ezeket úgy rakd fel, hogy elölről ránézve a gumikra V-t láss a mintából.
Köszi, ez járt a fejemben nekem is Valahogy a víz kiszorítása úgy tűnt logikusnak.
ezeket úgy rakd fel, hogy elölről ránézve a gumikra V-t láss a mintából.
Köszi, ez járt a fejemben nekem is Valahogy a víz kiszorítása úgy tűnt logikusnak.
Igen, egyébként még nem láttam ilyen gumit.
Még a teljesen szimmetrikus gumikra is rászokták írni.
Ha a gumin nincs feltüntetve, hogy rotation, vagy hasonló, forgásra emlékeztető dolog, akkor mindegy, milyen irányba rakom fel?
Sziasztok!
Kb egy éve kezdtem el tekerni picit komolyabban egy Merida Matts 10-es bicajjal.
A gyári gumikat szeretném lecserélni valami jobb,szebb,strapabírobb darabokra,persze megfizethető áron.
70%ban ország úton,30% terepen,hegyi földes,sáros úton használom.
Szeretném,ha adnátok pár tippet mire cseréljem!
Köszönöm!
Pont ez a Michelin érdekelne engem is tubeless verzióban. Ép ezt nézegettem. Első sorban a hátsó Conti RaceKinget váltaná, elől maradna az XKing, de lehet az is cserélődne vagy menne hátra.
A WildGripet néztem még, de abból a 2.25 TL Ready is majd 700gr.
piszta módosította - 2014. január 12. - 10:21
Sokat nem tudok hozzátenni, de a michelin ballonossága miatt nem aggódnék a helyedben. Maxxis?
gumikérdés:
michelin wild racer 26x2,25 advanced
continental x-king protection 26x2,2 protection black chili
mindkettő 25-28euro/darab, tömegben 50gr-on belül a különbség.
első kerékre tenném (bár lehet, hogy veszek hátra is), 26-os kerékre, cc-s bringára. a terep erdei talaj, homok és minimális murva. alapvetően nem szeretek évszakok szerint gumit cserélgetni, így nagyjából egész évben menne.
viszonyításként ilyenekkel van releváns, friss tapasztalatom:
- specialized fast trak LK elöl-hátul párban (nagyon gurul és nagyon tapad, amit nem szeretek benne, hogy ha kényelmesen alacsony nyomáson használom, akkor "túlságosan" is tapad. sima felületen állat )
- conti mountain king 2,4 supersonic elöl + schwalbe nobby nic (nyáron racing ralph performance) 2,25 hátul (az MK nagy kedvencem, nagyon tapad, nagyon kényelmes, a NN nyáron nekem túl sok)
- schwalbe rocket ron 2,25 elöl+racing ralph 2,25 hátul (mindkettő performance) (a rocket ron oldaltartása néha kevés elöl, a ralph gyorsan kopik)
a csere az MK-t váltaná, így alapvetően az X-king-re gondoltam, de a michelinnek is tetszik a mintája és a szép kerek profilja. (a "darabos" profilt, erős vállakkal, mint a NN, nem szeretem első keréken (se).)
a méretek tekintetében egy dolog aggaszt, hogy a conti 2,2 kicsi - a 2,4-es MK kb akkora, mint a 2,25-ös NN. a michelinről nincs infóm, élményem.
melyiket? megköszönném az ötleteket, tapasztalatokat.
Kisherceg módosította - 2014. január 11. - 23:03
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Szeretnék ezekbe a belsőkbe defektvédő löttyöt is tenni amúgy is, vajon ez a csoda belső megjavul tőle, vagy egy eleve jó belsőbe öntsem inkább?
A defektvédő löttyöt még mindig át lehet tölteni, egyszerűen vágd el a régi tömlőt. Nekem bevált a módszer (felütésesnél ahol a lötty úgyse segít, sőt probléma mert nem lehet rendesen megragasztani a nedvességtől).
Tekergek módosította - 2013. december 09. - 02:18
X-akta?
Vettem nemrég 2db panaracer belsőt, 2db új conti külsővel felkerültek a kerekekre.
Az egyik kb 1hét alatt leereszt, a másik nem.
Szétszed, átnéz. Sérülésnek nyoma sincs, víz alatt sem bugyborékol, a szelep is ok látszólag. Most a 7végén kiszedve/felfújva a belső ránézésre nem nagyon eresztett.
Szerintetek?
Szeretnék ezekbe a belsőkbe defektvédő löttyöt is tenni amúgy is, vajon ez a csoda belső megjavul tőle, vagy egy eleve jó belsőbe öntsem inkább?
El ritkult a gumi lehet a polcon volt már ideje.
X-akta?
Vettem nemrég 2db panaracer belsőt, 2db új conti külsővel felkerültek a kerekekre.
Az egyik kb 1hét alatt leereszt, a másik nem.
Szétszed, átnéz. Sérülésnek nyoma sincs, víz alatt sem bugyborékol, a szelep is ok látszólag. Most a 7végén kiszedve/felfújva a belső ránézésre nem nagyon eresztett.
Szerintetek?
Szeretnék ezekbe a belsőkbe defektvédő löttyöt is tenni amúgy is, vajon ez a csoda belső megjavul tőle, vagy egy eleve jó belsőbe öntsem inkább?
Nekem is van ilyen belsőm. Ereszthet a szelepnél is. Szerintem a jóba öntsd.
X-akta?
Vettem nemrég 2db panaracer belsőt, 2db új conti külsővel felkerültek a kerekekre.
Az egyik kb 1hét alatt leereszt, a másik nem.
Szétszed, átnéz. Sérülésnek nyoma sincs, víz alatt sem bugyborékol, a szelep is ok látszólag. Most a 7végén kiszedve/felfújva a belső ránézésre nem nagyon eresztett.
Szerintetek?
Szeretnék ezekbe a belsőkbe defektvédő löttyöt is tenni amúgy is, vajon ez a csoda belső megjavul tőle, vagy egy eleve jó belsőbe öntsem inkább?
köszi kollegák, én is kb ezeket találom a boltokban. amúgy valami olyannak lenne értelme, ami képes mondjuk egy országútit is felnyomni 4-5 bar-ig. a mostani autós termékünk is csak 0.5 bar körül fúj egy teljesen leeresztett autógumit. mondjuk ha utána fújsz már nem ereszt le.
Szia Sly!
Országútra ilyet nem hiszem, hogy érdemes.... ezek a habok vagy bénáknak és/vagy lustáknak készülnek, vagy verseny közben nyomod fel vele a kereked: nincs időd belsőcserével tökölni.
Előbbi jellemzően trekking, városi (oda elég a 4-5 bar), utóbbi montis kategória: maraton hosszútáv például.
Országúton, verseny közben egy defekt annak végét is jelenti egyben. Ott 7-8 bar lenne szükséges, hogy ne kelljen pumpálni (versenyen nem is visznek pumpát jellemzően). Edzésen meg megoldod a dolgot pumpával és pótbelsővel, (esetleg a kényelmesebbje kiváltja mindezt mobiltelefonnal).
Rabbit módosította - 2013. december 05. - 11:05
köszi kollegák, én is kb ezeket találom a boltokban. amúgy valami olyannak lenne értelme, ami képes mondjuk egy országútit is felnyomni 4-5 bar-ig. a mostani autós termékünk is csak 0.5 bar körül fúj egy teljesen leeresztett autógumit. mondjuk ha utána fújsz már nem ereszt le.
sziasztok!
melóhelyemen egy kerékpáros defektjavító aeroszol fejlesztését tervezzük (autósat már gyártunk). kis segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy milyen termékek találhatók a piacon, és milyen árfekvésben. egyáltalán szerintetek van erre igény? előre is köszönöm, nagy segítség lenne.
üdv
Motip.
http://bikemag.hu/te...ngaapolo-csomag
sziasztok!
melóhelyemen egy kerékpáros defektjavító aeroszol fejlesztését tervezzük (autósat már gyártunk). kis segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy milyen termékek találhatók a piacon, és milyen árfekvésben. egyáltalán szerintetek van erre igény? előre is köszönöm, nagy segítség lenne.
üdv
zefal van itthó
100 ml 1800 körül
igény van rá, de azért nem tömeges.
Bikertigger módosította - 2013. december 02. - 23:47
sziasztok!
melóhelyemen egy kerékpáros defektjavító aeroszol fejlesztését tervezzük (autósat már gyártunk). kis segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy milyen termékek találhatók a piacon, és milyen árfekvésben. egyáltalán szerintetek van erre igény? előre is köszönöm, nagy segítség lenne.
üdv