Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#2801
Írta 2013. május 05. - 15:11

annál kevés jobbat találsz. és megvan 20 ból a 2.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2802
Írta 2013. május 05. - 14:37

Szia, az attól függ, mennyit szánsz rá.
15,nagyon max 20-ból szeretném kihozni a kettõt.
#2803
Írta 2013. május 05. - 14:28

Szia, az attól függ, mennyit szánsz rá. Nekem Schwalbe Black Jack , és a Maxis Cross Mark vált be.Én szeretem a keskeny külsõket. Az olcsóbb Gumik közül még sokan dicsérik a schwalbe Rapid rob -ot.Hobbi szintû XC felhasználásra milyen szélességû és tipusú gumit ajánlanátok elõre illetve hátra,általában száraz terepre?
Volt egy ( elsõ osztályú , nem B kategóriás ) Conti Mountain King-em ( illetve van). Az nekem fogalmazunk úgy nem vált be :-)
#2804
Írta 2013. május 05. - 14:13

#2805
Írta 2013. május 05. - 11:34

Elõl mindenképp.
Hátra csak akkor tenném ha puskacsövet tartanának a halántékomhoz, vagy brutál sár van.
De ha már igen, akkor fordítva. Legalább kicsit guruljon.
+1

Nekem is volt ilyen felállás, soha többet!
#2806
Írta 2013. május 05. - 10:37

hali,ha elõre hátra NN-et rakok a forgás irány mindkét keréken a helyes irányba álljon?
Elõl mindenképp.
Hátra csak akkor tenném ha puskacsövet tartanának a halántékomhoz, vagy brutál sár van.
De ha már igen, akkor fordítva. Legalább kicsit guruljon.
#2807
Írta 2013. május 05. - 08:23

#2808
Írta 2013. április 26. - 09:25

#2809
Írta 2013. április 25. - 17:13

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2810
Írta 2013. április 25. - 16:03

#2811
Írta 2013. április 25. - 15:50

egy 32es lényegesen lassítaná az iramot?
(28ashoz képest)
tükörsima aszfalton a vékony gumi jobb, mert kisebb a súlya és kisebb a légellenállása
és ahogy romlik az útminõség, úgy lesz egyre jobb a ballonosabb gumi, adott esetben gyorsabb is lesz, mert az úthibákon, egyenetlenségeken könnyebben átgurul
na meg kérdés, hogy elfér-e a 32-es gumi a vázban egyáltalán, ha országuti akkor szerintem 28-as, ha befér, akkor talán a 32-es sem elvetemült dolog, trekingre meg vagy balonosabb 37 mm-est, de inkább 42-es gumit raknék, mert annak erõsebb a kereke, váza, villája, nem tompít annyit
#2812
Írta 2013. április 25. - 15:02

#2813
Írta 2013. április 25. - 14:56

28as kerekû, egyenes kormányú országúti szerûséghez
amúgy az elsõ váltót nem baszogatja a túl vékony gumi és a pesti aszfalt? a sok rázkódás miatt gyakran elállítódhat.
én mentem 19-25 mm-ig, de egyértelmûen a 25 mm volt a nyerõ, de még inkább egy 28 mm-est ajánlanék, és valami defektállót, szerintem ilyen városi szerepkörben a 28 mm-es conti sport contact az egyik legnépszerûbb
a váltóproblémát nem tapasztaltam

#2814
Írta 2013. április 25. - 14:51


amúgy az elsõ váltót nem baszogatja a túl vékony gumi és a pesti aszfalt? a sok rázkódás miatt gyakran elállítódhat.
#2815
Írta 2013. április 25. - 14:40

Szerintetek mi az a minimum gumiszélesség amivel nyugodtan lehet járni pest utcáit?
Olvastam, hogy a 23as gumikat gyilkolják az itteni utak...
milyen bringával?
a túl keskeny gumi amúgy leginkább téged fog gyilkolni

#2816
Írta 2013. április 25. - 14:40

Olvastam, hogy a 23as gumikat gyilkolják az itteni utak...
#2817
Írta 2013. április 18. - 22:12

egyébként én a sváblit venném.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2818
Írta 2013. április 18. - 20:45

Sziasztok!
Gumikkal kapcsoaltban lenne egy kérdésem: Szerintetek a Continental Ride [pont ugyanígy néz ki] 37-622-es méretben vagy a 35-ös (!) Schwalbe CX Comp a jobb választás aszfaltra. A minél alacsonyabb gördülési ellenállás a lényeg, an meg tartós legyen. Tételezzük fel, hogy csak e 2 típus közül kell választani (Contiban sajnos nincs 35-ös). Mennyit számít az, hogy 2-vel vékonyabb a Schwalbe? A Continak viszont a közepe sima. Ti melyik mellett döntenétek?
continentalból én inkább a contactot választanám, mert tapasztalataim szerint jóval tartósabb a country ridenál, ami szerintem hasonló keverék lehet, mint a ride
#2819
Írta 2013. április 18. - 20:08

. Mintázat alapján a Conti jobb lehet városban, az anyagról nehéz nyilatkozni. A tartósságot is leginkább a gumi anyaga ill. vastagsága határozza meg. A Continak nagyobb a tömege, így valószínúleg több anyag van benne (cserébe nehezebb). Méret: 35 v. 37 teljesen mindegy. Én e kettõbõl a felsorolt szempontok alapján a Contit venném.
Update: Ugye tudod, hogy a scwalbe honlapja szerint csak 60kg-ig javasolják ezt a gumit? (A 40-622-t 80kg-ig, a Conti semmi ilyen adatot nem ad meg)
Nem tudtam, de simán jó még, nem egészen 80 kg vagyok, még ha hátulra több súly is jut, akkor se éri el a 60-at szerintem.
A Conti 600 g, a Schwalbe 480. nem tudom mennyit számít az a 120 gramm. Viszont elõbbit 6 bar-ig lehet fújni, utóbbit meg csak 4,5-ig.
Egyébként leginkább nem városban használnám, hanem aszfaltos országúton, túrázni (tehát néha lenen egy kicsit nagyobb terhelés is, de nem kell nagy súlyra gondolni).
#2820
Írta 2013. április 18. - 19:10

Update: Ugye tudod, hogy a scwalbe honlapja szerint csak 60kg-ig javasolják ezt a gumit? (A 40-622-t 80kg-ig, a Conti semmi ilyen adatot nem ad meg)
Sziasztok!
Gumikkal kapcsoaltban lenne egy kérdésem: Szerintetek a Continental Ride [pont ugyanígy néz ki] 37-622-es méretben vagy a 35-ös (!) Schwalbe CX Comp a jobb választás aszfaltra. A minél alacsonyabb gördülési ellenállás a lényeg, an meg tartós legyen. Tételezzük fel, hogy csak e 2 típus közül kell választani (Contiban sajnos nincs 35-ös). Mennyit számít az, hogy 2-vel vékonyabb a Schwalbe? A Continak viszont a közepe sima. Ti melyik mellett döntenétek?