Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#2821
Posted 2013. April 01. - 16:02

azert vicces ez a schwalbe meretezes, mert odarakjak mindenhez a ETRTO meretet is, ami elvileg mm-ben jeloli hogy pl a 2.25-os mekkora. Es minden esetben ugy van hogy a 2.1 az 54 a 2.25 meg a 57. De majd jol rakerdezek legkozelebb jurobajkon
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2822
Posted 2013. April 01. - 12:49

hat nem XCO gumi, az teny es valo, a helyen kell kezelni. Mondjuk meretehez kepest nem_annyira nehez, azt neked kell eldonteni hogy belefer e neked a majdnem 800grammos suly. Nekem a trailstar osszetetelu Evo van, 2.35-os, snakeskin. Csak ebben az egy meretben van sajnos. (meg 29, 650B) Hatul nem is fer el a lancvillak kozott, oda 2.25 megy el maximum, ezert van nalam csak elol.
Tubeless hasznalom, alacsony nyomason, iszonyatosan jol tapad, dontheto a bringa, gyors sodros kanyarokban is ugy fogja a bringat mint eddig meg semmi amit probaltam. Persze maszni lassu, de igazabol ott a combom meg a tudom a szuk keresztmetszet, szoval oly mindegy
Tartossagra sincs panasz, es meg defektet se kaptam vele soha
#2823
Posted 2013. March 31. - 22:45

elõre 2,4-es x-king megy , kiváncsi leszek az mekkora.
de most néztünk egy hajtogatós 2,3-as wtb weirwolf-ot az is kb alúlról ütötte a 2,1-et.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2824
Posted 2013. March 31. - 22:31


#2825
Posted 2013. March 31. - 22:06

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2826
Posted 2013. March 31. - 20:58


#2828
Posted 2013. March 31. - 19:39

#2829
Posted 2013. March 31. - 14:55

miert akarsz egy ilyen gumit 5barra nyomni?
mert 5baron kényelmetlen, de legalább nagyobb is a gördülési ellenállása

#2830
Posted 2013. March 31. - 02:09

Már megvannak
miert akarsz egy ilyen gumit 5barra nyomni?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2831
Posted 2013. March 30. - 21:55

max a gördülési ellenállás különbségét fogod érezni. (és igen mernék rá nagy összegben fogadni ha egyforma bringában cserélgetnék neked, azonos mintájú de drótós, és kevlárperemes külsõt , a drótóst 180 grammos belsõvel, a kevlárost ultralight-tal, max a defektekbõl tudnád épp melyik van bent

ja csak érdekességként, felpattintottam ma egy 2,2-es drótós "occó" (nem B-s) race kinget, hát ippeg 2.0 -t ad ki, múltkor volt a kezemben egy kerék szintén 2,2-es rk, az ballonosabb volt mint még anno az igazi 2,4-es 1generációs racing ralph. gyanítom az germánoknál készülõ, top verzió lehetett ez meg valami dzsunkáról jött szutyok.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2832
Posted 2013. March 30. - 21:49

#2833
Posted 2013. March 30. - 21:47

Tubeless hasznalom, alacsony nyomason, iszonyatosan jol tapad, dontheto a bringa, gyors sodros kanyarokban is ugy fogja a bringat mint eddig meg semmi amit probaltam. Persze maszni lassu, de igazabol ott a combom meg a tudom a szuk keresztmetszet, szoval oly mindegy

Tartossagra sincs panasz, es meg defektet se kaptam vele soha
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2834
Posted 2013. March 30. - 19:55

szaraz kavicsos maszasnal detto. Mondjuk en Hans Dampf / Nobby Nic parost hasznalok, ez igy (szamomra) tokeletes. Csak nem egy suly kategoria nyilvan a Ralph.
Én is ezen a párosításon gondolkozom, de ha jól tudom, hans dampfból csak 2.35-ös van, ettõl félek kicsit, hogy marha nehéz lesz vele mászni...Neked melyik van elöl, és milyen méret? Mik a tapasztalatok vele?
#2835
Posted 2013. March 30. - 18:22

Ti melyiket tennétek elõre is melyiket hátra?
Schwalbe Hurricane HS352 Performace Line | Kerék | Gumiköpeny
Schwalbe CX Comp HS369 Puncture Protection | Kerék |
Én a hurrikánt akarom elõre. Csak az zavar hogy épp azt lehet 5barig nyomni míg a cx compot csak 4-ig. (Gondolom hátra kell a nagyobb nyomás)
Én fordítva tenném , ha már ezek közül kell választani.Az apróbb mintájú menjen hátra.És akkor a nyomáskérdésed is megoldódik.Vagy csak az egyik fajtát vegyed és nincs kérdés.
#2836
Posted 2013. March 30. - 15:10

Schwalbe Hurricane HS352 Performace Line | Kerék | Gumiköpeny
Schwalbe CX Comp HS369 Puncture Protection | Kerék |
Én a hurrikánt akarom elõre. Csak az zavar hogy épp azt lehet 5barig nyomni míg a cx compot csak 4-ig. (Gondolom hátra kell a nagyobb nyomás)
#2837
Posted 2013. March 29. - 15:51

Ez relatív, mert elég benézned egy darab sziklát, letörést ne adj isten járda szegélyt és megtörtént a baj.Józan paraszti ésszel: felütés túl puha gumi esetén lehetséges, ugye?
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2838
Posted 2013. March 29. - 13:04

Persze megfelelõ guminyomásra (felütés miatt) figyelni kell és alapszabály az 1-2 pótbelsõ + defektjavító + minipumpa magadnál tartása.
Józan paraszti ésszel: felütés túl puha gumi esetén lehetséges, ugye?
Oroberto: köszi!
#2839
Posted 2013. March 29. - 12:51

Defektektõl vélek, mert nincs benne defektvédelem (495g) és az extra light, 95g-os Schwalbe belsõt vettem hozzá (végül nem a FOSS-t). Kíváncsi vagyok mennyit fog(nak) bírni. De már beadtam a derekam, a csomagban jön egy Lezyne mini pumpa, defektragasztó (park tool tb-2) és lesz egy plusz belsõm is.
Fogalmam sincs a gyári Bontrager külsõk és Hervises (
) belsõk milyen nehezek. Biztos lesz súlycsökkenés és kíváncsi vagyok rá a gyakorlatban.
Szerintem ne nagyon aggódj a defektek miatt, én tavaly talán 1 defeketet kaptam tüske miatt, pedig mindkettõ kerékben a schwalbe ultra-light 29er belsõ van, 135g körüliek, párezer km megvolt. Külsõk meg racing ralph, rocket ron evo / performance. Persze megfelelõ guminyomásra (felütés miatt) figyelni kell és alapszabály az 1-2 pótbelsõ + defektjavító + minipumpa magadnál tartása.
#2840
Posted 2013. March 29. - 12:28

Schalbe Smart Sam-en van irányjelzés valahol, hogy hogy kell feltenni? Valahol olvastam, hogy nem mindig mindegy.
Igen van az oldalán, Front elõre, Rear hátra