Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#3161
Írta 2012. szeptember 04. - 08:33
Olyanokról magyarázol, amirõl szó sem volt, kb kapásból hülyének nézed az embert. Szerintem pl elég triviális, hogy a kevesebb bütyök kevesebb tapadófelületet jelent...
Mondjuk hozzászoktam már, hogy az emberek nem tudják feldolgozni azt ami nem szokványos.
DE
Köszönöm a 2 tippet, viszont egyik sem megfelelõ.
Jelenleg ez áll a legközelebb az elképzelésemhez: Teszt: Maxxis High Roller Semi-Slick gumi, kerékpár, bicikli, ár - 2.35ös méretével megfelelõ enduro használatra, a menetfelület nem durván bütyközött, és viszonylag nehezebben kopik, állítólag vastagabb menetfalú.
A súly meg egyáltalán nem érdekel, ha van rajtam egy 15 kilós táska, pont nem az 1 kilós külsõ fog érdekelni.
#3162
Írta 2012. szeptember 04. - 07:49
Kösz, de nem komplett bringára gondoltam, hanem alkatrészekre, pl amit felsoroltam. Az a bajom, hogy a legtöbben még mindig sima montikra meg országútikra vannak ráállva és nem ismerek olyan boltot, ahol lenne választék ilyen témában.
kombajnnal is lehet varosban kozlekedni, de nem az a legpraktikusabb. egy downhill gumi nehez, es az agressziv butykok miatt nagy a gordulesi ellenallasa, es mivel nem oda valo hamar el is kopik. aszfalton jo esellyel esoben csuszik pl. leteznek mindenfele hibrid gumik, olyanok amik tartosak, es defekt ellen vannak kitalalva. nem kell feltalalnod a spanyolviaszt, elotted mar kozlekedtek paran par helyen bringaval es sokmindenre van megoldas.
akik ide jarnak nem csak terepen es orszaguton hasznaljak a bringaikat.
szerintem nezz korul itt:
Schwalbe - Professional Bikes Tires
hol hasznalod a bringat? hol elsosorban? olyan gumi nincs, ami mindenhova jo... tehat jol is gurul aszfalton, tapad terepen, ballonos, meg defektallo, es meg csak nem is kopik. vagy jo vmiben, vagy mindenbol tud valamit, de sehova se jo igazan.
nezd meg pl a landcruisert meg a bigapplet, smartsamet. az elobbi max 2es meretben erheto el, jol gurul, eleg agressziv mintaja is van, de nehez. a big apple nagyon ballonos, nehezen kopik, jol gurul aszfalton. terepen csak szaraz korulmenyek kozott jo, mert nincs rajta butyok. a smartsam relativ jol gurul, es mtb gumihoz kepest tartos, de nincs benne vedelem. turazni alapvetoen a maraton van kitalalva - ezek nem ballonosak, de nagyon tartosak, es eleg szeles spektrumon mozognak a felhasznalastol fuggoen.
#3163
Írta 2012. szeptember 04. - 07:26
Pl ha ilyen létezne DHban, érdekelne CONTINENTAL Double Fighter II reflex 26x1,9 kerkpr gumi - Allez kerkprbolt, kerkprszervz s webruhz
Persze tudom, DH gumi és aszfalt 2 összeférhetetlen világ, de terepen a tüskék, aszfalton a fém és üveg könnyen közé megy a ritkás, vékony mintáknak, még defektgátlóval se megyek semmire...
#3164
Írta 2012. szeptember 04. - 07:07
#3165
Írta 2012. szeptember 03. - 13:55
reszemrol pepecselosebb es "koszosabb" a tejjel valo munka. viszont ha megvan, problemamentesebb, mint a belsos rendszer, es van jopar mas elonye is. nincs olyan rendszer, aminek nincs hatulutoje.
#3166
Írta 2012. szeptember 03. - 13:40
a kullok miert problemasak?
Úgy értettem, hogy a küllõanyának készített furatok (szigetelése). Az autófelnin nincsenek ilyen furatok, de ez nyilvánvalóan technikailag nem gond egy szalaggal. Tehát úgy gondolod, hogy a nagyobb elterjedés (így az ár csökkenésének) a szereléssel járó többletmunka az oka? Lehet, de engem nem gyõzött meg.
#3167
Írta 2012. szeptember 03. - 13:12
Üdv mindenkinek
Tudtok valami jó helyet Pesten, ahol van választék FR-DH témában? Akár erre specializálódott bolt? Webboltok annyira nem érdekelnek, csak ha személyesen is át lehet venni. Belvárosban ideális lenne. Vagy egyszerûen azt is leírhatjátok, ti hol vásároltok.
Keresek valami durva DH belsõt:
példa Teszt: Kenda Extreme gumi, kerékpár, bicikli, ár mert olyanokat kapok hogy már a defektgátló sem csinál semmit(dr sludgeot használok, slimeot még nem próbáltam)+királydinnyeszezon, akácerdõ, üvegszilánkok. Súly és ár nem érdekel, csak kemény legyen.
Vastagított DH külsõ:
Vannak eleve vastagított DH külsõk terep+aszfalt használatra? Az se baj, ha csak terep, de azoknak általában a ritka mintázatuk közt könnyen átmegy a tüske.(Külön szúrásgátló szalagot nem akarok venni, 4Eft).
Fékbetétet keresek:
A kereskedQ termkinformcii ez olyan 3500-4E körül van, webboltokban. Ilyesmi áron találok Pesten valahol?
Pumpát:
Csõnélküli, nem kicsi méretû.
Köszönöm a segítséget
jól értem, hogy aszfaltra keresel valami extrém defektálló gumit és nem dh-ra?
ha igen, akkor ne dh gumit vegyél, hanem olyat, amiben vastag gumi szalag van a futófelület alatt. Ilyen a schwalbe marathon plus, a conti plus szériája (ezek mind vannak mindenféle mintázattal és méretben) és 3800-ért van ilyen CST is bringabutikban.
#3168
Írta 2012. szeptember 03. - 13:06
a kullok miert problemasak?
#3169
Írta 2012. szeptember 03. - 12:48
mig az autonal a tomeg sokadlagos, egy biciklinel a legfontosabb paramerek egyike.
es ha egy gumi konnyu akkor sorra jonnek vele a problemak:szigeteles, defektvedelem stb.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#3170
Írta 2012. szeptember 03. - 12:43
Miért van az, hogy amíg az autóknál egyeduralkodó a tubeless megoldás (azaz ez a legolcsóbb), a bringáknál csak csillagászati áron érhetõ el. A küllõk ennyire problémásak? Nem hiszem, ezt technikailag egyszerû lenne megoldani....
#3171
Írta 2012. szeptember 03. - 11:52
http://forum.bikemag...4/index451.html
#3172
Írta 2012. szeptember 03. - 09:34
Tudtok valami jó helyet Pesten, ahol van választék FR-DH témában? Akár erre specializálódott bolt? Webboltok annyira nem érdekelnek, csak ha személyesen is át lehet venni. Belvárosban ideális lenne. Vagy egyszerûen azt is leírhatjátok, ti hol vásároltok.
Keresek valami durva DH belsõt:
példa Teszt: Kenda Extreme gumi, kerékpár, bicikli, ár mert olyanokat kapok hogy már a defektgátló sem csinál semmit(dr sludgeot használok, slimeot még nem próbáltam)+királydinnyeszezon, akácerdõ, üvegszilánkok. Súly és ár nem érdekel, csak kemény legyen.
Vastagított DH külsõ:
Vannak eleve vastagított DH külsõk terep+aszfalt használatra? Az se baj, ha csak terep, de azoknak általában a ritka mintázatuk közt könnyen átmegy a tüske.(Külön szúrásgátló szalagot nem akarok venni, 4Eft).
Fékbetétet keresek:
A kereskedQ termkinformcii ez olyan 3500-4E körül van, webboltokban. Ilyesmi áron találok Pesten valahol?
Pumpát:
Csõnélküli, nem kicsi méretû.
Köszönöm a segítséget
#3173
Írta 2012. szeptember 03. - 07:20
Ha tényleg így van, akkor nem sok kockázata van egy ilyen próbának. Kerekenként egy ezres a lötty, párszáz forint a belsõ, oszt jónapot. Túl szép, hogy igaz legyen!
#3174
Írta 2012. szeptember 03. - 07:02
Te is így ollóval vágtad le körben a felesleges belsõt?en 24-es belsovel csinaltam meg 2 eve egyk bringamon a kerekeket,azota is tokeletesen mukodik
Hogyan lehet ilyen megoldásnál külsõt cserélni? A lötty nyilván kuka, a belsõbõl is másikat kell felrakni?
#3175
Írta 2012. szeptember 02. - 23:04
#3176
Írta 2012. szeptember 02. - 22:51
#3177
Írta 2012. szeptember 02. - 22:43
#3178
Írta 2012. szeptember 02. - 22:25
#3179
Írta 2012. augusztus 31. - 16:03
A TravelContact drótperemes volt, hogy a defektvédelmi mibõl-mitõl volt, azt nem tudom. A lényeg az, hogy átment mindenen, mindent kibírt.
Kemény felületen soha nem éreztem, hogy a bütykök leértek volna. A sima futófelülete ellenére érezni véltem, hogy nem a leggyorsabb gum.
Most egy sokkal keskenyebb CityContact van a munkába járóson, és mintha ez azért jobban gurulna. Szúrásos defektem egy év alatt ezzel sem volt (igaz, ebbe tettem Slime-ot is), de egy felütésest már összeszedtem. Ha ez elkopik, mégis visszaállok valami brutálisabb gumira (TravelContact, vagy valami hasonló), mert ezzel nem merek lemenni az aszfaltról, és mert ezzel a nyomás beállítása kritikusabb.
1,5 city contact után sokkal sokkal jobb volt, a az 1,75-ös contact, és a lényeg itt a méreten van
#3180
Írta 2012. augusztus 31. - 16:02
Ööö, tisztában vagy azzal, hogy a kevlaros gumik 99%-a esetében a kevlar a sodronyban van a peremén? Vagy milyen gumikra gondolsz? Az oldalfalon általában nagyon kevés, egészen pontosan semmi. Ellenpélda a régi (zöld) Michelin Wildgripper, amely tényleg tartalmazott kevlarszálat.
kevláros defektvédelemre gondolok (amiben tán van nejlon is, meg egyéb dolgok), nem a hajtogatós gumira