Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#2781
Posted 2013. April 25. - 14:51
amúgy az elsõ váltót nem baszogatja a túl vékony gumi és a pesti aszfalt? a sok rázkódás miatt gyakran elállítódhat.
#2782
Posted 2013. April 25. - 14:40
Szerintetek mi az a minimum gumiszélesség amivel nyugodtan lehet járni pest utcáit?
Olvastam, hogy a 23as gumikat gyilkolják az itteni utak...
milyen bringával?
a túl keskeny gumi amúgy leginkább téged fog gyilkolni
#2783
Posted 2013. April 25. - 14:40
Olvastam, hogy a 23as gumikat gyilkolják az itteni utak...
#2784
Posted 2013. April 18. - 22:12
egyébként én a sváblit venném.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2785
Posted 2013. April 18. - 20:45
Sziasztok!
Gumikkal kapcsoaltban lenne egy kérdésem: Szerintetek a Continental Ride [pont ugyanígy néz ki] 37-622-es méretben vagy a 35-ös (!) Schwalbe CX Comp a jobb választás aszfaltra. A minél alacsonyabb gördülési ellenállás a lényeg, an meg tartós legyen. Tételezzük fel, hogy csak e 2 típus közül kell választani (Contiban sajnos nincs 35-ös). Mennyit számít az, hogy 2-vel vékonyabb a Schwalbe? A Continak viszont a közepe sima. Ti melyik mellett döntenétek?
continentalból én inkább a contactot választanám, mert tapasztalataim szerint jóval tartósabb a country ridenál, ami szerintem hasonló keverék lehet, mint a ride
#2786
Posted 2013. April 18. - 20:08
. Mintázat alapján a Conti jobb lehet városban, az anyagról nehéz nyilatkozni. A tartósságot is leginkább a gumi anyaga ill. vastagsága határozza meg. A Continak nagyobb a tömege, így valószínúleg több anyag van benne (cserébe nehezebb). Méret: 35 v. 37 teljesen mindegy. Én e kettõbõl a felsorolt szempontok alapján a Contit venném.
Update: Ugye tudod, hogy a scwalbe honlapja szerint csak 60kg-ig javasolják ezt a gumit? (A 40-622-t 80kg-ig, a Conti semmi ilyen adatot nem ad meg)
Nem tudtam, de simán jó még, nem egészen 80 kg vagyok, még ha hátulra több súly is jut, akkor se éri el a 60-at szerintem.
A Conti 600 g, a Schwalbe 480. nem tudom mennyit számít az a 120 gramm. Viszont elõbbit 6 bar-ig lehet fújni, utóbbit meg csak 4,5-ig.
Egyébként leginkább nem városban használnám, hanem aszfaltos országúton, túrázni (tehát néha lenen egy kicsit nagyobb terhelés is, de nem kell nagy súlyra gondolni).
#2787
Posted 2013. April 18. - 19:10
Update: Ugye tudod, hogy a scwalbe honlapja szerint csak 60kg-ig javasolják ezt a gumit? (A 40-622-t 80kg-ig, a Conti semmi ilyen adatot nem ad meg)
Sziasztok!
Gumikkal kapcsoaltban lenne egy kérdésem: Szerintetek a Continental Ride [pont ugyanígy néz ki] 37-622-es méretben vagy a 35-ös (!) Schwalbe CX Comp a jobb választás aszfaltra. A minél alacsonyabb gördülési ellenállás a lényeg, an meg tartós legyen. Tételezzük fel, hogy csak e 2 típus közül kell választani (Contiban sajnos nincs 35-ös). Mennyit számít az, hogy 2-vel vékonyabb a Schwalbe? A Continak viszont a közepe sima. Ti melyik mellett döntenétek?
#2788
Posted 2013. April 18. - 16:37
Gumikkal kapcsoaltban lenne egy kérdésem: Szerintetek a Continental Ride [pont ugyanígy néz ki] 37-622-es méretben vagy a 35-ös (!) Schwalbe CX Comp a jobb választás aszfaltra. A minél alacsonyabb gördülési ellenállás a lényeg, an meg tartós legyen. Tételezzük fel, hogy csak e 2 típus közül kell választani (Contiban sajnos nincs 35-ös). Mennyit számít az, hogy 2-vel vékonyabb a Schwalbe? A Continak viszont a közepe sima. Ti melyik mellett döntenétek?
#2789
Posted 2013. April 13. - 15:18
#2790
Posted 2013. April 12. - 08:20
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2791
Posted 2013. April 03. - 13:01
#2792
Posted 2013. April 02. - 23:04
Ilyen is van... ezek a németek mindenre gondolnak...
Schwalbe - Professional Bikes Tires
Many MTB tires are marked with a “FRONT” and a “REAR” arrow. The “FRONT” arrow indicates the recommended rolling direction for the front wheel and respectively the “REAR” arrow is the direction for the rear wheel.
Most már 200%-ban vagyok biztos, hogy jól van fent.
#2793
Posted 2013. April 02. - 21:46
#2794
Posted 2013. April 02. - 21:39
két forgásiránya van, aszerint, hogy elsõ-, vagy hátsógumiként használod.
azért van rajta a front/rear felirat, és az ezekhez tartozó ellentétes forgásirány.
#2795
Posted 2013. April 02. - 21:37
Ezt gondold újra.
Ezek szerint jól van fent. Nem értem továbbra sem, hogy a rear miért kell, hogy elõre mutasson, amikor az hátrát jelent. De nem kell értenem, csak megjegyezni, hogy az én fejem szerint hátulra fordítva kell feltenni.
Egyébként fenomenális a Smart Sam elsõ blikkre. Egyenlõre még csak aszfalton mentem. Sokkal jobban gyorsul, gurul és finomabb is, az már fix. Semmi placebo. A külsõk/belsõkkel nyertem 0.8 kilót és a korábbi megállapításaim még a méregetés elõtt történt. Na jó, volt cserélve kulacstartó, hátsó fogaskoszorú/lánc és pedál is. Talán az utolsó még valamennyi beleszámít a súlycsökkenésbe, de a többi nyilván nem.
#2796
Posted 2013. April 02. - 21:22
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2797
Posted 2013. April 02. - 21:19
Elsõn: <- rear front ->
Hátsón: <- front rear ->
Jó ez így? A hátsót nem fordítva rakta fel?
#2798
Posted 2013. April 01. - 16:02
azert vicces ez a schwalbe meretezes, mert odarakjak mindenhez a ETRTO meretet is, ami elvileg mm-ben jeloli hogy pl a 2.25-os mekkora. Es minden esetben ugy van hogy a 2.1 az 54 a 2.25 meg a 57. De majd jol rakerdezek legkozelebb jurobajkon
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2799
Posted 2013. April 01. - 12:49
hat nem XCO gumi, az teny es valo, a helyen kell kezelni. Mondjuk meretehez kepest nem_annyira nehez, azt neked kell eldonteni hogy belefer e neked a majdnem 800grammos suly. Nekem a trailstar osszetetelu Evo van, 2.35-os, snakeskin. Csak ebben az egy meretben van sajnos. (meg 29, 650B) Hatul nem is fer el a lancvillak kozott, oda 2.25 megy el maximum, ezert van nalam csak elol.
Tubeless hasznalom, alacsony nyomason, iszonyatosan jol tapad, dontheto a bringa, gyors sodros kanyarokban is ugy fogja a bringat mint eddig meg semmi amit probaltam. Persze maszni lassu, de igazabol ott a combom meg a tudom a szuk keresztmetszet, szoval oly mindegy
Tartossagra sincs panasz, es meg defektet se kaptam vele soha
#2800
Posted 2013. March 31. - 22:45
elõre 2,4-es x-king megy , kiváncsi leszek az mekkora.
de most néztünk egy hajtogatós 2,3-as wtb weirwolf-ot az is kb alúlról ütötte a 2,1-et.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való