Azért van hogy télen az osztrákoknál le van tolva az út normálisan, mert minden település rendelkezik pár hókotrógéppel, plusz magán gépek is vannak. Pl ha Léka - Rechnitz vonalat nézem, mind a két falu rendelkezik hógépekkel, a köztük lévő utat ami 700m-re megy fel 12% emelkedőn 2 órával a hóesés után már lenyomják és folyamatosan letolják ezt az átkötőt! Veszprém megyeének összesen van 100 körüli hógépe beleértve a kis trakikat, és a kézi hómarókat is, X ezer km-er közútra!
Bringaútról meg annyit, én 4 évig jártam ki Szentendrére brinyóval télen is, a Budai bringautak kb 1 nap alatt tekerhetővé tisztultak, a 11-es mellettit azt nem takarította senki, esetleg végig ment egy gép, és így járhatatlanná vált, a Budakalászi nem volt takarítva de így legalább hó maradt rajta amin lehetett menni!
Én téli gummernek a trekingre felraktam egy Schwalbe koppintés CST maraton gumit, az nekem egyszer nem csúszott meg, és 3500-ből meg volt a két gummer, sajnos tavaly tél végére az egyiken lett egy szakadás valami üvegtől, így február végén levettem hátulról és felraktam a tavaszi slicket, na utánna szakadt le a hó, és volt utam amikor bár héveztem, de ettől függetlenül 3 km-en 4-szer dobtam a vasat, mert a hátsó kipörgött alólam, ráadásnak az egyik esetben felfelé csúszott a brinyó Bíró Ádám lak előtt ki a 11-re kb 15 m-ert! Én 7m.er alatt megálltam, csak a vas ment tovább
De ha most télen mennék bringával, biztos megnézném ezt a Nokiant, ha van 28-asban, de ... már nem tekerek télen, elég vol 4 év!
Sengakov módosította - 2013. november 22. - 23:39