
(egyébként latexszel szerintem is finomabban gurul, de ez biztos placebo)
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
terepen. aszfalton elpusztulsz vele
en is tobb mint masfel eve hasznalom, meg sose hagyott cserben utkozben. pedig ezek sima tlr evok, nem snakeskin. az xkingnek a mintaja piszkalja a fantaziamat, amiota megjelent. de amennyit mostanaban a bringara idom van, nem fog egy hamar elkopni a schwalbe
elképesztõ, mennyi szívást bevállaltok, csak hogy "tubeless" legyen.
egy olyan kerdesem lenne, hogy az ujabb, konnyebb 29er xkingek hasznalhatoak lottyel? illetve melyik verzioja? mar regota szemezek vele, de a sulya visszatartott eddig.
Tig engem már conti bérencnek fog tartani
de én a contactot javaslom, a felsoroltak közül az a legjobb szerintem minden szempontból, és sima földúton, vagy sík terepen simán lehet vele menni, és ha befér a vázba, akkor az 1,6-osat (42mm)
Egyébként nézegettem amiket ajánlottál,és azért haladósabb kellene. Ezek nekem már túl terep jellegûek. Azért is néztem a tour ride-t mert annak van egy folyamatos középsõ futó felülete,viszont gondolom az oldalsó barázdák fognak valamennyire lazább talajon, kanyarodás közben. A land cruiser is hasonló,de azt már túlzásnak érzem.Pl ezek jöhetnek szóba:conti tour ride,contact(bár ez drágább),schwalbe road cruiser(bár ennél nincs folyamatos futófelület),schwalbe silento 1...
egyrészt azt írtam esetleg. másrészt volt említve -bár ritkán -de némi terep, harmad, ha jól tudom 26-ossal közlekedsz, itt meg 622-esrõl van szó, elég jelentõs különbség van köztük. Neked 3-4 k, én meg láttam több db 10k fölötti példányt teljesen korrekt állapotban. (contit is mielõtt, szó éri
).
amúgy sem mindenki olyan sietõs mint Te
magamnak egyébként a tyragot venném.
sváble tyrago, silento, esetleg land cruiser
sváble tyrago, silento, esetleg land cruiser