Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#2561
Írta 2013. augusztus 16. - 12:06

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2562
Írta 2013. augusztus 16. - 07:52

NOTE: When converting light weight tubeless-ready MTB racing tires to tubeless, the process can
take up to 3 days of consistent sealing and sealant will seep from the sidewalls of the tires.
LIGHTWEIGHT MTB racing tires are inherently thin in the sidewalls and will require extra care.
Do NOT exceed 35 PSI on tubeless applications!!
NOTE: This is an out and out competition tire! Puncture protection and durability are limited!
amugy a minta milyen a ralphhoz, esetleg a ronhoz kepest? jobban gurul/tapad, etc?
#2563
Írta 2013. augusztus 15. - 23:40

#2564
Írta 2013. augusztus 15. - 23:05

most is tubelessesiteni szeretnem - xking racesport 2.2 elore-hatra, ujabb mintaju ralph 2.1? mennyire problemasak lottyel?
#2565
Írta 2013. augusztus 14. - 12:15

Nem tudom mekkora a súlyod, de én a 85 kilómmal soha nem fújnám 2.2 felé még nagyon kövesen sem. 3 báron persze hogy kicsit bizonytalan tempós kanyarokban.Igen, a következõ túrán azt is ki fogom próbálni, hogy kicsit veszek vissza belõle. 3 bar körül volt benne. Nemrég volt egy dupla felütéses defektem 2 bar nyomással, 50 körüli tempónál, épp hogy meg tudtam állni, azóta kicsit félek " lapos" gumival menni...
Bár az Nem Nobby Nick-el volt, ez valahogy tényleg keményebbnek tûnik, ugyanazzal a nyomással...
A fordított forgásirány használatát hátul dolgot is több embertõl hallottam, úgyhogy egy próbát az is megér.
Köszi a tippeket!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2566
Írta 2013. augusztus 13. - 23:11


Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2567
Írta 2013. augusztus 13. - 23:04

mekkora nyomással használod ?
Igen, a következõ túrán azt is ki fogom próbálni, hogy kicsit veszek vissza belõle. 3 bar körül volt benne. Nemrég volt egy dupla felütéses defektem 2 bar nyomással, 50 körüli tempónál, épp hogy meg tudtam állni, azóta kicsit félek " lapos" gumival menni...
Bár az Nem Nobby Nick-el volt, ez valahogy tényleg keményebbnek tûnik, ugyanazzal a nyomással...
A fordított forgásirány használatát hátul dolgot is több embertõl hallottam, úgyhogy egy próbát az is megér.
Köszi a tippeket!
#2568
Írta 2013. augusztus 13. - 22:05

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2569
Írta 2013. augusztus 13. - 21:45

+ 1 szavazat a "Fordítsd meg !" -re. De nagy csodát ne várj.A Nobby Nick került hátra, de valahogy nem az igazi, a tempós kanyaroknál kicsit bizonytalannak érzem. Felfele marha jó, mert gördül is és kapaszkodik is, viszont lejtõzésnél nagyobb tempónál (fõleg keményebb vagy sotteres talajon) eléggé sodródik kifele a hátulja. Láttam már olyant, hogy hátul forgásiránnyal ellentétesen van felrakva és majdnem én is úgy tettem fel, mert a mintázata alapján úgy találtam logikusnak. Nektek mi a tapasztalatotok vele ilyen téren?
Amúgy, nekem is volt NN gumim és ugyan azt éreztem, mint te: jól gördül de oldalra nem tart.
#2571
Írta 2013. augusztus 13. - 09:36

A Hans Dampf/Nobby Nic párosra esett a választásom.A Nobby Nick került hátra, de valahogy nem az igazi, a tempós kanyaroknál kicsit bizonytalannak érzem. Felfele marha jó, mert gördül is és kapaszkodik is, viszont lejtõzésnél nagyobb tempónál (fõleg keményebb vagy sotteres talajon) eléggé sodródik kifele a hátulja. Láttam már olyant, hogy hátul forgásiránnyal ellentétesen van felrakva és majdnem én is úgy tettem fel, mert a mintázata alapján úgy találtam logikusnak. Nektek mi a tapasztalatotok vele ilyen téren?
A Hans Dampf-al elégedett vagyok, brutál jól fékezhetõ és irányítható.

#2572
Írta 2013. augusztus 11. - 20:08

Sziasztok
Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 29" Dema-m. Általában heti max két heti rendszerességgel valamelyik belsõben lesz egy pici lyuk a gyári gumikkal. Padkákra figyelek, nem vágom oda a bringát semminek, nem kátyúzok.
Presta a felni, bár mondták hogy érdemesebb felfúrni autósra.
A bringát -jelenleg- aszfalton használom nagyobb arányban, viszont egyre jobban szeretek terepezni (most ismerkedem vele leginkább), illetve nem vagyok épp könnyû sem (110kg)
A kérdésem az lenne, milyen megoldást javasolnátok akár csak belsõre, de akár erõsebb külsõre, 29"re? A külsõm egyébként WTB Nano 2.1
A felniszalag rendben van? Nálam a gagyi gumi elcsúszott és a felnicsavar lyuk vágta ki a belsõt, sajnos ez ellen nem védett a defektmentesítõ lötty sem. Tettem bele normálisat, azóta nem volt defektem.
#2573
Írta 2013. augusztus 09. - 11:06


Akkor a gumi lesz. Mondjuk így belegondolva lehetett volna 1,5-ös méret is. Talán lecserélem.
#2574
Írta 2013. augusztus 07. - 11:18

#2575
Írta 2013. augusztus 07. - 10:38

Létezik, hogy a gumiköpeny lágyságától van visszafogva a teljesítmény? Volt a bicajomon két Continental SportContact 1.6-os gumi, csak elkoptak. Most vettem két Continental CityContact 1.75-öt, de érezhetõen nehezebb lett tekerni. Lehet nem ettõl, mert közben kerék is lett cserélve (bár ugyan olyan típusra, csak v-fékrõl tárcsásra), de erre is gyanakszom.
#2576
Írta 2013. augusztus 05. - 12:50

Outira tudtok nekem ajánlani õszre/télre valami jó köpenyt? Városi vizes használatra fõképp.
ETRTO 622x13c felnim van, most Michelin Pro Race van fent (700x23c), viszont ez a legkisebb párás útszakaszon egybõl kimegy alólam, borzasztóan csúszik.
De szeretnék õsszel is bringával járni a melóba, ezért kellene valami olyan mintájú külsõ, amivel az esõ hátán is mehetek akár. Ki mire esküszik?

Ár lélektani határ 12000/pár.
Köszi!
#2577
Írta 2013. augusztus 05. - 10:07

Sziasztok
Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 29" Dema-m. Általában heti max két heti rendszerességgel valamelyik belsõben lesz egy pici lyuk a gyári gumikkal. Padkákra figyelek, nem vágom oda a bringát semminek, nem kátyúzok.
Presta a felni, bár mondták hogy érdemesebb felfúrni autósra.
A bringát -jelenleg- aszfalton használom nagyobb arányban, viszont egyre jobban szeretek terepezni (most ismerkedem vele leginkább), illetve nem vagyok épp könnyû sem (110kg)
A kérdésem az lenne, milyen megoldást javasolnátok akár csak belsõre, de akár erõsebb külsõre, 29"re? A külsõm egyébként WTB Nano 2.1
valami jobb fajta belsõ. és töltsd fel defektgátló löttyel. persze a külsõketr jól átnézni elõtte, felnit, felniszalagot is.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2578
Írta 2013. augusztus 04. - 19:13

#2579
Írta 2013. augusztus 04. - 18:01

#2580
Írta 2013. augusztus 04. - 17:54
