Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#3581
Posted 2012. May 01. - 19:20

Van egy régebbi Schwalbe Little Albert gumim, nem tudtok róla, hogy lenne valami hasonló mintázatú utódja? Épp ilyenre vadászok, de már csak nagyon drágán lehet külföldrõl beszerezni. 26-os méretben kéne.
#3582
Posted 2012. May 01. - 16:35

-ez városi gumi és nem terep ezért sártûrésrõl nem lehet beszélni
-kanyarban szépen az íven tartja a kerékpárt és nem kalimpál
-eddig nem lehet észrevenni kopást(más aki ilyet használ ugyanezt állítja hogy nem kopik gyorsan)
-könnyeben gyorsul a kerékpár ezzel a gumival
-nem csúszik esõben sem(és szép eredeti színe lesz a guminak:) )
-a "sebességi rekord" az meg csak egy mondat volt........

-megnõ az átlagsebesség hála a gumi mintázatának
Még kiegészíteném a mondókámat azzal hogy poros földúton is jól lehet vele menni. Apróköves(sóder) úton odafigyelve, de nem is erre tervezték.
#3583
Posted 2012. May 01. - 16:00

kanyartartas
sartures
menetellenalas
kopas
viszes korulmenyek
engem ezek erdekelnenek
es zoltant sem az egyeni sebbeseg rekordod.
egyebkent nagyon is jo hogy megosztod rolla a velemenyed.
#3584
Posted 2012. May 01. - 15:33



#3585
Posted 2012. May 01. - 07:43

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3586
Posted 2012. April 30. - 21:18

#3587
Posted 2012. April 29. - 19:26

A kérdésem az lenne, hogy az ilyen : http://alexrims.com/...n=2&cat=2&id=57 típusú felnimbe bele menne-e a: CST C1384 Traveller City Classic (Kerék | Gumiköpeny | 26 coll MTB slick) | Kerékpár Webshop típusú gumi biztonságosan?
Köszi elõre is a választ.
#3588
Posted 2012. April 27. - 10:42

Lenne egy olyan kérdésem a hozzáértõkhöz, hogy mik a tapasztalatok a Schwalbe Marathon XR-el aszfalton? Mennyire fogja a gépet?
Nekem kicsit túl terepesnek tûnik innen, de még sosem próbáltam.
Continental Contact-al és TravelContact-al van tapasztalatom, azokhoz képest milyen?
Továbbá még egy kérdés, mitõl jobb egy Marathon Plus Tour egy XR-hez képest?
Innen nézve csak annyi látszik, hogy dögnehéz, mert más a defektvédelme.
Elsõsorban hosszú, néhány hetes túrákra és városi használatra kellene.
Elõre Marathon Plus-t, hátra XR-t gondoltam 37-622-es méretben.
#3589
Posted 2012. April 26. - 23:06

Azt nem tudjátok (a schwalbe 2011-2012es katalógusokat nézegettem) hogy a schwalbe miért csökkentette le egész durván a gumijainak teherbírását?
Mert sem az összetétel sem a szövés sem a gumianyaga nem változott,de amit pl 2011-ben 145kilóig ajánlottak,azt idén már csak 110ig lásd pl smart sam 2,25 performance. De ugyanez vonatkozik pl a racing ralph performance-ra is,ami ugyanúgy mint a smart sam, tavaly 145kilóig volt jó,most meg 110ig ajánlott!
lehet idén elkezdtek igazat mondani

rapid rob meg mindig az elõzõ racing ralph (most a 3.ik generáció van) mintája szarabb anyagból.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3590
Posted 2012. April 26. - 22:21

Persze hogy jó, csak ki kell szedni az összeset.
Ja, az jó játék (hogy rohadna meg).
Nomeg utána nem a vadiúj belsõt belerakni, hanem elõször egy agyonragasztgatott régivel tesztelni, hátha még maradt benne egy-kettõ...
(Nálunk ráadásul a gyerek ment bele, és én szedegettem ki. Apasors...)
#3591
Posted 2012. April 26. - 22:09

Sziasztok!
Bocs a láma kérdésért! A racing ralph,a rapid rob,és a rocket ron közötti különbségekre lennék kíváncsi,és ebben kérnék segítséget tõletek!
Igazán kb ugyanannyit megyek terepen vele mint aszfalton,ha lehet a gumi anyaga lényeges,minél keményebb legyen,mert 120+ kiló vagyok,és a puha gumi taknyol kicsit aszfalton! Annyira hegyet nem mászok,max az erdei utakon megyek,így nem kell az a nagy tapadás hegyre fel!
A napokban kipróbáltam a schwalbe egyik legegyszerûbb külsõjét,a black jacket,meglepõen jól tapad,de az aszfalton szinte kenõdik már most is,pedig még nincs is 40fok! Elõtte smart sam-et használtam azok jók voltak,de azok elkoptak már,ezért szeretnék váltani pontosabban kipróbálni valami gyors és tartós valamennyire defektálló külsõt!
A napokban kerestem már egy külsõt (marathon extreme 26x2,25),de az sajnos már szinte beszerezhetetlen,s amihez a segítséget is megkaptam tõletek,így errõl már lemondtam!
köszönöm a segítségeteket!
Még annyi,hogy az új ritchey shield comp 26x2,1es külsõt valaki próbálta már?
pont mostanában volt téma a schwalbe, arn egész jól összefoglalta lentebb. a rapid rob pedig szerintem=racing ralph, csak ez az új neve. legalábbis a múltkor egymás mellé tettük a kettõt, és nem igazán találtunk különbséget. bár gondolom a schwalbe a honlapján leírja a lényeget.
#3592
Posted 2012. April 26. - 20:50

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3593
Posted 2012. April 26. - 11:08

Csak egy kérdés! Szerintetek ha egyszerre baromi sok tüske (királydinnye) szúr át egy külsõt,az még használható marad nagy nyomásra felfújva is? Haver járt így egy 2,1es smart sam-el! Sikeresen belegurult elõttem egy királydinnyés területre,s több mint 150 kisebb-nagyobb tüskét szedegettünk ki a külsõbõl. A belsõk kuka lettek,mert olyanok lettek mint a szita.

#3594
Posted 2012. April 26. - 10:37

#3595
Posted 2012. April 26. - 10:18

Mert sem az összetétel sem a szövés sem a gumianyaga nem változott,de amit pl 2011-ben 145kilóig ajánlottak,azt idén már csak 110ig lásd pl smart sam 2,25 performance. De ugyanez vonatkozik pl a racing ralph performance-ra is,ami ugyanúgy mint a smart sam, tavaly 145kilóig volt jó,most meg 110ig ajánlott!
#3596
Posted 2012. April 26. - 10:10

Bocs a láma kérdésért! A racing ralph,a rapid rob,és a rocket ron közötti különbségekre lennék kíváncsi,és ebben kérnék segítséget tõletek!
Igazán kb ugyanannyit megyek terepen vele mint aszfalton,ha lehet a gumi anyaga lényeges,minél keményebb legyen,mert 120+ kiló vagyok,és a puha gumi taknyol kicsit aszfalton! Annyira hegyet nem mászok,max az erdei utakon megyek,így nem kell az a nagy tapadás hegyre fel!
A napokban kipróbáltam a schwalbe egyik legegyszerûbb külsõjét,a black jacket,meglepõen jól tapad,de az aszfalton szinte kenõdik már most is,pedig még nincs is 40fok! Elõtte smart sam-et használtam azok jók voltak,de azok elkoptak már,ezért szeretnék váltani pontosabban kipróbálni valami gyors és tartós valamennyire defektálló külsõt!
A napokban kerestem már egy külsõt (marathon extreme 26x2,25),de az sajnos már szinte beszerezhetetlen,s amihez a segítséget is megkaptam tõletek,így errõl már lemondtam!
köszönöm a segítségeteket!
Még annyi,hogy az új ritchey shield comp 26x2,1es külsõt valaki próbálta már?
#3597
Posted 2012. April 26. - 10:07

pl 29ernel az aspent nagyon szerettem, mert piszok jol gurul es sok helyen eleg is, de nekem nagyon kiszamithatatlanul viselkedett neha. a ralph is nagyon jo elol hatul, de ha kicsit sar van, akkor hamar eltomitodik, es nehezen tisztul. kanyarban jobban sodrodik, mint a ron, a nic viszont mar sok elore, nem hasznalom ki azt a pluszt, amit nyujt tapadasban - ergo egesz eves arany kozeput szamomra a ralph es a ron. biztos letezik megjopar hasonloan jo kombinacio, ha valaki ad kolcson igeretes gumikat, en szivesen letesztelem

#3598
Posted 2012. April 26. - 09:58

Köszönöm.
Anyagi okokból lehet Rocket lesz 2*. Kevláros. Valami ellenjavallat?
Nekem most elöl NN van, hátul Rocket Ron. 2,1-es, UST-s mindkettõ. Tecccik

#3599
Posted 2012. April 26. - 09:47

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#3600
Posted 2012. April 26. - 09:29

Köszönöm mindenkinek. Kopás annyira nem izgat; sajnos jóval kevesebb km-t megyek mint szeretnék. A legfontosabb hogy tapadjon, hogy biztonságos legyen.
X
Tapadni tapad a Ralhp is, biztonságos is és többet bír hátul, jobb választás szerintem hátra.