Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#3321
Írta 2012. július 25. - 12:14
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#3322
Írta 2012. július 25. - 12:11
Racing Ralph TLR, ultolsó esélyt adom nekik, az egyik nem tartja a levegõt, kettõt estem már emiatt, egyébként jók, de hajlamosak kanyarban csúszkálni.
Speci Fast Trak Control 2.2, tubelessre tökéletes, ballonos, jól tapad, jól gurul, nekem jobban tetszik, mint az RR
Speci Captain control - sarasabb idõre jó, de nem sárgumi, amolyan jó mindenes. A Specikkel annyira meg vagyok elégedve, hogy most egyelõre nem variálok. De Scwhalbe-ért pénzt nem adok, azt már eldöntöttem, csak ha már rendes TLR-t tudnak gyártani.
Hm, kétféle Speci gumikat próbáltam eddig, elég meggyõzõ volt mindkettõ (Purgatory Control 2Bliss, Ground Control 2Bliss). Tubeless-ként jók már az újabb 2Bliss Speci külsõk? 1-2 éve sok panaszt lehetett olvasni róluk, hogy leeresztenek és ezer ponton szivárog belõlük a lötyi. (Bár utóbbi a TLR fecskénél is fennálló jelenség, egy darabig...)
#3323
Írta 2012. július 25. - 11:46
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#3324
Írta 2012. július 25. - 11:40
ezeket a gumikat spec ismerem 26osrol, mert a stumpival ilyenek jottek - nekem jobban bevaltak a schwalbek. xkinget vegulis te sem probaltad ki?
#3325
Írta 2012. július 25. - 11:28
Speci Fast Trak Control 2.2, tubelessre tökéletes, ballonos, jól tapad, jól gurul, nekem jobban tetszik, mint az RR
Speci Captain control - sarasabb idõre jó, de nem sárgumi, amolyan jó mindenes. A Specikkel annyira meg vagyok elégedve, hogy most egyelõre nem variálok. De Scwhalbe-ért pénzt nem adok, azt már eldöntöttem, csak ha már rendes TLR-t tudnak gyártani.
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#3326
Írta 2012. július 25. - 10:32
#3327
Írta 2012. július 25. - 10:14
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#3328
Írta 2012. július 24. - 20:43
#3329
Írta 2012. július 24. - 20:28
A gumikopás kérdéséhez egy adalék, a német Bike magazin tesztje:
bike Ausgabe 8-11
A németek a rájuk jellemzõ hozzáállással egy gépen elkoptatták a külsõket, és lemérték, ehhez mennyi idõ kellett. A mérések szerinte a Nobby Nic és a Rocket Ron bizony kiugróan gyorsan kopnak, akár 2-3-4x gyorsabban mint más gumik.
ajj ez az xking mindig gondolkodoba ejt... ha kicsit konnyebb lenne a 29er, mar reg vettem volna, de +300got rapakolni a kerekekre kicsit soknak tunik. 29erben miert csak egyfele van?
#3330
Írta 2012. július 24. - 14:50
bike Ausgabe 8-11
A németek a rájuk jellemzõ hozzáállással egy gépen elkoptatták a külsõket, és lemérték, ehhez mennyi idõ kellett. A mérések szerinte a Nobby Nic és a Rocket Ron bizony kiugróan gyorsan kopnak, akár 2-3-4x gyorsabban mint más gumik.
#3331
Írta 2012. július 22. - 20:08
Hali,valaki elmesélné nekem röviden melyek a sár gumik conti ill schwable márkák érdekelnének(smart sam az hova tartozik?)
SmartSam 50% terep 50% aszfalt, jó köztes gumi, de nem sárgumi.
Sárgumi Contiból pl a CrossCountry, vagy Schwalbe DirtyDan, lényeg hogy ritka mintázatú legyen, nagy bütykökkel, és keskeny kialakítású.
#3332
Írta 2012. július 22. - 19:56
#3333
Írta 2012. július 17. - 15:54
...alaphelyzetben hosszú szakaszokon több milliméteres a hézag a felni és a gumi pereme között.
Mi egyszer futottunk bele egy ilyenbe egy Alex felnin, akkor 4 rétegben feltekertem rá szigetelõszalagot, s az már kellõen megnövelte a kerületét, hogy vígan és könnyen rámenjen akármi tubeless.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#3334
Írta 2012. július 16. - 14:11
#3335
Írta 2012. július 16. - 13:25
Nem B-s az én Race Kingem sem, hanem drótperemes, és azt esélytelen felfújni belsõ nélkül, mert merev, és egyáltalán nem simul a felnihez.
A Nobby Nic-rõl nem azt mondom, hogy elkopott 150-200km után (amiben volt verseny is), hanem hogy erõsen meglátszott rajta a használat - ellentétben a Race Kinggel, amit ha lemosnék, most 600 km után is akár újként el lehetne adni (na jó, majdnem).
A kopás nyilván nagyban függ a testsúlytól (82 kg vagyok) és a stílustól is, valamint a talajtól. Szerintem a durva murva, vagy éles kövek (pl. föl a Szántói-nyeregbõl a zöld jelzésen a Pilis-tetõ felé) sokkal jobban koptat, mint a sima aszfalt.
Milyen felnivel próbálkozol? Nekem ZTR Arch-ra még belsõ nélkül is felment a sima kevláros és a sokkal merevebb protecion RK is gond nélkül, belsõ nélkül, sõt a drótperemes maxxis mimo cx és egy másik drótos oúti gumi is.
#3336
Írta 2012. július 16. - 13:00
#3337
Írta 2012. július 16. - 07:48
#3338
Írta 2012. július 15. - 23:09
A Nobby Nic-rõl nem azt mondom, hogy elkopott 150-200km után (amiben volt verseny is), hanem hogy erõsen meglátszott rajta a használat - ellentétben a Race Kinggel, amit ha lemosnék, most 600 km után is akár újként el lehetne adni (na jó, majdnem).
A kopás nyilván nagyban függ a testsúlytól (82 kg vagyok) és a stílustól is, valamint a talajtól. Szerintem a durva murva, vagy éles kövek (pl. föl a Szántói-nyeregbõl a zöld jelzésen a Pilis-tetõ felé) sokkal jobban koptat, mint a sima aszfalt.
#3339
Írta 2012. július 15. - 19:51
(Nem vagyok egy nagy gumiszakértõ.)
Pár hete használok egy Race Kinget hátul. Elõtte két hétig Nobby Nic volt, de azt túlságosan traktornak találtam. (Elõtte pedig egy Bontrager, de az elkopott.) A Race King nagyon szépen simán, csendesen fut, de 1-2 alkalommal meredek fölfelén esõ után - ahol amúgy is épp csak föl tudok tekerni - kipörgött. Ezzel együtt én szeretem, és épp most veszek belõle még egyet, mert belsõ nélkül akarom használni, de sajnos ezt a fajtát, ami most fent van, nem lehet. (A Protection sorozatúak a "tubeless ready" minõsítésûek.)
Még annyit, hogy a Nobby Nic 150-200 km után már határozottan kopott volt, ezzel már legalább 500-at mentem, de még alig-alig látszik rajta valami.
Nekem a sima, de nem B-s 29es RaceKing gond nélkül mûködik belsõ nélkül.
#3340
Írta 2012. július 15. - 19:48
anno mikor nem volt annyiféle keveréke a sváblinak csak drótos meg kevláros, egyazonos tipusból (pl jimek) a drautosok nagyságrendekkel jobban koptak...
nekem mondjuk jobbik ronom van hátul, de nem mernék 2,5-nél többet josólni neki. de majd meglássuk, el fogom mesélni mikor kopik 0-ra. a nic elõl viszont el fog menni 7-8K-t minimum, pedig az a szarabb anyag. mongy fordítva használom, az ajánláshoz képest. (meg a ront is)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való