(bár azért a nem emléxem melyik cég "nyomásszabályzó" rendszerét, nagyobb fícsõrnek tartom mint a tologatós nyeregcsövet)
Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#2661
Írta 2013. június 24. - 14:42
(bár azért a nem emléxem melyik cég "nyomásszabályzó" rendszerét, nagyobb fícsõrnek tartom mint a tologatós nyeregcsövet)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2662
Írta 2013. június 24. - 14:12
terepen. aszfalton elpusztulsz vele
Ugyan már, pár Wattnyi energiaveszteségrõl beszélünk! Az is abból jön, hogy a tubeless kereket nem 2.2-2.3 barra szokás fújni, hanem elég 1.6-1.8 bar is egy ballonosabb külsõnél. http://www.mtbonline...illustrated.pdf
Aki a tubeless és a belsõs rendszer közt aki érzi a különbséget, annak gratulálok, pályázhat a Gyurcsók segédje pozira!
#2663
Írta 2013. június 24. - 13:40
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2664
Írta 2013. június 24. - 13:28
#2665
Írta 2013. június 24. - 10:06
en is tobb mint masfel eve hasznalom, meg sose hagyott cserben utkozben. pedig ezek sima tlr evok, nem snakeskin. az xkingnek a mintaja piszkalja a fantaziamat, amiota megjelent. de amennyit mostanaban a bringara idom van, nem fog egy hamar elkopni a schwalbe
az enyémet is izgatta
aztán miután egy eccerû erdészeti dózeren sikerült kockába hajtani vele az elsõ kereket, már annyira nem izgat
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2667
Írta 2013. június 22. - 19:11
#2668
Írta 2013. június 22. - 19:02
elképesztõ, mennyi szívást bevállaltok, csak hogy "tubeless" legyen.
Félreértés ne essék, a legtöbb szívás abból jön, mikor valaki grammozni akar ÉS egyszerre tubeless kereket. Rendes UST-vel vagy nehéz TLR külsõvel nem lesz gondja. Az, hogy a Conti ProTection meg tubeless-ként olyan, amilyen, az csak fekete pont a gyártónak. Mások tudnak jobbat is gyártani, azt kell venni és kész.
A szívásról annyit, hogy 2 éve nem volt olyan defektem, ami miatt meg kellett volna állnom. Ez bõven több mint 10e km terepet jelent és ebben voltak maratonok is. Tövis, szeg, rozsdás drót, minden volt már, mindent túlélt eddig.
#2670
Írta 2013. június 22. - 16:21
egy olyan kerdesem lenne, hogy az ujabb, konnyebb 29er xkingek hasznalhatoak lottyel? illetve melyik verzioja? mar regota szemezek vele, de a sulya visszatartott eddig.
10 hónapja nyúzok két ProTection veziót 26-osban. A mai napig képes az állástól porózussá válni az oldalfala és estérõl reggelre leereszteni. Menet közben csak az elsõ 1-2 hétben volt szívás, de akkor még nem csináltam végig a lépéseket, amit a Conti a weboldalán ajánl (videót nézd meg, kefével lötyi beledörzsöl belülrõl stb.). Máskülönben a defektállóságára nem lehet panasz, nyálkás, köves részeket leszámítva helyt áll bárhoz. Nyálkás körülmények közt a Schwalbe-hoz képest korcsolya, hiába a BlackChili. RaceSportról csak olvastam, hogy müûködhet lötyivel, de érdemes lenne szétnézni külföldi fórumokon, nehogy megjárd vele!
Én azt mondom, inkább Schwalbe-ból a SnakeSkin, ha nagyon grammozni akarsz, mert a többi márka TR/TLR/TNT/stb. veziójánál könnyebb és még jó is.
#2671
Írta 2013. június 22. - 16:02
#2672
Írta 2013. június 22. - 12:50
#2673
Írta 2013. június 22. - 11:11
Tig engem már conti bérencnek fog tartani
de én a contactot javaslom, a felsoroltak közül az a legjobb szerintem minden szempontból, és sima földúton, vagy sík terepen simán lehet vele menni, és ha befér a vázba, akkor az 1,6-osat (42mm)
Köszi! Keresgéltem,és egész jó áron hozzá lehet jutni. Valószínûleg a contact lesz belõle.
#2674
Írta 2013. június 22. - 10:10
Egyébként nézegettem amiket ajánlottál,és azért haladósabb kellene. Ezek nekem már túl terep jellegûek. Azért is néztem a tour ride-t mert annak van egy folyamatos középsõ futó felülete,viszont gondolom az oldalsó barázdák fognak valamennyire lazább talajon, kanyarodás közben. A land cruiser is hasonló,de azt már túlzásnak érzem.Pl ezek jöhetnek szóba:conti tour ride,contact(bár ez drágább),schwalbe road cruiser(bár ennél nincs folyamatos futófelület),schwalbe silento 1...
Tig engem már conti bérencnek fog tartani
#2675
Írta 2013. június 22. - 09:55
egyrészt azt írtam esetleg. másrészt volt említve -bár ritkán -de némi terep, harmad, ha jól tudom 26-ossal közlekedsz, itt meg 622-esrõl van szó, elég jelentõs különbség van köztük. Neked 3-4 k, én meg láttam több db 10k fölötti példányt teljesen korrekt állapotban. (contit is mielõtt, szó éri
).
amúgy sem mindenki olyan sietõs mint Te
magamnak egyébként a tyragot venném.
Egyébként nézegettem amiket ajánlottál,és azért haladósabb kellene. Ezek nekem már túl terep jellegûek. Azért is néztem a tour ride-t mert annak van egy folyamatos középsõ futó felülete,viszont gondolom az oldalsó barázdák fognak valamennyire lazább talajon, kanyarodás közben. A land cruiser is hasonló,de azt már túlzásnak érzem.Pl ezek jöhetnek szóba:conti tour ride,contact(bár ez drágább),schwalbe road cruiser(bár ennél nincs folyamatos futófelület),schwalbe silento 1...
#2676
Írta 2013. június 21. - 20:58
amúgy sem mindenki olyan sietõs mint Te
magamnak egyébként a tyragot venném.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2677
Írta 2013. június 21. - 18:21
sváble tyrago, silento, esetleg land cruiser
már nem elõször látom, hogy a land crusiert ajánlod városi használatra, de nem értem, hogy miért
Mentél már te azzal a gumival? én télen szoktam feltenni havas idõben (most már oda se fogom, mert van rendes téli gumim), de mindig örültem mikor végre visszatehettem a slicet
2300-ért még jó is volt, de 4 rugót nem adnék érte az tuti, maximum 2-3 ezer lehet benne, de már szálszakadásos
#2678
Írta 2013. június 21. - 17:47
sváble tyrago, silento, esetleg land cruiser
Köszi!
És erre a felhasználásra melyik méret a jobb szerinted?
#2679
Írta 2013. június 21. - 17:26
Sziasztok!
Most készülök gumiköpenyt venni cross bicajra. A felhasználási kör leginkább város, de ritkán túra,még ritkábban letaposott földút,nagyon enyhe terep. 32-37 körüli méret kellene. Nézegettem a Continental Tour Ride abroncsot,ez milyen lenne? De érdekelne más tipp is,ilyen 4000ft környékén max. Köszönöm!
sváble tyrago, silento, esetleg land cruiser
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2680
Írta 2013. június 21. - 15:04
Most készülök gumiköpenyt venni cross bicajra. A felhasználási kör leginkább város, de ritkán túra,még ritkábban letaposott földút,nagyon enyhe terep. 32-37 körüli méret kellene. Nézegettem a Continental Tour Ride abroncsot,ez milyen lenne? De érdekelne más tipp is,ilyen 4000ft környékén max. Köszönöm!

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





