A Conti oldalan talalsz par videot, hogyan ajanljak a Protection verziot feltenni, erdemes kovetni es - peldaul - kefevel defektgatlot szetoszlatni a kulso belso felen, az segithet. Nekem is van 2 X-king, ugyanigy szivtam vele. Osszessegeben nem lenne rossz gumi, csak 1 ev utan is gondol egyet es reggelre leereszt, maskor meg 1 hetig jol tartja a nyomast. Es esoben kesz eletveszely, esos versenyen nem ajanlom. Sarban jo ugyan, de vizes kovon katasztrofa, ebben a Schwalbe, Maxxis sokkal jobb.
Vizes kövön életveszély? Tavaly Salz B-n Annám és én is Conti XK/RK Protectionnel mentünk és nem csúszott az meg semmin.
Aztán lehet csak amiatt tapad mindenen, hogy 20/25psi-n megyek vele elõl/hátul, vagy néha kicsit még puhábban. 20psi alatt néha fura érzés a hátsógumi kanyarban.
Én ZTR Arch 29, õ Arch Ex 29-essel használja, simán a rázogatós módszerrel oszlatom a gumiban a löttyöt és soha semmi gondom vele. Sûrûbben kell rátölteni, mint egy EXO oldalfalú Maxxisnál vagy TLR Bontrager vagy Kenda gumi esetén. 1,5-2 mérõpohár löttyel használom õket, ha ez számít, nem ezen grammozok.
Schwalbéval a legnagyobb gondom, hogy nem volt meg méretben a Conti XK 2,4 / RK 2,2-es páros. (2,4-es XK hozza a 2,2es RK méretét)
A nyomorult elsõgenerációs 2,25-ös Rocket Ron baromi csirke volt a 2,25ös RacingRalph-hoz képest, nem tudom, hogy az új verzió hozza-e a tényleges méretét.