Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Gumitopik

* * * * * 4 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
15884 hozzászólás a témában

#2641
mci

mci

    vendég

  • fórumtag
  • 111 hozzászólás
Köszi az infókat!

Durano egész jó árban is van (Grand Prix 4000-hez képest pl)

Na, szuper, akkor cserélek egy külsõt a két keréken és boldogan tekerek tovább!

#2642
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
gumibol en a Schwalbe durano-t ajanlanam, tartos, de jol gordul es a defektet is jol viseli. Van a Plus verzioja extra defektvedelemmel, meg az S verzio ami konnyebb, versenyzosebb

Amugy az a Conti meg el fog menni jo sokat mielott vegleg megadja magat.

A bovdened pedig mtb fekkarhoz valo, abba a fekvaltokarba nem lesz jo semmikeppen.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2643
mci

mci

    vendég

  • fórumtag
  • 111 hozzászólás
Hello!

Van egy Stevens Selvio-m, a hátsó keréken a külsõ pedig ránézésre elég ramaty állapotban van (használtam vettem) Maga a külsõ felülete így néz ki, ez gondolom lassan már cserére érik (még használhatónak tûnik, nemsokáar kicserélem az elsõvel, ami teljesen jó. Mindkettõ Conti GrandPrix 3000). Viszont a felnivel való érintkezésnél elkezdett a legkülsõ réteg leválni, ezzel lehet valamit kezdeni? Ez a helyzet.
Ha esetleg cserére érik, mit érdemes venni? A pénz számít, csak hobbi kerékpáros vagyok, viszont szeretném hogy minél megbízhatóbb legyen és sokáig tudjam használni. Ergó egy kis teljesítményorientáltságot szívesne feláldozok a tartósság oltárán! Csak olyan utakon járok, ahol nincsenek kátyuk.

Továbbá lenne még egy offtopic kérdésem:
Van egy ilyen fékbowdenem, a vége így néz ki. A fákváltókarom egy Shimano 105ös (3*9sebis, tehát a 2005ös 5500as szériájú Wiki alapján). A kérdés, hogy ez mûködni fog-e vele?
Csináltam egy képet a fékváltókarról, hátha valaki valamit ebbõl jobban lát, mint én :)

Köszi!

#2644
djbahool

djbahool

    vendég

  • fórumtag
  • 115 hozzászólás
Latex belsõbe lehet önteni vmi defektgátló tejet/lötyit? Ha igen akkor melyiket?

#2645
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.199 hozzászólás
van, aki a latex/nem latex viszonylatban is érzi a különbséget és a pogózást, ugye arn? :)

(egyébként latexszel szerintem is finomabban gurul, de ez biztos placebo)

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#2646
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás
én arra gondoltam, hogy a belsõ is súrlódik, meg hajtogatódik menet közben, így ha ugyanaz a gumi, ugyanaz a nyomás, akkor van-e érezhetõ különbség a belsõs meg nem belsõs gördülési ellenállása között, vagy ez csak a katalógusokban?

csak érdeklõdés szintjén kérdezem

#2647
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.276 hozzászólás
engem nem zavar, de aki 5 barra fújt 1,6-os kopaszhoz van szokva :)


(bár azért a nem emléxem melyik cég "nyomásszabályzó" rendszerét, nagyobb fícsõrnek tartom mint a tologatós nyeregcsövet)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2648
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.325 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

terepen. aszfalton elpusztulsz vele


Ugyan már, pár Wattnyi energiaveszteségrõl beszélünk! Az is abból jön, hogy a tubeless kereket nem 2.2-2.3 barra szokás fújni, hanem elég 1.6-1.8 bar is egy ballonosabb külsõnél. http://www.mtbonline...illustrated.pdf
Aki a tubeless és a belsõs rendszer közt aki érzi a különbséget, annak gratulálok, pályázhat a Gyurcsók segédje pozira! :P

#2649
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.276 hozzászólás
terepen. aszfalton elpusztulsz vele
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2650
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás
a belsõnélkül használt guminak amúgy tényleg érezhetõen jobb a gördülési ellenállása?

#2651
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.276 hozzászólás

en is tobb mint masfel eve hasznalom, meg sose hagyott cserben utkozben. pedig ezek sima tlr evok, nem snakeskin. az xkingnek a mintaja piszkalja a fantaziamat, amiota megjelent. de amennyit mostanaban a bringara idom van, nem fog egy hamar elkopni a schwalbe :D


az enyémet is izgatta

aztán miután egy eccerû erdészeti dózeren sikerült kockába hajtani vele az elsõ kereket, már annyira nem izgat :)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2652
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.199 hozzászólás
a 10e km meglehetõsen impresszív. ettõl függetlenül maradok a belsõs megoldásnál. :)

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#2653
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
en is tobb mint masfel eve hasznalom, meg sose hagyott cserben utkozben. pedig ezek sima tlr evok, nem snakeskin. az xkingnek a mintaja piszkalja a fantaziamat, amiota megjelent. de amennyit mostanaban a bringara idom van, nem fog egy hamar elkopni a schwalbe :D

#2654
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.325 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

elképesztõ, mennyi szívást bevállaltok, csak hogy "tubeless" legyen. :)


Félreértés ne essék, a legtöbb szívás abból jön, mikor valaki grammozni akar ÉS egyszerre tubeless kereket. Rendes UST-vel vagy nehéz TLR külsõvel nem lesz gondja. Az, hogy a Conti ProTection meg tubeless-ként olyan, amilyen, az csak fekete pont a gyártónak. Mások tudnak jobbat is gyártani, azt kell venni és kész.
A szívásról annyit, hogy 2 éve nem volt olyan defektem, ami miatt meg kellett volna állnom. Ez bõven több mint 10e km terepet jelent és ebben voltak maratonok is. Tövis, szeg, rozsdás drót, minden volt már, mindent túlélt eddig.

#2655
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.199 hozzászólás
elképesztõ, mennyi szívást bevállaltok, csak hogy "tubeless" legyen. :)

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#2656
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.325 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

egy olyan kerdesem lenne, hogy az ujabb, konnyebb 29er xkingek hasznalhatoak lottyel? illetve melyik verzioja? mar regota szemezek vele, de a sulya visszatartott eddig.


10 hónapja nyúzok két ProTection veziót 26-osban. A mai napig képes az állástól porózussá válni az oldalfala és estérõl reggelre leereszteni. Menet közben csak az elsõ 1-2 hétben volt szívás, de akkor még nem csináltam végig a lépéseket, amit a Conti a weboldalán ajánl (videót nézd meg, kefével lötyi beledörzsöl belülrõl stb.). Máskülönben a defektállóságára nem lehet panasz, nyálkás, köves részeket leszámítva helyt áll bárhoz. Nyálkás körülmények közt a Schwalbe-hoz képest korcsolya, hiába a BlackChili. RaceSportról csak olvastam, hogy müûködhet lötyivel, de érdemes lenne szétnézni külföldi fórumokon, nehogy megjárd vele!
Én azt mondom, inkább Schwalbe-ból a SnakeSkin, ha nagyon grammozni akarsz, mert a többi márka TR/TLR/TNT/stb. veziójánál könnyebb és még jó is.

#2657
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
egy olyan kerdesem lenne, hogy az ujabb, konnyebb 29er xkingek hasznalhatoak lottyel? illetve melyik verzioja? mar regota szemezek vele, de a sulya visszatartott eddig.

#2658
verti

verti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.064 hozzászólás
Scwalbe Road Cruiser, Delta Cruiser

#2659
smokk

smokk

    vendég

  • fórumtag
  • 61 hozzászólás

Tig engem már conti bérencnek fog tartani :D de én a contactot javaslom, a felsoroltak közül az a legjobb szerintem minden szempontból, és sima földúton, vagy sík terepen simán lehet vele menni, és ha befér a vázba, akkor az 1,6-osat (42mm)



Köszi! Keresgéltem,és egész jó áron hozzá lehet jutni. Valószínûleg a contact lesz belõle.

#2660
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Egyébként nézegettem amiket ajánlottál,és azért haladósabb kellene. Ezek nekem már túl terep jellegûek. Azért is néztem a tour ride-t mert annak van egy folyamatos középsõ futó felülete,viszont gondolom az oldalsó barázdák fognak valamennyire lazább talajon, kanyarodás közben. A land cruiser is hasonló,de azt már túlzásnak érzem.Pl ezek jöhetnek szóba:conti tour ride,contact(bár ez drágább),schwalbe road cruiser(bár ennél nincs folyamatos futófelület),schwalbe silento 1...


Tig engem már conti bérencnek fog tartani :D de én a contactot javaslom, a felsoroltak közül az a legjobb szerintem minden szempontból, és sima földúton, vagy sík terepen simán lehet vele menni, és ha befér a vázba, akkor az 1,6-osat (42mm)