szerintem meg a legjobb gumi hátra. tény, nem sárba való, de ez mongy látszik rajta próbálgatás nélkül is.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
Indította
Darton
, 2002. január 18. 20:07
#2841
Írta 2013. március 16. - 19:18
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2842
Írta 2013. március 16. - 17:33
szaraz kavicsos maszasnal detto. Mondjuk en Hans Dampf / Nobby Nic parost hasznalok, ez igy (szamomra) tokeletes. Csak nem egy suly kategoria nyilvan a Ralph.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2843
Írta 2013. március 16. - 17:24
Ezt a megállapítást osztom. Kicsit saras lesz a terep és egyáltalán nem tapad be ha nyomaték van rajta.nekem hatul a ralph sz@rt se er.
#2844
Írta 2013. március 16. - 17:06
nekem hatul a ralph sz@rt se er.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2845
Írta 2013. március 16. - 09:11
az elsõnél csak azt kérdted melyiknek jobb az oldaltartása. az meg a nic-é. cserébe nem gördül olyan jól.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2846
Írta 2013. március 16. - 07:08
1 szavazat erre, 1 arra,1 vegyes,jaj most akkor melyik?
Elõre Ron, hátra Ralhp.
#2847
Írta 2013. március 16. - 06:06
#2848
Írta 2013. március 15. - 20:45
elõre nic hátra ron nálam így szokik lenni
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2849
Írta 2013. március 15. - 20:40
Amire neked kellhet arra a rocket ron.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2850
Írta 2013. március 15. - 20:28
nic-é
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2851
Írta 2013. március 15. - 20:26
Sziasztok szerintetek melyiknek jobb az oldaltartása nagy sebességnél? SCHWALBE ROCKET RON vagy SCHWALBE NOBBY NIC
#2852
Írta 2013. március 15. - 18:00
Sziasztok!
Joe's no flats tubeless rendszert használok, a szettben lévõ cellux szerû ragasztószalag miért szükséges?
Ha nem rakom fel mi történhet? Szerintem sima felniszalag is elegendõ. Nem értem....
Joe's no flats tubeless rendszert használok, a szettben lévõ cellux szerû ragasztószalag miért szükséges?
Ha nem rakom fel mi történhet? Szerintem sima felniszalag is elegendõ. Nem értem....
#2853
Írta 2013. március 15. - 15:54
Schwalbe, Continental menetes. Jó külsõ kell vagy magasabb nyomás.
tubeless...
#2854
Írta 2013. március 15. - 15:41
Mi van veletek?Én tavaly csak occsó dekatlonos belsõvel mentem , egyszerûen elfelejtettem mindig lecserélni.Egy idõ után meg pont leszartam.Idén vettem pár maxxis ultralight-ot.72 kg , 317-es felni , conti X-King gumi , 10.000 feletti km és tavaly mindössze 3 defektem volt , semmi lenyakazás , elfordulás.Egyedül a Vértes Maratonon ütöttem fel , de ott f@sz voltam.2 és 2.5 bar közt szoktam menni , pályától függõen.És higgyétek el , nem használom agyon a féket , a hátsóba pl. most fogom lecserélni a gyári betétet.4 teljes szezont bírt alattam.Az elsõt is 20.000 km után cseréltem.
A conti meg eladja "B" kategóriásnak azt , amit más gyártó leselejtez.Ettõl még használható , csak pl. hamarabb lesz szálszakadásos , vagy gyárilag üt.Mondhatjuk úgy , hogy "szeret nyúlni" , vagy mások szerint "kolbászolni".Ezért veszek inkább "A"-st.
(A képem pont az említett Vértesen készült , talán még defekt elõtt.)
A conti meg eladja "B" kategóriásnak azt , amit más gyártó leselejtez.Ettõl még használható , csak pl. hamarabb lesz szálszakadásos , vagy gyárilag üt.Mondhatjuk úgy , hogy "szeret nyúlni" , vagy mások szerint "kolbászolni".Ezért veszek inkább "A"-st.
(A képem pont az említett Vértesen készült , talán még defekt elõtt.)
#2855
Írta 2013. március 15. - 15:41
nem 100%, hogy minden conti ki fog nyúlni. De sokkal megtörtént.
A drótos nem nyúlik csak a kevláros.
A drótos nem nyúlik csak a kevláros.
Marci
#2856
Írta 2013. március 15. - 15:28
Nem közlekedek elég állat módjára, gyerek színész vagyok! Az idei projektem lesz ez a külsõ elforgatásos fékezéssel kivitelezett belsõ lefejezõsdi.
kösdd fel a gatyát, mert én egy idõbe kifejezetten azt gyakoroltam, hogy milyen rövid távon tudok megállni aszfalton és úgy se jött össze B Contival
#2857
Írta 2013. március 15. - 15:22
Nem közlekedek elég állat módjára, gyerek színész vagyok! Az idei projektem lesz ez a külsõ elforgatásos fékezéssel kivitelezett belsõ lefejezõsdi.
#2858
Írta 2013. március 15. - 15:17
Ha kinyúlik a külsõ - pl. a B-s Contik nagyon szeretnek nyúlni - fékezéskor elfordul a felnin és így lenyakazza a belsõt.
ezt az én tapasztalataim nem támasztják alá, elhasználtam vagy 4 b-s külsõt, cirka 40 ezer km alatt és soha nem volt sem ilyen, sem más probléma velük, persze lehet, hogy csak szerencsém volt
mondjuk ez a kinyúlás mire értendõ, a drótkariákra?
#2859
Írta 2013. március 15. - 15:15
#2860
Írta 2013. március 15. - 15:13
Ha kinyúlik a külsõ - pl. a B-s Contik nagyon szeretnek nyúlni - fékezéskor elfordul a felnin és így lenyakazza a belsõt.
Marci