Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#2821
Írta 2013. április 18. - 16:37

Gumikkal kapcsoaltban lenne egy kérdésem: Szerintetek a Continental Ride [pont ugyanígy néz ki] 37-622-es méretben vagy a 35-ös (!) Schwalbe CX Comp a jobb választás aszfaltra. A minél alacsonyabb gördülési ellenállás a lényeg, an meg tartós legyen. Tételezzük fel, hogy csak e 2 típus közül kell választani (Contiban sajnos nincs 35-ös). Mennyit számít az, hogy 2-vel vékonyabb a Schwalbe? A Continak viszont a közepe sima. Ti melyik mellett döntenétek?
#2822
Írta 2013. április 13. - 15:18

#2823
Írta 2013. április 12. - 08:20

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#2824
Írta 2013. április 03. - 13:01

#2825
Írta 2013. április 02. - 23:04

Ilyen is van... ezek a németek mindenre gondolnak...
Schwalbe - Professional Bikes Tires
Many MTB tires are marked with a “FRONT” and a “REAR” arrow. The “FRONT” arrow indicates the recommended rolling direction for the front wheel and respectively the “REAR” arrow is the direction for the rear wheel.
Most már 200%-ban vagyok biztos, hogy jól van fent.
#2826
Írta 2013. április 02. - 21:46

#2827
Írta 2013. április 02. - 21:39

két forgásiránya van, aszerint, hogy elsõ-, vagy hátsógumiként használod.
azért van rajta a front/rear felirat, és az ezekhez tartozó ellentétes forgásirány.
#2828
Írta 2013. április 02. - 21:37

Ezt gondold újra.
Ezek szerint jól van fent. Nem értem továbbra sem, hogy a rear miért kell, hogy elõre mutasson, amikor az hátrát jelent. De nem kell értenem, csak megjegyezni, hogy az én fejem szerint hátulra fordítva kell feltenni.
Egyébként fenomenális a Smart Sam elsõ blikkre. Egyenlõre még csak aszfalton mentem. Sokkal jobban gyorsul, gurul és finomabb is, az már fix. Semmi placebo. A külsõk/belsõkkel nyertem 0.8 kilót és a korábbi megállapításaim még a méregetés elõtt történt. Na jó, volt cserélve kulacstartó, hátsó fogaskoszorú/lánc és pedál is. Talán az utolsó még valamennyi beleszámít a súlycsökkenésbe, de a többi nyilván nem.
#2829
Írta 2013. április 02. - 21:22

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2830
Írta 2013. április 02. - 21:19

Elsõn: <- rear front ->
Hátsón: <- front rear ->
Jó ez így? A hátsót nem fordítva rakta fel?
#2831
Írta 2013. április 01. - 16:02

azert vicces ez a schwalbe meretezes, mert odarakjak mindenhez a ETRTO meretet is, ami elvileg mm-ben jeloli hogy pl a 2.25-os mekkora. Es minden esetben ugy van hogy a 2.1 az 54 a 2.25 meg a 57. De majd jol rakerdezek legkozelebb jurobajkon
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2832
Írta 2013. április 01. - 12:49

hat nem XCO gumi, az teny es valo, a helyen kell kezelni. Mondjuk meretehez kepest nem_annyira nehez, azt neked kell eldonteni hogy belefer e neked a majdnem 800grammos suly. Nekem a trailstar osszetetelu Evo van, 2.35-os, snakeskin. Csak ebben az egy meretben van sajnos. (meg 29, 650B) Hatul nem is fer el a lancvillak kozott, oda 2.25 megy el maximum, ezert van nalam csak elol.
Tubeless hasznalom, alacsony nyomason, iszonyatosan jol tapad, dontheto a bringa, gyors sodros kanyarokban is ugy fogja a bringat mint eddig meg semmi amit probaltam. Persze maszni lassu, de igazabol ott a combom meg a tudom a szuk keresztmetszet, szoval oly mindegy
Tartossagra sincs panasz, es meg defektet se kaptam vele soha
#2833
Írta 2013. március 31. - 22:45

elõre 2,4-es x-king megy , kiváncsi leszek az mekkora.
de most néztünk egy hajtogatós 2,3-as wtb weirwolf-ot az is kb alúlról ütötte a 2,1-et.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2834
Írta 2013. március 31. - 22:31


#2835
Írta 2013. március 31. - 22:06

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2836
Írta 2013. március 31. - 20:58


#2838
Írta 2013. március 31. - 19:39

#2839
Írta 2013. március 31. - 14:55

miert akarsz egy ilyen gumit 5barra nyomni?
mert 5baron kényelmetlen, de legalább nagyobb is a gördülési ellenállása

#2840
Írta 2013. március 31. - 02:09

Már megvannak
miert akarsz egy ilyen gumit 5barra nyomni?
RAUH-Welt
B E G R I F F