Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Gumitopik

* * * * * 4 votes

  • Please log in to reply
15857 replies to this topic

#2341
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,026 posts

vegyen mindenki tubeless-t.


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#2342
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts

Én vasárnap néztem nagyot, leeresztett az elsőm itthon a falon lógva, aztán rájöttem a bibire egy darab kb 20mm-es homoktövis tüskére amit kibányászva maradt egy kb 2mm-es lyuk a külsőn. Az újjamat a lyúkra helyezve műhelypumpával felfújtam úgy hogy a lyúk lefelé állt, némi tejet kiengedve majd ismét rászoritva az újjam kb 20-30mp alatt eltömödött és köszöni szépen azóta is jól van. Alap preformanc Nobby Nic.


Edited by zeezoltano, 2013. November 07. - 21:53.

Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#2343
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,321 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

viszont nem kell annyi defektet szerelni, löttyökkel szórakozni és szappannal szerencsétlenkedni. :) nyomásmérős műhelypumpával nem egy nagy veszteség az a kettő perc sem, amit indulás előtt el kell tölteni a megfelelő nyomás beállításával, amit egyébként is meg kellene tenni időnként. 

Na igen, nem jó a tubeless, sok defektet kell szerelni, kissé sok a 2.5 év alatt zéró defekt:), tubeless külsőimet sajnos túl könnyen szerszám nélkül is le tudom venni és tenni fel, pechemre hervises műhelypumpával is lazán felfújom, lötyit nagyon gyakran, félévente töltök utána 30-40 ml-t a szelepen keresztül, ami iszonyú macera. :P De a legrosszabb, hogy gyakran, havi egyszer rá kell fújni a kerekekre, mikor 1.7-ről leereszt 1.5 barra, ami borzasztó, hiszen ekkora nyomással DH-zni már nem is lehet, csak egy-egy hosszútáv maratont bír így ki lazán, és akkor még a legrosszabbat nem is írtam: ha mindenkinek ilyen van, akkor még 20-30 perceket sem lehet túrázás közben várni a másikra 10 km-enként, amíg defektet javít, ez valami szörnyű! :)


Edited by zscs, 2013. November 07. - 21:32.

  • zeezoltano and piszta like this

#2344
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,283 posts

én három hónap alatt kukára amortizáltam a latexeket, kismillió kidörzsölt lyuk, egy rakat felütés, stb... pedig vagy egy kiló hintőporral raktam össze.

simán foltozható egyébként.



#2345
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,026 posts

Én latexet nagyon rég használtam, azt is kb 1 hónapig mert eladtam a komplett kereket. Engem sem zavarna hogy pumpálgatni kell, így is minden tekerés előtt ellenőrzöm a nyomást mert kényes vagyok rá. Mindig is akartam venni, csak a körömben senkinek nem volt hosszabb tapasztalata vele. Engem mindig a folt kérdés aggasztott hogy lehet e ragasztani vagy sem, ha esetleg kapnék egy szúrt defektet. Felütést meg állítólag elég jól bírja.

ez engem is aggasztott de aztán szereztem "tapasztalatot": kétszer ragasztottam eddig, mindkétszer könnyedén ment, pont mint a hagyományos belsőknél. ugyanolyan tipp-topp foltot és ragasztót használtam, nem kellett semmit varázsolni.


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#2346
Vincsó

Vincsó

    vendég

  • fórumtag
  • 95 posts

Köszi!

 

Végülis innen: http://www.bike-comp...-Schlauch-.html rendelem itt van 29-es méretben is.



#2347
Kánya

Kánya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 846 posts
  • LocationMecsek

viszont nem kell annyi defektet szerelni, löttyökkel szórakozni és szappannal szerencsétlenkedni. :) nyomásmérős műhelypumpával nem egy nagy veszteség az a kettő perc sem, amit indulás előtt el kell tölteni a megfelelő nyomás beállításával, amit egyébként is meg kellene tenni időnként. 

Én latexet nagyon rég használtam, azt is kb 1 hónapig mert eladtam a komplett kereket. Engem sem zavarna hogy pumpálgatni kell, így is minden tekerés előtt ellenőrzöm a nyomást mert kényes vagyok rá. Mindig is akartam venni, csak a körömben senkinek nem volt hosszabb tapasztalata vele. Engem mindig a folt kérdés aggasztott hogy lehet e ragasztani vagy sem, ha esetleg kapnék egy szúrt defektet. Felütést meg állítólag elég jól bírja.



#2348
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,026 posts

Én 2 évig 24"-es belsővel mentem 26"-ba  :)

Latex meg nyúlósabb. Ha latexnél döntesz, 2 naponta pumpálhatod mivel porózus anyag, így lassan elengedi a levegőt.

 

viszont nem kell annyi defektet szerelni, löttyökkel szórakozni és szappannal szerencsétlenkedni.:) nyomásmérős műhelypumpával nem egy nagy veszteség az a kettő perc sem, amit indulás előtt el kell tölteni a megfelelő nyomás beállításával, amit egyébként is meg kellene tenni időnként. 


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#2349
Kánya

Kánya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 846 posts
  • LocationMecsek

És akkor ez így jó, hogy 26-os belsőt 29 -es kerékbe??

Én 2 évig 24"-es belsővel mentem 26"-ba  :)

Latex meg nyúlósabb. Ha latexnél döntesz, 2 naponta pumpálhatod mivel porózus anyag, így lassan elengedi a levegőt.



#2350
Vincsó

Vincsó

    vendég

  • fórumtag
  • 95 posts

És akkor ez így jó, hogy 26-os belsőt 29 -es kerékbe??



#2351
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,854 posts

Hali!

 

Valami jó és könnyű belsőt ajánlanának az urak 29 -es méretben? Nem baj ha kapható bike-componentsen.

 

Köszönöm!

 

 

26"-os latex belső tökéletesen működik 29"-es kerékben is, könnyű (130g) és defektállóbb mint a sima butyl belsők.



#2352
Kánya

Kánya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 846 posts
  • LocationMecsek

Hali!

 

Valami jó és könnyű belsőt ajánlanának az urak 29 -es méretben? Nem baj ha kapható bike-componentsen.

 

Köszönöm!

Én ezt használom 26"-ba http://www.bikestore...f-p-178545.html Könnyű és elég tartós. Bár itt egy kicsit szerintem drága, de a Pavlikba szokott lenni, érdemes felhívni őket



#2353
Vincsó

Vincsó

    vendég

  • fórumtag
  • 95 posts

Hali!

 

Valami jó és könnyű belsőt ajánlanának az urak 29 -es méretben? Nem baj ha kapható bike-componentsen.

 

Köszönöm!



#2354
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

Vettem az országúti bringámra jóféle CST gyártmányú 700x25c külsőt. Úgy voltam vele, nekem jó lesz a pici ócsó, mert nem versenyezni kell, hanem munkába járásra, fékezések, lankák, kanyarok nélküli menetre. Ma reggel defektet szereltem. :) Konstatáltam, hogy kb. 3000km után a textilig elkoptattam a külsőt. A hátsó sárvédő majdnem az egész kereket takarja, és eszembe nem jutott volna az állapotát mustrálni. Nem hittem volna, hogy 4 hónap alatt eldobós lesz a novicento külsőm.

Most egy kicsit berágtam, és tanácsot kérnék olyan külső vásárlásához, amelyik a 700x25c vonalon belül elég vastag ahhoz, hogy bírja a strapát, és hamarabb repedjen ki oldalt, mint hogy elnyaljam a futófelületét.

Nem fújtam túl, nem fékezgettem vele blokkolt kerékkel, csak aszfalton használtam, az Alföld nyílegyenes útjain. Röhej, hogy 4 hónap alatt kukaérett lett. Van épkézláb alternatíva, vagy szokjak hozzá, hogy a 25-ös gumi ennyivel jobban kopik, mint a szélesebb testvérei?

 

attól függ, mennyit szánsz rá. Egy Schwalbe Durano-val akár 10.000 km-t is el lehet menni. Cserébe 11490 a javasolt kisker ára. (bár biztos meg lehet venni olcsóbban)


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#2355
pauly

pauly

    vendég

  • fórumtag
  • 90 posts

Nekem most 25-ös Kenda gumik (K193)vannak fenn,eddig több mint 3000km-t mentem velük,de szerintem még simán van bennük vagy 2 ezer km.Defektem egyszer volt eddig...



#2356
masta_dry

masta_dry

    vendég

  • fórumtag
  • 27 posts

Vettem az országúti bringámra jóféle CST gyártmányú 700x25c külsőt. Úgy voltam vele, nekem jó lesz a pici ócsó, mert nem versenyezni kell, hanem munkába járásra, fékezések, lankák, kanyarok nélküli menetre. Ma reggel defektet szereltem. :) Konstatáltam, hogy kb. 3000km után a textilig elkoptattam a külsőt. A hátsó sárvédő majdnem az egész kereket takarja, és eszembe nem jutott volna az állapotát mustrálni. Nem hittem volna, hogy 4 hónap alatt eldobós lesz a novicento külsőm.

Most egy kicsit berágtam, és tanácsot kérnék olyan külső vásárlásához, amelyik a 700x25c vonalon belül elég vastag ahhoz, hogy bírja a strapát, és hamarabb repedjen ki oldalt, mint hogy elnyaljam a futófelületét.

Nem fújtam túl, nem fékezgettem vele blokkolt kerékkel, csak aszfalton használtam, az Alföld nyílegyenes útjain. Röhej, hogy 4 hónap alatt kukaérett lett. Van épkézláb alternatíva, vagy szokjak hozzá, hogy a 25-ös gumi ennyivel jobban kopik, mint a szélesebb testvérei?



#2357
masta_dry

masta_dry

    vendég

  • fórumtag
  • 27 posts

hopp, dupláztam


Edited by masta_dry, 2013. November 04. - 22:24.


#2358
ádámxx

ádámxx

    vendég

  • felfüggesztett
  • 41 posts

Ez így van ahogy mondod,de jövő tavaszig már kibírom vele.Hátulra kevés a 90kilómhoz a 2.1-es mert szeretem kisebb nyomáson használni és félteném a kereket.Szerintem elajándékozom valami városban járó cimborának.



#2359
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,662 posts

Ne szenvedj vele ! Elöl fontos a jó gumi ! Vedd le és majd elhasználod hátul, ott nincs vele gond. Előre meg rakj föl valami jó gumit.


Marci

#2360
ádámxx

ádámxx

    vendég

  • felfüggesztett
  • 41 posts

Tényleg csúszkál a smart sam.Nekem hátul 2.25-ös elől pedig 2.1 -es van. A hátulja még nem is zavarna annyira de az eleje elég veszéjes.Folyamatosan lecsúszik a középső mintárol mert elég folytonos és csak a gumi széle fog.Cserélném már lefelé csak még nem tudtam elkoptatni ahoz meg elég drága,hogy így eldobjam.