Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#2581
Posted 2013. July 25. - 10:26

8 vagy 4 óra állásban szoktam rakni a szelepet, így a szelep szárából is kifolyik valamennyire. Így csak minimális anyagot tol kifele. Egyébként pumpálásnál is ez a követendõ szabály, így nem tolja tele a pumpa fejét.
Még egy dolog szokott elõfordulni, hogy az anyag bemegy a szelep ülék részébe és lassan leereszt(1 nap). Ilyenkor kitekerem a szelepet, megtisztítom a rászáradt anyagtól, visszarakom, felfújom és tökéletes a következõ kb 1 évig.
#2582
Posted 2013. July 25. - 00:53

#2583
Posted 2013. July 24. - 23:45

#2584
Posted 2013. July 24. - 22:32

Használtam. Tapasztalataim vegyesek. ( ha jól emlékszem weldtite)
Elõnyök: Kisebb tüskétõl védett.
Hátrányok: oldalról érkezõ szúrás ellen nem véd. Nekem állandóan kidörzsölte a belsõt kb 3000Km után hátul (elõl valamivel többet bírt). Egyszer elõl egy erõsebb akáctüske úgy átszúrta csak lestem. A külsõ gumi belsõ gumirétegét ledörzsölte drótig,
Nekem nem igazán vált be, többnyire akácosban használtam, királydinnyével nem volt dolgom, szerencsére.
Slime-ot használtam az elmúlt 2,5 szezonban belsõs rendszerrel és hatékonyabbnak tûnik.
Viszont szakadt külsõt ideiglenesen javítani szuper. Kisebb nyomáson haza lehet vele vergõdni.
majd ilyet adok ajándékba valami kellemetlen ismerõsnek

#2585
Posted 2013. July 24. - 22:25

Elõnyök: Kisebb tüskétõl védett.
Hátrányok: oldalról érkezõ szúrás ellen nem véd. Nekem állandóan kidörzsölte a belsõt kb 3000Km után hátul (elõl valamivel többet bírt). Egyszer elõl egy erõsebb akáctüske úgy átszúrta csak lestem. A külsõ gumi belsõ gumirétegét ledörzsölte drótig,
Nekem nem igazán vált be, többnyire akácosban használtam, királydinnyével nem volt dolgom, szerencsére.
Slime-ot használtam az elmúlt 2,5 szezonban belsõs rendszerrel és hatékonyabbnak tûnik.
Viszont szakadt külsõt ideiglenesen javítani szuper. Kisebb nyomáson haza lehet vele vergõdni.

#2586
Posted 2013. July 24. - 22:10

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2587
Posted 2013. July 24. - 21:33

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2588
Posted 2013. July 24. - 20:56

Ilyen okosságot használt már valaki ? ZEFAL Z LINER DEFEKTGÁTLÓ SZALAG - MTB - Bringa Butik Webáruház Érhet ez valamit vagy csak néphülyítés ? Augusztus elején szokott jönni a királydinnyés idõszak, kezdek félni.
#2589
Posted 2013. July 24. - 19:53

Hát, amit hirtelen látok az az hogy Marathon-okban egy gumiréteg van a futófelület alatt. Azokban meg, amiket korábban említettem kevlár. Szétnézek még jobban a gyártó honlapján...
schwalbenak van ezer féle defektvédelme, most éppen a kevláros a legalapabb, és típustól meg azhon belül kiviteltõl is függ, hogy milyen van az adott gumiban
ezek a modern defektvédõk amúgy szerintem abban zseniálisak, hogya vágással szemben nagyon ellenállóak, mostanában is rengeteg igen méretes szilánkot szedtem ki a gumiból, de nem ment át rajta egyik sem
illetve olyan is volt, hogy egy centis darabot kivágott valami a külsõbõl, de a defektszalagon már nem ment át, így a gumi szerkeze sem sérült, simán visszaragasztottam a külsõ darabját gumiragasztóval
#2590
Posted 2013. July 24. - 16:12

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2591
Posted 2013. July 24. - 15:19


én amúgy a sima conti contactot is tudom városba ajánlani, az drágább és gyengébb a defektvédelme a salvonál, viszont könnyebb, nem kopik, a defektvédelme azért elég jó (van rá egy év gari is) és van egy nagyon finom bordázata ami dzsuvásabb idõben talán számít valamit, kb. a sima marathonokkal egy kategória
ami schwalbe és nem marathon szériás, az az alap gumikeveréket és defektvédelmet használja, nekem egy land crusierem van belõle, de én 2300 Ft-ért vettem és annyiért jó is volt, de 5 rugót nem adnék érte, szerintem érdemesebb vagy a salvot megvenni, vagy egy drágább, "hightechebb" gumit venni
5 mm-es szalagosat akkor érdemes, ha sokat mész királydinnyés helyen, meg tutira nem akarsz defektet szerelni, asszonykám ugye nem tud, nála hazatolás az opció, szóval neki én marathon plus tourt vettem, jómagam meg conti 8city) contactokkal járok, mert évente (napi használat mellett) egy-két lassú defektnél többet nem szoktam vele összeszedni
#2592
Posted 2013. July 24. - 15:16

Tényleg, itt mi a menõ? Salvo-ban a jelek szerint egy félcentis gumicsík van a futófelület alatt, nem csoda hogy 900g.
Egyes Schwalbe modellek is így épülnek fel, de a fentiekben kevlár van. Ebbõl ahogy sejtem elegendõ egy vékony réteg is, ezért könynebbek (600g-tól) ezek a gumik.
Szóval kevlar pro / kontra?
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2593
Posted 2013. July 24. - 14:44

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2594
Posted 2013. July 24. - 14:27

https://picasaweb.go...668122848049154
#2595
Posted 2013. July 24. - 13:55


S ezek olcsónak számítanak?
UST - ok

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2596
Posted 2013. July 24. - 13:48

ust meg csa k terepre.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2597
Posted 2013. July 24. - 13:15

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2598
Posted 2013. July 24. - 11:48

Skacok, tegnap Decathlonban láttam Vittoria országúti / city gummákat 26-os méretben. Randonneur illetve Adventure Touring, picit 700g fölött vannak 4900-5200 HUF. Száraz és esõs idõre, defektvédelem mindkettõben van. Szabad ilyeneket venni?
Köszi,
a jó ég tudja, bár túl rossz nem lehet
#2599
Posted 2013. July 24. - 10:27

Köszi,
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2600
Posted 2013. July 24. - 09:03

57mm-t mertem, ami vicces, az 57mm-nek hazudott Nobby Nic 2.25 pedig 54mm ugyanazon a felnin. Szoval nagyjabol pont egy merettel lonek fole mint ami tenylegesen a gumi merete.
Köszi szépen, ez egy fontos információ, így be merem vállalni elölre a Hans Dampf-ot.
Már csak az a kérdés, hogy jó lesz-e a 17mm széles felnimre?