
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#2521
Írta 2013. augusztus 27. - 23:01


#2522
Írta 2013. augusztus 27. - 22:28

...A nyomorult elsõgenerációs 2,25-ös Rocket Ron baromi csirke volt a 2,25ös RacingRalph-hoz képest, nem tudom, hogy az új verzió hozza-e a tényleges méretét.
Rocket Ron 2.25ot feltettem ZTR Arch ex felnire, frissen felfujva 56.1mm, de meg nyulik biztosan, ralph is keskenyebb volt eloszor, aztan par het alatt 58mm-re tagult. Szoval, nem olyan keskeny, mint a regebbiek. 3 eve nem hasznaltam mar ilyen gumit, kivancsi vagyok, milyen elso kereken. Hatul most Ralph van egyebkent. Mindketto snakeskin.
#2523
Írta 2013. augusztus 24. - 13:04


kb harom eve hasznalom ezt a kombot, de most kivancsi voltam a ralphra elol-hatul. elsore egyaltalan nem tunik ugy, hogy jobban gurulna (aszfalton sem), mint a korabbi felallas, pedig ugy emlekeztem, igaz az korabbi verzio volt. az ujabb gumikat hogyan teszitek fel hatra? forditva, vagy a forgasi iranynak megfeleloen?
#2524
Írta 2013. augusztus 24. - 12:42

Mi egész évben ezekkel mentünk. 2.1-es ralph és rocket ron. Baromi jól mûködtek, de elég könnyen kivágta õket kõ és sziklafelapplikaltam a 2.1es 29er 2013as ralphokat.
suly: 493/517g (495 hivatalosan), 51-52mm felrakas utan 3 baron (54mm szeles lenne egy tokeletes vilagban). a 2011es gumikhoz kepest sokkal egyszerubb volt felrakni tubelesses felnire, es hamarabb is tomitett. persze majd par nap-het alatt derul ki tenylegesen, de egyelore biztato.
ugyhogy kamu duma a schwalbe reszerol, hogy szar notubes rendszeru felni, meg hogy user error... siman elcsesztek a regi gumikat. a kojakek ehhez kepest horror - a giant felnirol leszedni (!) remalom volt. ugy tudtam lefeszegetni rola, hogy ket napig a max nevleges nyomason allni hagytam. de ugy sem volt egyszeru.
#2525
Írta 2013. augusztus 24. - 11:09


Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2526
Írta 2013. augusztus 23. - 22:53

suly: 493/517g (495 hivatalosan), 51-52mm felrakas utan 3 baron (54mm szeles lenne egy tokeletes vilagban). a 2011es gumikhoz kepest sokkal egyszerubb volt felrakni tubelesses felnire, es hamarabb is tomitett. persze majd par nap-het alatt derul ki tenylegesen, de egyelore biztato.
ugyhogy kamu duma a schwalbe reszerol, hogy szar notubes rendszeru felni, meg hogy user error... siman elcsesztek a regi gumikat. a kojakek ehhez kepest horror - a giant felnirol leszedni (!) remalom volt. ugy tudtam lefeszegetni rola, hogy ket napig a max nevleges nyomason allni hagytam. de ugy sem volt egyszeru.
#2527
Írta 2013. augusztus 23. - 16:24

A Sport Contact iszonyat gyorsítható volt, egyenesekbe olyat elõzgettem vele, hogy csak na (fõleg az XTR kerekeimmel), viszont kanyarokban ment amerre kedve volt
. Most lecseréltem City Contactra, gyorsulni nem tudok úgy (legalábbis nagyon kell tapossam), lomhább lett, hamarabb is kezdek lassulni, ellenben a kanyarokban sokkal jobban tapad, rángathatom és dönthetem még vizes szakaszokon is.
Akkor a gumi lesz. Mondjuk így belegondolva lehetett volna 1,5-ös méret is. Talán lecserélem.
nekem volt 1,5-ös city contactom (most 2.1 van), de az nagyon ráz, kényelmetlen és cserébe nem gyorsabb, csak fárasztóbb. Nekem után super sonic contact 1.75 volt és nagyságrendekkel gyorsabb és kényelmesebb volt, utána átkoztam magam, hogy 14 ezer km-en át szopattam magam az 1.5-ös gumival. A 2.1-es conti nem túl gyors (800 gramm), de legalább jól tapad, meg kényelmes, és nem fárasztó szar úton sem.
mentem egy pár hétig 1.6-os sport contacttal, nekem nem volt vele bajom, de én azon az elfogadó állásponton vagyok, hogy szar idõben lassabban megyek.
#2528
Írta 2013. augusztus 22. - 12:16

A Conti Sport Contact gumival van valakinek tapasztalata? Michelin Cityt akarom leváltani vele, ami egyébként jól teljesített.
#2529
Írta 2013. augusztus 22. - 12:06

schwalbe Marathon is elég lehet.Sziasztok! Cube Aim bringámhoz fõleg aszfaltra (néha földutak, de akkor is eléggé kímélõs módban használnám) milyen külsõ gumit javasolnátok? A Schwalbe Land Cruiser-t néztem ki...
Még az eredeti Schwalbe Smart Sam 2.25-ös van rajta.
#2530
Írta 2013. augusztus 21. - 16:30

Még az eredeti Schwalbe Smart Sam 2.25-ös van rajta.
#2531
Írta 2013. augusztus 19. - 21:46

van tapasztalatod az uj es a regi ronnal? miben lett mas? tapadas, gordules? (esetleg ugyanez ralphfal?)
es meg mindig megeri a snakeskin tlnel?

#2532
Írta 2013. augusztus 19. - 21:17

Az bizony, 2 bicajt hasznalok felvaltva, jol kijonnek a kulonbsegek, peldaul a gumikon. Uj Rocket Ron 2.25 kb. hasonlo szeles mint rralph es a nobby, alkalomadtan lemerem tolomerovel. Conti kulsok nekem UST felnis fulcrum red metal 3-on van, szoval nem ott ereszt le, a gumi oldalfala szivarog folyton, minden fujas utan gyongyoz ki a lotyi meg igy 1 ev hasznalat utan is. Lehet, kifogtam egy rossz szeriat...
Schwalbe kulsok nekem is Arch ex 29 felnin vannak, szuper kombo, szerszam nelkul tudom szerelni oket, nobby kulso szappanos viz nelkul felment meg a telen sima muhelypumpaval stb. Jo cucc.
Meg egy info, ami sokaknak hasznos lehet. Tegnap 3 defektem volt, mindegyik tovistol, elso kerekben 1, hatsoban 2. Elso kerekben joes racer tej, hatsoban az uj joes eco sealant. A toviseket kihuzva az uj ecobol szinte semmi nem jott ki, mig a hagyomanyos racer tej csak ugy spriccelt. Idaig jonak tunik az uj tej.
van tapasztalatod az uj es a regi ronnal? miben lett mas? tapadas, gordules? (esetleg ugyanez ralphfal?)
#2533
Írta 2013. augusztus 19. - 21:04

Javarészt sotteren, de volt benne egy kevés igazi enduro terep is. Fernpass mellett, Blindsee-tõl Mittersee-ig (Tirol) egy szakaszon, ahol felfelé cipelõs volt az út, lefelé gyökeres, köves, sok letöréssel (nem mertem mindenhol lejönni), szerintem egész jó volt. Nedves talajon mondjuk gõzöm sincs, milyen, lehet olyan, mintha jégen mennék és emellett még be is lenne olajozva a külsõ.
Ugy a ralph sem kulonb

#2534
Írta 2013. augusztus 19. - 11:45

Nobby Nic gördül?
Na ilyet se hallottam még
Minden viszonylagos, ami elõtte a gépen volt Kenda Nevegal, ahhoz képest jobban gördül, gondolom a súlya miatt.
#2535
Írta 2013. augusztus 19. - 11:40

Hétvégén megvolt a teszt az Alpokban. Kapott mindent. Volt minden sotter, kövek, sziklák, gyökerek, föld,egy kis sár is, és jól teljesített...Egyedül sotteren, nagy tempónál nem az igazi, bár 2 barral lényegesen jobb volt, mint elõtte 3-al. Durván 120 km-t lejtõztem 2 nap alatt, sikerült elég rendesen megszaggatnom rajta a mintát a köveknek/ gyökereknek köszönhetõen, de megfogott mindenhol. Sotterre biztos, hogy jobb az alacsony mintás gumi, viszont minden másra jobb a nagy bütykös.

#2536
Írta 2013. augusztus 19. - 11:24

Azt szeretném kérdezni Budapesten hol tudnék Schwalbe Nobby Nic 2,25 evo snake skint vásárolni, úgy hogy leveszik a polcról és már vihetem is?
#2537
Írta 2013. augusztus 19. - 10:20

Schwalbe kulsok nekem is Arch ex 29 felnin vannak, szuper kombo, szerszam nelkul tudom szerelni oket, nobby kulso szappanos viz nelkul felment meg a telen sima muhelypumpaval stb. Jo cucc.
Meg egy info, ami sokaknak hasznos lehet. Tegnap 3 defektem volt, mindegyik tovistol, elso kerekben 1, hatsoban 2. Elso kerekben joes racer tej, hatsoban az uj joes eco sealant. A toviseket kihuzva az uj ecobol szinte semmi nem jott ki, mig a hagyomanyos racer tej csak ugy spriccelt. Idaig jonak tunik az uj tej.

#2538
Írta 2013. augusztus 19. - 09:53

A Conti oldalan talalsz par videot, hogyan ajanljak a Protection verziot feltenni, erdemes kovetni es - peldaul - kefevel defektgatlot szetoszlatni a kulso belso felen, az segithet. Nekem is van 2 X-king, ugyanigy szivtam vele. Osszessegeben nem lenne rossz gumi, csak 1 ev utan is gondol egyet es reggelre leereszt, maskor meg 1 hetig jol tartja a nyomast. Es esoben kesz eletveszely, esos versenyen nem ajanlom. Sarban jo ugyan, de vizes kovon katasztrofa, ebben a Schwalbe, Maxxis sokkal jobb.
Vizes kövön életveszély? Tavaly Salz B-n Annám és én is Conti XK/RK Protectionnel mentünk és nem csúszott az meg semmin.

Én ZTR Arch 29, õ Arch Ex 29-essel használja, simán a rázogatós módszerrel oszlatom a gumiban a löttyöt és soha semmi gondom vele. Sûrûbben kell rátölteni, mint egy EXO oldalfalú Maxxisnál vagy TLR Bontrager vagy Kenda gumi esetén. 1,5-2 mérõpohár löttyel használom õket, ha ez számít, nem ezen grammozok.
Schwalbéval a legnagyobb gondom, hogy nem volt meg méretben a Conti XK 2,4 / RK 2,2-es páros. (2,4-es XK hozza a 2,2es RK méretét)
A nyomorult elsõgenerációs 2,25-ös Rocket Ron baromi csirke volt a 2,25ös RacingRalph-hoz képest, nem tudom, hogy az új verzió hozza-e a tényleges méretét.
#2539
Írta 2013. augusztus 18. - 21:39

A Protection. Az igazi UST gondolom azért csak nem eresztene.
A Conti oldalan talalsz par videot, hogyan ajanljak a Protection verziot feltenni, erdemes kovetni es - peldaul - kefevel defektgatlot szetoszlatni a kulso belso felen, az segithet. Nekem is van 2 X-king, ugyanigy szivtam vele. Osszessegeben nem lenne rossz gumi, csak 1 ev utan is gondol egyet es reggelre leereszt, maskor meg 1 hetig jol tartja a nyomast. Es esoben kesz eletveszely, esos versenyen nem ajanlom. Sarban jo ugyan, de vizes kovon katasztrofa, ebben a Schwalbe, Maxxis sokkal jobb.
#2540
Írta 2013. augusztus 18. - 21:28

Fékezésnél biztos jó lesz, menjen ki, és próbálja meg, semmit nem veszíthet egy próbával.
Szombaton kicsit tekerésztünk - nem szólt, hogy bármi baj lenne a gumival, így aztán hagytam ahogy volt, fordított forgásiránnyal. Vasárnap pedig megnyerte vele a versenyt
