Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Gumitopik

* * * * * 4 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
15890 hozzászólás a témában

#2821
zsoooc

zsoooc

    vendég

  • fórumtag
  • 33 hozzászólás
Sziasztok!

Gumikkal kapcsoaltban lenne egy kérdésem: Szerintetek a Continental Ride [pont ugyanígy néz ki] 37-622-es méretben vagy a 35-ös (!) Schwalbe CX Comp a jobb választás aszfaltra. A minél alacsonyabb gördülési ellenállás a lényeg, an meg tartós legyen. Tételezzük fel, hogy csak e 2 típus közül kell választani (Contiban sajnos nincs 35-ös). Mennyit számít az, hogy 2-vel vékonyabb a Schwalbe? A Continak viszont a közepe sima. Ti melyik mellett döntenétek?

#2822
utazoli

utazoli

    vendég

  • fórumtag
  • 136 hozzászólás
Good

#2823
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Sziasztok! Szóval a 29er tubeless gumi esetében azt hiszem megtaláltam a megoldást, gondoltam megosztom. Nos, mivel technikai képességeim a durvább terepeken nem elegek a Racing Ralph-hoz, s mivel a Schwalbe-n kívül egy gyártó sem gyárt 29er méretben elfogadható súlyban HASZNÁLHATÓ gumit (erõsített oldalfal, Snakeskin kivitel), elõre NN-et tettem fel. Ez már elég volt mondjuk a Spartacus ösvény durvább részeihez, de kicsit túl sok is volt. Régebben mentem a Rocket Ronnal is, de nem voltam lenyûgözve. Mivel 2013-ban végre kihozták a Snakeskin kivitelt, s le volt árazva az EVO 20 €-ra, gondoltam bepróbálkozok vele. Drámai váltás az új a régi RoRo-hoz képest, pozitív értelemben. Elsõ kerékre ideális, engem meg is gyõzött. Gyorsabb, s döngölt szakaszokon sokkal agresszívabban dönthetõ, mint a NN - ráadásul, s ami nagyon meglep, sárban brutál jó, a RR már rég eltömõdött, de az elsõ csak vitte a bicajt, mintha sínen lenne, remek az öntisztulása. Talán nagyon laza közegben kicsit kevesebbet tart, mint a NN, de a RR-hez képest sokkal jobban fékezhetõ, irányítható.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#2824
oroberto

oroberto

    vendég

  • fórumtag
  • 108 hozzászólás

Ezt gondold újra.

;) ;)
Let's roll!

#2825
IAmSpecialized

IAmSpecialized

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 504 hozzászólás

Ilyen is van... ezek a németek mindenre gondolnak...

Schwalbe - Professional Bikes Tires


Many MTB tires are marked with a “FRONT” and a “REAR” arrow. The “FRONT” arrow indicates the recommended rolling direction for the front wheel and respectively the “REAR” arrow is the direction for the rear wheel.

Most már 200%-ban vagyok biztos, hogy jól van fent.

#2826
verti

verti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.064 hozzászólás
Ilyen is van... ezek a németek mindenre gondolnak...

Schwalbe - Professional Bikes Tires

#2827
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.283 hozzászólás
félreérted még mindig.
két forgásiránya van, aszerint, hogy elsõ-, vagy hátsógumiként használod.

azért van rajta a front/rear felirat, és az ezekhez tartozó ellentétes forgásirány.

#2828
IAmSpecialized

IAmSpecialized

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 504 hozzászólás

Ezt gondold újra.


Ezek szerint jól van fent. Nem értem továbbra sem, hogy a rear miért kell, hogy elõre mutasson, amikor az hátrát jelent. De nem kell értenem, csak megjegyezni, hogy az én fejem szerint hátulra fordítva kell feltenni.

Egyébként fenomenális a Smart Sam elsõ blikkre. Egyenlõre még csak aszfalton mentem. Sokkal jobban gyorsul, gurul és finomabb is, az már fix. Semmi placebo. A külsõk/belsõkkel nyertem 0.8 kilót és a korábbi megállapításaim még a méregetés elõtt történt. Na jó, volt cserélve kulacstartó, hátsó fogaskoszorú/lánc és pedál is. Talán az utolsó még valamennyi beleszámít a súlycsökkenésbe, de a többi nyilván nem.

#2829
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás
Ezt gondold újra.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#2830
IAmSpecialized

IAmSpecialized

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 504 hozzászólás
Voltam a bringaszervizbe. Idõszûkében nem próbálkoztam itthon felrakni az új Schwalbe külsõket/belsõket, így hát vittem azt is magammal és megkértem, hogy szerelje fel ezeket is. Itthon nézem az irány jelzés:

Elsõn: <- rear front ->
Hátsón: <- front rear ->

Jó ez így? A hátsót nem fordítva rakta fel?

#2831
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
bent van a raktarban a bringa jelenleg, de majd holnap lemerem.

azert vicces ez a schwalbe meretezes, mert odarakjak mindenhez a ETRTO meretet is, ami elvileg mm-ben jeloli hogy pl a 2.25-os mekkora. Es minden esetben ugy van hogy a 2.1 az 54 a 2.25 meg a 57. De majd jol rakerdezek legkozelebb jurobajkon
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2832
Reaper146

Reaper146

    vendég

  • fórumtag
  • 51 hozzászólás
Kösz a részletes választ. Eddig csak 2.1-es gumikat használtam(azokat is tömlõvel), ahhoz képest gondolom ég és föld a különbség. Mondjuk ahogy eddig észrevettem 2.1 és 2.1 között is lehet nagy különbség szélességben. Ha nem nagy kérdés, tudnál nekem egy pontos méretet adni mm-ben? Csak hogy nekem elférne-e hátul is vagy sem? A súly annyira nem számít, sosem voltam grammmániás, sokkal fontosabb, hogy tapadjon.

hat nem XCO gumi, az teny es valo, a helyen kell kezelni. Mondjuk meretehez kepest nem_annyira nehez, azt neked kell eldonteni hogy belefer e neked a majdnem 800grammos suly. Nekem a trailstar osszetetelu Evo van, 2.35-os, snakeskin. Csak ebben az egy meretben van sajnos. (meg 29, 650B) Hatul nem is fer el a lancvillak kozott, oda 2.25 megy el maximum, ezert van nalam csak elol.

Tubeless hasznalom, alacsony nyomason, iszonyatosan jol tapad, dontheto a bringa, gyors sodros kanyarokban is ugy fogja a bringat mint eddig meg semmi amit probaltam. Persze maszni lassu, de igazabol ott a combom meg a tudom a szuk keresztmetszet, szoval oly mindegy :D

Tartossagra sincs panasz, es meg defektet se kaptam vele soha



#2833
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.276 hozzászólás
2,25 NN nekem is csirek volt. már nem emléxem mennyire, de tavaly írtam itt.

elõre 2,4-es x-king megy , kiváncsi leszek az mekkora.

de most néztünk egy hajtogatós 2,3-as wtb weirwolf-ot az is kb alúlról ütötte a 2,1-et.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2834
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás
én akkor lepõdtem meg, mikor a 54x559-es conti gumimat 54 mm-nek mértem, alig akartam hinni a szememnek :D

#2835
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás
Most meglepõdtem 2.25-õs Rocket ron és racing ralph 54mm, 2.1-es nobby nic ust 47.5mm
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#2836
rothar

rothar

    vendég

  • fórumtag
  • 118 hozzászólás
Rendben. köszi a választ. 95 kg vagyok egyébként. elég vékonyka az oldalfaluk lehet nem is merném, majd megnézem a kúton mennyi az annyi :D

#2837
imi72

imi72

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.541 hozzászólás
  • Locationa Pilis
2"-os külsõ esetén 3,5-4 bar bõven elég, hogy kõkemény legyen (hacsak nem vagy mázsa harminc).

Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."


#2838
rothar

rothar

    vendég

  • fórumtag
  • 118 hozzászólás
miért, nem kéne ?

#2839
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

miert akarsz egy ilyen gumit 5barra nyomni?


mert 5baron kényelmetlen, de legalább nagyobb is a gördülési ellenállása :)

#2840
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Már megvannak :)


miert akarsz egy ilyen gumit 5barra nyomni?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F