Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#3361
Írta 2012. július 08. - 13:45
Nem, a nyúl az!...
KROSS EVADO 3.0 2012
#3362
Írta 2012. július 08. - 13:31
nem lûnek azzal nyulat.
pl egy 2,1-es adrenalin simán ballonosabb mnt a 2,25-ös rr
és akkor melyikbe jó ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3363
Írta 2012. július 08. - 13:29
A Schwalbe SV13-as belsõje 190g, és 2.5-ig ajánlja a gyártó. A Maxxis 178g, és csak 2.125, szóval bizonytalan vagyok.
#3364
Írta 2012. július 08. - 13:13
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#3365
Írta 2012. július 08. - 12:31
Az lenne a kérdésem hogy egy Maxxis Welter Weight belsõ nem-e túl csirke egy 2.25-ös CST-hez?.
Köszi!
#3367
Írta 2012. július 07. - 08:01
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3368
Írta 2012. július 06. - 09:11
Kiábrándítom Dante sporttársat : A felragasztott felniszalagom is elcsúszik néha rajta, ugyanis hátul v-fékem van és gondolom egy brutál hosszú lejtõn annyira felmelegszik a felni, hogy a ragasztóréteg kicsit elenged. Neked gondolom tárcsád van, így erre nem gondoltál. Ugye ?
Hát erre nem, de a V-fékkel én montin végeztem a harmadik hevülésbõl bekövetkezett durrdefekt után. Köszi, az életem többet ér. Persze egyik sem az itthoni "buckákon" történt. Sõt, a szelep lefejezése sem érint, mert már 5 éve nem belsõzök, maximum a városimban.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#3369
Írta 2012. július 06. - 08:16
nem tudom a többivel mi van, de a schwalbénak a minimum megengedett nyomáson nem szabadna elforognia. (gondolom a többinek sem) mekkora nyomáson mész?
"ilyen 75 kilóhoz köves-gyökeres terepen még pont nem ütöm fel, de már egész kényelmes és még halad is, meg persze kanyarban sem fordul le" psi körül általában. szal fogalmam sincs, érzésre szoktam belõni. korábban egyébként nem csinálta, idén tûnt fel.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3370
Írta 2012. július 05. - 23:17
Nem járok alacsony nyomáson.
Kiábrándítom Dante sporttársat : A felragasztott felniszalagom is elcsúszik néha rajta, ugyanis hátul v-fékem van és gondolom egy brutál hosszú lejtõn annyira felmelegszik a felni, hogy a ragasztóréteg kicsit elenged. Neked gondolom tárcsád van, így erre nem gondoltál. Ugye ?
Próbáltam én is B-s Conti gumit, állandóan mozgott a felnin de mondom, ezek hibásak, o.k. De mikor a 0-km Corratec gumim is elfordult rajta, kezdtem ideges lenni. (a gumit odaadtam havernak, azóta is tökéletesen mûködik) Most olyan gumi van rajta, amit szinte csak pajszerral tudtam rárakni, ez most jó.
#3371
Írta 2012. július 05. - 22:16
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3373
Írta 2012. július 05. - 21:05
mert innen már csak az öntapadós változat van hátra.
Csak tudnám miért jön egyáltalán más a szóba, mivel súly-tartósság-megbízhatóság szempontjából mind az öntapadós a legjobb. (7 g / kerék kb.)
igen, fékezéskor/tõl elmozdul a külsõ a felnin.
Ez a régi B-kategóriás Contik sajátossága, nekem is van 717-es, s még a szétfékezett ezeréves gumik (amik kb leesnek, annyira lazák) sem forognak el. Nem lehet, hogy túl alacsony nyomáson használod? 2 bar alatt meg nem mindegy? (akkor már belsõ sem kell)
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#3375
Írta 2012. július 05. - 15:51
Finoman jelzem, hogy a külsõje fordult el, nem a felniszalagról beszélt...A szalag elmozdulhat a korától (öregedés), a méretétõl (keskeny), vagy mert koszos a felnid - érdemes a szalag alatt vegytiszta és felsmirglizett állapotot elérni: na ha arra ráraksz egy öntapadót, nincs az az atyaúristen, hogy elcsússzon.
Ez mind igaz, de nálunk a gyári felniszalag csúszott el oldalra és a felni egyszerûen kidörzsölte a belsõt. A felniszalag nem volt öreg (az elsõ defekt 2 hónapon belül történt) a felni nem volt koszos (gyári állapot, remélem ott van tisztaság), nem volt rossz a méret (mert a gyár rakta bele). Most reménykedem, hogy a gumi felniszalag bejön, mert innen már csak az öntapadós változat van hátra.
Amúgy igazad van, tényleg nem a felniszalagról beszélt, de én már nem láttam a pipától...
#3376
Írta 2012. július 05. - 01:14
Ez engem is érdekelne, mert a felségem Gepida Alboin 200-asán 1 év alatt négy defektünk volt (2-2 elöl-hátul) a felniszalag elcsúszása miatt (most gumis van benne, ezzel még nem volt gond) de k.rvára dühítõ, amikor a golyóálló Schwalbe Maraton Plus Tour-ral szerelt kereket laposan találod.
Finoman jelzem, hogy a külsõje fordult el, nem a felniszalagról beszélt...A szalag elmozdulhat a korától (öregedés), a méretétõl (keskeny), vagy mert koszos a felnid - érdemes a szalag alatt vegytiszta és felsmirglizett állapotot elérni: na ha arra ráraksz egy öntapadót, nincs az az atyaúristen, hogy elcsússzon.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#3377
Írta 2012. július 05. - 01:12
717-es mavic felnijeim vannak, felniszalagnak kb mindent kipróbáltam, szigszalagtól kezdve, a leukoplaszton át a schwalbe öntapadós kék szövetszalagjáig illetve a sima kék schwalbe szalagig. a külsõk (fast track, mountain king supersonic, nobby nic, rocket ron) mind el-elcsúsznak a felnin. mit csinálok rosszul?
Nem is értem mi a baj. Fékezésnél elfordul? Hogy fordul el?
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#3378
Írta 2012. július 04. - 16:23
717-es mavic felnijeim vannak, felniszalagnak kb mindent kipróbáltam, szigszalagtól kezdve, a leukoplaszton át a schwalbe öntapadós kék szövetszalagjáig illetve a sima kék schwalbe szalagig. a külsõk (fast track, mountain king supersonic, nobby nic, rocket ron) mind el-elcsúsznak a felnin. mit csinálok rosszul?
Ez engem is érdekelne, mert a felségem Gepida Alboin 200-asán 1 év alatt négy defektünk volt (2-2 elöl-hátul) a felniszalag elcsúszása miatt (most gumis van benne, ezzel még nem volt gond) de k.rvára dühítõ, amikor a golyóálló Schwalbe Maraton Plus Tour-ral szerelt kereket laposan találod.