Vajon melyik a legvékonyabb külsõ, amit garantáltan rá lehet tenni a bringámra? Elvileg Bontrager Ranger 32 kerekeim vannak (gyárilag 2.10-es gumik vannak rajta).
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
Indította
Darton
, 2002. január 18. 20:07
#2881
Írta 2013. március 16. - 19:33

#2882
Írta 2013. március 16. - 19:18

szerintem meg a legjobb gumi hátra. tény, nem sárba való, de ez mongy látszik rajta próbálgatás nélkül is.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2883
Írta 2013. március 16. - 17:33

szaraz kavicsos maszasnal detto. Mondjuk en Hans Dampf / Nobby Nic parost hasznalok, ez igy (szamomra) tokeletes. Csak nem egy suly kategoria nyilvan a Ralph.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2884
Írta 2013. március 16. - 17:24

Ezt a megállapítást osztom. Kicsit saras lesz a terep és egyáltalán nem tapad be ha nyomaték van rajta.nekem hatul a ralph sz@rt se er.
#2885
Írta 2013. március 16. - 17:06

nekem hatul a ralph sz@rt se er.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2886
Írta 2013. március 16. - 09:11

az elsõnél csak azt kérdted melyiknek jobb az oldaltartása. az meg a nic-é. cserébe nem gördül olyan jól.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2887
Írta 2013. március 16. - 07:08

1 szavazat erre, 1 arra,1 vegyes,jaj most akkor melyik?
Elõre Ron, hátra Ralhp.
#2888
Írta 2013. március 16. - 06:06

#2889
Írta 2013. március 15. - 20:45

elõre nic hátra ron
nálam így szokik lenni

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2890
Írta 2013. március 15. - 20:40

Amire neked kellhet arra a rocket ron.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2891
Írta 2013. március 15. - 20:28

nic-é
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2892
Írta 2013. március 15. - 20:26

Sziasztok szerintetek melyiknek jobb az oldaltartása nagy sebességnél? SCHWALBE ROCKET RON vagy SCHWALBE NOBBY NIC
#2893
Írta 2013. március 15. - 18:00

Sziasztok!
Joe's no flats tubeless rendszert használok, a szettben lévõ cellux szerû ragasztószalag miért szükséges?
Ha nem rakom fel mi történhet? Szerintem sima felniszalag is elegendõ. Nem értem....
Joe's no flats tubeless rendszert használok, a szettben lévõ cellux szerû ragasztószalag miért szükséges?
Ha nem rakom fel mi történhet? Szerintem sima felniszalag is elegendõ. Nem értem....
#2894
Írta 2013. március 15. - 15:54

Schwalbe, Continental menetes. Jó külsõ kell vagy magasabb nyomás.
tubeless...
#2895
Írta 2013. március 15. - 15:41

Mi van veletek?Én tavaly csak occsó dekatlonos belsõvel mentem , egyszerûen elfelejtettem mindig lecserélni.Egy idõ után meg pont leszartam.Idén vettem pár maxxis ultralight-ot.72 kg , 317-es felni , conti X-King gumi , 10.000 feletti km és tavaly mindössze 3 defektem volt , semmi lenyakazás , elfordulás.Egyedül a Vértes Maratonon ütöttem fel , de ott f@sz voltam.2 és 2.5 bar közt szoktam menni , pályától függõen.És higgyétek el , nem használom agyon a féket , a hátsóba pl. most fogom lecserélni a gyári betétet.4 teljes szezont bírt alattam.Az elsõt is 20.000 km után cseréltem.
A conti meg eladja "B" kategóriásnak azt , amit más gyártó leselejtez.Ettõl még használható , csak pl. hamarabb lesz szálszakadásos , vagy gyárilag üt.Mondhatjuk úgy , hogy "szeret nyúlni" , vagy mások szerint "kolbászolni".Ezért veszek inkább "A"-st.
(A képem pont az említett Vértesen készült , talán még defekt elõtt.)
A conti meg eladja "B" kategóriásnak azt , amit más gyártó leselejtez.Ettõl még használható , csak pl. hamarabb lesz szálszakadásos , vagy gyárilag üt.Mondhatjuk úgy , hogy "szeret nyúlni" , vagy mások szerint "kolbászolni".Ezért veszek inkább "A"-st.
(A képem pont az említett Vértesen készült , talán még defekt elõtt.)
#2896
Írta 2013. március 15. - 15:41

nem 100%, hogy minden conti ki fog nyúlni. De sokkal megtörtént.
A drótos nem nyúlik csak a kevláros.
A drótos nem nyúlik csak a kevláros.
Marci
#2897
Írta 2013. március 15. - 15:28

Nem közlekedek elég állat módjára, gyerek színész vagyok! Az idei projektem lesz ez a külsõ elforgatásos fékezéssel kivitelezett belsõ lefejezõsdi.
kösdd fel a gatyát, mert én egy idõbe kifejezetten azt gyakoroltam, hogy milyen rövid távon tudok megállni aszfalton és úgy se jött össze B Contival

#2898
Írta 2013. március 15. - 15:22

Nem közlekedek elég állat módjára, gyerek színész vagyok! Az idei projektem lesz ez a külsõ elforgatásos fékezéssel kivitelezett belsõ lefejezõsdi.

#2899
Írta 2013. március 15. - 15:17

Ha kinyúlik a külsõ - pl. a B-s Contik nagyon szeretnek nyúlni - fékezéskor elfordul a felnin és így lenyakazza a belsõt.
ezt az én tapasztalataim nem támasztják alá, elhasználtam vagy 4 b-s külsõt, cirka 40 ezer km alatt és soha nem volt sem ilyen, sem más probléma velük, persze lehet, hogy csak szerencsém volt
mondjuk ez a kinyúlás mire értendõ, a drótkariákra?
#2900
Írta 2013. március 15. - 15:15
