Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#242
Írta 2020. december 22. - 08:49

Schwalbe-k mostanában ilyenek. A 2.25-ös Racing Ray + Racing Ralph páros nálam is max 2.1-es, főleg, a Ray.
Érdekesség. 6 hét Fathomozás után, amiből vasárnap volt az utolsó sárdagasztós, tegnap, azaz másnap előszedtem a Canyont résztávozgatni. Racing Ray elől + 2.1-es Aspen hátul. Igen, a Minion DHF + Aggressor páros után. Úgy éreztem, jégen megyek, pedig csak nedves schotter volt az (pedig az még tapad is)!
Egyszer próbáljatok meg egy komoly külsőt, ha tehetitek. Tegnap végig az volt az érzésem, 10 évig feleslegesen szívattam magamat pár 100 grammért cserébe...
Az már bőven OFF itt, a 720-as kormány milyen szűknek tűnt és az irányítás is viccesen darabosnak. A dropper után a kihúzott nyeregcső meg rém fura.
- karakoram kedveli ezt
#243
Írta 2020. december 22. - 08:14

Schwalbenal szamomra azaz erthetetlen, hogy a rohadt draga gumijaikat sem kepesek jelentosebb elteres nelkul legyartani. A continal meg ezek a foltosodasproblemak.
#244
Írta 2020. december 20. - 22:52

Az nem kevés eltérés. Kicsomagoltad?
nem...12 es kartont mértem és átlagoltam ...
ellenben rég estem így orcára
felrakva a 2,25 öst (26mm belső szélességű felnire) kemény 51 mm-t tud, kb még 2,1esnek is csirke. hátsó párja az új ralph 52 (az legalább tudja a gyári tömeg adatot). régebbii ralph 55 mm még az sem 57 aminek kéne lenni. (és az 550g, jó az evo) . de ez még ránézésre is szánalom. asszem ez volt az uccsó svábli amit vettem.
- Kisherceg és zscs kedveli ezt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#245
Írta 2020. december 19. - 01:03

Én járok Schwalbe Performance + Stance kombóval. Csak a saját tapasztalatom mondhatom, nekem soha nem szivárgott sehol. Korábban volt evo külsőm is, ami ugyan jó könnyű csak szerintem jóval gyengébb szerkezetű. Mind a 2 ilyenem kb 2 hónapon belül kivágódott vmi üveg v egyéb által.
Volt Conti performance RaceKing-em is, semmi eresztés nem volt ott sem.
- Rabbit kedveli ezt
#246
Írta 2020. december 18. - 16:41

Pont most olvastam egy cikket - sajnos németül van, ezt sokan nem szeretik - a tubeless-t és a Schwalbe új fejlesztésű belsőjét hasonlítják össze. Kb összefoglalva a lényeget, a menettulajdonságai szinte megegyeznek a tubeless-el, nagyon jó defekttűrő - csak elég drága, 27€ körül van. Meg érzékeny kicsit a felrakásra, nem szabad becsípni, üresen felfújni és nem bírja a tubeless tejet, azt ki kell mosni rendesen ha esetleg annak a helyére venné valaki. A tesztelők nagyon szerették.
Amúgy én sem értem a tubeless félelmeket. Én is tartottam tőle de úgy voltam vele, egy próbát megér. Megnéztem néhány Youtube videót és elsőre jó lett, kb tényleg csak az első felpumpálásig lehet gond, utána semmi. Se defekt se gondozni való. Ha mégis ereszt egy kicsit csak odaforgatod a tejet a lyukhoz és betömi magát. Nemrég leszedtem a gumim és egy kb 6 cm-es szög figyelt a külsőben bent. El nem tudom képzelni mióta lehetett benne de nem volt defekt, nem eresztett semmit, észre sem vettem. Szépen körbefogta a tej, betömte és ennyi.
Na, ezt az új csodabelső se tudná.
Itt a cikk ha valakit érdekel: https://bikeboard.at...beless-th260911
Jól emlékszem, te ajánlottad, illetve a ti csapatotok megy Schwalbe-val, Stans-el töltve, mint többszörösen bevált kombináció?
#247
Írta 2020. december 18. - 15:19

Pont most olvastam egy cikket - sajnos németül van, ezt sokan nem szeretik - a tubeless-t és a Schwalbe új fejlesztésű belsőjét hasonlítják össze. Kb összefoglalva a lényeget, a menettulajdonságai szinte megegyeznek a tubeless-el, nagyon jó defekttűrő - csak elég drága, 27€ körül van. Meg érzékeny kicsit a felrakásra, nem szabad becsípni, üresen felfújni és nem bírja a tubeless tejet, azt ki kell mosni rendesen ha esetleg annak a helyére venné valaki. A tesztelők nagyon szerették.
Amúgy én sem értem a tubeless félelmeket. Én is tartottam tőle de úgy voltam vele, egy próbát megér. Megnéztem néhány Youtube videót és elsőre jó lett, kb tényleg csak az első felpumpálásig lehet gond, utána semmi. Se defekt se gondozni való. Ha mégis ereszt egy kicsit csak odaforgatod a tejet a lyukhoz és betömi magát. Nemrég leszedtem a gumim és egy kb 6 cm-es szög figyelt a külsőben bent. El nem tudom képzelni mióta lehetett benne de nem volt defekt, nem eresztett semmit, észre sem vettem. Szépen körbefogta a tej, betömte és ennyi.
Na, ezt az új csodabelső se tudná.
Itt a cikk ha valakit érdekel: https://bikeboard.at...beless-th260911
#248
Írta 2020. december 18. - 12:15

Latexhez még egy kis update. A másik vredestein belső felni felé eső része annyira elvekonyodott hogy gyakorlatilag átlátszó. Szerintem ennek se kellett volna sok a robbanáshoz. Én latexel többet nem kísérletezek.
Volt tubolito belsőm, az jó amíg defektes nem lesz, utána hiába a drága ragasztó folt hozzá, nem lehet megragasztani. Vagyhat nekem nem sikerült.
Előbb utóbb kikell probalnom ezt a tubeless szivást 😁
Dt felni (gyárilag tubeless szalagos) + schwalbe evo külső elvileg jó kombináció nem?
Csak be ne induljon nálam is az Arn féle tubeless szivás sorozat 😁😁
Aki sok gumit kiprobal, annak tobb gondja lehet

Kb 10 eve hasznalok tubelesset, sose fordult meg a fejemben, hogy mas legyen. Sokkal tobb az elonye, mint a hatranya.
A latex nalam az elso robbanasig ment, elgorbitette a felnim, es majdnem megsuketultem.
#249
Írta 2020. december 18. - 09:34

Latexhez még egy kis update. A másik vredestein belső felni felé eső része annyira elvekonyodott hogy gyakorlatilag átlátszó. Szerintem ennek se kellett volna sok a robbanáshoz. Én latexel többet nem kísérletezek.
Volt tubolito belsőm, az jó amíg defektes nem lesz, utána hiába a drága ragasztó folt hozzá, nem lehet megragasztani. Vagyhat nekem nem sikerült.
Előbb utóbb kikell probalnom ezt a tubeless szivást
Dt felni (gyárilag tubeless szalagos) + schwalbe evo külső elvileg jó kombináció nem?
Csak be ne induljon nálam is az Arn féle tubeless szivás sorozat
Nekem sosem volt világos ez a tubeless para.
Régen volt rendes UST szettem (xm819 mavic felni, meg mindenféle UST gumik hozzá, mint panaracer, michelin, stb...) Soha, semmilyen baj nem volt vele, soha nem kaptam defektet sem. Mindig tej nélkül volt összerakva, és még így sem talált meg a szórásos defekt sem, mondjuk 5 év alatt.
Aztán, mikor 2008-ban meglett az első 29-es bringám (azóta sincs semmi, ami egyéb kerékméretű lenne) elkezdtem játszani a latexel, volt zöld michelin, és rózsaszín vittoria is. Szúrásos defektet ugyan úgy kaptam vele, mint a butillal, csak nagyobb szívás volt megjavítani. Persze, a 26-os belsőket tettem mindig a 29-er kerekekbe, mert nem volt más, szerintem tán még ma sincs, ezt nem tudom. Ezért szépen elnyúltak, fodrosak lettek mint a kelkáposzta, de ettől még nem voltak rosszabbak, mint újkorukban. Pumpálni kellett őket kétnaponta, cserébe tényleg könnyűek voltak.
Aztán, már pár éve tubeless vagyok (mavic kerék, mavic átlátszó szalag, mavic szelep) és semmilyen probléma nincs. Gumiból volt maxxis (ikon, barna oldalfalú), schwalbe racing ralph, racing ray, noby nick, és egyiknél sem volt sem szivárgás, sem foltosodás, sem semmilyen szenvedés. Feltettem őket a felnire, beöntöttem a tejet, felfújtam műhelypumpával és kész. 1 hónap alatt pótolni kell 1-2 tized bár levegőt, ennyi. Hátul 1,7, elöl 1,6 báron megyek, 83 kiló vagyok. Még próbálok kísérletezni, szerintem 1,5 bárig gond nélkül le lehet majd menni.
- Bikertigger, Kisherceg és zscs kedveli ezt
#250
Írta 2020. december 18. - 07:34

Volt tubolito belsőm, az jó amíg defektes nem lesz, utána hiába a drága ragasztó folt hozzá, nem lehet megragasztani. Vagyhat nekem nem sikerült.
Előbb utóbb kikell probalnom ezt a tubeless szivást 😁
Dt felni (gyárilag tubeless szalagos) + schwalbe evo külső elvileg jó kombináció nem?
Csak be ne induljon nálam is az Arn féle tubeless szivás sorozat 😁😁
- Kisherceg kedveli ezt
#251
Írta 2020. december 16. - 21:23

ezek a nemetek mostanaban nem nagyon tudnak gumit gyartani... a grammozas erdekes modon a continak megy, mar csak a tubeless reszet kellene megoldani.
arn módosította - 2020. december 16. - 21:24
#253
Írta 2020. december 12. - 02:33

csak úgy ha valakinek érdekes
rocket ron performance 29*2,25 katalog 715g mérlegen 812
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#254
Írta 2020. december 09. - 21:54

Úgy látszik, ebből a zöld Michelin volt a megbízható, ez nem, robbant. Bár én hasra nem estem tőle, ezzel is kaptam ugyanúgy defektet. A csodás menettulajdonságai amiket néhány tesztben leírnak nekem nem tűntek fel. (csillapítás, gördülés,..)
pedig tényleg finomabban gurul vele a bicaj, én is éreztem! bár én meg vagyok
áldva verve azzal, hogy apró eltéréseket is megérzek. vagy csak az ocd mellékhatása...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#255
Írta 2020. december 09. - 17:51

Úgy látszik, ebből a zöld Michelin volt a megbízható, ez nem, robbant. Bár én hasra nem estem tőle, ezzel is kaptam ugyanúgy defektet. A csodás menettulajdonságai amiket néhány tesztben leírnak nekem nem tűntek fel. (csillapítás, gördülés,..)
#256
Írta 2020. december 09. - 17:19

Nekem Vredestein Latexből van ilyen másnap felrobbanós, de akkor én is beállok a sorba közétek. Igaz ennek semmi speciális színe nincs, inkább ilyen nap szívta, messziről nézve vajszínű
Ez inkább csúnya lesz, mint szép, de a vizet ez is el tudja vezetni
Ha valakinek van felesleges zöld, annak adok szivesen cserébe vajszínűt
#257
Írta 2020. december 09. - 16:11

A hétvégén akadt a kezembe egy jó fél méter ebből a rózsaszín csodából, 622-es méretben. Emlékszem egy métert sem gurultam vele: kokainárban vettem a probikeban, összeraktam, másnap indulás előtt robbant fel. Mondhatnák, hogy nem tudok gumit szerelni, de inkább arra gyanakszom, hogy 5-10 évet pihent valami raktár mélyén, mielőtt hozzám került.
Ja, azóta is zöld michelint használok az országútin, probléma nélkül.
De, most lehet rakok ebből a rózsaszínből egy "díszítést" a meridára! Csak megérte megvenni annak idején! Panduit vagy szigszalag javasolt a vízmentes rögzítésre?
érdekes, akkora rózsaszín tényleg nem megbízható, nekem is van egy, ami kb 25 km-t bírt, aztán egyszerűen elszakadt. azóta sem használtam a párját...
a rögzítéshez kábelkötöző a szakszerűen használatos segédanyag. arra kell szigorúan figyelni, hogy a túllógó rész menetirány szerint hátrafelé nézzen és tilos levágni, mert csak így tudja biztosítani az áramló levegő örvénymentes leválását.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#258
Írta 2020. december 09. - 15:01

....már romantikus bugyigumi rózsaszínben is elérhető! ....
Ugyanitt használt latexbelsőt átveszünk!
A hétvégén akadt a kezembe egy jó fél méter ebből a rózsaszín csodából, 622-es méretben. Emlékszem egy métert sem gurultam vele: kokainárban vettem a probikeban, összeraktam, másnap indulás előtt robbant fel. Mondhatnák, hogy nem tudok gumit szerelni, de inkább arra gyanakszom, hogy 5-10 évet pihent valami raktár mélyén, mielőtt hozzám került.
Ja, azóta is zöld michelint használok az országútin, probléma nélkül.
De, most lehet rakok ebből a rózsaszínből egy "díszítést" a meridára! Csak megérte megvenni annak idején! Panduit vagy szigszalag javasolt a vízmentes rögzítésre?
Rabbit módosította - 2020. december 09. - 15:02
#259
Írta 2020. december 09. - 00:34

ez valami női váz? oldalt sliccelni szoknyákat szokás...
![]()
Nők is használhatják, szóval ez unisex. És nem miniszoknya mert 18"-as, ez már inkább olyan középhosszú. :
#260
Írta 2020. december 08. - 18:16

Eddig sima fekete belsőt húztam rá de most úgy kedvet kaptam erre a zöld latexra. Könnyebb vele az élet, mert nyúlik mint az állat. A sima gumibelsőt nagyon szenvedős rárakni, az sokkal "merevebb" ilyen szempontból.
A másik vázamon (Cube) oldalt van a slicc. Ezt én is jobbnak tartom mint a hátra nézőt de igazi védelem ettől még nem lesz.
Ezt lehet kapni erre a célra, ez "szép" megoldás de... (nálam marad a belső) https://www.bike-dis...tle-joe-1-32027
ez valami női váz? oldalt sliccelni szoknyákat szokás...
(jójó, tudom, trek, canyon és társai...)
...és egy hirdetést is idecsempészek:
Védd meg vázad és nyeregcsöved függetlenségét a legújabb fejlesztésű, téjlorméd, kásztöm, mád-szpláttör protektív flekszi-ármor termékünk segítségével! A természetközeli, exxtrazöld mellett, a hölgyek örömére már romantikus bugyigumi rózsaszínben is elérhető! Nincs többé recsegés, nincs többé összenőtt váz és nyeregcső! Természet- és bőrbarát latex alapanyag! Méretre vágható, kialakításának és rugalmasságának köszönhetően minden átmérőjű vázhoz passzol, ván-szájz-fit-ól!
Gondoltunk az RS Reverbet használókra is, nekik a karbantartást, légtelenítést megkönnyítő tű- vagy autoszelepes kivitelt ajánljuk! (offisz-cser edisön)
A flekszi-ármor már (!!) 5 jurótól elérhető, a szelepes kivitel 15 jurótól! Természetesen egyedi slicméret esetére is van megoldásunk, kérlek, rendeléskor jelezd igényedet szolgáltatásunkra vonatkozóan!
Ugyanitt használt latexbelsőt átveszünk!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"