Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#2721
Írta 2013. május 25. - 02:18
Melyik kanyarodik jobban a Smart samnel?És sajna kompatibilisnek kell lennie bitumenel is montin.
#2722
Írta 2013. május 24. - 23:54
ha jol emlekszem a bringaexpon felnin felfujva voltak kiallitva a gumik.
nem tudom melyik standon.talan valaki ott lemerte es feltette a netre.
en is vittem tolomerot de nem ez az adat erdekelt.
conti volt a pacific standon
A Schwalbe gumik jellemzõen sokkal szélesebbek mint a többi, !
voltak régen, most már pont ugyanolyan kutyaütõ a svábli is
a hajtogatós smart sam az egyetlen amit normális ballonosra gyártanak, meg tán a ron közelíti meg azt a méretet amekkorának lennie kéne.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2723
Írta 2013. május 24. - 22:57
Némi tanácsra szorulnék a következõ...számomra érthetetlen jelenség kapcsán: (tuti, hogy csak én vagyok tapasztalatlan)
Idén le akartam cserélni az elõzõ évben használt Nobby-mat, ami 2.1-et volt. Gondoltam megpróbálkozom valami más gyártóval, ahogy lenni szokott lerendeltem egy CST Camber - t szintén 2.1-esben. Én naív azt hittem, hogy a szabvány az minden gyártónál ugyanazt jelenti, és ami 2.1 egyiknél az a másiknál is ugyanaz (ETRTO 56-559, a NN 54-559). Ehhez képest a CST külsõm olyan "hurka", - keskeny és alacsony, hogy elsõ ránézésre úgy néz ki vele a bicajom, mint nagyanyám kempingje. Ugyanarra a felnire felrakva a CST jelentõsen kisebb minden méretében.
Ez a jelenség "normális", és van valahol olyan paraméter amit nem ismerek, ami miatt ennyire eltérnek? Vagy gyártó- és gyártó között ekkora a különbség???
A Schwalbe gumik jellemzõen sokkal szélesebbek mint a többi, nekem most 2.0-ás Huchinson piranha van fent, de amikor cseréltem még a másik keréken volt egy 2.1-es Noby, na a noby mérföldekkel szélesebb volt!
#2724
Írta 2013. május 24. - 21:45
Azt a Racekinget nem értem. Nekem a sima fapados kevláros verzióból mindegyik 650g körüli volt, +100g az nagyon furcsa.
másodszor mérve is ugyan annyi. kibontottam, megnéztem nincs, benne semmi, ami okozhatná.
De észrevettem, hogy a futófelület alatt nagyon vastag az anyag. De extra vastag. Lehet, hogy ez valami defekt védett lenne? Egy hibásan széria?
#2725
Írta 2013. május 24. - 14:13
a Schwalbe arulja is az ilyesmi allvanyokat a boltoknak, csak nyilvan ugyanezt a penzt "eladhato" dolgokba is lehet fektetni aztan...
[ATTACH=CONFIG]2797[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]2798[/ATTACH]
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2726
Írta 2013. május 24. - 13:08
nem tudom melyik standon.talan valaki ott lemerte es feltette a netre.
en is vittem tolomerot de nem ez az adat erdekelt.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#2727
Írta 2013. május 24. - 12:58
Igen, sajnos ez "normális" jelenség. Ahány gyártó, annyi féle módon értelmezi a méreteket. Csak fölrakva, fölfújva tudod meg, milyen széles is egy gumi. Sajnos ez így mûködik.Némi tanácsra szorulnék a következõ...számomra érthetetlen jelenség kapcsán: (tuti, hogy csak én vagyok tapasztalatlan)
Idén le akartam cserélni az elõzõ évben használt Nobby-mat, ami 2.1-et volt. Gondoltam megpróbálkozom valami más gyártóval, ahogy lenni szokott lerendeltem egy CST Camber - t szintén 2.1-esben. Én naív azt hittem, hogy a szabvány az minden gyártónál ugyanazt jelenti, és ami 2.1 egyiknél az a másiknál is ugyanaz (ETRTO 56-559, a NN 54-559). Ehhez képest a CST külsõm olyan "hurka", - keskeny és alacsony, hogy elsõ ránézésre úgy néz ki vele a bicajom, mint nagyanyám kempingje. Ugyanarra a felnire felrakva a CST jelentõsen kisebb minden méretében.
Ez a jelenség "normális", és van valahol olyan paraméter amit nem ismerek, ami miatt ennyire eltérnek? Vagy gyártó- és gyártó között ekkora a különbség???
Még õsrégen a Mali boltban régi, használt felnikre voltak a gumik mintának fölrakva+fölfújva, hogy lássa a vevõ, mit is kap. Szerintem az nagyon nagy ötlet volt tõlük - de sajnos azóta sem láttam sehol sem ilyet, Még külföldön sem.
#2728
Írta 2013. május 24. - 10:31
Most mértem le az új 29-es külsõimet, a Contikat:
546 gramm lett xking Racesport 2.2
751 gramm a sima raceking hajtogatható!!!!
Nem egészen értem, a gyári táblázatba baromira nem illik bele... De a raceking fõleg nem. Visszaküldjem?
Azt a Racekinget nem értem. Nekem a sima fapados kevláros verzióból mindegyik 650g körüli volt, +100g az nagyon furcsa.
#2729
Írta 2013. május 24. - 10:25
#2730
Írta 2013. május 24. - 10:13
546 gramm lett xking Racesport 2.2
751 gramm a sima raceking hajtogatható!!!!
Nem egészen értem, a gyári táblázatba baromira nem illik bele... De a raceking fõleg nem. Visszaküldjem?
#2731
Írta 2013. május 24. - 08:41
Idén le akartam cserélni az elõzõ évben használt Nobby-mat, ami 2.1-et volt. Gondoltam megpróbálkozom valami más gyártóval, ahogy lenni szokott lerendeltem egy CST Camber - t szintén 2.1-esben. Én naív azt hittem, hogy a szabvány az minden gyártónál ugyanazt jelenti, és ami 2.1 egyiknél az a másiknál is ugyanaz (ETRTO 56-559, a NN 54-559). Ehhez képest a CST külsõm olyan "hurka", - keskeny és alacsony, hogy elsõ ránézésre úgy néz ki vele a bicajom, mint nagyanyám kempingje. Ugyanarra a felnire felrakva a CST jelentõsen kisebb minden méretében.
Ez a jelenség "normális", és van valahol olyan paraméter amit nem ismerek, ami miatt ennyire eltérnek? Vagy gyártó- és gyártó között ekkora a különbség???
#2732
Írta 2013. május 23. - 21:46
nálam 3K alatt szokott 0-ra kopin a ralp hátsó keréken, kb 3/4-ed szilárd burkolaton
elsön a nic ugíanennyi után még kb új
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2733
Írta 2013. május 23. - 20:37
Alattam 1500-4000 túrázgatva, versenyezve, általában. Rocket Ront már rongyoltam le egy bringás-bulis hétvégén gyakorlatilag 10-20%-ra a Budai hegységben tempós farolgatással. Nem volt olcsó ellenben piszkosul élveztem hogy minden kanyart a megindított hátsó kereket blokkolva vettem be:cool2:
Még annyit hogy a barátnõm bringáján kb 6000 km óta van a Kenda Nevegal, szerintem alattam 1 hónap után rosszabbul nézne ki.
Értem,köszönöm a válaszokat.Egyáltalán mikor számít kopottnak egy gumi?Gondolom megérzi az ember a viselkedésén.Egyébként én az 1600 km-et futott WTB Weirwolf hátsómat látom kopottnak,igaz tapasztalni nem tapasztaltam különösebb romlást a viselkedésében.
#2734
Írta 2013. május 23. - 19:54
Alattam 1500-4000 túrázgatva, versenyezve, általában. Rocket Ront már rongyoltam le egy bringás-bulis hétvégén gyakorlatilag 10-20%-ra a Budai hegységben tempós farolgatással. Nem volt olcsó ellenben piszkosul élveztem hogy minden kanyart a megindított hátsó kereket blokkolva vettem be:cool2:A kérdés tárgya az elõzményekbõl kiderül:Racing Ralph hátul.Alattad,CC versenyen a Bükkben.
Még annyit hogy a barátnõm bringáján kb 6000 km óta van a Kenda Nevegal, szerintem alattam 1 hónap után rosszabbul nézne ki.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2736
Írta 2013. május 23. - 19:23
Alattad vagy alattam aszfalton vagy murván netalán sziklán, síkon vagy a Nagykevélyen fõl vagy le, elsõ vagy hátsó keréken?
Apuval túrázgatva vagy CC versenyen, Furius Fred vagy Nobby Nic.
Van még kérdés?
#2737
Írta 2013. május 23. - 19:08
Tudom nem lehet pontosan megmondani,de kb. hány kilométert bír egy evo?
Alattad vagy alattam aszfalton vagy murván netalán sziklán, síkon vagy a Nagykevélyen fõl vagy le, elsõ vagy hátsó keréken?
Apuval túrázgatva vagy CC versenyen, Furius Fred vagy Nobby Nic.
Van még kérdés?
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2738
Írta 2013. május 23. - 18:58
#2739
Írta 2013. május 23. - 18:18
Semmire se jó a Performance, pontosan fele ennyi km-t megy, mint az EVO, de nem felébe kerül. Itthon ráadásul ugyannannyiba fáj, mint egy EVO kint... Ellenben rosszabbul tapad.