Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#2641
Írta 2013. július 04. - 13:18

Durano egész jó árban is van (Grand Prix 4000-hez képest pl)
Na, szuper, akkor cserélek egy külsõt a két keréken és boldogan tekerek tovább!
#2642
Írta 2013. június 29. - 19:44

Amugy az a Conti meg el fog menni jo sokat mielott vegleg megadja magat.
A bovdened pedig mtb fekkarhoz valo, abba a fekvaltokarba nem lesz jo semmikeppen.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2643
Írta 2013. június 29. - 16:47

Van egy Stevens Selvio-m, a hátsó keréken a külsõ pedig ránézésre elég ramaty állapotban van (használtam vettem) Maga a külsõ felülete így néz ki, ez gondolom lassan már cserére érik (még használhatónak tûnik, nemsokáar kicserélem az elsõvel, ami teljesen jó. Mindkettõ Conti GrandPrix 3000). Viszont a felnivel való érintkezésnél elkezdett a legkülsõ réteg leválni, ezzel lehet valamit kezdeni? Ez a helyzet.
Ha esetleg cserére érik, mit érdemes venni? A pénz számít, csak hobbi kerékpáros vagyok, viszont szeretném hogy minél megbízhatóbb legyen és sokáig tudjam használni. Ergó egy kis teljesítményorientáltságot szívesne feláldozok a tartósság oltárán! Csak olyan utakon járok, ahol nincsenek kátyuk.
Továbbá lenne még egy offtopic kérdésem:
Van egy ilyen fékbowdenem, a vége így néz ki. A fákváltókarom egy Shimano 105ös (3*9sebis, tehát a 2005ös 5500as szériájú Wiki alapján). A kérdés, hogy ez mûködni fog-e vele?
Csináltam egy képet a fékváltókarról, hátha valaki valamit ebbõl jobban lát, mint én

Köszi!
#2644
Írta 2013. június 27. - 10:17

#2645
Írta 2013. június 24. - 15:08


(egyébként latexszel szerintem is finomabban gurul, de ez biztos placebo)
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2646
Írta 2013. június 24. - 14:48

csak érdeklõdés szintjén kérdezem
#2647
Írta 2013. június 24. - 14:42


(bár azért a nem emléxem melyik cég "nyomásszabályzó" rendszerét, nagyobb fícsõrnek tartom mint a tologatós nyeregcsövet)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2648
Írta 2013. június 24. - 14:12

terepen. aszfalton elpusztulsz vele
Ugyan már, pár Wattnyi energiaveszteségrõl beszélünk! Az is abból jön, hogy a tubeless kereket nem 2.2-2.3 barra szokás fújni, hanem elég 1.6-1.8 bar is egy ballonosabb külsõnél. http://www.mtbonline...illustrated.pdf
Aki a tubeless és a belsõs rendszer közt aki érzi a különbséget, annak gratulálok, pályázhat a Gyurcsók segédje pozira!

#2649
Írta 2013. június 24. - 13:40

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2650
Írta 2013. június 24. - 13:28

#2651
Írta 2013. június 24. - 10:06

en is tobb mint masfel eve hasznalom, meg sose hagyott cserben utkozben. pedig ezek sima tlr evok, nem snakeskin. az xkingnek a mintaja piszkalja a fantaziamat, amiota megjelent. de amennyit mostanaban a bringara idom van, nem fog egy hamar elkopni a schwalbe
az enyémet is izgatta
aztán miután egy eccerû erdészeti dózeren sikerült kockába hajtani vele az elsõ kereket, már annyira nem izgat

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2653
Írta 2013. június 22. - 19:11


#2654
Írta 2013. június 22. - 19:02

elképesztõ, mennyi szívást bevállaltok, csak hogy "tubeless" legyen.
Félreértés ne essék, a legtöbb szívás abból jön, mikor valaki grammozni akar ÉS egyszerre tubeless kereket. Rendes UST-vel vagy nehéz TLR külsõvel nem lesz gondja. Az, hogy a Conti ProTection meg tubeless-ként olyan, amilyen, az csak fekete pont a gyártónak. Mások tudnak jobbat is gyártani, azt kell venni és kész.
A szívásról annyit, hogy 2 éve nem volt olyan defektem, ami miatt meg kellett volna állnom. Ez bõven több mint 10e km terepet jelent és ebben voltak maratonok is. Tövis, szeg, rozsdás drót, minden volt már, mindent túlélt eddig.
#2656
Írta 2013. június 22. - 16:21

egy olyan kerdesem lenne, hogy az ujabb, konnyebb 29er xkingek hasznalhatoak lottyel? illetve melyik verzioja? mar regota szemezek vele, de a sulya visszatartott eddig.
10 hónapja nyúzok két ProTection veziót 26-osban. A mai napig képes az állástól porózussá válni az oldalfala és estérõl reggelre leereszteni. Menet közben csak az elsõ 1-2 hétben volt szívás, de akkor még nem csináltam végig a lépéseket, amit a Conti a weboldalán ajánl (videót nézd meg, kefével lötyi beledörzsöl belülrõl stb.). Máskülönben a defektállóságára nem lehet panasz, nyálkás, köves részeket leszámítva helyt áll bárhoz. Nyálkás körülmények közt a Schwalbe-hoz képest korcsolya, hiába a BlackChili. RaceSportról csak olvastam, hogy müûködhet lötyivel, de érdemes lenne szétnézni külföldi fórumokon, nehogy megjárd vele!
Én azt mondom, inkább Schwalbe-ból a SnakeSkin, ha nagyon grammozni akarsz, mert a többi márka TR/TLR/TNT/stb. veziójánál könnyebb és még jó is.
#2657
Írta 2013. június 22. - 16:02

#2658
Írta 2013. június 22. - 12:50

#2659
Írta 2013. június 22. - 11:11

Tig engem már conti bérencnek fog tartani
de én a contactot javaslom, a felsoroltak közül az a legjobb szerintem minden szempontból, és sima földúton, vagy sík terepen simán lehet vele menni, és ha befér a vázba, akkor az 1,6-osat (42mm)
Köszi! Keresgéltem,és egész jó áron hozzá lehet jutni. Valószínûleg a contact lesz belõle.
#2660
Írta 2013. június 22. - 10:10

Egyébként nézegettem amiket ajánlottál,és azért haladósabb kellene. Ezek nekem már túl terep jellegûek. Azért is néztem a tour ride-t mert annak van egy folyamatos középsõ futó felülete,viszont gondolom az oldalsó barázdák fognak valamennyire lazább talajon, kanyarodás közben. A land cruiser is hasonló,de azt már túlzásnak érzem.Pl ezek jöhetnek szóba:conti tour ride,contact(bár ez drágább),schwalbe road cruiser(bár ennél nincs folyamatos futófelület),schwalbe silento 1...
Tig engem már conti bérencnek fog tartani
