köszi kollegák, én is kb ezeket találom a boltokban. amúgy valami olyannak lenne értelme, ami képes mondjuk egy országútit is felnyomni 4-5 bar-ig. a mostani autós termékünk is csak 0.5 bar körül fúj egy teljesen leeresztett autógumit. mondjuk ha utána fújsz már nem ereszt le.
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#2281
Írta 2013. december 05. - 07:42

#2282
Írta 2013. december 02. - 23:54

sziasztok!
melóhelyemen egy kerékpáros defektjavító aeroszol fejlesztését tervezzük (autósat már gyártunk). kis segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy milyen termékek találhatók a piacon, és milyen árfekvésben. egyáltalán szerintetek van erre igény? előre is köszönöm, nagy segítség lenne.
üdv
Motip.
http://bikemag.hu/te...ngaapolo-csomag
#2283
Írta 2013. december 02. - 23:45

sziasztok!
melóhelyemen egy kerékpáros defektjavító aeroszol fejlesztését tervezzük (autósat már gyártunk). kis segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy milyen termékek találhatók a piacon, és milyen árfekvésben. egyáltalán szerintetek van erre igény? előre is köszönöm, nagy segítség lenne.
üdv
zefal van itthó
100 ml 1800 körül
igény van rá, de azért nem tömeges.
Bikertigger módosította - 2013. december 02. - 23:47
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2284
Írta 2013. december 02. - 21:26

sziasztok!
melóhelyemen egy kerékpáros defektjavító aeroszol fejlesztését tervezzük (autósat már gyártunk). kis segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy milyen termékek találhatók a piacon, és milyen árfekvésben. egyáltalán szerintetek van erre igény? előre is köszönöm, nagy segítség lenne.
üdv
#2285
Írta 2013. december 01. - 16:45

#2286
Írta 2013. december 01. - 14:26

#2287
Írta 2013. december 01. - 14:22

szerintetek a 85 kilomhoz es a 12 kilos bringahoz jo valasztas ez a gumi?
http://www.fogaskere...er-28-622-feher
a schwalbe oldalon 70 kg guminkenti terhelest irnak..
#2288
Írta 2013. november 30. - 11:00

Freddyke azért néha elgondolkozom hogy mi lett volna veled a szocializmusban mikor szappanból lehetett 6-8 fajtát kapni. Kerékpár külsőböl sem többet, bele számolva a kempinget is.
Akkor Taurus külsőt vettem a campingre. Ma már kicsit más a helyzet, van miből válogatni.
#2289
Írta 2013. november 30. - 10:57

Freddyke azért néha elgondolkozom hogy mi lett volna veled a szocializmusban mikor szappanból lehetett 6-8 fajtát kapni. Kerékpár külsőböl sem többet, bele számolva a kempinget is.
zeezoltano módosította - 2013. november 30. - 10:57
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2290
Írta 2013. november 29. - 22:55

A michelinnel én már mentem, bár nem tubeless verzióval, nekem eléggé bevált!
A létező összes forrásból utánajártam ennek a guminak, tehát a Michelin Wild Grip'R 2 -ről van szó. A mintázata és bütykei nagyon ötletesek, igényesen megtervezett, ami tetszik benne.
A bajom vele, hogy 90kg-os rider számára 2.25-ös méretben ideális változatban nem kapható. 2.25-ben csak tubeless ready létezik és két fajta:
- A sima: előnye, hogy egy átlag 2.25-öshöz képest szélességre és terjedelemre is nagy, 680g. Hátránya: 63a gumikeverék kemény előre (már akinek ez hátrány).
- Az advanced: előnye, hogy megerősített oldalfalú és lágy gumikeverék 59/55A. Hátránya: normál 2.25-ös méretnek felel meg és csak 570g, számomra ijesztően anyaghiányos. Azt írják velem azonos testtömegű (90kg) riderek, hogy első keréknek 2 bar alatt "böfög" (tudom, hogy hülyén hangzik, de nem tudom hogy mondják magyarul), egy nagyobb terhelésnél elengedi a felnit egy részen és kienged levegőt, rosszabb esetben teljesen elereszt (első keréknél veszélyes).
A fenti két gumi ötvözete lenne ideális, de ilyet nem gyártanak. Egyéb verziók: 2.1-ig létezik tubeless (ez nekem kicsi). 2.35-ös hatalmas, DH méret, a tömege közel 1kg (ez pedig nagy).
Amit megvettem, gyanús volt, hogy nem létező verzió. Rákérdeztem a paraméterekre, megerősítette a bolt hogy tubeless és 59/55a keverék. Egyik sem, sima tubeless ready gumit kaptam. 21 EUR-ért nem volt rossz vétel, legfeljebb hátulra rakom.
#2291
Írta 2013. november 29. - 17:10

nekem a contact extra lightom nézett így ki, de nem lett baja tőle, szerintem csak nagyon vékony a gumiréteg a szöveten, aztán ha laposan mész vele, vagy ilyesmi, akkor el tud válni tőle
Akkor okés. Én is ilyesmire gondoltam. Érdekes mód könnyebb leszedni, mint az 1.4 es Michelin Cityt, pedig az 1.4, ez meg 1.3 as. Puhább az oldalfala a Continak.
#2292
Írta 2013. november 29. - 15:50

nekem a contact extra lightom nézett így ki, de nem lett baja tőle, szerintem csak nagyon vékony a gumiréteg a szöveten, aztán ha laposan mész vele, vagy ilyesmi, akkor el tud válni tőle
stellaz módosította - 2013. november 29. - 15:50
#2293
Írta 2013. november 29. - 14:26

Így néz ki a kb 2 hónapos Continental Sportcontact gumim , amibe kb 500-600 km lett belehajtva.Normális ez??Remélem nem lesz baja tőle. Kézzel raktam fel, semmivel nem erőltettem. Megnéztem az oldalfalát belülről, ott még semmi sérülés nem látszik. Kézzel egyszer raktam fel csak, aztán beszereztem egy BBB Easytire gumifelrakót, avval gyerekjáték felrakni.
Toliver módosította - 2013. november 29. - 14:30
#2294
Írta 2013. november 29. - 11:38

A michelinnel én már mentem, bár nem tubeless verzióval, nekem eléggé bevált!
Egyébként Michelin 26x2.25 Wild Grip'R 2 tubeless gumit rendeltem, majd kiderül milyen. Ezen kívül még a Schwalbe Fat Albert front-ot próbálnám ki szintén 2.25-ösben.
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#2295
Írta 2013. november 26. - 12:09

Passz. Majd a fizikában és kémiában jártas fórumtársak biztos megmondják.
#2296
Írta 2013. november 26. - 11:30

Maxxis gumikkal pont az a tapasztalat, hogy a puha keverék hidegben sokkal ridegebbé válik, mint a kemény. Ezért is szoktuk a DH gépekről télire levenni a 42a-s gumikat és mennek a helyükre a 60a-sok. Persze lehet, hogy ez más márkáknál nem így van.
A másik alapszabály pedig az hogy sárban jobb a keményebb keverék, mert kevésbé deformálódnak a bütykök, így jobban bele tud kapaszkodni a talajba.
Érdekes, amit írsz, bár nekem semmi kétségem, ha nektek ez a tapasztalatotok. Ezek szerint csak autónál tudnak tisztességes gumikeveréket készíteni, ami hidegben rugalmasabb? Vagy az aszfalt és terep felhasználás ennyire különböző?
#2297
Írta 2013. november 26. - 10:43

Maxxis gumikkal pont az a tapasztalat, hogy a puha keverék hidegben sokkal ridegebbé válik, mint a kemény. Ezért is szoktuk a DH gépekről télire levenni a 42a-s gumikat és mennek a helyükre a 60a-sok. Persze lehet, hogy ez más márkáknál nem így van.
A másik alapszabály pedig az hogy sárban jobb a keményebb keverék, mert kevésbé deformálódnak a bütykök, így jobban bele tud kapaszkodni a talajba.
filmes módosította - 2013. november 26. - 10:44
#2298
Írta 2013. november 25. - 23:23

Szerintem ezt a vizes gyökér és kő dolgot felejtsd el. Azon kb semmi nem tapad. Az ilyen szakaszokon a technika számít, a gumi csak másodlagos. Amúgy meg a high roller enduro/DH kategória, úgyhogy a tapadásával biztos nincs gond, ellenben nehéz és nagy az ellenállása. Én tekeréshez biztos nem raknám fel, hacsak nem a lefelékre akarsz koncentrálni.
Nálam most mountain king II protection van elől-hátul 2.2-es méretben és tökéletesek, pedig itt Pécs környékén elég sok a sziklás ösvény.
A vizes dolog tényleg majdnem a fizikai képtelenség határát súrolja. Viszont én úgy látom, nincs olyan gumi, ami minden körülmények között jó. Amit most használok, szárazon jó, nedvesen nem. Idén mentem először 10°C alatt, eső után és szeretnék fagyott talajon/hóban is. A High Roller miért lenne DH kategória? 2.1-est is gyártanak belőle. A mintája inkább gördülésre/alacsony ellenállásra van kihegyezve, pont hogy nem a legjobban kapaszkodó mintázat (inkább Advantage-t vennék, ha lenne lágy keverékkel). Az említett High Roller 2.3-as méretben 900g tubelessben határeset, de még XC. Az Ardent 800g, de a minta és a keverék olyan, hogy repül mint a slick. Az 500-600g-os papírvékony oldalfalú "tubeless ready" feliratú gumik 60kg-os ridereknek valók, nem nekem. Normális, erős gumi kell. Bőven jó az még mászni, egyébként sem versenyzek. Azt gondolom, hidegben, nedvességben, hóban jobb a lágy keverék. Pont ezt keresem és sajnos nagyítóval kell keresni, mert főleg csak nagy méretekben használnak ilyen keveréket a gyártók.
Egyébként Michelin 26x2.25 Wild Grip'R 2 tubeless gumit rendeltem, majd kiderül milyen. Ezen kívül még a Schwalbe Fat Albert front-ot próbálnám ki szintén 2.25-ösben.
freddyke módosította - 2013. november 25. - 23:24
#2299
Írta 2013. november 25. - 11:36

Maxxis Highroller II 3C MaxxTerra Tubeless Ready 26x2.3-as gumit próbált már valaki? Mint általában a Highroller jól kapaszkodik vegyes körülmények között, illetve kitérve vizes gyökéren, sziklán? Hóban/fagyott talajon próbálta valaki?
Szerintem ezt a vizes gyökér és kő dolgot felejtsd el. Azon kb semmi nem tapad. Az ilyen szakaszokon a technika számít, a gumi csak másodlagos. Amúgy meg a high roller enduro/DH kategória, úgyhogy a tapadásával biztos nincs gond, ellenben nehéz és nagy az ellenállása. Én tekeréshez biztos nem raknám fel, hacsak nem a lefelékre akarsz koncentrálni.
Nálam most mountain king II protection van elől-hátul 2.2-es méretben és tökéletesek, pedig itt Pécs környékén elég sok a sziklás ösvény.
filmes módosította - 2013. november 25. - 11:37
#2300
Írta 2013. november 24. - 16:02

na megnyugtató hogy vannak dolgok amik nem változnak. conti x-king 55-584, tud is lenni igazából 49,7 mm széles.
- zeezoltano és Kisrozi kedveli ezt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való