Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#3541
Posted 2012. May 30. - 20:55

#3542
Posted 2012. May 30. - 09:16

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3543
Posted 2012. May 29. - 21:59

Szerintetek érdemes Ritchey Z-Maxot fordítva feltenni a hátsó kerékre? Elbambultam defektjavítás közben, és így sikerült... De jobban megnézve talán nem is baj, hátha jobban mászik így, hogy az ék alakú bütykök "éle" vág a talajba... Van valakinek efféle tapasztalata?
Ha nincs, legfeljebb kimegyek vele legközelebb így, aztán majd válaszolok magamnak.
#3544
Posted 2012. May 23. - 18:00

Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy Budapesten hol lehet kapni Maxxis Aspen vagy CrossMark gumikat 2.1-es méretben (akár kevlárosat)? Mert ahol eddig néztem, ott vagy nem árulják, vagy kifogytak. (Egy relatíve könnyû mindenes gumit kerestem, és ezekról sok jót mondtak.)
Bergusonban árulnak Maxxist, hívd fel õket

Probike:
http://probike.hu/in...emart&Itemid=71
http://probike.hu/in...emart&Itemid=71
#3545
Posted 2012. May 23. - 17:16

Nem tudja valaki, hogy Budapesten hol lehet kapni Maxxis Aspen vagy CrossMark gumikat 2.1-es méretben (akár kevlárosat)? Mert ahol eddig néztem, ott vagy nem árulják, vagy kifogytak. (Egy relatíve könnyû mindenes gumit kerestem, és ezekról sok jót mondtak.)
#3546
Posted 2012. May 22. - 09:25

felraktam hátulra egy continental raceking 2.2x26 hajtogatós gumit. Az eladó szerint nem B kategóriás, csak indiai gyártású. A gumi kacsázik egy helyen, a perem látszólag a helyén van. Lehet ezzel vmit kezdeni? Ma leszedem s végig nézem, hogy a minta egyenesen fut-e, aztán jó szappanosan felrakom.
Ez nem teljesen ide vág, de köze lehet egymáshoz a két dolognak. WTB felnim van amibe 11 mm-s felniszalag kellene, de égen földön nincs. Így egy 20 mm-s peremtõl peremig érõ swlabbe került bele. Be is feszült szépen mindaddig míg a gumi fel nem lett fújva. A felniben középen árok van így a nyomás benyomta oda a szalagot s a2 széle így feláll, elmászik ide-oda. Erre valami rögzítési mód? Esetleg szigszalag helyette?
#3547
Posted 2012. May 17. - 06:28


#3548
Posted 2012. May 16. - 20:59

Sziasztok!
Kénék egy kis segítséget Tõletek!
Vettem egy bringát, amin olyan gumi van, amit kevésbé tudok kihasználni.
Elõl-hátul is Schwalbe Nobby Nic van rajta.
Én 95%-ban aszfalton használom a bringát, így sajnálom elkoptatni ezt a jó kis gumit hátul.
Arra gondoltam, hogy hátulra veszek valamilyen olcsóbb, de aszfaltra való, kisebb ellenállású gumit.
Ti mit ajánlotok?
Szempontok:
Kis ellenállás
Esõben ne csússzon nagyon
Bírja a kilómétert
Jó lenne 3-5 ezerbõl megúszni…
Köszi!
Szép napot mindenkinek, Zoli
Ha városra olcsón akarsz jót akkor CST semislick vagy slick! Én több bringámon is használok CST-t amin nem számít a súly mag hasonlók! Kicsit neóhezebb, de több benne az anyag és szerintem 4 év alatt kb 2 defektet szereltem a CST-val és az ára meg a béka segge alatt van a kopása meg elhanyagolható!
A többieknek meg:
Schwalbe szerintem jó, de nekem egy tavaly szétszakadt RR-bõl!
Contival egyszer már megjártam de B kategóriás volt a városimon ellenben valami 3000Ft-os contivan és semmi gond nincs vele.
A Richeí Z-maxomat még az elõzõ bringámhoz vettem 5 évet versenyeztem tekertem hajtottam vele, épp hogy kicsit megkopott jelenleg 8-9 éves gumi de bármikor felmerném szerelni,
a Hutchinson meg maga az álom, volt több fajta is nekem nem kopik nagyon, de amikor air lightos volt az két év után cserére lett méltó, az egyiknek a külseje kapott egy varrni való defektet a párjával meg egy cimbi felnin végig tolt egy 24h-s kört és beölte a szélét!
Na de a lényeg sok jó gumi van a piacon nem érdemes a márkákat fikázni, hanem a tapasztalatokat leírni ide!
#3549
Posted 2012. May 16. - 19:43

Országútihoz, fõleg hobbiszerû használatra keresgélek 23-622-es külsõt, szóval nem valami top-kategóriásat.
Eddig 3 lehetõség jött szembe: CST C1406 CZAR
Continental Ultra Sport
SCHWALBE LUGANO HS384
Ezekrõl ha van valakinek tapasztalata, véleménye, azt szívesen olvasnám.
Van esetleg más, amit ajánlani tudtok ilyen célra?
#3550
Posted 2012. May 16. - 15:02

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#3551
Posted 2012. May 16. - 15:02

Az enyém 548grRacing Ralph Performance 2,25 mért súlyok: 530; 540; 550 és 580g.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3552
Posted 2012. May 16. - 14:51

A DD-s fecskével 2 év alatt sosem kaptam defektet, de ezt nem biztos hogy tudná a mezei kiadása vagy akár egy védelem nélküli Conti.

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#3553
Posted 2012. May 16. - 13:50

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#3554
Posted 2012. May 11. - 18:05

Én pl. eddig legtöbbször Contival kaptam defektet. Az országúti egysebimen is (25-ös Ultrasport), fõleg felütéseset, pedig tele szoktam fújni rendesen. A dirten (Explorer) pedig amiatt is volt, hogy elcsúszott a külsõ a felnin, és kitépte a szelepet.
Ugyanakkor a '91-ben vett Citybike-omon tavalyelõtt cseréltem le a Schwalbe City Jet-eket (ugyanolyanra, csak újabbra), illetve az elsõ még mindig fut a feleségem szolgálati bringáján, a kidudorodott gyári Rubena helyett. Defektre nem emlékszem. A másik garnitúra Schwalbe (Marathon) csak egy szezont futott, most tartalékban van, de azalatt nem kapott defektet.
A montin Ritchey Z-maxok vannak, kaptak már defektet, de jól körülhatárolható okokból: akáctüske, királydinnye...
Szóval ennyi erõvel én is mondhatnám, hogy Scwalbe a király, a többi (de fõleg a Conti) meg sz... De nem mondom. Ennek semelyik márkával kapcsolatban nincs értelme. Vagy ez valami bújtatott reklám akart lenni?
#3555
Posted 2012. May 11. - 10:20

7000-25000/darab
#3556
Posted 2012. May 11. - 10:16

11.000 km/0 defekt , 10 cm-es szög meggörbûlve kihúzva 2/0 defekt! nagyobb sebesség 7 éve ezt a márkát használom, egyszer kellett cserélnem (csak én szerintem, a szervízem szerint még nem volt kopott


ha jót akartok: continental , drágább de behozza, nem beszélve a kínos helyzeteket mert az conti esetében nincs !
#3557
Posted 2012. May 11. - 02:49

Ehhez valaki valamit? Jó tudom, nem egy gyakori cucc, de valaki csak hajtott már ilyet.
Közben rájöttem, hogy összekevertem a Mondialt a Plus Tour-al. A Mondial az adatokból nézve az XR utóda.
Na de hogy mennek ezek aszfalton?
Továbbá ezzel a fajta defektvédelemmel van-e aszfaltra való minta? (XR-t csak hátra tennék, elõre valami Marathon Plus mintájút gondoltam, de az meg dögnehéz.)
#3558
Posted 2012. May 10. - 17:56

Jó kis semi slick-et, kevlár védelemmel. Van is nekem két ilyen


#3559
Posted 2012. May 10. - 17:12

Kénék egy kis segítséget Tõletek!
Vettem egy bringát, amin olyan gumi van, amit kevésbé tudok kihasználni.
Elõl-hátul is Schwalbe Nobby Nic van rajta.
Én 95%-ban aszfalton használom a bringát, így sajnálom elkoptatni ezt a jó kis gumit hátul.
Arra gondoltam, hogy hátulra veszek valamilyen olcsóbb, de aszfaltra való, kisebb ellenállású gumit.
Ti mit ajánlotok?
Szempontok:
Kis ellenállás
Esõben ne csússzon nagyon
Bírja a kilómétert
Jó lenne 3-5 ezerbõl megúszni…
Köszi!
Szép napot mindenkinek, Zoli
#3560
Posted 2012. May 10. - 16:53

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem a hozzáértõkhöz, hogy mik a tapasztalatok a Schwalbe Marathon XR-el aszfalton? Mennyire fogja a gépet?
Nekem kicsit túl terepesnek tûnik innen, de még sosem próbáltam.
Continental Contact-al és TravelContact-al van tapasztalatom, azokhoz képest milyen?
Továbbá még egy kérdés, mitõl jobb egy Marathon Plus Tour egy XR-hez képest?
Innen nézve csak annyi látszik, hogy dögnehéz, mert más a defektvédelme.
Elsõsorban hosszú, néhány hetes túrákra és városi használatra kellene.
Elõre Marathon Plus-t, hátra XR-t gondoltam 37-622-es méretben.
Ehhez valaki valamit? Jó tudom, nem egy gyakori cucc, de valaki csak hajtott már ilyet.