mehet a drift.
egy lehetséges megoldási javaslatom: https://www.strava.c...ties/3287737064
Zsóti! ugyan nem nekem szólt, de kattintottam. reg nélkül csak annyi látszik, hogy három bringa lógatja a lábát valami pocsolyába úrhölgy élvezi a napsütést és egymás társaságát egy stégen ülve....
Edited by Kisherceg, 2020. September 18. - 21:30.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#355
Posted 2020. September 18. - 20:32

Ha felúszik, legalább nem lassít le...
jah, de kanyarban nem tul elonyos
mar tobb mint egy eve hasznalom, eleg jol kiismertem. (elol) nem egy tapados gumi, szeret sodrodni amugy is, de nagyon kiszamithatoan teszi, amit en szeretek. azt utalom, amikor tapad, aztan hirtelen csuszik meg. inkabb jelezze, hogy nincs messze a tapadashatar. ez teljesen jol mukodik poros, sima sotteres, kavicsos reszeken szaraz idoszakban.
ami a gyengeje: vizes kovon es sarban, korcsolyapalya. sarnal lecsuszik a bordakrol, vagy barmilyen sregen futo resznel - nagyon esznel kell lenni. kicsit is melyebb kavicsagyon sem lehet vele mar normalisan kanyarodni. amit viszont a legjobban furcsallottam, hogy a schwalbeknal ha csokkentem a nyomast, csak szarabb gordulest, de jobb tapadast tapasztaltam. itt elol ha csokkentem a nyomast, a kanyartartas megvaltozik, kiszamithatatlanabbul viselkedik, mint magas nyomasnal - foleg magasabb sebessegnel.
Edited by arn, 2020. September 18. - 20:41.
- Kisherceg likes this
#356
Posted 2020. September 18. - 20:19

van vkinek osszehasonlitasi alapja a crossking - rocketron - racingray viszonylatban?
nem kellett volna eladnom a rayt, a sok eso az utobbi idoben lehordta a kavicsot a lejto aljara, amin a raceking szeret feluszni.
egy lehetséges megoldási javaslatom: https://www.strava.c...ties/3287737064
#357
Posted 2020. September 18. - 20:00

van vkinek osszehasonlitasi alapja a crossking - rocketron - racingray viszonylatban?
nem kellett volna eladnom a rayt, a sok eso az utobbi idoben lehordta a kavicsot a lejto aljara, amin a raceking szeret feluszni.
Ha felúszik, legalább nem lassít le...

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#358
Posted 2020. September 18. - 19:53

van vkinek osszehasonlitasi alapja a crossking - rocketron - racingray viszonylatban?
nem kellett volna eladnom a rayt, a sok eso az utobbi idoben lehordta a kavicsot a lejto aljara, amin a raceking szeret feluszni.
#359
Posted 2020. September 18. - 16:00

Ja, mer mindenki Chris Akrigg, amint ráül egy koskormányos bringára:
Én sokkal jobban vigyázok, hogy ne rázódjon fel a sör.
- Kisherceg likes this
#360
Posted 2020. September 18. - 15:13

Ó, ezen a videón mindig halálra röhögöm magam, mennyire igaz.
Ja, mer mindenki Chris Akrigg, amint ráül egy koskormányos bringára:
a gravel nem monti meg ezek a hibrid bringak azt feltetelezik, hogy sokat hasznalod aszfalton, vagy csak lightos terepen. oda meg total mindegy, hogy melyik van rajta, nagyobb sebessegnel meg elonyosebb is. lehet vele lejtozni, ami erdekes is egy szintig, onszopatas jelleggel.
reszemrol ez csak addig volt erdekes megoldas, amig egy bringam volt - amugy olyan mint a svajci bicska mindenre jo, de igazan semmire.