Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#2801
Írta 2013. március 31. - 22:31
#2802
Írta 2013. március 31. - 22:06
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2803
Írta 2013. március 31. - 20:58
#2805
Írta 2013. március 31. - 19:39
#2806
Írta 2013. március 31. - 14:55
miert akarsz egy ilyen gumit 5barra nyomni?
mert 5baron kényelmetlen, de legalább nagyobb is a gördülési ellenállása
#2807
Írta 2013. március 31. - 02:09
Már megvannak
miert akarsz egy ilyen gumit 5barra nyomni?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2808
Írta 2013. március 30. - 21:55
max a gördülési ellenállás különbségét fogod érezni. (és igen mernék rá nagy összegben fogadni ha egyforma bringában cserélgetnék neked, azonos mintájú de drótós, és kevlárperemes külsõt , a drótóst 180 grammos belsõvel, a kevlárost ultralight-tal, max a defektekbõl tudnád épp melyik van bent ). s igen azzal a belsõvel el ne indulj defektjavító apparát nélkül.
ja csak érdekességként, felpattintottam ma egy 2,2-es drótós "occó" (nem B-s) race kinget, hát ippeg 2.0 -t ad ki, múltkor volt a kezemben egy kerék szintén 2,2-es rk, az ballonosabb volt mint még anno az igazi 2,4-es 1generációs racing ralph. gyanítom az germánoknál készülõ, top verzió lehetett ez meg valami dzsunkáról jött szutyok.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2809
Írta 2013. március 30. - 21:49
#2810
Írta 2013. március 30. - 21:47
Tubeless hasznalom, alacsony nyomason, iszonyatosan jol tapad, dontheto a bringa, gyors sodros kanyarokban is ugy fogja a bringat mint eddig meg semmi amit probaltam. Persze maszni lassu, de igazabol ott a combom meg a tudom a szuk keresztmetszet, szoval oly mindegy
Tartossagra sincs panasz, es meg defektet se kaptam vele soha
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2811
Írta 2013. március 30. - 19:55
szaraz kavicsos maszasnal detto. Mondjuk en Hans Dampf / Nobby Nic parost hasznalok, ez igy (szamomra) tokeletes. Csak nem egy suly kategoria nyilvan a Ralph.
Én is ezen a párosításon gondolkozom, de ha jól tudom, hans dampfból csak 2.35-ös van, ettõl félek kicsit, hogy marha nehéz lesz vele mászni...Neked melyik van elöl, és milyen méret? Mik a tapasztalatok vele?
#2812
Írta 2013. március 30. - 18:22
Ti melyiket tennétek elõre is melyiket hátra?
Schwalbe Hurricane HS352 Performace Line | Kerék | Gumiköpeny
Schwalbe CX Comp HS369 Puncture Protection | Kerék |
Én a hurrikánt akarom elõre. Csak az zavar hogy épp azt lehet 5barig nyomni míg a cx compot csak 4-ig. (Gondolom hátra kell a nagyobb nyomás)
Én fordítva tenném , ha már ezek közül kell választani.Az apróbb mintájú menjen hátra.És akkor a nyomáskérdésed is megoldódik.Vagy csak az egyik fajtát vegyed és nincs kérdés.
#2813
Írta 2013. március 30. - 15:10
Schwalbe Hurricane HS352 Performace Line | Kerék | Gumiköpeny
Schwalbe CX Comp HS369 Puncture Protection | Kerék |
Én a hurrikánt akarom elõre. Csak az zavar hogy épp azt lehet 5barig nyomni míg a cx compot csak 4-ig. (Gondolom hátra kell a nagyobb nyomás)
#2814
Írta 2013. március 29. - 15:51
Ez relatív, mert elég benézned egy darab sziklát, letörést ne adj isten járda szegélyt és megtörtént a baj.Józan paraszti ésszel: felütés túl puha gumi esetén lehetséges, ugye?
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2815
Írta 2013. március 29. - 13:04
Persze megfelelõ guminyomásra (felütés miatt) figyelni kell és alapszabály az 1-2 pótbelsõ + defektjavító + minipumpa magadnál tartása.
Józan paraszti ésszel: felütés túl puha gumi esetén lehetséges, ugye?
Oroberto: köszi!
#2816
Írta 2013. március 29. - 12:51
Defektektõl vélek, mert nincs benne defektvédelem (495g) és az extra light, 95g-os Schwalbe belsõt vettem hozzá (végül nem a FOSS-t). Kíváncsi vagyok mennyit fog(nak) bírni. De már beadtam a derekam, a csomagban jön egy Lezyne mini pumpa, defektragasztó (park tool tb-2) és lesz egy plusz belsõm is. Fogalmam sincs a gyári Bontrager külsõk és Hervises ( ) belsõk milyen nehezek. Biztos lesz súlycsökkenés és kíváncsi vagyok rá a gyakorlatban.
Szerintem ne nagyon aggódj a defektek miatt, én tavaly talán 1 defeketet kaptam tüske miatt, pedig mindkettõ kerékben a schwalbe ultra-light 29er belsõ van, 135g körüliek, párezer km megvolt. Külsõk meg racing ralph, rocket ron evo / performance. Persze megfelelõ guminyomásra (felütés miatt) figyelni kell és alapszabály az 1-2 pótbelsõ + defektjavító + minipumpa magadnál tartása.
#2817
Írta 2013. március 29. - 12:28
Schalbe Smart Sam-en van irányjelzés valahol, hogy hogy kell feltenni? Valahol olvastam, hogy nem mindig mindegy.
Igen van az oldalán, Front elõre, Rear hátra
#2818
Írta 2013. március 29. - 12:17
Defektektõl vélek, mert nincs benne defektvédelem (495g) és az extra light, 95g-os Schwalbe belsõt vettem hozzá (végül nem a FOSS-t). Kíváncsi vagyok mennyit fog(nak) bírni. De már beadtam a derekam, a csomagban jön egy Lezyne mini pumpa, defektragasztó (park tool tb-2) és lesz egy plusz belsõm is. Fogalmam sincs a gyári Bontrager külsõk és Hervises ( ) belsõk milyen nehezek. Biztos lesz súlycsökkenés és kíváncsi vagyok rá a gyakorlatban.
#2819
Írta 2013. március 21. - 21:21
A szelep átalakítókat rendszeresen elhagyom, ha nem én akkor valaki...
Tedd rá fixen, rá kell ragasztani vmi jó kis epoxy ragasztóval.
#2820
Írta 2013. március 21. - 20:46
Én még nem találkoztam vele, meg ami tubeless felni az is prestás volt. Ellenben Joe's tubeless rendszer van autószelepessel.
Ami a benzinkutat illeti, egy kis szigetelõszalaggal felragasztasz a nyereg aljára egy szelepátalakítót és problem solved
Beragasztás megtarja-e légmentesen azt nem tudom, de pl ha tejjel feltöltöd, akkor az ugyan úgy betõmíti szerintem az esetleges likakat a ragasztásnál, mint a gumi pereménél. De tudod. próba cseresznye, egyelõre úgyis rossz idõ van
(köszi a tejet!)
off
Nincs mit és szívesen. Ez nekem is jól jött mert valójában csak 0,5l-t akartam venni de csak 1L-es volt e-bikeon.
Jól felráztam elõtte .
on
A szelep átalakítókat rendszeresen elhagyom, ha nem én akkor valaki... ezért az autószelep nekem fontos.
A joe szallagok ára brutális: 7000Ft/pár. 2db noname belsõ megvan egy ezresbõl. Szóval a barkácsolás tûnik a járható útnak.
Csak a guminyomás préselheti ki a vékony gumiréteg miatt a szelepet (gondolom). Még azért gondolkozok rajta.
Autós tubeless szelepeket is nézegettem ,de azokhoz 11-11,5mm-es furat kell, ez még beleférhet?
Szemly szelepek!