Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#3561
Posted 2012. May 01. - 15:33
#3562
Posted 2012. May 01. - 07:43
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3563
Posted 2012. April 30. - 21:18
#3564
Posted 2012. April 29. - 19:26
A kérdésem az lenne, hogy az ilyen : http://alexrims.com/...n=2&cat=2&id=57 típusú felnimbe bele menne-e a: CST C1384 Traveller City Classic (Kerék | Gumiköpeny | 26 coll MTB slick) | Kerékpár Webshop típusú gumi biztonságosan?
Köszi elõre is a választ.
#3565
Posted 2012. April 27. - 10:42
Lenne egy olyan kérdésem a hozzáértõkhöz, hogy mik a tapasztalatok a Schwalbe Marathon XR-el aszfalton? Mennyire fogja a gépet?
Nekem kicsit túl terepesnek tûnik innen, de még sosem próbáltam.
Continental Contact-al és TravelContact-al van tapasztalatom, azokhoz képest milyen?
Továbbá még egy kérdés, mitõl jobb egy Marathon Plus Tour egy XR-hez képest?
Innen nézve csak annyi látszik, hogy dögnehéz, mert más a defektvédelme.
Elsõsorban hosszú, néhány hetes túrákra és városi használatra kellene.
Elõre Marathon Plus-t, hátra XR-t gondoltam 37-622-es méretben.
#3566
Posted 2012. April 26. - 23:06
Azt nem tudjátok (a schwalbe 2011-2012es katalógusokat nézegettem) hogy a schwalbe miért csökkentette le egész durván a gumijainak teherbírását?
Mert sem az összetétel sem a szövés sem a gumianyaga nem változott,de amit pl 2011-ben 145kilóig ajánlottak,azt idén már csak 110ig lásd pl smart sam 2,25 performance. De ugyanez vonatkozik pl a racing ralph performance-ra is,ami ugyanúgy mint a smart sam, tavaly 145kilóig volt jó,most meg 110ig ajánlott!
lehet idén elkezdtek igazat mondani
rapid rob meg mindig az elõzõ racing ralph (most a 3.ik generáció van) mintája szarabb anyagból.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3567
Posted 2012. April 26. - 22:21
Persze hogy jó, csak ki kell szedni az összeset.
Ja, az jó játék (hogy rohadna meg).
Nomeg utána nem a vadiúj belsõt belerakni, hanem elõször egy agyonragasztgatott régivel tesztelni, hátha még maradt benne egy-kettõ...
(Nálunk ráadásul a gyerek ment bele, és én szedegettem ki. Apasors...)
#3568
Posted 2012. April 26. - 22:09
Sziasztok!
Bocs a láma kérdésért! A racing ralph,a rapid rob,és a rocket ron közötti különbségekre lennék kíváncsi,és ebben kérnék segítséget tõletek!
Igazán kb ugyanannyit megyek terepen vele mint aszfalton,ha lehet a gumi anyaga lényeges,minél keményebb legyen,mert 120+ kiló vagyok,és a puha gumi taknyol kicsit aszfalton! Annyira hegyet nem mászok,max az erdei utakon megyek,így nem kell az a nagy tapadás hegyre fel!
A napokban kipróbáltam a schwalbe egyik legegyszerûbb külsõjét,a black jacket,meglepõen jól tapad,de az aszfalton szinte kenõdik már most is,pedig még nincs is 40fok! Elõtte smart sam-et használtam azok jók voltak,de azok elkoptak már,ezért szeretnék váltani pontosabban kipróbálni valami gyors és tartós valamennyire defektálló külsõt!
A napokban kerestem már egy külsõt (marathon extreme 26x2,25),de az sajnos már szinte beszerezhetetlen,s amihez a segítséget is megkaptam tõletek,így errõl már lemondtam!
köszönöm a segítségeteket!
Még annyi,hogy az új ritchey shield comp 26x2,1es külsõt valaki próbálta már?
pont mostanában volt téma a schwalbe, arn egész jól összefoglalta lentebb. a rapid rob pedig szerintem=racing ralph, csak ez az új neve. legalábbis a múltkor egymás mellé tettük a kettõt, és nem igazán találtunk különbséget. bár gondolom a schwalbe a honlapján leírja a lényeget.
#3569
Posted 2012. April 26. - 20:50
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3570
Posted 2012. April 26. - 11:08
Csak egy kérdés! Szerintetek ha egyszerre baromi sok tüske (királydinnye) szúr át egy külsõt,az még használható marad nagy nyomásra felfújva is? Haver járt így egy 2,1es smart sam-el! Sikeresen belegurult elõttem egy királydinnyés területre,s több mint 150 kisebb-nagyobb tüskét szedegettünk ki a külsõbõl. A belsõk kuka lettek,mert olyanok lettek mint a szita. Az volt a szerencse,hogy baromi keményre volt fújva,így még épp visszaért vele!
#3571
Posted 2012. April 26. - 10:37
#3572
Posted 2012. April 26. - 10:18
Mert sem az összetétel sem a szövés sem a gumianyaga nem változott,de amit pl 2011-ben 145kilóig ajánlottak,azt idén már csak 110ig lásd pl smart sam 2,25 performance. De ugyanez vonatkozik pl a racing ralph performance-ra is,ami ugyanúgy mint a smart sam, tavaly 145kilóig volt jó,most meg 110ig ajánlott!
#3573
Posted 2012. April 26. - 10:10
Bocs a láma kérdésért! A racing ralph,a rapid rob,és a rocket ron közötti különbségekre lennék kíváncsi,és ebben kérnék segítséget tõletek!
Igazán kb ugyanannyit megyek terepen vele mint aszfalton,ha lehet a gumi anyaga lényeges,minél keményebb legyen,mert 120+ kiló vagyok,és a puha gumi taknyol kicsit aszfalton! Annyira hegyet nem mászok,max az erdei utakon megyek,így nem kell az a nagy tapadás hegyre fel!
A napokban kipróbáltam a schwalbe egyik legegyszerûbb külsõjét,a black jacket,meglepõen jól tapad,de az aszfalton szinte kenõdik már most is,pedig még nincs is 40fok! Elõtte smart sam-et használtam azok jók voltak,de azok elkoptak már,ezért szeretnék váltani pontosabban kipróbálni valami gyors és tartós valamennyire defektálló külsõt!
A napokban kerestem már egy külsõt (marathon extreme 26x2,25),de az sajnos már szinte beszerezhetetlen,s amihez a segítséget is megkaptam tõletek,így errõl már lemondtam!
köszönöm a segítségeteket!
Még annyi,hogy az új ritchey shield comp 26x2,1es külsõt valaki próbálta már?
#3574
Posted 2012. April 26. - 10:07
pl 29ernel az aspent nagyon szerettem, mert piszok jol gurul es sok helyen eleg is, de nekem nagyon kiszamithatatlanul viselkedett neha. a ralph is nagyon jo elol hatul, de ha kicsit sar van, akkor hamar eltomitodik, es nehezen tisztul. kanyarban jobban sodrodik, mint a ron, a nic viszont mar sok elore, nem hasznalom ki azt a pluszt, amit nyujt tapadasban - ergo egesz eves arany kozeput szamomra a ralph es a ron. biztos letezik megjopar hasonloan jo kombinacio, ha valaki ad kolcson igeretes gumikat, en szivesen letesztelem
#3575
Posted 2012. April 26. - 09:58
Köszönöm.
Anyagi okokból lehet Rocket lesz 2*. Kevláros. Valami ellenjavallat?
Nekem most elöl NN van, hátul Rocket Ron. 2,1-es, UST-s mindkettõ. Tecccik Tapad rendesen, talán nagyon is... lehet jobb lenne Ron elõre, hátra meg valami jobban gördülõ.
#3576
Posted 2012. April 26. - 09:47
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#3577
Posted 2012. April 26. - 09:29
Köszönöm mindenkinek. Kopás annyira nem izgat; sajnos jóval kevesebb km-t megyek mint szeretnék. A legfontosabb hogy tapadjon, hogy biztonságos legyen.
X
Tapadni tapad a Ralhp is, biztonságos is és többet bír hátul, jobb választás szerintem hátra.
#3578
Posted 2012. April 26. - 09:05
X
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#3579
Posted 2012. April 26. - 07:39
Köszönöm.
Anyagi okokból lehet Rocket lesz 2*. Kevláros. Valami ellenjavallat?
hatul gyorsan fog kopni.
#3580
Posted 2012. April 26. - 07:33
arn: Hát ezt megtehetem, köszi...én arra gondoltam hogy ezek közül valaki tapasztalt megmondja, hogy ezt vedd elõre, ezt meg hátra. Talán így gyorsabb lenne.
tigger: köszi, akkor asszem rácsörgök a hirdetõre. Remélem 2,25 nem lesz túl széles. Telóba biztosan nem, vázba gyanús...
Köszi mindenkinek,
X
tipikusan: a ralph nagyon jo maszogumi, de elol nem mindenki szereti. ennek orvoslasara hasznalhasz elol ront, vagy nicet, attol fuggoen, hogy mit reszesitesz elonyben, a jobb tapadast, vagy a jobb gordulest es kisebb sulyt. ezek eleg univerzalis kombok itthon minden esetre.
en ralph+ron parost hasznalok, jobban szeretem, mint a nicet elol. bevalt 26osban es 29esen is, bar nagy kereken neha feleslegesen soknak erzem hatul a ralph tapadasat, ahogy felfele szetterul.
elol-hatul az elso kereknek megfelelo forgasi irannyal van felteve, jobban gurul.