Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#2881
Írta 2013. március 15. - 15:41

A conti meg eladja "B" kategóriásnak azt , amit más gyártó leselejtez.Ettõl még használható , csak pl. hamarabb lesz szálszakadásos , vagy gyárilag üt.Mondhatjuk úgy , hogy "szeret nyúlni" , vagy mások szerint "kolbászolni".Ezért veszek inkább "A"-st.
(A képem pont az említett Vértesen készült , talán még defekt elõtt.)
#2882
Írta 2013. március 15. - 15:41

A drótos nem nyúlik csak a kevláros.
#2883
Írta 2013. március 15. - 15:28

Nem közlekedek elég állat módjára, gyerek színész vagyok! Az idei projektem lesz ez a külsõ elforgatásos fékezéssel kivitelezett belsõ lefejezõsdi.
kösdd fel a gatyát, mert én egy idõbe kifejezetten azt gyakoroltam, hogy milyen rövid távon tudok megállni aszfalton és úgy se jött össze B Contival

#2884
Írta 2013. március 15. - 15:22


#2885
Írta 2013. március 15. - 15:17

Ha kinyúlik a külsõ - pl. a B-s Contik nagyon szeretnek nyúlni - fékezéskor elfordul a felnin és így lenyakazza a belsõt.
ezt az én tapasztalataim nem támasztják alá, elhasználtam vagy 4 b-s külsõt, cirka 40 ezer km alatt és soha nem volt sem ilyen, sem más probléma velük, persze lehet, hogy csak szerencsém volt
mondjuk ez a kinyúlás mire értendõ, a drótkariákra?
#2886
Írta 2013. március 15. - 15:15

#2887
Írta 2013. március 15. - 15:13

#2888
Írta 2013. március 15. - 15:13

És azóta ugyanebben a külsõben az új belsõ gond nélkül teljesít ?
Nem vettem azóta újakat. A régieket akartam leváltani, hogy ne õsrégi, agyonfoltozott belsõim legyenek, de a nagy csalódás után inkább szétborítottam a cuccaimat, és az évek alatt félrerakott lyukas belsõkbõl két-hármat megmentettem.
Szóval azóta forog a bringában 2 maxxis dh (2010), 1 cst (2005), 1 rubena (2006) és mentségére szóljon, egy régi schwalbe is (aminek a párja anno hasonló módon halt meg, csak nem ennyire feltûnõen újkorában) (2007).
Külsõk, felniszalagok, felnik, nyomás, felhasználás nem változott.
Mi köze a külsõnek ehhez? Komolyan kérdezem, fehér foltom van!
Ha rosszul illeszkedik, laza, akkor elforog és lefejezi a belsõt.
#2889
Írta 2013. március 15. - 15:03

#2890
Írta 2013. március 15. - 15:00

#2891
Írta 2013. március 15. - 14:57

Mond, hogy Continental külsõvel történt mindez ! Ugye ?
Mert azt Te sem gondolod komolyan, hogy egy belsõ csak úgy letépi a saját fejét ! Vagy igen ?
Syncros FLT külsõim vannak.
igazából mindegy is a magyarázat, életemben nem volt még ilyen fos egyszer használatos belsõm. ebben a külsõben járt már cst, michelin, rubena, maxxis és az említett schwalbe belsõ, mégis csak az utóbbival volt gond.
#2892
Írta 2013. március 15. - 14:44

normális minõségû belsõvel ilyen még nem fordult elõ nálam
#2893
Írta 2013. március 15. - 14:40

Mond, hogy Continental külsõvel történt mindez ! Ugye ?múltkor vettem ilyen végig menetes schwalbékat, bírtak kemény 5 ill. 10km-t, aztán tõbõl kiszakadt mindkét szelep (a hátsóból még a nagykörúton, biztos komoly terhelést kapott).
jó kör volt a szépjuhásznétól zuglóba haza. azóta 3 pótbelsõ van nálam.
Mert azt Te sem gondolod komolyan, hogy egy belsõ csak úgy letépi a saját fejét ! Vagy igen ?
#2894
Írta 2013. március 15. - 14:35

#2895
Írta 2013. március 15. - 14:21

jó kör volt a szépjuhásznétól zuglóba haza. azóta 3 pótbelsõ van nálam.
#2896
Írta 2013. március 15. - 14:15

continak néztem még a hermetic belsõjét, a katalóguis szerint elég havonta pumpálni, de cserébe vagy 250 gramm
#2897
Írta 2013. március 15. - 14:00


Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2898
Írta 2013. március 15. - 13:41

Értem, ezek szerint a végig menetes szelep a megoldás
![]()
(persze a tubeless-t nem számítva)
Jani, Michelin XCDry2, Maxxis Advantage/High Roller. Ezeket használtam Mavic XM 317 felniken. Mindegyiknél ferdült a gumírozott szelep. A súlyom miatt eleve 2,8-3,5 bar feszíti a legalább 2,1-es külsõket, efelett már nekem is pattogós.
Esetleg még lereszelheted a szelepnél az éleket.
Igen.Minden Schwalbe belsõ menetes? Ha nem, a Tube AV14A vajon az (autószelepes verzió)?
A sebesség mindent megold.
#2899
Írta 2013. március 15. - 13:27

Schwalbe, Continental menetes. Jó külsõ kell vagy magasabb nyomás.
Minden Schwalbe belsõ menetes? Ha nem, a Tube AV14A vajon az (autószelepes verzió)?
#2900
Írta 2013. március 15. - 13:15


(persze a tubeless-t nem számítva)
Jani, Michelin XCDry2, Maxxis Advantage/High Roller. Ezeket használtam Mavic XM 317 felniken. Mindegyiknél ferdült a gumírozott szelep. A súlyom miatt eleve 2,8-3,5 bar feszíti a legalább 2,1-es külsõket, efelett már nekem is pattogós.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."