Contiból a 2,2"-es X-King elég csirke, jó ha megvan 2,1". Abból a 2,4"-es valószínûleg hozza a 2,2"-es RaceKing szélességét.
... A RK 5mm-rel szélesebb és magasabb is, ráadásul nagyobb, mint 2,2",
Basszus! Megrendeltem már, mikor ezt olvastam. Reméltem, hogy nincs igazad. Tegnap megjött, és sajnos igazad van. Az 2.2-es X-King SOKKAL keskenyebb, mint a 2.2-es Race King, amit felváltani hivatott. Botrány, egyszerûen nem értem, hogy hogy csinálhat ilyet a Conti.
De ha már megvettem (Protection változat), föltettem, mert tubelesst akartam, és a drótperemes Race Kinggel ez nem ment. Elsõre csak CO2 patronnal sikerült felfújni, de másodikra (miután betöltöttem a lötyit) már mûhelypumpával is.
Az elsõ tekeréshez (ma reggel) viszonylag keményre fújtam (2.3 bar). Úgy tûnik, mintha kemény talajon és aszfalton még könnyedebben, simábban futna, mit a (nem Black Chili) Race King, ami pedig sokkal simábban futott, mint elõtte a NN és még elõtte egy Bontrager. (Nincs wattmérõ a lábamban, ezt inkább a hangra mondom.)
Amúgy ez a Protection változat nagyon brutál erõs benyomást kelt, kifejezetten merev, kemény az oldalfala. Nem tudom, ez gördülési ellenállásban hogy jelentkezik, de azt elhiszem, hogy nem könnyû átszúrni.
A gumi keskenysége miatt most nagyon haragszom a Contira, de most már elkoptatom, meglátom, hogy muzsikál. Ha jól, és elég sokáig ki is tart, akkor legfeljebb legközelebb 2.4-es veszek. (Azt már csak remélem, hogy típuson belül konzekvensek lesznek, és befér majd a vázba, mert Race King 2.4-es biztos nem férne el.)