Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#2601
Posted 2013. July 16. - 16:05
Lehet valami szuperhiperultralight belsõd van, ami porózusabb a vastagabb példányoknál. Vehetsz vastagabbat (anyaga vastagabb), de az meg jó nehéz lesz.
Nekem montin Maxxis Ultralight van, itt is csökken a nyomás, de elég kb. hetente ránézni.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2602
Posted 2013. July 16. - 15:54
Kicsit olvasgattam a hozzászólásaitokat, és úgy látom, hogy fõleg a külsõ gumikkal foglalkoztok. Viszont nekem egy olyan gondom lenne, amiben tanácsot szeretnék kérni Tõletek, hogy a kerekeim állandóan kiengedik a nyomást. Nem rögtön, hanem 2-3 nap múlva, már csak 3 Bar körüli nyomás van a kerékben. Szeretném õket 4,5 - 5 Bar-on használni, de nem megy mert mindíg leereszt. Nem defektes, szerintem csak a szelep szar benne, viszont az agyvérzés kerülget, hogy folyton pumpálni kell. Tehát azt szeretném kérni Tõletek, hogy ajánljatok nekem légyszi valami jó belsõt ami nem ereszt le 5 percenként, és tartja a 4,5 - 5 Bar nyomást. Nemrégen vettem egy Gepida Reptila 500-ast használtan. Ilyen kerekem van benne, Rodi vision felni, és Schwalbe Terra Cruiser külsõ. A belsõt nem tudom, de biztos valami gagyi. Amúgy mi a véleményetek errõl a kerékszettrõl? Jó ez a külsõ? Amúgy kinéztem ezt a belsõt: Continental Tour 28" Hermetic Plus 32/47-622/642 | Kerék | Szerintetek ez jó lehet ebbe a kerekembe? A másik amit szeretnék kérdezni az az, hogy hogyan tudom kicserélni a belsõt a kerekekben? A hátsó agyváltós, (Shimano Nexus 8 SG-8C31) és ilyet még nem szereltem. Van valami furmány a dologban? A régi campingemben már cseréltem belsõt, de az nem is agyváltós. Kell valamire figyelni itt a szerelésnél? Segítségeteket elõre is köszönöm!
#2603
Posted 2013. July 11. - 15:12
racing ralph vs race king
schwalbe jobban kapaszkodik, de nem sokkal; könnyebb
Conti jobb defektállóság; tartósabb keverék
Ha nem csak versenyre teszed fel, akkor a conti, ha tubeless, akkor is inkább a conti, idén körülöttem mindeni csak szív a racing ralphokkal
többivel nincs sok tapasztalatom. de a wtb se rossz, bár akkor is a Conti!
Szia!
Köszönöm! Nagyban segítettél... igaz én eddig Schwalbe-n gurultam mindig, de nem vagyok túlzott márkafüggõ...
#2604
Posted 2013. July 11. - 15:09
Valójában én csak azt szerettem volna megtudni, hogy kinek milyen véleménye van egyikrõl, másikról... pl: gyorsan kopik, kevésbé tartós, ár/értékben nem éri meg, könnyû vele defektet kapni... stb, stb...
#2605
Posted 2013. July 11. - 15:06
schwalbe jobban kapaszkodik, de nem sokkal; könnyebb
Conti jobb defektállóság; tartósabb keverék
Ha nem csak versenyre teszed fel, akkor a conti, ha tubeless, akkor is inkább a conti, idén körülöttem mindeni csak szív a racing ralphokkal
többivel nincs sok tapasztalatom. de a wtb se rossz, bár akkor is a Conti!
#2606
Posted 2013. July 11. - 15:00
Mind jó.
Bár egyet még adok ha szeretsz defektet szerelni akkor Swalbi Furius Fred nagyon gyors és nagyon könnyû.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2607
Posted 2013. July 11. - 14:44
Tanácsot, javaslatot szeretnék kérni tõletek. 26"-os külsõ gumit vennék, nem túl durva mintájút, inkább alacsony profilú, de sûrû mintás, "gyors" gumit. Az eddig javasolt típusok:
- Continental Race King
- Maxxis Larsen TT
- Schwalbe Racing Ralph
- WTB Nano Race.
Ha van pro és kontra, szívesen várok minden javaslatot, egyéb márkát!
THX!
M.
#2608
Posted 2013. July 10. - 08:33
a nagymenõk is ilyet használnak és van belõle kék is
Continental Bicycle -*Grand Prix 4000
ezen teszt alapján pedig látszik, hogy ugyanazon tipusú guminak az ust változata közel 20 wattal kissebb ellenállásal gurul 35 km/h-nál
Köszi az Infot !
#2609
Posted 2013. July 09. - 21:55
Sziasztok!
Országútira keresgélek külsõt. Jelenleg Schwable Lugano van rajta 4500 km futott , de már gondolom kell a cserére.Milyet ? Kipróbálnák egy könnyebb gyorsabban sikló gumit. Nem lenne baj ha lenne benne kék csík.
a nagymenõk is ilyet használnak és van belõle kék is
Continental Bicycle -*Grand Prix 4000
ezen teszt alapján pedig látszik, hogy ugyanazon tipusú guminak az ust változata közel 20 wattal kissebb ellenállásal gurul 35 km/h-nál
#2610
Posted 2013. July 09. - 20:56
Segítsetek lécci! Melyik Bp.-i bringa boltban van készleten és jó áron Schwalbe Nobby Nic 2,25-ös?
#2611
Posted 2013. July 07. - 14:45
Országútira keresgélek külsõt. Jelenleg Schwable Lugano van rajta 4500 km futott , de már gondolom kell a cserére.Milyet ? Kipróbálnák egy könnyebb gyorsabban sikló gumit. Nem lenne baj ha lenne benne kék csík.
#2612
Posted 2013. July 05. - 21:23
Az elsõ garnitúra úgy végezte (több mint másfél év után), hogy elnyíródott a szelep töve a felnitõl, de addig nem volt defektem és a belsõben lévõ lötty még mindig folyékony volt. Hivatalosan két évig bírja, ennyit nekem megér a defektmentesség. A latexes defektmentesítõkrõl korábban írták a sporttársak, hogy elõfordul a csomósodás.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#2613
Posted 2013. July 05. - 20:52
#2614
Posted 2013. July 04. - 13:18
Durano egész jó árban is van (Grand Prix 4000-hez képest pl)
Na, szuper, akkor cserélek egy külsõt a két keréken és boldogan tekerek tovább!
#2615
Posted 2013. June 29. - 19:44
Amugy az a Conti meg el fog menni jo sokat mielott vegleg megadja magat.
A bovdened pedig mtb fekkarhoz valo, abba a fekvaltokarba nem lesz jo semmikeppen.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2616
Posted 2013. June 29. - 16:47
Van egy Stevens Selvio-m, a hátsó keréken a külsõ pedig ránézésre elég ramaty állapotban van (használtam vettem) Maga a külsõ felülete így néz ki, ez gondolom lassan már cserére érik (még használhatónak tûnik, nemsokáar kicserélem az elsõvel, ami teljesen jó. Mindkettõ Conti GrandPrix 3000). Viszont a felnivel való érintkezésnél elkezdett a legkülsõ réteg leválni, ezzel lehet valamit kezdeni? Ez a helyzet.
Ha esetleg cserére érik, mit érdemes venni? A pénz számít, csak hobbi kerékpáros vagyok, viszont szeretném hogy minél megbízhatóbb legyen és sokáig tudjam használni. Ergó egy kis teljesítményorientáltságot szívesne feláldozok a tartósság oltárán! Csak olyan utakon járok, ahol nincsenek kátyuk.
Továbbá lenne még egy offtopic kérdésem:
Van egy ilyen fékbowdenem, a vége így néz ki. A fákváltókarom egy Shimano 105ös (3*9sebis, tehát a 2005ös 5500as szériájú Wiki alapján). A kérdés, hogy ez mûködni fog-e vele?
Csináltam egy képet a fékváltókarról, hátha valaki valamit ebbõl jobban lát, mint én
Köszi!
#2617
Posted 2013. June 27. - 10:17
#2618
Posted 2013. June 24. - 15:08
(egyébként latexszel szerintem is finomabban gurul, de ez biztos placebo)
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2619
Posted 2013. June 24. - 14:48
csak érdeklõdés szintjén kérdezem
#2620
Posted 2013. June 24. - 14:42
(bár azért a nem emléxem melyik cég "nyomásszabályzó" rendszerét, nagyobb fícsõrnek tartom mint a tologatós nyeregcsövet)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való