Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#3121
Posted 2012. September 14. - 10:03

#3122
Posted 2012. September 14. - 09:49

Sima felnire egy Joe's szalag 6000ért, két tubeless(ready) gumi max 20ért, tej másik 5e. és nem barkács, teljesen jó, bár lehet, hogy a barkács is van ilyen jó
#3123
Posted 2012. September 14. - 09:46

Én Rubena gumit használok városban méghozzá ezt: Rubena Cobra 26x1.9
Eddig mentem vele kb. 1200km-ert és nem volt defektem vele igaz hogy defektvédelemmel ellátott külsõ(és reflexcsík is van az oldalán), kopás eddig még nem látszik a gumin. Az ára 3e Ft környékén mozog.
Na én is megkaptam az elsõ defektemet egy királydinnye tüske személyében és oldalról.
#3124
Posted 2012. September 14. - 09:18

Mennyibõl lehet kihozni egy teljes cserét? Nem vagyok képben nagyon de 100 körül számoltam alsó hangon.poén volt. mongy nem fogom hogy tõbbségében min félmilliós bringákkal a seggek alatt mi értelm az ilyen fillérbaszó barkácsolásnak aminek többnyire csak szopás lesz a vége, de mindegy.
Szerintem a félmillió nem mindenkinek félmilliót ér. Minimum két féle van, csettintõs meg verejtékes.
Fillértbaszni a csettintõs biztos nem fog

#3125
Posted 2012. September 12. - 10:14


meg amugy is a gyari sem egy nasa technika.max a tej.
mondjuk ez mar eleg off volt.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#3126
Posted 2012. September 12. - 10:09

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3127
Posted 2012. September 12. - 09:57

ezert azzal elobb erdemes kicsiben probalkozni.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#3128
Posted 2012. September 12. - 09:46


Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3129
Posted 2012. September 12. - 01:07

Pontosítsunk ? Országútin kívül minden máshova elég lehet a szigszalag. Így már elfogadod ? De látod, gaboca1 sporttársnak mûködik országútin is.Mekkora nyomással? Gondolom outiba, 9 barral Te sem próbálnád?
De vannak nagyon erõs szigszalagok. Nekem van Tesa Extreme szigcsóm, szerintem az simán bírná.
#3130
Posted 2012. September 12. - 00:00

Schwalbe-éknál a DoubleDefense vagy a SnakeSkin jelenti a nagyobb védelmet?
Én úgy tudtam a DD, viszont sok esetben az az olcsóbb, emiatt elbizonytalanodtam.
Off:
Mivel használod a DD-t? (belsõ,tej,etc)
#3131
Posted 2012. September 11. - 13:51

Nahát - holtig tanul az ember! Közepes összegben mertem volna fogadni, hogy nem bírja ki.
A fenébe ha ezt tudom fogadok Veled, könnyû pénz lett volna!

#3132
Posted 2012. September 11. - 12:56

Volt vagy 10 évig jó erõs zöld-sárga szigszalagos az országutin, szombattól most a hátsóban megint ez figyel, igaz ,,csak" 8 bár, mûködik.
Nahát - holtig tanul az ember! Közepes összegben mertem volna fogadni, hogy nem bírja ki.
#3133
Posted 2012. September 11. - 12:44

#3134
Posted 2012. September 11. - 11:39

Ez vajon csak marketing és egy egyszerûsített kevlárszalagot használnak, hogy ezt is elmondhassák, vagy valóban a korábbi, bevált technológia vándorol lefelé?
#3135
Posted 2012. September 11. - 00:39

Mekkora nyomással? Gondolom outiba, 9 barral Te sem próbálnád?
Volt vagy 10 évig jó erõs zöld-sárga szigszalagos az országutin, szombattól most a hátsóban megint ez figyel, igaz ,,csak" 8 bár, mûködik.
#3136
Posted 2012. September 10. - 17:19

#3137
Posted 2012. September 10. - 17:04

Csak szólok, hogy sima szigetelõ szalaggal betekerve a felnit, kb. ugyan ez lesz az eredmény.
Mekkora nyomással? Gondolom outiba, 9 barral Te sem próbálnád?
#3138
Posted 2012. September 10. - 16:47

#3139
Posted 2012. September 10. - 15:13

korabban lattam, hogy a termeszetes szovetalapu felniszalagokat dicserik. fel is irtam magamnak, hogy valahonnan beszerzem alkalomadtan (itt gyorben ragasztottat is nehez szerezni). erre a dechatlonban (belsok miatt mentem oda) talaltam ragaszthatot - raadasul 22mm szelessegben, ami pont franko, mert a besulyesztett resz miatt igy faltol falig er eppen. 450ft volt a ketto!

#3140
Posted 2012. September 10. - 07:18

1. A felniszalag öntapadós, minden más gagyi, elmozdul, öregedve megnyúlik, csak baj lesz vele. Többet szívtam ezzel, mint képzelnéd régebben. Amikor még nem volt "divat", mi már akkor is ilyenekkel mentünk, pl. Ritchey öntapadós már vagy 15 éve létezik.
2. A belsõket nem hibáztatod? Én fogtam már ki egy hibás szériát, elõfordul. A felni is lehet sorjás, illetve a szerszám is, amivel felrakod.
3. A külsõt lehet nyújtani, de nem "súllyal", hanem fel kell rakni egy felnire, amire felmegy, majd maximum nyomáson pihenõre küldeni egy hétre.
4. felrakás ugyanaz, mint a leszedés, csak pont fordítva kell csinálni. Ha kézzel felmegy, kézzel le is jön, ez fizika.
5. Ja még egy fontos dolog, a "kicsit felfújás" nem mindig mûködik, pl. a Panaracer oúti gumikat LEHETETLEN felrakni, ha van a belsõben levegõ. Ehelyett az a technika, hogy full leengedetten beakasztod a peremeket, majd végigmész mindkét oldalon, s ellenõrzöd a becsípõdést. Ha nincs ilyen, akkor kicsit fújsz bele, majd ismét ellenõrzöd. Ha ismét negatív, mehet 9 barra. Szerintem ezt szúrod el. A kilyukadt belsõrõl a lyuk adhat támpontot, becsípõdés, vagy vágás jellegû, esetleg tûszúrás?
koszi a tanacsokat!

hat tenyleg aludni kellett ra egyet... mikor ma reggel felebredtem a (valoszinusitheto) megoldas volt az elso gondolatom. ugyanolyan amator hiba, de az osszeszerelessel nem szorosan all osszefuggesben. a hiba szerintem az, hogy ballonos 29er belsoket akartam beletuszkolni egy amugy is alulmeretezett (ahogy a schwalbe szokta) 35 kulsobe. gondolom ez belefeszult, begyurodott, beszorult es nem volt hova mozognia. ez a vekonyabb falu belsonel konnyebben megtortent anyaganal fogva, a vastagabb falunal nehezebben. becsipodest elvileg minden esetben vegigneztem, de ugy latszik ez keves volt. massal nem tudom magyarazni az esetlegesen tobb lyukat, a szoros perem ratett egy lapattal.
29ernel meg sose csinaltam ilyen butykos-slick valtast, es az also merethatar eszembe se jutott (volt itthon 4 29er belso). egy outiba nyilvan nem probalnam bele, de itt a cserelhetoseg elven teljesen a minimalis alkatreszcserebere lebegett a szemem elott. a schwalben talaltam erre infot, ott azt irtak, hogy 40-60. mea culpa.