Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Gumitopik

* * * * * 4 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
15857 hozzászólás a témában

#2541
kenguru

kenguru

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 472 hozzászólás
Rocket Ron Evo

Hali!

Valami tapadósabb gumira lenne szükségem elõre mint a Rapid Rob, poros leejtõkön nem érzem igazán biztonságosnak. Mit ajánlanátok helyette? Noby Nic, Hans Damf? Nem feltétlen Schwalbe kell, de ezeket nézegettem, ja 29er.



#2542
szam37

szam37

    vendég

  • fórumtag
  • 21 hozzászólás
Sziasztok !

Országútira gondolkozom ezzel a külsõ kombinációval Continantal Grand Prix Attack és Force köpenyszett
22-622 és 24-622 összehajtható köpenyek elsõ és hátsó kerékre Black Chili technológiával
remélhetõleg még 20 ezer Ft-ért, 32.000 Ft . helyett.

Vélemények ?

Ja és kb. hány ezer km bírnak ezek a külsõk?

#2543
Vincsó

Vincsó

    vendég

  • fórumtag
  • 95 hozzászólás
Hali!

Valami tapadósabb gumira lenne szükségem elõre mint a Rapid Rob, poros leejtõkön nem érzem igazán biztonságosnak. Mit ajánlanátok helyette? Noby Nic, Hans Damf? Nem feltétlen Schwalbe kell, de ezeket nézegettem, ja 29er.

#2544
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Mondjatok már olyan Prestás, 29-es belsõt aminek kiszedhetõ a szelep. Mert tej betöltése elég nehézkes, foltozni kell meg ilyesmi. Bontrager, Schwalbe tuti nem ilyen.


conti
de a svábli is amúgy
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2545
Supernova1982

Supernova1982

    vendég

  • fórumtag
  • 61 hozzászólás
  • Location8448,Ajka-Bakonygyepes,Tóbereki.u.3.
Sziaztok,nemrég vettem 8 ezerért egy szett Continental Air Race 2.2 gumit,szerintetek jó?A Testbike oldal és véleményeit szerintem elõvigyázattal kell kezelni,csak azért is mert ott vagyok regisztrálva-kötekednek ott a hülyegyerekek-a véleményeik semmit sem érnek-és ha írok hogy moderálni kellene akkor meg engemet függesztenek fel,seggnyalók és mutyioldal az egész:
UMF Hardy 4 freeride váz - madd véleménye Szép vélemény csak semmit sem ér!
Mongoose Subject BMX - -.- véleménye Színtén-csupán értelmetlen!
Magellan Tucana triál váz - trialcore véleménye Fasza vélemény!
Schwalbe Crazy Bob külsõ gumi - Balumobil véleménye Bemásolt vélemény!
És akkor a káromkodásokról nem beszélve még!
Bocsánat de ez kikívánkozott belõlem.

Nagy János


#2546
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Mondjatok már olyan Prestás, 29-es belsõt aminek kiszedhetõ a szelep. Mert tej betöltése elég nehézkes, foltozni kell meg ilyesmi. Bontrager, Schwalbe tuti nem ilyen.

#2547
IAmSpecialized

IAmSpecialized

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 504 hozzászólás

igen.

õ az? nézd a features lapot
Crossride Disc 9mm


Igazából nem tudom, mert háromféle Crossride van a mavic.com-n (és egy 29er, de az nem érdekes). Ahogy elnézem, mindegyik 1.5-2.3 ajánlott. Köszi. :)

Errõl volt szó (bár már megfejtettük):

Feltöltött kép

#2548
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.992 hozzászólás
igen.

õ az? nézd a features lapot
Crossride Disc 9mm

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#2549
IAmSpecialized

IAmSpecialized

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 504 hozzászólás
Egy Mavic Crossride Disc kerékre rá lehet tenni 26 x 1.50-ös gumikat?

#2550
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Köszi, ez segít. Akkor Citizen, Silento 1-2 kevláros kell hogy legyen. Azt lenne jó még tudni, hogy a vékony kevlár-réteg megfogja-e a tüskét, drótot, üveget. Fél centis gumiréteg igen, de ha nem muszáj nem cipelnék nagy ballasztot.


nem csak a defektvédelem számít, itt a gumikeverékek is mások

amúgy elvileg ugyanaz a kevlár-nylon defektvédelem van pl. a conti contact és a contact light super sonicban is, mégis az utóbbira nem vállalnak defekt garanciát, ami a valóságban is értelmet nyert, míg az elõ verziót egy éven belül cserélik defekt esetén és tényleg elég jól megfogja a dolgokat

érdekes amúgy, hogy a profi világjáró gumikat sem a schwalbe, sem a conti nem a gumiszalaggal szereli, pedig a súly ott aztán tényleg mindegy

#2551
verti

verti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.064 hozzászólás
Nekem pl. a Kojak ami 4-es színtû védelemmel bír az üvegszilánkot apró spén darabokat megfogta,de a királydinnyét nem. A Suprem-bõl szedtem már ki királydinnyét, ráadásul ultralight belsõ van benne.

#2552
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.280 hozzászólás
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
Köszi, ez segít. Akkor Citizen, Silento 1-2 kevláros kell hogy legyen. Azt lenne jó még tudni, hogy a vékony kevlár-réteg megfogja-e a tüskét, drótot, üveget. Fél centis gumiréteg igen, de ha nem muszáj nem cipelnék nagy ballasztot.

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#2553
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
Schwalbe-nal csak az uj Active Line gumikban van Kevlar, elotte PunctureProtection "fantazia"nevu defektvedelem volt bennuk. Ha van egy .01 a cikkszam vegen akkor az mar a Kevlaros verzio. Ezek pl a Citizen, Silento, Delta Cruiser (nekem ilyen van, teljesen jo 28mm-s meretben), Land Cruiser, Road Cruiser, Tyrago, Spicer, stb.

Az Energizer elektromos bringakra van fejlesztve, elvileg jobban birja a tartosan nagy sebesseget es a nehezebb a bringat. Normal biciklire en speciel nem tennek, folosleges.

A Road Plus az atmenet a sima Active Line gumik es a Marathon-ok kozott, meg mindig az olcso SBC gumiosszetetelbol van, de nem Kevlar hanem PunctureGuard defektvedelem van benne (vastagabb, gumiszeru).

Aztan vannak a Performance Line gumik mint pl a Kojak, a Marathon, meg a Marathon Plus (es ezek kulonbozo valtozatai, Tour, EVO, Racer) A Sima Marathonban GreenGuard van, a Plus-okban SmartGuard, ami jo vastag, es kibirja a felulrol erkezo rajzszeget is, es nagyon nagyon tartos, de cserebe jo nehez is.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2554
RedEagle

RedEagle

    vendég

  • fórumtag
  • 151 hozzászólás
Nekem eddig nem volt gondom a leeresztéssel, bár nem sokszor kellett csinálni (3x).
8 vagy 4 óra állásban szoktam rakni a szelepet, így a szelep szárából is kifolyik valamennyire. Így csak minimális anyagot tol kifele. Egyébként pumpálásnál is ez a követendõ szabály, így nem tolja tele a pumpa fejét.
Még egy dolog szokott elõfordulni, hogy az anyag bemegy a szelep ülék részébe és lassan leereszt(1 nap). Ilyenkor kitekerem a szelepet, megtisztítom a rászáradt anyagtól, visszarakom, felfújom és tökéletes a következõ kb 1 évig.
Olyan hegyre mentem, aminek nem volt teteje csak vége. Úgy hívták szél.

#2555
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.654 hozzászólás
A Slime-os belsõt is simán le lehet ereszteni ? Csak föntre kell állítani a szelepet és várni egy ideig, míg lefolyik a nyál az aljára. Igaz ?
Marci

#2556
kenguru

kenguru

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 472 hozzászólás
Schwalbe city jet teljesen jó, két telet nyomtam velük, defekt nélkül.

#2557
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Használtam. Tapasztalataim vegyesek. ( ha jól emlékszem weldtite)
Elõnyök: Kisebb tüskétõl védett.
Hátrányok: oldalról érkezõ szúrás ellen nem véd. Nekem állandóan kidörzsölte a belsõt kb 3000Km után hátul (elõl valamivel többet bírt). Egyszer elõl egy erõsebb akáctüske úgy átszúrta csak lestem. A külsõ gumi belsõ gumirétegét ledörzsölte drótig,
Nekem nem igazán vált be, többnyire akácosban használtam, királydinnyével nem volt dolgom, szerencsére.
Slime-ot használtam az elmúlt 2,5 szezonban belsõs rendszerrel és hatékonyabbnak tûnik.
Viszont szakadt külsõt ideiglenesen javítani szuper. Kisebb nyomáson haza lehet vele vergõdni. :)


majd ilyet adok ajándékba valami kellemetlen ismerõsnek :)

#2558
RedEagle

RedEagle

    vendég

  • fórumtag
  • 151 hozzászólás
Használtam. Tapasztalataim vegyesek. ( ha jól emlékszem weldtite)
Elõnyök: Kisebb tüskétõl védett.
Hátrányok: oldalról érkezõ szúrás ellen nem véd. Nekem állandóan kidörzsölte a belsõt kb 3000Km után hátul (elõl valamivel többet bírt). Egyszer elõl egy erõsebb akáctüske úgy átszúrta csak lestem. A külsõ gumi belsõ gumirétegét ledörzsölte drótig,
Nekem nem igazán vált be, többnyire akácosban használtam, királydinnyével nem volt dolgom, szerencsére.
Slime-ot használtam az elmúlt 2,5 szezonban belsõs rendszerrel és hatékonyabbnak tûnik.
Viszont szakadt külsõt ideiglenesen javítani szuper. Kisebb nyomáson haza lehet vele vergõdni. :)
Olyan hegyre mentem, aminek nem volt teteje csak vége. Úgy hívták szél.

#2559
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás
van a weldtite-nak is az a szerelõk szerint jobb mint a zefal. rengeteget adunk el belõle, nincs vele gond, persze igazi montis használatra nem jó, mert "üvegkeményre" fújt gumi kell hozzá.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2560
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás
leet hogy magátol okoz majd defetet úgy hogy kicsípi a belsõt.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!