Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#2521
Írta 2013. augusztus 21. - 16:30

Még az eredeti Schwalbe Smart Sam 2.25-ös van rajta.
#2522
Írta 2013. augusztus 19. - 21:46

van tapasztalatod az uj es a regi ronnal? miben lett mas? tapadas, gordules? (esetleg ugyanez ralphfal?)
es meg mindig megeri a snakeskin tlnel?

#2523
Írta 2013. augusztus 19. - 21:17

Az bizony, 2 bicajt hasznalok felvaltva, jol kijonnek a kulonbsegek, peldaul a gumikon. Uj Rocket Ron 2.25 kb. hasonlo szeles mint rralph es a nobby, alkalomadtan lemerem tolomerovel. Conti kulsok nekem UST felnis fulcrum red metal 3-on van, szoval nem ott ereszt le, a gumi oldalfala szivarog folyton, minden fujas utan gyongyoz ki a lotyi meg igy 1 ev hasznalat utan is. Lehet, kifogtam egy rossz szeriat...
Schwalbe kulsok nekem is Arch ex 29 felnin vannak, szuper kombo, szerszam nelkul tudom szerelni oket, nobby kulso szappanos viz nelkul felment meg a telen sima muhelypumpaval stb. Jo cucc.
Meg egy info, ami sokaknak hasznos lehet. Tegnap 3 defektem volt, mindegyik tovistol, elso kerekben 1, hatsoban 2. Elso kerekben joes racer tej, hatsoban az uj joes eco sealant. A toviseket kihuzva az uj ecobol szinte semmi nem jott ki, mig a hagyomanyos racer tej csak ugy spriccelt. Idaig jonak tunik az uj tej.
van tapasztalatod az uj es a regi ronnal? miben lett mas? tapadas, gordules? (esetleg ugyanez ralphfal?)
#2524
Írta 2013. augusztus 19. - 21:04

Javarészt sotteren, de volt benne egy kevés igazi enduro terep is. Fernpass mellett, Blindsee-tõl Mittersee-ig (Tirol) egy szakaszon, ahol felfelé cipelõs volt az út, lefelé gyökeres, köves, sok letöréssel (nem mertem mindenhol lejönni), szerintem egész jó volt. Nedves talajon mondjuk gõzöm sincs, milyen, lehet olyan, mintha jégen mennék és emellett még be is lenne olajozva a külsõ.
Ugy a ralph sem kulonb

#2525
Írta 2013. augusztus 19. - 11:45

Nobby Nic gördül?
Na ilyet se hallottam még
Minden viszonylagos, ami elõtte a gépen volt Kenda Nevegal, ahhoz képest jobban gördül, gondolom a súlya miatt.
#2526
Írta 2013. augusztus 19. - 11:40

Hétvégén megvolt a teszt az Alpokban. Kapott mindent. Volt minden sotter, kövek, sziklák, gyökerek, föld,egy kis sár is, és jól teljesített...Egyedül sotteren, nagy tempónál nem az igazi, bár 2 barral lényegesen jobb volt, mint elõtte 3-al. Durván 120 km-t lejtõztem 2 nap alatt, sikerült elég rendesen megszaggatnom rajta a mintát a köveknek/ gyökereknek köszönhetõen, de megfogott mindenhol. Sotterre biztos, hogy jobb az alacsony mintás gumi, viszont minden másra jobb a nagy bütykös.

#2527
Írta 2013. augusztus 19. - 11:24

Azt szeretném kérdezni Budapesten hol tudnék Schwalbe Nobby Nic 2,25 evo snake skint vásárolni, úgy hogy leveszik a polcról és már vihetem is?
#2528
Írta 2013. augusztus 19. - 10:20

Schwalbe kulsok nekem is Arch ex 29 felnin vannak, szuper kombo, szerszam nelkul tudom szerelni oket, nobby kulso szappanos viz nelkul felment meg a telen sima muhelypumpaval stb. Jo cucc.
Meg egy info, ami sokaknak hasznos lehet. Tegnap 3 defektem volt, mindegyik tovistol, elso kerekben 1, hatsoban 2. Elso kerekben joes racer tej, hatsoban az uj joes eco sealant. A toviseket kihuzva az uj ecobol szinte semmi nem jott ki, mig a hagyomanyos racer tej csak ugy spriccelt. Idaig jonak tunik az uj tej.

#2529
Írta 2013. augusztus 19. - 09:53

A Conti oldalan talalsz par videot, hogyan ajanljak a Protection verziot feltenni, erdemes kovetni es - peldaul - kefevel defektgatlot szetoszlatni a kulso belso felen, az segithet. Nekem is van 2 X-king, ugyanigy szivtam vele. Osszessegeben nem lenne rossz gumi, csak 1 ev utan is gondol egyet es reggelre leereszt, maskor meg 1 hetig jol tartja a nyomast. Es esoben kesz eletveszely, esos versenyen nem ajanlom. Sarban jo ugyan, de vizes kovon katasztrofa, ebben a Schwalbe, Maxxis sokkal jobb.
Vizes kövön életveszély? Tavaly Salz B-n Annám és én is Conti XK/RK Protectionnel mentünk és nem csúszott az meg semmin.

Én ZTR Arch 29, õ Arch Ex 29-essel használja, simán a rázogatós módszerrel oszlatom a gumiban a löttyöt és soha semmi gondom vele. Sûrûbben kell rátölteni, mint egy EXO oldalfalú Maxxisnál vagy TLR Bontrager vagy Kenda gumi esetén. 1,5-2 mérõpohár löttyel használom õket, ha ez számít, nem ezen grammozok.
Schwalbéval a legnagyobb gondom, hogy nem volt meg méretben a Conti XK 2,4 / RK 2,2-es páros. (2,4-es XK hozza a 2,2es RK méretét)
A nyomorult elsõgenerációs 2,25-ös Rocket Ron baromi csirke volt a 2,25ös RacingRalph-hoz képest, nem tudom, hogy az új verzió hozza-e a tényleges méretét.
#2530
Írta 2013. augusztus 18. - 21:39

A Protection. Az igazi UST gondolom azért csak nem eresztene.
A Conti oldalan talalsz par videot, hogyan ajanljak a Protection verziot feltenni, erdemes kovetni es - peldaul - kefevel defektgatlot szetoszlatni a kulso belso felen, az segithet. Nekem is van 2 X-king, ugyanigy szivtam vele. Osszessegeben nem lenne rossz gumi, csak 1 ev utan is gondol egyet es reggelre leereszt, maskor meg 1 hetig jol tartja a nyomast. Es esoben kesz eletveszely, esos versenyen nem ajanlom. Sarban jo ugyan, de vizes kovon katasztrofa, ebben a Schwalbe, Maxxis sokkal jobb.
#2531
Írta 2013. augusztus 18. - 21:28

Fékezésnél biztos jó lesz, menjen ki, és próbálja meg, semmit nem veszíthet egy próbával.
Szombaton kicsit tekerésztünk - nem szólt, hogy bármi baj lenne a gumival, így aztán hagytam ahogy volt, fordított forgásiránnyal. Vasárnap pedig megnyerte vele a versenyt

#2532
Írta 2013. augusztus 18. - 21:24

X-King Protection vagy Tubeless (UST) verziód van?
A Protection. Az igazi UST gondolom azért csak nem eresztene.
#2533
Írta 2013. augusztus 18. - 11:22

sotteren kivul mashol nem probaltad? korabban mar szemeztem vele, de emlekeim szerint a ralphot sokoldalubbnak irtak.
Javarészt sotteren, de volt benne egy kevés igazi enduro terep is. Fernpass mellett, Blindsee-tõl Mittersee-ig (Tirol) egy szakaszon, ahol felfelé cipelõs volt az út, lefelé gyökeres, köves, sok letöréssel (nem mertem mindenhol lejönni), szerintem egész jó volt. Nedves talajon mondjuk gõzöm sincs, milyen, lehet olyan, mintha jégen mennék és emellett még be is lenne olajozva a külsõ.
#2534
Írta 2013. augusztus 18. - 07:12

A latex lotty sem csak a futofeluletet vedi, igaz nem belsobe kellene tolteni :-) a nagyobb belso nyomas miatt tomit, ott probalja kinyomni a folyadekot (meg a gumidarabkakat).
Ez igaz. Nekem a slime is állított már meg defektet a felni felõli oldalon.
a rubena belsõben meg kutyaközönséges slime van, "átmatricázva". attól még persze mûxik, arra amire ki van találva.
Pedig kép és leírás alapján más gondoltam, de ezek szerint csak marketing duma az egész (mondjuk nem volt még ilyenem).
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#2535
Írta 2013. augusztus 17. - 23:51

#2536
Írta 2013. augusztus 17. - 23:20

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2537
Írta 2013. augusztus 17. - 22:43

#2538
Írta 2013. augusztus 17. - 19:57

Rubena Slug defektvédett belsõ
Ez pedig önmagáért beszél: Hutchinson Serenity
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#2539
Írta 2013. augusztus 17. - 18:14

Keresek olyan defektjavító/megelõzõ akármit, amit a gumiba fújva térhálósodik és használható.
Amiket eddig találtam, azok csak alkalmi javításra jók.
Folyadékok, gélek, egyéb huncutságok, amik eleve csak a futófelületet védik több kevesebb sikerrel.
Az oldalfalon történõ defekt ellen hatástalanok és a felütéstõl adódó "kígyómarás" ellen sem használnak.
Van valami ötletetek ?
Üdv.
Cápa730
#2540
Írta 2013. augusztus 17. - 09:02

Késõ este raktam föl egy X-Kinget, nem figyeltem a forgásirányra, és fordítva sikerült
Tubeless, és macerás lenne levenni és megfordítani. Szerintetek mekkora gond ez? A fian ezzel indul vasárnap XCO versenyen.
Fékezésnél biztos jó lesz, menjen ki, és próbálja meg, semmit nem veszíthet egy próbával.