Téli, őszi sárra, dzsuvára pont egy vékonyabb gumi való.
A hó az megint más kérdés, ott meg pont a széles gumi a jó.
Ahogy marton is írja, érdemes beruházni sárgumira ha nagyon akarsz menni mert 2,2-el szét fogod magad szopni. A Nobby csak úgy falja a sarat. Tempóba meg sokkal jobb vagy vele mert fossa ki a sarat és tud mibe kapaszkodni. Lejtőkön meg úgy is vissza vesz az ember egy kicsit az ilyen talajon de ott is megállja a helyét.
MJani fórumtársnak van is egy pár fasza gumi http://apro.bikemag....x-l199633.html#
Ok, igazatok lehet. A sarat utálom, a kimondott mély sarat távolról kerülöm. Félig felszáradt, vékony sáron vagyok hajlandó átkelni, hogy az idő nagy részében csak nedves, tekerhető terepen haladhassak. Eleve olyan sziklás területeket válaszok, ami nem sarasodik be mélyen. Szóval erre nem biztos, hogy sárgumi kellene. A nedves sziklára, gyökérre kellene jobb tapadás. Összefoglalva: száraz időre (70%), nedves időre, vékony sárra, fagyott talajra, kis hóra maximum 2 pár gumi. Évente 2-nél többször nem szeretném cserélni a gumikat, ősszel és tavasszal. Ha a sár annyira külön kategória, inkább lemondok róla. Fagyott talajon, hóban viszont megpróbálnám most télen, inkább arra fókuszálnám a gumikat.
Találtam egy nemhivatalos összetétel összehasonlító táblázatot (Maxxisra, de gondolom a többire is igaz):
60a- made from plastic compound made from recycled legos. Lil firm for my tastes personally
42a- good race comp and pretty sticky.
40a- pretty much race only. Race tire, wears fast
3C- Combination tire: 70a (old lego block) base layer, 42a crown (top of tire), 40a shoulder
50a - you can get them ordered online (combination of 60a / 42a)
Edited by freddyke, 2013. November 19. - 00:41.