Van még egy olyan mindes gumi mint a smart sam,csak jobban kanyarodóban?
engedj ki fel bar nyomast es jobban fog kanyarodni
Van még egy olyan mindes gumi mint a smart sam,csak jobban kanyarodóban?
RAUH-Welt
B E G R I F F
Van még egy olyan mindes gumi mint a smart sam,csak jobban kanyarodóban?
Erre valaki?Jó lenne tudni elfér-e a vázamban,mielõtt megveszem.
Meg tudnátok mondani hogy a 2013-as Racing Ralph 2.25 szélessége mérve valójában mekkora?
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
Neked sehol.
azt mivel a konkurencia is így csinálja hozzászox.
de nem kis részben a szaksajtó , -meg az azt figyelõ marketingesek- bûne, a mindenáron grammozással.
(nem beszélve arról, ha a 26*2,4-es meg lenne csinálva akkorára mint kell, hogy adnák el a 650B-t ?)
ezt a taktikát csak azért nem értem, mert két dolgot válthat ki
1, bár jók a tömegadatok a katalógusban, de kisseb a gumi, mint vártam, tehát elégedetlen vagyok, nem is kicist
2, megszokom a béna számozást, így már a katalógus adatokat is fejben a valós mérethez passzolom
3, az egésszel csak a márkába vetett bizalom csökken
hol itt a hosszútávú elõny?
Ûdv!
Melyik kanyarodik jobban a Smart samnel?És sajna kompatibilisnek kell lennie bitumenel is montin.
conti volt a pacific standon
voltak régen, most már pont ugyanolyan kutyaütõ a svábli is
a hajtogatós smart sam az egyetlen amit normális ballonosra gyártanak, meg tán a ron közelíti meg azt a méretet amekkorának lennie kéne.
ha jol emlekszem a bringaexpon felnin felfujva voltak kiallitva a gumik.
nem tudom melyik standon.talan valaki ott lemerte es feltette a netre.
en is vittem tolomerot de nem ez az adat erdekelt.
A Schwalbe gumik jellemzõen sokkal szélesebbek mint a többi, !
Némi tanácsra szorulnék a következõ...számomra érthetetlen jelenség kapcsán: (tuti, hogy csak én vagyok tapasztalatlan)
Idén le akartam cserélni az elõzõ évben használt Nobby-mat, ami 2.1-et volt. Gondoltam megpróbálkozom valami más gyártóval, ahogy lenni szokott lerendeltem egy CST Camber - t szintén 2.1-esben. Én naív azt hittem, hogy a szabvány az minden gyártónál ugyanazt jelenti, és ami 2.1 egyiknél az a másiknál is ugyanaz (ETRTO 56-559, a NN 54-559). Ehhez képest a CST külsõm olyan "hurka", - keskeny és alacsony, hogy elsõ ránézésre úgy néz ki vele a bicajom, mint nagyanyám kempingje. Ugyanarra a felnire felrakva a CST jelentõsen kisebb minden méretében.
Ez a jelenség "normális", és van valahol olyan paraméter amit nem ismerek, ami miatt ennyire eltérnek? Vagy gyártó- és gyártó között ekkora a különbség???
Azt a Racekinget nem értem. Nekem a sima fapados kevláros verzióból mindegyik 650g körüli volt, +100g az nagyon furcsa.
RAUH-Welt
B E G R I F F
regi/hibas agyvaltokat veszek.
Igen, sajnos ez "normális" jelenség. Ahány gyártó, annyi féle módon értelmezi a méreteket. Csak fölrakva, fölfújva tudod meg, milyen széles is egy gumi. Sajnos ez így mûködik.Némi tanácsra szorulnék a következõ...számomra érthetetlen jelenség kapcsán: (tuti, hogy csak én vagyok tapasztalatlan)
Idén le akartam cserélni az elõzõ évben használt Nobby-mat, ami 2.1-et volt. Gondoltam megpróbálkozom valami más gyártóval, ahogy lenni szokott lerendeltem egy CST Camber - t szintén 2.1-esben. Én naív azt hittem, hogy a szabvány az minden gyártónál ugyanazt jelenti, és ami 2.1 egyiknél az a másiknál is ugyanaz (ETRTO 56-559, a NN 54-559). Ehhez képest a CST külsõm olyan "hurka", - keskeny és alacsony, hogy elsõ ránézésre úgy néz ki vele a bicajom, mint nagyanyám kempingje. Ugyanarra a felnire felrakva a CST jelentõsen kisebb minden méretében.
Ez a jelenség "normális", és van valahol olyan paraméter amit nem ismerek, ami miatt ennyire eltérnek? Vagy gyártó- és gyártó között ekkora a különbség???
Most mértem le az új 29-es külsõimet, a Contikat:
546 gramm lett xking Racesport 2.2
751 gramm a sima raceking hajtogatható!!!!
Nem egészen értem, a gyári táblázatba baromira nem illik bele... De a raceking fõleg nem. Visszaküldjem?