arch ex, nem flow elnézést.
zscs, ez jó (nagy szemétség
)
amúgy a flow felnikre nekem baromi nehezen ment fel a Ron/Ralph duó. Főleg a Ron.
De fent vannak, s minimálisat kell pumpálni rajta (tíznaponta-kéthetente köbö)
arch ex, nem flow elnézést.
zscs, ez jó (nagy szemétség
)
amúgy a flow felnikre nekem baromi nehezen ment fel a Ron/Ralph duó. Főleg a Ron.
De fent vannak, s minimálisat kell pumpálni rajta (tíznaponta-kéthetente köbö)
Én ugyan a belsőmbe töltöttem "löttyöt" de életem legjobb döntésének tartom. Még csak 2 hónapja használom de már számtalan királydinnyét kijavított + már egy felütéssel is megbirkózott, simán haza tudtam vele jönni, 2x kellett csak egy kicsit rápumpálni.
És aki a súlyától fél, az is megnyugodhat. Szerintem semmit nem érezni belőle.
zscs, ez jó (nagy szemétség )
amúgy a flow felnikre nekem baromi nehezen ment fel a Ron/Ralph duó. Főleg a Ron.
De fent vannak, s minimálisat kell pumpálni rajta (tíznaponta-kéthetente köbö)
Én vasárnap néztem nagyot, leeresztett az elsőm itthon a falon lógva, aztán rájöttem a bibire egy darab kb 20mm-es homoktövis tüskére amit kibányászva maradt egy kb 2mm-es lyuk a külsőn. Az újjamat a lyúkra helyezve műhelypumpával felfújtam úgy hogy a lyúk lefelé állt, némi tejet kiengedve majd ismét rászoritva az újjam kb 20-30mp alatt eltömödött és köszöni szépen azóta is jól van. Alap preformanc Nobby Nic.
zeezoltano módosította - 2013. november 07. - 21:53
viszont nem kell annyi defektet szerelni, löttyökkel szórakozni és szappannal szerencsétlenkedni.
nyomásmérős műhelypumpával nem egy nagy veszteség az a kettő perc sem, amit indulás előtt el kell tölteni a megfelelő nyomás beállításával, amit egyébként is meg kellene tenni időnként.
Na igen, nem jó a tubeless, sok defektet kell szerelni, kissé sok a 2.5 év alatt zéró defekt:), tubeless külsőimet sajnos túl könnyen szerszám nélkül is le tudom venni és tenni fel, pechemre hervises műhelypumpával is lazán felfújom, lötyit nagyon gyakran, félévente töltök utána 30-40 ml-t a szelepen keresztül, ami iszonyú macera. De a legrosszabb, hogy gyakran, havi egyszer rá kell fújni a kerekekre, mikor 1.7-ről leereszt 1.5 barra, ami borzasztó, hiszen ekkora nyomással DH-zni már nem is lehet, csak egy-egy hosszútáv maratont bír így ki lazán, és akkor még a legrosszabbat nem is írtam: ha mindenkinek ilyen van, akkor még 20-30 perceket sem lehet túrázás közben várni a másikra 10 km-enként, amíg defektet javít, ez valami szörnyű!
zscs módosította - 2013. november 07. - 21:32
én három hónap alatt kukára amortizáltam a latexeket, kismillió kidörzsölt lyuk, egy rakat felütés, stb... pedig vagy egy kiló hintőporral raktam össze.
simán foltozható egyébként.
Én latexet nagyon rég használtam, azt is kb 1 hónapig mert eladtam a komplett kereket. Engem sem zavarna hogy pumpálgatni kell, így is minden tekerés előtt ellenőrzöm a nyomást mert kényes vagyok rá. Mindig is akartam venni, csak a körömben senkinek nem volt hosszabb tapasztalata vele. Engem mindig a folt kérdés aggasztott hogy lehet e ragasztani vagy sem, ha esetleg kapnék egy szúrt defektet. Felütést meg állítólag elég jól bírja.
ez engem is aggasztott de aztán szereztem "tapasztalatot": kétszer ragasztottam eddig, mindkétszer könnyedén ment, pont mint a hagyományos belsőknél. ugyanolyan tipp-topp foltot és ragasztót használtam, nem kellett semmit varázsolni.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
viszont nem kell annyi defektet szerelni, löttyökkel szórakozni és szappannal szerencsétlenkedni.
nyomásmérős műhelypumpával nem egy nagy veszteség az a kettő perc sem, amit indulás előtt el kell tölteni a megfelelő nyomás beállításával, amit egyébként is meg kellene tenni időnként.
Én latexet nagyon rég használtam, azt is kb 1 hónapig mert eladtam a komplett kereket. Engem sem zavarna hogy pumpálgatni kell, így is minden tekerés előtt ellenőrzöm a nyomást mert kényes vagyok rá. Mindig is akartam venni, csak a körömben senkinek nem volt hosszabb tapasztalata vele. Engem mindig a folt kérdés aggasztott hogy lehet e ragasztani vagy sem, ha esetleg kapnék egy szúrt defektet. Felütést meg állítólag elég jól bírja.
Én 2 évig 24"-es belsővel mentem 26"-ba
Latex meg nyúlósabb. Ha latexnél döntesz, 2 naponta pumpálhatod mivel porózus anyag, így lassan elengedi a levegőt.
viszont nem kell annyi defektet szerelni, löttyökkel szórakozni és szappannal szerencsétlenkedni. nyomásmérős műhelypumpával nem egy nagy veszteség az a kettő perc sem, amit indulás előtt el kell tölteni a megfelelő nyomás beállításával, amit egyébként is meg kellene tenni időnként.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
És akkor ez így jó, hogy 26-os belsőt 29 -es kerékbe??
Én 2 évig 24"-es belsővel mentem 26"-ba
Latex meg nyúlósabb. Ha latexnél döntesz, 2 naponta pumpálhatod mivel porózus anyag, így lassan elengedi a levegőt.
Hali!
Valami jó és könnyű belsőt ajánlanának az urak 29 -es méretben? Nem baj ha kapható bike-componentsen.
Köszönöm!
26"-os latex belső tökéletesen működik 29"-es kerékben is, könnyű (130g) és defektállóbb mint a sima butyl belsők.
Hali!
Valami jó és könnyű belsőt ajánlanának az urak 29 -es méretben? Nem baj ha kapható bike-componentsen.
Köszönöm!
Én ezt használom 26"-ba http://www.bikestore...f-p-178545.html Könnyű és elég tartós. Bár itt egy kicsit szerintem drága, de a Pavlikba szokott lenni, érdemes felhívni őket
Hali!
Valami jó és könnyű belsőt ajánlanának az urak 29 -es méretben? Nem baj ha kapható bike-componentsen.
Köszönöm!
Vettem az országúti bringámra jóféle CST gyártmányú 700x25c külsőt. Úgy voltam vele, nekem jó lesz a pici ócsó, mert nem versenyezni kell, hanem munkába járásra, fékezések, lankák, kanyarok nélküli menetre. Ma reggel defektet szereltem.
Konstatáltam, hogy kb. 3000km után a textilig elkoptattam a külsőt. A hátsó sárvédő majdnem az egész kereket takarja, és eszembe nem jutott volna az állapotát mustrálni. Nem hittem volna, hogy 4 hónap alatt eldobós lesz a novicento külsőm.
Most egy kicsit berágtam, és tanácsot kérnék olyan külső vásárlásához, amelyik a 700x25c vonalon belül elég vastag ahhoz, hogy bírja a strapát, és hamarabb repedjen ki oldalt, mint hogy elnyaljam a futófelületét.
Nem fújtam túl, nem fékezgettem vele blokkolt kerékkel, csak aszfalton használtam, az Alföld nyílegyenes útjain. Röhej, hogy 4 hónap alatt kukaérett lett. Van épkézláb alternatíva, vagy szokjak hozzá, hogy a 25-ös gumi ennyivel jobban kopik, mint a szélesebb testvérei?
attól függ, mennyit szánsz rá. Egy Schwalbe Durano-val akár 10.000 km-t is el lehet menni. Cserébe 11490 a javasolt kisker ára. (bár biztos meg lehet venni olcsóbban)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Nekem most 25-ös Kenda gumik (K193)vannak fenn,eddig több mint 3000km-t mentem velük,de szerintem még simán van bennük vagy 2 ezer km.Defektem egyszer volt eddig...
Vettem az országúti bringámra jóféle CST gyártmányú 700x25c külsőt. Úgy voltam vele, nekem jó lesz a pici ócsó, mert nem versenyezni kell, hanem munkába járásra, fékezések, lankák, kanyarok nélküli menetre. Ma reggel defektet szereltem. Konstatáltam, hogy kb. 3000km után a textilig elkoptattam a külsőt. A hátsó sárvédő majdnem az egész kereket takarja, és eszembe nem jutott volna az állapotát mustrálni. Nem hittem volna, hogy 4 hónap alatt eldobós lesz a novicento külsőm.
Most egy kicsit berágtam, és tanácsot kérnék olyan külső vásárlásához, amelyik a 700x25c vonalon belül elég vastag ahhoz, hogy bírja a strapát, és hamarabb repedjen ki oldalt, mint hogy elnyaljam a futófelületét.
Nem fújtam túl, nem fékezgettem vele blokkolt kerékkel, csak aszfalton használtam, az Alföld nyílegyenes útjain. Röhej, hogy 4 hónap alatt kukaérett lett. Van épkézláb alternatíva, vagy szokjak hozzá, hogy a 25-ös gumi ennyivel jobban kopik, mint a szélesebb testvérei?