Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Gumitopik

* * * * * 4 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
15857 hozzászólás a témában

#2801
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás
én akkor lepõdtem meg, mikor a 54x559-es conti gumimat 54 mm-nek mértem, alig akartam hinni a szememnek :D

#2802
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás
Most meglepõdtem 2.25-õs Rocket ron és racing ralph 54mm, 2.1-es nobby nic ust 47.5mm
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#2803
rothar

rothar

    vendég

  • fórumtag
  • 118 hozzászólás
Rendben. köszi a választ. 95 kg vagyok egyébként. elég vékonyka az oldalfaluk lehet nem is merném, majd megnézem a kúton mennyi az annyi :D

#2804
imi72

imi72

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.541 hozzászólás
  • Locationa Pilis
2"-os külsõ esetén 3,5-4 bar bõven elég, hogy kõkemény legyen (hacsak nem vagy mázsa harminc).

Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."


#2805
rothar

rothar

    vendég

  • fórumtag
  • 118 hozzászólás
miért, nem kéne ?

#2806
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

miert akarsz egy ilyen gumit 5barra nyomni?


mert 5baron kényelmetlen, de legalább nagyobb is a gördülési ellenállása :)

#2807
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Már megvannak :)


miert akarsz egy ilyen gumit 5barra nyomni?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2808
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás
"Fogalmam sincs a gyári Bontrager külsõk és Hervises ( ) belsõk milyen nehezek. Biztos lesz súlycsökkenés és kíváncsi vagyok rá a gyakorlatban"

max a gördülési ellenállás különbségét fogod érezni. (és igen mernék rá nagy összegben fogadni ha egyforma bringában cserélgetnék neked, azonos mintájú de drótós, és kevlárperemes külsõt , a drótóst 180 grammos belsõvel, a kevlárost ultralight-tal, max a defektekbõl tudnád épp melyik van bent :)). s igen azzal a belsõvel el ne indulj defektjavító apparát nélkül.

ja csak érdekességként, felpattintottam ma egy 2,2-es drótós "occó" (nem B-s) race kinget, hát ippeg 2.0 -t ad ki, múltkor volt a kezemben egy kerék szintén 2,2-es rk, az ballonosabb volt mint még anno az igazi 2,4-es 1generációs racing ralph. gyanítom az germánoknál készülõ, top verzió lehetett ez meg valami dzsunkáról jött szutyok.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2809
rothar

rothar

    vendég

  • fórumtag
  • 118 hozzászólás
Már megvannak :)

#2810
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
hat nem XCO gumi, az teny es valo, a helyen kell kezelni. Mondjuk meretehez kepest nem_annyira nehez, azt neked kell eldonteni hogy belefer e neked a majdnem 800grammos suly. Nekem a trailstar osszetetelu Evo van, 2.35-os, snakeskin. Csak ebben az egy meretben van sajnos. (meg 29, 650B) Hatul nem is fer el a lancvillak kozott, oda 2.25 megy el maximum, ezert van nalam csak elol.

Tubeless hasznalom, alacsony nyomason, iszonyatosan jol tapad, dontheto a bringa, gyors sodros kanyarokban is ugy fogja a bringat mint eddig meg semmi amit probaltam. Persze maszni lassu, de igazabol ott a combom meg a tudom a szuk keresztmetszet, szoval oly mindegy :D

Tartossagra sincs panasz, es meg defektet se kaptam vele soha
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2811
Reaper146

Reaper146

    vendég

  • fórumtag
  • 51 hozzászólás

szaraz kavicsos maszasnal detto. Mondjuk en Hans Dampf / Nobby Nic parost hasznalok, ez igy (szamomra) tokeletes. Csak nem egy suly kategoria nyilvan a Ralph.


Én is ezen a párosításon gondolkozom, de ha jól tudom, hans dampfból csak 2.35-ös van, ettõl félek kicsit, hogy marha nehéz lesz vele mászni...Neked melyik van elöl, és milyen méret? Mik a tapasztalatok vele?

#2812
habda1

habda1

    vendég

  • fórumtag
  • 227 hozzászólás

Ti melyiket tennétek elõre is melyiket hátra?
Schwalbe Hurricane HS352 Performace Line | Kerék | Gumiköpeny
Schwalbe CX Comp HS369 Puncture Protection | Kerék |

Én a hurrikánt akarom elõre. Csak az zavar hogy épp azt lehet 5barig nyomni míg a cx compot csak 4-ig. (Gondolom hátra kell a nagyobb nyomás)


Én fordítva tenném , ha már ezek közül kell választani.Az apróbb mintájú menjen hátra.És akkor a nyomáskérdésed is megoldódik.Vagy csak az egyik fajtát vegyed és nincs kérdés.

#2813
rothar

rothar

    vendég

  • fórumtag
  • 118 hozzászólás
Ti melyiket tennétek elõre is melyiket hátra?
Schwalbe Hurricane HS352 Performace Line | Kerék | Gumiköpeny
Schwalbe CX Comp HS369 Puncture Protection | Kerék |

Én a hurrikánt akarom elõre. Csak az zavar hogy épp azt lehet 5barig nyomni míg a cx compot csak 4-ig. (Gondolom hátra kell a nagyobb nyomás)

#2814
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás

Józan paraszti ésszel: felütés túl puha gumi esetén lehetséges, ugye?

Ez relatív, mert elég benézned egy darab sziklát, letörést ne adj isten járda szegélyt és megtörtént a baj.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#2815
IAmSpecialized

IAmSpecialized

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 504 hozzászólás

Persze megfelelõ guminyomásra (felütés miatt) figyelni kell és alapszabály az 1-2 pótbelsõ + defektjavító + minipumpa magadnál tartása.


Józan paraszti ésszel: felütés túl puha gumi esetén lehetséges, ugye?

Oroberto: köszi!

#2816
Psysoul

Psysoul

    vendég

  • fórumtag
  • 60 hozzászólás

Defektektõl vélek, mert nincs benne defektvédelem (495g) és az extra light, 95g-os Schwalbe belsõt vettem hozzá (végül nem a FOSS-t). Kíváncsi vagyok mennyit fog(nak) bírni. De már beadtam a derekam, a csomagban jön egy Lezyne mini pumpa, defektragasztó (park tool tb-2) és lesz egy plusz belsõm is. :) Fogalmam sincs a gyári Bontrager külsõk és Hervises ( :) ) belsõk milyen nehezek. Biztos lesz súlycsökkenés és kíváncsi vagyok rá a gyakorlatban.


Szerintem ne nagyon aggódj a defektek miatt, én tavaly talán 1 defeketet kaptam tüske miatt, pedig mindkettõ kerékben a schwalbe ultra-light 29er belsõ van, 135g körüliek, párezer km megvolt. Külsõk meg racing ralph, rocket ron evo / performance. Persze megfelelõ guminyomásra (felütés miatt) figyelni kell és alapszabály az 1-2 pótbelsõ + defektjavító + minipumpa magadnál tartása.
Grand Canyon AL 29 | Eladó bringás cuccaim | BringaBanda

#2817
oroberto

oroberto

    vendég

  • fórumtag
  • 108 hozzászólás

Schalbe Smart Sam-en van irányjelzés valahol, hogy hogy kell feltenni? Valahol olvastam, hogy nem mindig mindegy.


Igen van az oldalán, Front elõre, Rear hátra
Let's roll!

#2818
IAmSpecialized

IAmSpecialized

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 504 hozzászólás
Schalbe Smart Sam-en van irányjelzés valahol, hogy hogy kell feltenni? Valahol olvastam, hogy nem mindig mindegy. Evolution-t vettem (mert nem sokkal volt drágább kint, mint itthon a Performance). Még nem jött meg (szerintem szerda-péntek), de nem akarok akkor tökölni ezekkel, ha meghozza a DPD és tanácstalanul állni vagy épp fordítva feltenni.

Defektektõl vélek, mert nincs benne defektvédelem (495g) és az extra light, 95g-os Schwalbe belsõt vettem hozzá (végül nem a FOSS-t). Kíváncsi vagyok mennyit fog(nak) bírni. De már beadtam a derekam, a csomagban jön egy Lezyne mini pumpa, defektragasztó (park tool tb-2) és lesz egy plusz belsõm is. :) Fogalmam sincs a gyári Bontrager külsõk és Hervises ( :) ) belsõk milyen nehezek. Biztos lesz súlycsökkenés és kíváncsi vagyok rá a gyakorlatban.

#2819
ncc1701

ncc1701

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 580 hozzászólás

A szelep átalakítókat rendszeresen elhagyom, ha nem én akkor valaki...


Tedd rá fixen, rá kell ragasztani vmi jó kis epoxy ragasztóval. :)

#2820
Atombike

Atombike

    vendég

  • fórumtag
  • 129 hozzászólás

Én még nem találkoztam vele, meg ami tubeless felni az is prestás volt. Ellenben Joe's tubeless rendszer van autószelepessel.
Ami a benzinkutat illeti, egy kis szigetelõszalaggal felragasztasz a nyereg aljára egy szelepátalakítót és problem solved ;)
Beragasztás megtarja-e légmentesen azt nem tudom, de pl ha tejjel feltöltöd, akkor az ugyan úgy betõmíti szerintem az esetleges likakat a ragasztásnál, mint a gumi pereménél. De tudod. próba cseresznye, egyelõre úgyis rossz idõ van :(

(köszi a tejet!)


off

Nincs mit és szívesen. Ez nekem is jól jött mert valójában csak 0,5l-t akartam venni de csak 1L-es volt e-bikeon.
Jól felráztam elõtte :).

on

A szelep átalakítókat rendszeresen elhagyom, ha nem én akkor valaki... ezért az autószelep nekem fontos.
A joe szallagok ára brutális: 7000Ft/pár. 2db noname belsõ megvan egy ezresbõl. Szóval a barkácsolás tûnik a járható útnak.
Csak a guminyomás préselheti ki a vékony gumiréteg miatt a szelepet (gondolom). Még azért gondolkozok rajta.
Autós tubeless szelepeket is nézegettem ,de azokhoz 11-11,5mm-es furat kell, ez még beleférhet?
Szemly szelepek!